Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Alimentare cu apa si canalizare in satele Nucsoara, Paros, Pestera, Zavoi, comuna Salasu de Sus


Detaliu pentru invitatia numarul 341020
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA SALASU DE SUS (PRIMARIA SALASU DE SUS JUD. HUNEDOARA)
Numar invitatie: 341020/14.12.2012
Denumire contract: Alimentare cu apa si canalizare in satele Nucsoara, Paros, Pestera, Zavoi, comuna Salasu de Sus
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA SALASU DE SUS (PRIMARIA SALASU DE SUS JUD. HUNEDOARA)Cod fiscal: 5453819, Adresa: SALASU DE SUS NR. 21 JUDETUL HUNEDOARA, Salasu de Sus, Telefon: 0254779501, Fax: 0254779501
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SALASU DE SUS NR. 21 JUDETUL HUNEDOARA, Salasu de Sus, Romania, cod postal: 337420, telefon: +40 254779501, fax: +40 254779501, persoana de contact: SORIN MARICA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SALASU DE SUS NR. 21 JUDETUL HUNEDOARA, Salasu de Sus, Romania, cod postal: 337420, telefon: +40 254779501, fax: +40 254779501, persoana de contact: SORIN MARICA
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Alimentare cu apa si canalizare in satele Nucsoara, Paros, Pestera, Zavoi, comuna Salasu de Sus
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Alimentare cu apa si canalizare in satele Nucsoara, Paros, Pestera, Zavoi, comuna Salasu de SusIn cadrul contractului de lucrari sunt prevazute a fi executate urmatoarele categorii de lucrari: alimentare cu apa si canalizare Nucsoara, Paros, Pestera, Zavoi, captare apa de suprafata, statie de tratare, rezervor inmagazinare, retele distribuite, bransament electric, statii pompare, retele canalizare, statie de epurare, imprejmuire. Valoarea estimata fara TVA: intre 6, 180, 109si6, 391, 991 RON Valoarea minima reprezinta valoarea estimata a prezentei proceduri functie de care se vor elabora si evalua ofertele, iar valoarea maxima reprezinta valoarea estimata ce contine si valoarea posibilelor lucrari similare ce vor fi achizitionate ulterior.
II.1.6) CPV: 45232400-6 - Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 6, 391, 991 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Gar de particip se va prezenta in original pana cel mai tarziu la data si ora stabilita pt deschiderea ofertelor cf art.86 alin 6 din HG 925/2006.a)Cuantum: 100.000 lei b)Per de valab a garantiei: 120 zile calendaristice de la termenul limita pentru depunereaofertelor c)Forma de constituire conform art 86 alin 6 din HG 925/2006: instrument de garantare irevocabil emis, in conditiile legii, de o soc bancara ori de o societ de asig; sau ordin de plata in contul RO98 TREZ 3712 2143 0220 XXXXX deschis la Trez Hateg.Gar part este 50% in cazul IMM-urilor, prevLegii 346/2004 art 16, alin 2, numai in cond in care fac dovada ca se incadreaza in aceasta categ, conf prev din art 3, alin 1-2, din legea mentionata. Garantia de participare se va restitui in conformitate cu H.G. 925/2006, art.88. Operatorului ec a carui contestatie a fost respinsa de CNSC i se va retine suma de 8.178, 01 lei. cf art 278 alin 1 lit c) din OUG 34/2006.
Garantie de buna executie
Cuantum garantie 5% din val contract fara TVA. GBE se const prin instrum de gar emis in cond legii de o soc banc sau de soc de asig, sau retin succ din sumele dat pt fact partiale, in cond prev la art. 90 alin.1 si 3 din HG nr. 925/2006 si cf prev HG nr.1045/2011 (contul se deschide doar la Trez Stat), suma initiala pe care o va depune Contractantul in contul deschis la dispoz Aut Contr nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului fara TVA. Pe parcurs indepl contr, autorcontr urmeaza sa alimentaccont prin retineri suc din sum datorate si cuvenite contractant pana la concurenta sumei stabilit drept garbuna exec. GBE este 50% in cazul IMM-urilor, prev Legii 346/2004, numai in cond in care fac dovada ca se incadr in ac categ, conf prev din art 3, alin 1-2, din legea mentionata.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea conform art. 180 din OUG 34/2006 - Completare formular nr. 12A (documentul va fi prezentat si de tertul sustinator);2.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Completare formular nr. 31 ;3.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006 actualizata - Completare formular nr. 12B (documentul va fi prezentat si de tertul sustinator cu referire doar la punctele a, c^1 si d);4. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG 34/2006 - Completare formular nr. 5 (declaratia va fi prezentata si de subcontractanti si tertii sustinatori, daca este cazul). Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt urmatoarele: Primar ? Marica Petru Sorin, Viceprimar ? Haitau Virgil , Responsabil U.A.T. ? Vlad Ioan, Contabil ? Casian Marioara, Secretar ? Medrea Anisoara , Achizitii ?Vlad Ioan , Inspector Mediu ? Baluse Daniel, Consilieri locali : Armie Viorel, Dajulescu Dorin, Hamz Gheorghe, Coman Nelu, Cardos Ioan, Birlea Veronica, Socaci Iacob, Pastila Ioan, Coman Petrisor, Mos Paul Mircea .5.Se vor prezenta certificate conform art. 182 din OUG 34/2006 - certificatul privind impozitele si taxele locale eliberat de Directia de impozite si taxe locale si certificatul de atestare fiscala eliberat de Administratia Finantelor Publice din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Persoanele juridice straine trebuie sa prezinte documente edificatoare pentru dovedirea eligibilitatii in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta. Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006 aprobata cu modificarile si completarile ulterioare.Documentele vor fi prezentate in original sau copie conform cu originalul, insotite de traducerea autorizata in limba romana.6.Declaratie privind calitatea de participant la procedura - completare formularul nr. 12C. In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Operatorii economici nerezidenti (straini) au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine (cum ar fi certificate, caziere fiscale sau alte documente echivalente), precum si un certificat de rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri) ori a unui angajament de obtinere a acestui document, cel mai tarziu pana la data semnarii contractului de achizitie. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita pentru conformitate ofertantului clasat pe primul loc prezentarea certificatelor constatatoare privind plata impozitelor si taxelor catre stat in original/copie legalizata, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire. Cerinta nr. 1Persoane juridice/fizice - Documente emise de organele abilitate care confirma inregistrarea si domeniul de activitate.Autorizatie de functionare / altele echivalente (copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? sau copie legalizata).Certificat constatator emis de ORC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic si faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la procedura falimentului sau similar. Certificatul constatator conform ORC poate fi depus in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. In etapa evaluarii ofertelor autoritatea contractanta va solicitata ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea pentru conformitate a certificatului constatator in original/copie legalizata.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta. Obiectul de activitate trebuie sa aiba corespondent cu obiectul contractului, pentru partea din contract pe care o realizeaza fiecare asociat.Persoanele juridice straine vor prezenta echivalentul certificatului constatator, emis conform legislatiei din tara de origine, care sa cuprinda aceleasi informatii referitoare la obiectul de activitate descris mai sus si la faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la procedura falimentului sau similar.Inaintea incheierii contractului, in cazul asocierii cu persoane juridice romane, vor imputernici unul dintre asociatii inregistrati in Romania pentru indeplinirea obligatiilor ce ii revin fiecarui asociat, prin legalizarea asociatiei si inregistrarea la autoritatea fiscala competenta, conform prevederilor legale.Toate documentele vor fi transmise in original sau copie conform cu originalul, insotite de traducerea autorizata si legalizata in limba romana.Nota: Documentele trebuie sa fie valabile la data depunerii ofertei.Cerinta nr.2Documente edificatoare considerate necesare pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinireacontractului.Autoritatea Contractanta stabileste ca cerinta minima obligativitatea prezentarii oricaror documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident. Documentele prezentate trebuie sa fie inregistrate/atestate la autoritatile competente tarii respective.- Autorizatie ANRE pentru executarea lucrarilor in domeniul energiei electrice (conform Ordin Presedinte ANRE nr.24/2007) in vederea realizarii bransamentelor electrice solicitate prin caietul de sarcini.- Atestat pentru societatea care va executa lucrarile la reteaua de alimentare cu apa pentru stingerea incendiilor, conform Legii 307/2006 art. 51 al. 1, cu modificarile si completarile ulterioare, si conform Ordinului MAI 87/2010 si Ordinului MAI nr. MAI nr. 3/2011 pentru aprobarea Normelor metodologice de avizare si autorizare privind securitatea la incendiu si protectia civila a fost publicat in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 36, din 14 ianuarie 2011.Documentele precizate mai sus se vor prezenta in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? . In cazul unei asocieri, cerinta este considerata indeplinita daca unul dintre asociati, daca este cazul-detine autorizarea solicitata si numai cu conditia ca acesta sa execute integral partea din contract pentru care se solicita autorizarea respectiva.Persoane juridice /fizice straine: Daca un grup de operatori economici depune o oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului. Cerinte obligatorii: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data depunerii ofertelor
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1 Media cifrei de afaceri globale pe ultimii trei ani trebuie sa fie egala sau mai mare decat suma de 12.360.000 lei. Se vor prezenta: -Formularul nr. 3 - Informatii generale aferente ultimilor trei ani. -Bilanturile contabile pe ultimii 3 ani, din care rezulta cifra de afaceri globala (vizate si inregistrate de organele competente) sau, dupa caz, rapoarte anuale emise de auditori financiari sau societati specializate, ori scrisori de bonitate din partea bancilor sau alte documente edificatoare, cu conditia ca acestea sa contina informatiile relevante prin care ofertantul probeaza capacitatea sa economico-financiara, In cazul IMM-urilor, prevederile Legii 346/2004 art 16, alin 2, numai in cond in care fac dovada ca se incadreaza in aceasta categ, conf prev din art 3, alin 1-2, din legea mentionata, prezentand doc prevazute la art 7. In cazul in care ofertantul este o asociere, incadrarea in categ IMM se va analiza cu privire la asociere in mod individual. Pentru operatorii economici nerezidenti, in masura in care publicarea bilanturilor contabile nu este prevazuta de legislatia tarii de origine/tarii in care este stabilit operatorul economic, atunci acesta va prezenta alte documente edificatoare care sa reflecte o imagine fidela a situatiei economice si financiare a operatorului economic. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana. In cazul in care oferta este depusa de o asociere, acest formular trebuie prezentat de catre fiecare asociat, iar cerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulativ, Cerinta nr. 2 Dovada prin mijloace agreate de banca operatorului economic prin care se confirma ca acesta are acces la (dispune de) o linie de credit (sau alte forme de finantare) neconsumata de cel putin 1.287.520 leipentru a realiza cash-flow-ul necesar si suficient desfasurarii activitatilor, care va fi destinata exclusiv indeplinirii viitorului contract pentru o perioada de 5 luni de la data semnarii acestuia cu autoritatea contractanta, independent de alte angajamente contractuale ale operatorului economic Ofertantul tb sa demonstreze ca, la momentul semnarii contract., VA AVEA ACCES la sau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ORI ALTE MIJLOACE FINANCIARE suficiente pt a realiza cash-flow de exec. a lucr. pt. per. precizata, Cont. cerinta 2Se vor prez.: -Dovezi din care sa rezulte in mod neechivoc posiba operat econ de a sustine din pct de veder financiar, exec contract care urmeaza sa fie atribuit, cum ar fi: documente elib de banca op econ si, dupa caz, declaratii sustinute analiza de diagnostic financiar al firmei (calc indicatori cum ar fi: gradul de indatorare - rata datoriilor, calcul indicator de lichiditate - lichid generala, lichid curenta, lichid imediata, calculul indicator de rentabilitate - comerciala, financi., econ., a activelor, calcul indicator de gestiune - durata de recuperare a creantelor, durata de rambursare a datoriilor.Se va prez. dovada prin care se confirma ca acesta are acces la (dispune de) o linie de credit (sau alte forme de finant.) neconsumata de cel putin 1.287.520 leicare va fi destinata exclusiv indeplinirii viitorului contract pt. o peri. de 5 luni de la data semnarii contract. de achizitie cu autorit.contract, independ. de alte angajamente contract.ale operat.ec.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1 Lista cu principalele lucrari similare executate in ultimii 5 ani pana la data limita de depunere a ofertelor. Completare formularul nr. 12F, Cerinta nr. 2 Experienta similara: Ofertantul trebuie sa fi executat si dus la bun sfarsit, in ultimii 5 ani impliniti la data limita pentru depunerea ofertei, cel putin un contract lucrari similar ca natura si complexitate conform celor prevazute in cadrul caietului de sarcini.Completare formular nr. 5 pentru contracte a caror obiecte a fost executia lucrarilor solicitate. -Contractul/contractele sau dupa caz, principalele parti din contract/contracte prin care se face dovada indeplinirii cerintei privind experienta similara (cu respectarea indicatiilor din nota de mai jos); -Cel putin o recomandare (datata, semnata si parafata de catre beneficiar si de beneficiarul final al lucrarii in cazul contractelor de subcontractare/certificat constatator emis in conformitate cu prevederile art. 971 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006, pentru fiecare contract care face obiectul experientei similare. -Procesul verbal de receptie la terminarea lucrarilor., CONT.CER.NR2Ofertantul trebuie sa fi executat si dus la bun sfarsit, in ultimii 5 ani impliniti la data limita pentru depunerea ofertei, cel putin un contract lucrari similar ca natura si complexitate conform celor prevazute in cadrul caietului de sarcini., Cerinta nr. 3 Prezentarea Declaratiei ref. la echipam/utilajele/etc de care ofertantul dispune, din care sa rezulte dispozitia asupra dotarilor tehnice minim necesare. Se va completa Formularul nr. 12H, impreuna cu documentele suport relevante din cadrul carora sa rezulte cele declarate.Pentru calificare ofertantul trebuie sa detina (propietate, leasing, chirie, etc.) echipamentele tehnice, utilajele, instalatiile necasare pentru realizarea lucrarilor in termenul ofertat., Cerinta nr. 3 Ofertantul va prezenta utilajele, instalatiile si echipam tehn de care trebuie sa dispuna pentru indepl coresp a contractului coroborata cu of tehnica si financiara prezentata la care se adauga laborator pentru asigurarea controlului calitatii in ceea ce priveste profilul lucrarilor rezultate din tehnologiile de executie (laborator autorizat gr. II). Pt a face dov. disp.util /echip. in cauza op. ec. tb sa prezinte, in funct. de sit.spec. fiec. utilaj in parte, copii dupa urm.doc: rap. de insp./ITP aflate in term. de valab., RCA, contr.de inchir, de conces, de leasing, de colab.etc, sau prin angaj. de punere la dispozitie. Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are in dotarea sa sau ca dispune (proprietate, leasing sau prin contracte/conventii de inchiriere) utilaje/mijloace de transport/ echipamente specifice solicitate pentru indeplinirea contractului., Cerinte 4. Se vor prezenta: Formularul 12I - Declaratia privind personalul responsabil pentru indeplinirea contractului, Angajamentul privind resursele umane, Declaratiile de disponibilitate ale expertilor, CV-uri. Pentru calificare se solicita ofertantului sa aiba urmatorul personal de conducere si respectiv responsabil pentru calitatea executeia lucrarilor. Cerinta minima Ofertantul va face dovada detinerii minim a urmatorului personal de specialitate angajat cu contract de munca sau o alta forma legala: - Manager de proiect ? absolvent studii superioare de lunga durata . Se va prezenta certificat de manager de proiect recunoscut de MMFES si MECT sau echivalent ? cod COR 242101 - Manager al sistemelor de management al calitatii, absolvent studii superioare de lunga durata. Se va prezenta certificat de manager calitate recunoscut de MMFES si MECT sau echivalent ? cod COR 325701;, Cerinta nr. 4 - sef de santier; absolvent studii superioare de lunga durata in cadrul unei Facultati de constructii; - inginer absolvent studii superioare de lunga durata in cadrul unei Facultati de constructii hidrotehnice; - un inginer specialitatea retele, absolvent studii superioare de lunga durata. - doi responsabili tehnici cu executia (RTE) atestati MLPTL (MDRT), respectiv cate un responsabil tehnic cu executia pentru fiecare din urmatoarele domenii - Constructii civile, industriale, edilitare si gospodaresti; Constructii si amenajari hidrotehnice; - Coordonator SSM, atestat conform legii cu atestat eliberat de catre Ministerul Muncii, Familiei si Protectiei Sociale, conform H.G. nr. 300/2006 si Legea nr. 319/2006 sau echivalent., Conti. cerinta nr. 4 topog. autorizat ANCPI pentru categ. de lucrari care sunt executate; - inginer constructii drumuri; - inginer specializarea ingineria mediului; - inginer constructii civile industriale; - inginer instalatii in constructii; - inginer instalatii electrice autorizat ANRE. - responsabil cu controlul calitatii, CQ. - muncitor calificat finisori mase plastic, conform cod COR 814205.Pers. enumerate mai sus trebuie sa indeplineasca cerinta privindparticiparea pe parcursul profesional la cel putin un contract de executie de lucrari cu obiect similar in cadrul caruia sa fi ocupat pozitia propusa, indiferent cand a avut loc(exceptie Manager de proiect, coordonator SSM si RTE si CQ).Pers. enumerate mai sus trebuie sa indeplineasca cerinta privind experienta generala de minim de 5 ani (maiputin pentru CQ, RTE, topograf autorizat ANCPI, inginer instalatii electrice autorizat ANRE, coordonator SSM, Manager de proiect si - Manager al sistemelor de management al calitatii)., Pentru CQ se solicita doar decizia interne de numire a acestuia in aceasta functie, conform legislatiei in vig.Nu se accepta propunerea unor persoane de specialitate care sa ocupe doua sau mai multe pozitii din cele mentionate., Completare cerinta nr 4 ? Personal muncitor de specialitate in concordanta cu specificul lucrarilor ce se executa, Cerinta nr. 5Prezentarea listei cuprinzand toate contractele pe care le are in desfasurare, daca exista/daca este cazul, autoritatea contractanta rezervandu-si dreptul sa ceara referinte privind modul de indeplinire a obligatiilor contractuale, precum si verificarea disponibilului de resurse declarat in cadrul documentelor de calificare, Cerinta nr.6Se va prezenta Formularul nr. 9 - Lista cuprinzand subcontractantii cu specializarea acestora (semnat si stampilat de catre ofertant precum si de fiecare subcontractant in parte al acestuia). Se solicita datele de identificare ale subcontractantilor. Standardele de asigurare a calitatii Ofertantul trebuie sa aiba implementat standardul de asigurare a calitatii, ISO 9001 sau echivalent, pentru domenii ce includ activitatile necesare realizarii lucrarilor ce fac obiectul prezentei proceduri. Se accepta ca ofertantul care dovedeste ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca ofertantul va primi certificarea. In cazul asocierii toti asociatii trebuie sa prezinte certificatele solicitate pentru partea lor din contract pe care o executa., Standardele de protectia mediului Ofertantul trebuie sa aiba implementat standardul de protectia mediului, ISO 14001 sau echivalent pentru domenii ce includ activitatile necesare realizarii lucrarilor ce fac obiectul prezentei proceduri. Se accepta ca ofertantul care dovedeste ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca ofertantul va primi certificarea. In cazul asocierii sau subcontractarii toti asociatii trebuie sa prezinte certificatele solicitate pentru partea lor din contract pe care o executa.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
55
Descriere: Pentru cel mai mic pret ofertat se acorda maximul de punctaj.Pentru alt pret ofertat decat cel mai mic se acorda punctaj conform formulei: P(p) = [Pret(min) / Pret(n)] x 55Ofertele care depasesc valoarea de 6.180.109 lei fara TVA. (valoarea estimata a lucrarilor) vor fi considerate inacceptabila in conformitate cu art. 36, aln. (1), lit. e) din HG 925/2006, cu modificarile si adaugirile ulterioare.
Punctaj tehnic Costurile de operare (OPEX)
45
Descriere: : Punctajul se acorda astfel: a) Pt. cel mai mic cost de operare rezultat din completarea Formularului Tehnic OPEX - Garantia privind costurile de operare se acorda punctajul maxim;b) Pt. celelalte costuri de operare, punctajul se acorda proportional, astfel P(n) = Cop(min)/Cop(n)x 45.Legenda: Cop(min)/ - Cel mai mic cost de operare rezultat din completarea Formularului Tehnic OPEX - Garantia privind costurile de operare;Cop(n) - Costurile de operare ofertate de operatorul economic pentru care se calculeaza punctajul.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP-www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.12.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 27.12.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 13.12.2012 12:57
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer