Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Alimentare cu apa satele Amara, Baile si Balta Alba, comuna Balta Alba, jude?ul Buzau


Detaliu pentru invitatia numarul 339482
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA BALTA ALBA
Numar invitatie: 339482/15.11.2012
Denumire contract: Alimentare cu apa satele Amara, Baile si Balta Alba, comuna Balta Alba, jude?ul Buzau
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA BALTA ALBACod fiscal: 2407834, Adresa: BALTA ALBA, Balta Alba, Telefon: +40 0238590063, Fax: +40 0238590063
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Alimentare cu apa satele Amara, Baile si Balta Alba, comuna Balta Alba, jude?ul Buzau
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de constructii/instalatii, aferente realizarii sistemului de alimentare cu apa in satele Amara, Baile si Balta Alba, comuna Balta Alba, jude?ul Buzau
II.1.6) CPV: 45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 7, 657, 706 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul va constitui o garantie pentru participare in cuantum de 150.000 lei. Garantia de participare se constituie in conformitate cu prevederile art. 86 din HG nr. 925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitie publica din OUG nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioare. Garantia de participare pana la 5000 lei se poate constitui si prin numerar la casieria autoritatii contractanta. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 zile de la data limita de depunere a ofertei. In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici. Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana. Formular 4
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea fara TVA a contractului fara TVA si se constituie conform art. 90 din HG 925/2006 printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens) garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.Formular 5
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Declaratie eligibilitate (Formular B1) .- Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta;
- Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetele locale din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr 34/2006 (Formular B11). Persoane cu functie de decizie la nivelul autoritatii contractante: 1. Calota Georgian ? Primar; Consileri locali: 2. Constantin Ionel 3. Dobrescu Viorel 4. Ion Dumitru 5. Ghita Ion. 6. Frincu Victorel 7. Cojocaru Radu 8. Tiu Titi 9. Zamfir Adrian 10. Necula Emil 11. Ion George.- Declaratie conformitate art 181 din OUG nr 34/2006 (Formular B12);
- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (Formular B15); Cerinta: Pentru persoane juridice romane/straine - sa aibe in obiectul de activitate executarea de Lucrari similare celor ce fac obiectul contractului de fata potrivit caietului de sarcini/proiectului tehnic anexat.Documente doveditoare: - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului cu cel mult 30 de zile inainte de data de depunere a ofertelor. Ofertantul cistigator are obligatia prezentarii Certificatului constatator emis de ORC in original sau copie legalizata cel mai tirziu la data transmiterii adresei de comunicare a rezultatului aplicarii procedurii / documente din care sa reiasa ca sunt abilitate a realiza activitati de constructii edilitare in tara in care isi au sediul
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta: Sa fi inregistrat in ultimii 3 ani o cifra medie globala de afaceri cel putin egala cu 7.500.000 RON., Cerinta: Sa prezinte bilantul contabil la 31.12.2011.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta: Ofertantul trebuie sa prezinte o lista a lucrarilor executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari.Care sa fi avut ca obiect realizarea de retele de apa si sau aductiuni de apa si care sa fi avut ca obiect minim 10km retea distributie, 1 statie de tratare a apei, 1 foraj si minim 1 rezervor inmagazinare cu capacitate cel putin egala cu 500mc. Ofertantul va prezenta pentru dovedirea experientei similare urmatoarele: - copii dupa parti relevante ale contractului/contractelor declarate sau documentele constatatoare eliberate de autoritatile contractante la finalizarea contractelor de lucrari. Din aceste documente trebuie sa reiasa: beneficiarul, perioada (inclusiv data incheierii contractului) si locul executiei lucrarilor;
- procesul-verbal de receptie finala, care sa ateste faptul ca lucrarile au fost executate in conformitate cu normele profesionale in domeniu si ca au fost duse la bun sfarsit., Cerinta 1: In conformitate cu prevederile at. 188 alin (3) litera f) se va prezenta o lista a utilajelor/echipamentelor utilizate pentru realizarea contractului., Cerinta: In conformitate cu prevederile at. 188 alin (3) litera c) se va prezenta o declaratie referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor. Documente doveditoare: -, Cerinta: Sa asigure personalul necesar pentru realizarea contractului 1 responsabil tehnic cu executia, atestat in domeniul instalatii edilitare. Documente doveditoare: - CV pentru persoanele nominalizate ca fiind direct implicate in derularea contractului - atestate, sau alte acte doveditoare din care sa reiasa calificarea acestora dar si legatura lor cu ofertantul; - Declaratie de disponibilitate in original in cazul in care se propun persoane care nu sunt angajate ale ofertantului; - Angajamentul ofertantului privind resursele umane din care sa reiasa ca, in cazul indisponibilitatii unor persoane dintre cele nominalizate initial, le va inlocui numai cu persoane avand cel putin calificarile primelor., Cerinta: Sa declare eventualii sucontractanti avuti in vedere pentru realizarea contractului Documente doveditoare: - declaratie privind subcontractantii Cerinta: Sa fi implementat standarde de management al calitatii privind modul de conducere si control al activitatilor din domeniul constructiilor (Certificat ISO 9001 sau echivalent), Cerinta: Sa fi implementat standarde de management al mediului privind modul de conducere si control al activitatilor din domeniul constructiilor (Certificat ISO 14001 sau echivalent)
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.11.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 27.02.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 14.11.2012 14:46
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer