Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Alimentare cu apa si canalizare menajera in sistem centralizat a Comunei Viseu de Jos, judetul Maramures


Detaliu pentru invitatia numarul 342710
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA VISEU DE JOS
Numar invitatie: 342710/14.02.2013
Denumire contract: Alimentare cu apa si canalizare menajera in sistem centralizat a Comunei Viseu de Jos, judetul Maramures
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA VISEU DE JOSCod fiscal: 3627889, Adresa: str.Principala nr.1028, Viseu de Jos, Telefon: 0262-368080, 0262-368138, 0262-368401, Fax: 0262-368080
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str.Principala nr.1028, Localitatea: Viseu de Jos, Cod postal: 437390, judetul Maramures, Viseu de Jos, Romania, cod postal: 437390, telefon: +40 262368080, fax: +40 262368080, persoana de contact: SIMON GAVRILA,
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str.Principala nr.1028, Localitatea: Viseu de Jos, Cod postal: 437390, judetul Maramures, Viseu de Jos, Romania, cod postal: 437390, telefon: +40 262368080, fax: +40 262368080,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (servicii generale ale administratiilor publice)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Alimentare cu apa si canalizare menajera in sistem centralizat a Comunei Viseu de Jos, judetul Maramures
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: valoarea totala 9.021.783 se compune din - executie lucrare in suma de 8.564.623 si procentului de diverse ?i neprevazute in suma de 457.160 lei
II.1.6) CPV: 45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 9, 021, 783 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este in cuantum de 170.000 lei.. (echivalenta in euro se va calcula la cursul BNR cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor ), conf prevederilor art. 278 ind1 din OUG 34/2006 .Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei de 90 zile. Garantia de participare se va constitui conform art. 86 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Pentru ofertantii care opteaza pentru virament bancar, garantia de participare se va constitui in contul: RO95TREZ44121360250XXXXX deschis la TREZORERIA VISEU DE SUS, cu conditia confirmarii de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este de 10% din valoarea contractului fara TVA si se va constitui conform art. 90 din H.G. nr. 925/2006.Daca garantia de buna executie se va constitui prin retineri succesive ? se va realiza conform prevederile art. 90 alin. (3)*) din din H.G. nr.925/2006, cu modificari si completari ulterioare, inclusiv HG nr.1045/2011Modalitatea de constituire a garantiei de buna executie va fi comunicata de catre Prestator inainte de semnarea contractului.Garantia de buna executie se va constitui pe intreaga perioada a contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Art. 180, 181 si 182 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006, - Decl. privind calitatea de participant la procedura - Formular 3;Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ord. presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 - Formular 38;Decl. privind neincadrarea in preved. art. 180 din OUG nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari - Formular 6; Cazier judiciar al operatorului, din care sa reiasa ca administratorii nu au fost condamnati, in ultimii trei ani, prin hotarare definitiva a unei instante judecatoresti.Decl. privind neincadrarea in preved. art. 181 din OUG nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari completarile ulterioare - Formularul 5; Decl. privind neincadrarea in preved. art. 691 din OUG nr. 34/2006, aprobata, cu modificarile si completarile ulterioare, Formular 7. Formularul va fi semnat si de potentialii subcontractanti /potentialii terti sustinatori.-Persoanele care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste prezenta procedura, sunt: Simon Gavrila PRIMAR, Vancea Ilie, Coman Toader, Coman Ioan , Gaborean Ileana, Pop Gheorghe Onoriu, Dunca Maria, Maris Ioan, Mihalca Ileana, Nasui Gavrila, Pascu Dumitru, Pascu Ilie, Petz Ludovic, Pop Aurel , Pop Simion, Rohnean Gheorghe, Tomoiaga Simion, TomoiagaGheorghe, Tomoiaga Gheorghe, Vlad Vasile Ilie Certificat de atestare fiscala eliberat de Min. Finantelor Publice pe raza careia isi are sediul operatorul economic, care sa ateste plata obligatiilor fata de bugetul de stat in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, emis de Primaria in a carui raza de competenta isi are ofertantul sediul principal, care sa ateste plata obligatiilor fata de bugetul de stat in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Pentru ofertantii nerezidenti in Romania se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Depunerea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni se poate realiza in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Toti mebrii asocierii vor prezenta aceste documente.Subcontractantii nu sunt obligati sa prezinte aceste doc.- Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 180 si ale art. 181 lit.a), c1) si d).din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul.In cazul depunerii unei oferte individuale/ comunesustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert sustinator ? se vor prezenta documentele conform art. 186 si art. 190 din OUG34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, inclusiv Legea 297/2011.Toti ofertanti vor prezenta documentele de calificare si selectie conform ANEXEI II din Ordinul nr. 509 al presedintelui A.N.R.M.A.P. privind formularea criteriilor de calificare si de selectie, publicat in Monitorul Oficial al Romaniei in data de 28 septembrie 2011 Certificat Constatator eliberat de Oficiul National Registrului Comertului Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor, si se va prezenta in original/ copie legalizata, sau copie lizibila semnata conform cu originalulsi ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea legii nr. 85/2006 privind reorganizarea sau procedura lichidarii judiciare(faliment) sau ca societatea se afla in incapacitate de plata.Din codul CAEN trebuie sa rezulte ca obiectul de activitate al operatorului economic are corespondent in obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit. ? lucrari de constructii a proiectelor utilitare pentru fluide.- pentru activitatea specifica domeniului obiectului contractului sa se faca dovada autorizarii conf. Art. 15 din Legea nr. 359/2004.- Pentru ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, autoritatea contractanta va solicita prezentarea certificatului constatator in copie legalizata /original.- In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest document.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie de afaceri globala, pe ultimii trei ani incheiati va fi de cel putin17.129.246, 0 lei conversia lei/euro pt anul 2010 1 euro=4, 2099 lei; anul 2011; 1euro=4, 2379 lei, anul 2012 1 euro=4, 4287.documente relevante Bilantul contabil pentru cel mult ultimii trei aniincheiati , sau extrase de bilant inregistrat la organele competente, raport de audit, dupa caz sau orice alte documente echivalente., Ofertantul trebuie sa demonstreze ca, la momentul semnarii contractului, va avea acces sau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii decredit confirmate de banci ori alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash-flow de executie a lucrarii pentru perioada precizata. Suma va fiimobilizata pentru realizarea contractului in cazul ofertei castigatoare. suma de 475.812, 38 lei pentru o perioada de 2 luni., Angajament ferm ? in forma autentica (la notar) - daca ofertantul estesustinut conform art. 186 din OUG 34/2006, Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Angajament ferm? ? in forma autentica ? daca ofertantul este sustinut tehnic /profesional in conformitate cu art. 190 din OUG 34 / 2006, Ofertantul va demonstra ca in ultimii 5 ani a executatcel putin 1 (un) contract similar obiectului prezentei proceduri realizarea a cel putin 11, 00 km de retele de apa /a cel putin 11, 0 km aductiuni de apa principale si a cel putin 11, 0 km retele de canalizare conform obiectului procedurii de achizitie, Pentru contractele prezentate ca experienta similara se vor prezenta pentru fiecare contract in parte: - fisa de experienta similara- copie a documente/certificate care sa confirme executia lucrarilorrespective;
- certificari de buna executie din partea beneficiarului pentru contractulprezentat sau certificat constatator reglementat de art. 97^1 dinH.G.925/2006). ;
- dupa caz proces verbal de receptie partiala, proces verbal la terminarealucrarilor sau proces verbal de receptie finala, pentru contractul prezentat .In cazul in care contractul contine clauze de confidentialitate, care impiedicaprezentarea lui, ofertantul va prezenta paginile din contract din care sarezulte: partile contractante, obiectul contractului, durata acestuia, pretulcontractului precum si pagina finala cu semnaturi;se vor prezenta certificari din care sa reiasa beneficiarii, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor, precum si daca lucrarile au fost executate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit., Informatii privind partea/partile din contract ce urmeaza sa fie indeplinite decatre asociati/subcontractanti? Standarde de asigurare a calitatiiISO 9001:2001 sau echivalent in domeniul activitatilor aferente obiectului proceduriiIn cazul unei asocieri, fiecare dintre asociati va prezenta un astfel deCertificat sau echivalent, pentru partea sa de implicare in contract.Nu seadmit ofertantii in curs de certificare. Ofertantii care dovedesc faptul caraportul de audit a fost finalizat si din acesta rezulta emiterea certificatuluisunt admisi, ) Standarde de asigurare a calitatii si de protectie a mediuluiStandarde de protectia mediuluiISO 14001:2005 sau echivalent, pentru domeniul activitatilor aferente obiectului proceduriiIn cazul unei asocieri, fiecare dintre asociati va prezenta un astfel deCertificat sau echivalent, pentru partea sa de implicare in contract.Nu se admit ofertantii in curs de certificare. Ofertantii care dovedesc faptul ca raportul de audit a fost finalizat si din acesta rezulta emiterea certificatului sunt admisiPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.02.2013 09:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 26.02.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 27.05.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 13.02.2013 13:05
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer