Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ALIMENTARE CU APA SAT DOBRICENI IN COMUNA STOENESTI, JUDETUL VALCEA


Detaliu pentru invitatia numarul 322180
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Comuna Stoenesti
Numar invitatie: 322180/21.03.2012
Denumire contract: ALIMENTARE CU APA SAT DOBRICENI IN COMUNA STOENESTI, JUDETUL VALCEA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna StoenestiCod fiscal: 2541860, Adresa: Jud Valcea, com Stoenesti, Stoenesti, Telefon: 0250 777489, Fax: 0250 777510
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Jud Valcea, com Stoenesti, Stoenesti, Romania, cod postal: 247625, telefon: +40 250777489, fax: +40 250777510, persoana de contact: Ion Mateescu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria comunei Stoenesti, comuna Stoenesti, satul Stoenesti, judetul Valcea
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (administratie publica locala)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ALIMENTARE CU APA SAT DOBRICENI IN COMUNA STOENESTI, JUDETUL VALCEA
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul intra in vigoare la data semnarii de catre parti si produce efecte pana la incheierea procesului verbal de receptie finala a lucrarilor contractate si eliberarea garantiei bancare de buna executie.Durata contractului de achizitie publica depinde in mod deosebit de disponibilul de fonduri in bugetul local al comunei Stoenesti, necesare pentru realizarea lucrarii.
II.1.6) CPV: 45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 817, 950 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se va constitui in conformitate cu H.G. nr. 925/2006, art 86, prin virament bancar(COMUNA STOENESTI, COD FISCAL 2541860, COD IBAN RO94TREZ6715 006X XX00 7107 Trez.Mun.Rm.Valcea) sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original.Valabilitate garantiei pentru participare ? 90 zile calendaristice, de la data depunerii ofertelor. Cuantumul garantiei de participare 8000lei.Suma ce va fi retinuta de autoritatea contractanta in cazul in care contestatia depusa de ofertant va fi respinsa de catre CNSC va fi de 4598RON. Garantia de participare se va restitui in conformitate cu H.G. 925/2006, art.88.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea contractului fara TVA. Garantia de buna executie poate fi dupa caz, instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, plati succesive intr-un cont la dispozitia achizitorului, virament bancar. Restituirea garantiei de buna executie se va face conform H.G. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Se vor avea in vedere si prevederile HG 1045/2011
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: A.Cerinta minima obligatorie: Se va depune in oricare din formele : original , copie legalizata , copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?1..Declaratie privind eligibilitatea completata in conformitate cu - Formularul 12A( In cazul unei asocieri/parteneriat, fiecare partener trebuie sa prezinte aceste formulare)B. Cerinta minima obligatorie: 1. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG nr.34/2006-completata in conformitate cu Formularul 12B( In cazul unei asocieri/parteneriat, fiecare partener trebuie sa prezinte aceste formulare)C.Cerinta minima obligatorie: - Declaratie privind calitatea de participant la proceduracompletata in conformitate cu Formularul 12C- Certificat de atestare fiscala privind taxele locale eliberat de autoritatile locale din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, (formulare-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care candidatul/ofertantul este rezident). - Se vor depune in oricare din formele : original , copie legalizata , copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?- Certificat de atestare fiscala privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat eliberat de Administratia financiara privind achitarea catre Bugetul Consolidat al Statului a obligatiilor de plata, din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, (formulare-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care candidatul/ofertantul este rezident). - Se vor depune in oricare din formele : original , copie legalizata , copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul??(In cazul unei asocieri/parteneriat, fiecare partener trebuie sa prezinte acest formulare)D. Cerinta minima obligatorie: Completare formular ANEXA la Ordinul nr. 314/2010 al Autoritatii Nationale pentru Reglementare si Monitorizarea Achizitiilor Publice - formularul 4Fiecare ofertant este obligat sa prezinte o declaratie pe propria raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la respectiva procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta.?(In cazul unei asocieri/parteneriat, fiecare partener trebuie sa prezinte acest formular.)E. 1.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69 indice 1 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - Formularul 5.?(In cazul unei asocieri/parteneriat, fiecare partener trebuie sa prezinte acest formular. )PERSOANELE CU FUNCTIE DE DECIZIE IN CADRUL AUTORITATII CONTRACTANTE, IN CEEA CE PRIVESTE ORGANIZAREA, DERULAREA SI FINALIZAREA PROCEDURII DE ATRIBUIRE SUNT: PRIMAR : MATEESCU IONVICEPRIMAR: NITU ELISABETASECRETAR: MATEI MIHAI GHEORGHE Sunt acceptate atat persoane fizice si juridice romane cat si straine la care se solicita: - 1) pentru persoanele juridice/fiziceromane ? Certificat constatator emis de Oficiul Registrul Comertului depelangaTribunalulteritorial, eliberatcu30 zile inainte dedatadeschideriiofertelor din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului(codul CAEN)corespunde obiectului procedurii(lucrari de alimentare cu apa).Din certificat trebuie sa rezulte faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei sau ca societatea se afla in incapacitate de plata.- 2) pentru persoanele juridice/fizicestraine - Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica conform prevederilor legale din tara rezidenta a ofertantului precum si un Certificat de rezidenta Fiscala (evidenta dublei impuneri) valabil la data deschiderii ofertelor, la care se va alatura traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Se solicita realiz.unei cifre de afaceri medii globale, pe ultimii 3 ani egala sau mai mare decat val. minima impusa, 817950lei.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Autorit.contract.sol.ca cerinta min. obligativ. prez. pt exp. sim., inche.si indep.in ultim. 5 ani(ultim.5ani se vor calc.pana la data dep.ofert.)a maxim 3 contracte de luc.a carui val.cum.sa fie de minim 817950lei fara TVA si al carui ob. a fost exec.unei luc.de alim.cu apa.2.Ofert.are oblig.de a asig.: -aparat de sudura cap la cap, verif.in termen;
-aparat de sudura electrofuziune verif.in termen.3.Ofert.are oblig.de a asig.: -1coord.gen.de luc., ing.absolv al unui instit./universit.de const.in specializ.ing. sanitara si protectia mediului(alimentare cu apa si canalizare) si/sau Fac.Hidrotehnica care va face dov.unei specializ. in alimentare cu apa si canaliz, cu exp. prof.de min.2ani in ing., care a coord.cel putin 1luc.sim.(priv.nat.lucr.);
-1 sef de santier, altul decat coord.gen.de luc.;
-1resp.teh.cu exec.(RTE), atestat pt. dom.Const.edilit.si de gosp.comunala;
-2 sudori autoriz.in polietilena;
-2 sudor autoriz.in otel. asigurarea calitatii, protectia mediului
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 02.04.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 02.04.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 19.03.2012 08:34
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer