Achizitie publica - ALIMENTARE CU APA POTABILA, RETEA INTERIOARA IN LOTIZAREA DIN LOCALITATEA COBADIN, JUDETUL CONSTANTA
Detaliu pentru invitatia numarul 331553
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 331553/11.07.2012
Denumire contract: ALIMENTARE CU APA POTABILA, RETEA INTERIOARA IN LOTIZAREA DIN LOCALITATEA COBADIN, JUDETUL CONSTANTA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA COBADIN (PRIMARIA)Cod fiscal: 4515476, Adresa: COMUNA COBADIN, STR.PRIMAVERII NR.2, Cobadin, Telefon: 0751092701;, Fax: 0241/855129
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: COMUNA COBADIN, STR.PRIMAVERII NR.2, Cobadin, Romania, cod postal: 907065, telefon: +40 241855129, fax: +40 241855129, persoana de contact: SFINTES VERONICA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: COMUNA COBADIN STR PRIMAVERII NR.2
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Servicii publice locale)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ALIMENTARE CU APA POTABILA, RETEA INTERIOARA IN LOTIZAREA DIN LOCALITATEA COBADIN, JUDETUL CONSTANTA
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: ALIMENTARE CU APA POTABILA, RETEA INTERIOARA IN LOTIZAREA DIN LOCALITATEA COBADIN, JUDETUL CONSTANTA
II.1.6) CPV: 45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 313, 267.44 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare- Formular 15Se va constitui garantie de participare in cuantum de 6.265 lei, reprezentand 2% din valoarea totala a contractului. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare este de 90 de zile de la data limita de primire a ofertelor. Garantia de participare se poate constitui prin : - scrisoare de garantie bancara, in favoarea Autorit.Contractante(AC );
- instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari, cu respectare prevederilor art. 86, alin.3 din HGR nr. 925/2006 cu modif.si completarile ulterioare-ordin de plata (cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta, cat si de extrasul de cont al beneficiarului pana la data deschiderii ofertelor) in contul nr.RO 93 TREZ 236 50 06 XXX 00 15 03 deschis la Trezoreria Eforie Sud, jud.Constanta, confirmat de trezorerie.- I.M.M.-urile pot constitui garantia de participare in valoare de 50% din cuantum; se va prezenta anexat garantiei de participare -Declaratia privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii ( anexa 1 din Ordonanta nr. 27/2006).
Garantie de buna executie
-Formular F21 Se va constitui garantie de buna executiein cuantum de10 % din valoarea totala a contractului , fara TVA. In cazul ofertantilor care se gasesc in categoria IMM-urilor, garantia de buna executie constituindu-se in procent de 50% din cuantumul precizat.Modul de constituire a garantiei de buna executie estesub forma: ?unui instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa conditionat sau neconditionat conform prevederilor art. 86 aliniat (3) din HG 925/2006sau? prinretineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale.Suma initiala pe care o va depune contractantul in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fi mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Garantia de buna executie se constituie in perioada de valabilitate a ofertei, dar nu mai tarziu de 3 zile de la data semnarii contractului de catre ambele parti.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare prevazute la art. 176 din ordonanta de urgenta, ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere ? Formular 4.3.11, semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire. Declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint, dar precis, modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte - inclusiv, daca au fost solicitate, diverse valori, cantitati sau altele asemenea.Cerinta nr. 1- obligatorie - Declaratie privind eligibilitateaOperatorul economic va depune o Declaratie privind eligibilitatea - Formular 1Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din OUG nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publicaCerinta nr. 2 - obligatorieDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006 Operatorul economic va depune o Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006.Ofertantul vacompleta Formularul2. In situatia in care ofertantul se afa intr-una din situatiile prevazute deart. 181 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului delucrari.Operatorul economic va depune o Declaratie privind calitatea de participant laprocedura ? Formular 12 JCerinta 3 -obligatorie Decl. pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederileart.69^1 (evitarea conflictului de interese) din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare- Formular3. Mentionam ca, in cadrul autoritatii contractante, urmatoarele persoane detin functii de decizie: - D-nul Telehoi Cristian- primar;
- D-na Mastromarino Daniela Florentina- secretar;
- D-na Fratea Dalia Iuliana- contabil.- Veronica Sfintes ? Responsabil Birou achizitii publice;
- Aldescu Ionel - consilier ;
- Balea Gheorghe - consilier ;
- Cazan Gigi - consilier ;
- Cioc Elena - consilier ;
- Corneanu Ion - consilier ;
- Gartone Anghel - consilier ;
- Nitu Marin - consilier ;
- Naum Nicu- Ciprian - consilier ; - Rosoga Ion - consilier ;
- Tapus Liviu - consilier ;
- Tescan Petru - consilier ;
- Zamfir Cornel - consilier ;
- Radu Dumitru - consilier ;
- Taroiu Aurel - consilier .In caz de neprezentare a documentelor solicitate, nu este permisa completarea ulterioara, ofertantul in cauza fiind eliminat. Completarea documentelor este permisa numai in cazul in care operatorul economic la depunerea ofertei se prevaleaza de prevederile art.11 din H.G. 925/2006 actualizataCerinta 4 ? obligatorie Declaratie privind calitatea de participant la procedura cu oferta independentaOfertantul trebuie sa completeze o Declaratie privind calitatea de participant la procedura cu oferta independenta- Formular 3.1. Documentul se depune in original. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formular.Cerinta 5 ? obligatorie Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul de stat si catre bugetul localOfertantul va prezenta Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul de stat si catre bugetul local : a). Certificat privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local din care sa reiasa lipsa obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele ? in original sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul ? - semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului;b). Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata catre bugetele componente ale bugetului general consolidat al statului eliberat de D.G.F.P. din care sa reiasa lipsa obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele ? in original sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul? - semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului; In cazul in care exista incertitudini in ceea ce priveste situatia personala a respectivilor candidati/ofertanti, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita in mod direct informatii de la autoritatile competente care emit documente de natura celor prevazute la art.182, alin. (1). Cerinta nr. 1- obligatorie Persoane juridice/fizice romane Certificatul constatator emis de ONRC, cu cel mult 30 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic;Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC ? (document in original/copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul? - semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului); Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul ca inaintea transmiterii comunicarilor privind rezultatul procedurii de atribuire, ofertantului declarat castigator i se va solicita transmiterea acestui document in original sau copie legalizata.b). Pentru persoane fizice (daca este cazul) se va prezenta: Autorizatie de functionare, precum si orice alt document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului. Documentul/documentele sa fie valabile la data deschiderii ofertelor.Cerinta nr. 2 - obligatorie Persoane juridice/fizice straine. Persoane jurdice /fizice straine (daca este cazul)se vor prezenta documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare /atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la organisme legal constituite, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, traduse in limba romana si legalizate.In cazul unei oferte comune depusa de mai multi operatori economici-Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare) ? se va demonstra prin prezentarea documentelor solicitate de catre fiecare operator economic semnatar al acordului de asociere.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceri globale a ofertantuluiAutoritatea contractanta stabileste, ca cerinta minima pentru operatorul economic care participa la procedura de atribuire a contractului de achizitie publica, prezentarea urmatoarelor documente prin care sa faca dovada situatiei sale economice si financiare: ? Cifra medie de afaceri globala in domeniul , , executiei alimentari cu apa , , pe ultimii 3 ani sa fie mai mare sau cel putin egala cu suma de313.267, 44 lei ;? Ofertantul va prezenta bilantul la data de 31.12.2010 inregistrat la organele competente, incopie certificat pentru conformitate cu originalul.Se va anexa si dovada inregistrarii acestuia la organele competente .
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similara - Lista principalelor lucrari realizateSe va prezentaminimun contract de executie lucrari de alimentare cu apa in valoare de minim313.267 lei , fara TVA. Contractul de lucrari trebuie sa fi fost executat in ultimii 3 ani. Se vor prezenta Copii conforme cu originalul, semnate si stampilate ale din contractelor care se doresc a fi luate in considerare ca experienta similara, insotite de acte aditionale, daca acestea exista.Este permisa si prezentarea de copiiconforme cu originalul , semnate si stampilate , dupa informatiile relevante din contractul de executie de lucrari de alimentare cu apa ce se doreste a fi luat in considerare ca experienta similara.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are experienta similara in lucrari ce fac obiectul contractului. In cazul unei asocieri cerintele privitoare la experienta similara pot fi indeplinite si prin cumul de catre grupul de operatori economici asociati., Utilaje/materialenecesare executarii obiectului contractului.Ofertantul va face dovada ca pentru realizarea lucrariiare in dotarea sa proprie/inchiriate/alte forme de punere la dispozitie, urmatoareleechipamente : minim un buldoexcavator;minim o masina de sudat conducta PEHD.Pentru buna desfasurare a contractului de lucrari, operatorul economic va prezenta documente, copii lizibile certificate ?conform cu originalul ? - semnate si stampilate de reprezentantul legal al ofertantului, care atesta detinerea (dotare proprie/inchiriere sau alte forme de punere la dispozitie) a utilajelor necesare executarii contractului., Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajatOperatorul economic va depune Lista personalului responsabil ? ?cheie? care va fi angajatpentru realizarea Contractului de lucrari Se va facedovada prin documente (diplome/atestari/certificari/autorizatii, care sa ateste experienta) copii conform cu originalul, ca ofertantul dispune de cel putin urmatorul personal de specialitate (angajat sau colaborator)necesar pentru indeplinirea contractului: 1 inginer, 1 sudorcalificatsi autorizatISCIRsau echivalentul acestuia pentru sudura PEHD.?responsabil tehnic cu executia (RTE); responsabil tehnic cu calitatea lucrarilor (CQ)Este suficienta prezentarea deciziei de numire, in cadrul societatii ofertantului, pe pozitia de responsabil cu asigurarea calitatii (CQ), valabila la data depunerii ofertei., Sustinerea din partea unui tertCapacitateasi /sau tehnica si profesionala a ofertantului/candidatului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea unui contract, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant/candidat si persoana respectiva., cu respectarea dispozitiilor art.190 alin.2 din OUG 34/2006.(2) In cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci aceasta este permisa curespectarea dispozitiilorart. 186 alin.2 din OUG 34/2006. Ofertantii vor prezenta Certificatul privind managementul sistemului calitatii din seria SR EN ISO 9001/2008 sau certificate echivalente, in domeniul lucrarilor de constructie a proiectelor utilitare pentru fluide, emis de organisme decertificare a sistemului de management, aflat/aflate in termen de valabilitate la data stabilita pentru deschiderea ofertei., Ofertantii vor prezenta Certificatul privind managementulmediului din seria SR EN ISO 14000 ; 14001 sau certificate echivalente, in domeniul lucrarilor de constructie a proiectelor utilitare pentru fluide, emis de organisme de certificare a sistemului de management, aflat/aflate in termen de valabilitate la data stabilita pentru deschiderea ofertei., Informatii privind subcontractantiiSubcontractarea este permisa cu respectarea urmatoarelor conditii: - fara a i se diminua raspunderea in ceea ce priveste modul de indeplinire a viitorului contract, ofertantul are dreptul de a includein propunerea tehnica posibilitatea de a subcontracta o parte din contractul respectiv;
- ofertantul trebuie sa indice in ofertele lor partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi;
- ofertantii trebuie sa prezinte lista cuprinzand subcontractantii;
- subcontractantii nu pot subcontracta serviciile la randul lor., Informatii privind asociereaMai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea, fiind obligati sa depunadocumentele solicitate la capitolul Criterii de calificare pentru fiecare din membrii asocierii.La ofertare se va prezenta acordul de asociere intocmit si semnat de fiecare asociat in parte.Se va preciza clar in Acordul de Asociere ca nici un asociat nu are dreptul de a parasi asocierea inainte de terminarea contractului.Acest Acord de Asociere va fi legalizat de catre ofertantul castigator inainte de semnarea contractului de executie lucrari si se va preda autoritatii contractante.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Detalii privind aplicarea algoritmului de calcul : Descriere: Componenta financiara. a)pentru cel mai scazut dintre preturile ofertelor se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv, adica 60 de puncte; b)pentru alt pret decat cel prevazut se acorda astfel: P pretulofertei n = (pret minim / pret(n)) x 60 puncte. Pretul care se compara in scopul intocmirii clasamentului este pretul totalofertat exclusiv TVA, indicat in formularul de oferta.
Durata de executie a lucrarilor
30
Descriere: Detalii privind aplicarea algoritmului de calcul : Descriere: a)pentru cea mai scurta durata dintre duratele de executie a lucrarilor se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv, adica 30 de puncte; b)pentru o alta durata decat cea prevazutaanterior punctajul se acorda astfel: P durata de executie n = (durata executie minima / durata executie (n)x 30 puncte. Durata de executie va fi insotita de graficul de executie si de descrierea detaliata a lucrarilor din punct de vedere tehnologic al resurselor materiale, mecanice si de personal, cu respectarea legislatiei in vigoare.Durata de executieminima aceptata este de 15 zile iar durata de executie maxima este de 1 luna.Oferta va fi declarata neconforma daca durata de executie este mai mare decat durata maxima mentionata mai sus. Totodata ofeta NUva fi punctata suplimentar in cazul in care aceasta nurespecta durata minima de executiementionata mai sus.
.Perioada de garantie acordata pentru lucrare
10
Descriere: Detalii privind aplicarea algoritmului de calcul : Descriere: a)pentru cea mai mare perioada de garantie acordata se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv, adica 10 de puncte; b)pentru o alta perioada de garantie oferita ca cea prevazuta anterior punctajul se acorda astfel: P perioda de garantie n = (perioada de garantie (n) ) / perioada de garantie maxima x 10 puncte. Perioada de garantie minima acceptata estede 1 an ( SUB CARE OFERTA VA FI DECLARATA NECONFORMA) iar perioada maxima de garantie acceptata , conform normativelor in vigoare ( PESTE CARE OFERTA NU VA FI PUNCTATA), este de70 de ani.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: DOCUMENTATIA POATE FI OBTINUTA DIN SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.07.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 27.07.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 11.07.2012 09:24