Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Alimentare cu apa Sat Odaia Manolache Comuna Vanatori Judetul Galati


Detaliu pentru invitatia numarul 321819
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNA VANATORI (PRIMARIA VANATORI)
Numar invitatie: 321819/13.03.2012
Denumire contract: Alimentare cu apa Sat Odaia Manolache Comuna Vanatori Judetul Galati
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA VANATORI (PRIMARIA VANATORI)Cod fiscal: 4393212, Adresa: COMUNA VANATORI JUDETUL GALATI, Vanatori, Telefon: 0236344004, Fax: 0236344383
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: COMUNA VANATORI JUDETUL GALATI, Vanatori, Romania, cod postal: 807325, telefon: +40 0236344004, fax: +40 0236344383, persoana de contact: ANETA NICULET
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: COMUNA VANATORI JUDETUL GALATI, Vanatori, Romania, cod postal: 807325, telefon: +40 0236344004, fax: +40 0236344383, persoana de contact: ANETA NICULET
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Alimentare cu apa Sat Odaia Manolache Comuna Vanatori Judetul Galati
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de alimentare cu apa sat Odaia Manolache, comuna Vanatori, judetul Galati
II.1.6) CPV: 45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 281, 908 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare45000 lei-50%IMM (competare formular nr16) valabilitatea garantiei pentru participare-este de 90. zile - de la data limita de depunere a ofertelormentionata in invitatia de participare.Modul de constituire a garantiei de participare conform art. 86 alin 1 din H.G.925/2006 actualizata: -prin virament bancar in contul RO13TREZ3065006XXX004617- deschis laTrezoreria. Mun Galati pentru comuna Vinatori cod fiscal 4393212;
-printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original conform Formular 10, Scrisoare de garantie bancara emisa de o banca din strainatate va fi prezentata tradusa si legalizata? In cazul respingerii unei contestatii de catre Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare, in functie de valoarea estimata a contractului, suma corespunzatoare, in conformitate cu art. 278 1 alin (1) din OUG 34/2006 actualizata.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie 7 % din valoarea contractului fara TVA- modul de constituire a garantiei de buna executieeste in conformitate cu prevederile art.89 alin 2 din HGR nr 925/2006 si va fi specificat de catre ofertant in oferta sa, alegindu-se din urmatoarele modalitati : a)instrument de garantare emis de catre o societate bancara sau de catre o societate de asigurari sau b)retineri succesivesi proportionale din facturile ce se vor deconta, in acest caz b-contractantul are obligatia de a deschide launitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante.Ofertantul cistigator are obligatia de a constituigarantia de buna executie la data incheierii contractului de lucrari, iar daca opteaza pentru constituirea garantiei de buna ececutieprin Scrisoare de garantie bancara aceasta trebuie depusa la contract in original si constituie anexa la contract.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind eligibilitateaCerinta nr. 1Declaratie privind eligibilitateaCompletarea formularului Declaratie privind eligibilitatea 1A pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din O.UG. nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (in cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular)Cerinta nr. 2Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din O.U.G nr. 34/2006Completarea formularului Declaratie 2B-Prezentare certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale, inclusiv pentru punctele de lucru- formulare tip emise de organismele competente din tara, care trebuie sa ateste situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;(in cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular)- Prezentare certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata la bugetul general consolidat - formulare tip emise de organismele competente din tara, care trebuie sa ateste situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.(in cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular)Documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni se pot depune in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Cerinta nr. 3Certificat de participare cu oferta independentCompletarea Formularului x Certificat de participare la licitatie cu oferta independent.Cerinta nr. 4Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.691*) (evitarea conflictului de interese)Completare declaratie pe proprie raspundere din partea operatorului economic din care sa rezulte ca nu are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si nu are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afini pana la gradul al patrulea inclusiv si nu se afla in relatii comerciale cu persoane care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, conform art. 691*-1 din O.U.G. nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.(in cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceasta declaratie).Persoanele cu functii de decizie din cadrul Primariei Vanatori sunt: - Primar - Dna Murgu Sicuta- Viceprimar ? Dnul Ghinea Marian- Secretar ? Dna Trandafir Monica- Presedintele comisiei de evaluare ? Niculet Aneta- Membru comisia de evaluare ? Dnul Buruiana Gheorghe- Membru comisia de evaluare ? Saizu Gabriel Cerinta nr. 1Persoane juridice romane: -obiectul de activitate al ofertantului include lucrarile ce fac obiectul achizitiei publice.Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte ca obiectul de activitateal ofertantului include lucrarile ce fac obiectul achizitiei publice; certificatul constatator va fi eliberat cu cel mult 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor, in copie conform cu originalul.(in cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular).Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul ca inaintea transmiterii comunicarilor privind rezultatul procedurii, sa solicite ofertantului declarat castigator transmiterea acestui document in original sau copie legalizata.Cerinta nr. 2Persoane juridice/fizice straine: documente care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere professional.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Prezentarea de documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in copie conform cu originalul.Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate in limba romana a documentelor
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Media cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 ani va fi de minim 4.000.000 lei.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Lista principalelor lucrariin ultimii 5 ani, Cerinta nr. 2Experienta similaraOfertantul trebuie sa faca dovada ca a incheiat si finalizat in ultimii 5 ani cel putin unui contract a carui obiect a fost executia de lucrari de natura similara, cu o valoare de minim 2.000.000 lei, fara TVA., Cerinta nr. 3Informatii referitoare la dotari tehniceOfertantul trebuie sa dispuna de urmatoarea dotare tehnica (proprie, inchiriere sau alte forme de punere la dispozitie) : - cilindri compactori lis-lis- instalatie de foraj hidraulic cu circulatie inversa- excavator pe senile- buldoexcavator- autogreder- buldozer pe senile- mai mechanic- masina de taiat siindreptat otel beton- masina de fasonat otel beton.- Automacara- motocompresor, Cerinta nr. 4Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurarea calitatii.Asigurarea de catre ofertant a personalului de specialitate pentru indeplinirea contractului de executie lucrari : -responsabil tehnic cu executia, , angajat al ofertantului /contract de prestari servicii cu ofertantul cu declaratie de disponibilitate pe perioada derularii contractului, -responsabil cu controlul calitatii -angajat al ofertantului /contract de prestari servicii cu ofertantul cu declaratie de disponibilitate pe perioada derularii contractului, Cerinta nr. 5Informatii privind subcontractantii, Cerinta nr. 6Informatii privind asociatii Cerinta nr. 1Certificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii, in copie : ISO 9001/2008 sau echivalent., Cerinta nr. 1Certificate emise de organismele independente care atesta respectarea standardelor de protectie a mediului, ISO 14001/2005 sau echivalent.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.03.2012 15:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 27.03.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 12.03.2012 15:37
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer