Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ALIMENTARE CU APA SI RETELE DE CANALIZARE in loc. MINTIU GHERLII, PETRESTI si SALATIU comuna MINTIU GHERLII, JUD. CLUJ


Detaliu pentru invitatia numarul 355693
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA MINTIU-GHERLII
Numar invitatie: 355693/13.11.2013
Denumire contract: ALIMENTARE CU APA SI RETELE DE CANALIZARE in loc. MINTIU GHERLII, PETRESTI si SALATIU comuna MINTIU GHERLII, JUD. CLUJ
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA MINTIU-GHERLIICod fiscal: 4288250, Adresa: MINTIU -GHERLII NR 184 JUD CLUJ, Mintiu Gherlii, Telefon: +40 0264/241767, Fax: +40 0264/241767
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: MINTIU -GHERLII NR 184 JUD CLUJ, Mintiu Gherlii, Romania, cod postal: 407410, telefon: +40 0264241767, fax: +40 0264241767, persoana de contact: SILVIA JURCA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: MINTIU -GHERLII NR 184 JUD CLUJ, Mintiu Gherlii, Romania, cod postal: 407410
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ALIMENTARE CU APA SI RETELE DE CANALIZARE in loc. MINTIU GHERLII, PETRESTI si SALATIU comuna MINTIU GHERLII, JUD. CLUJ
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Realizarea unei retele de alimentare cu apa in localitatiile Mintiu Gherlii, Petresti si Salatiu si a unui rezervor de acumulare pentru cele 3 sate, amplasat in localitatea Mintiu Gherlii.Alimentarea cu apa se va realiza din conducta de apa Livada Dej respectiv din tronsonul Bunesti ?Dej din caminul CV1a .Realizarea unei retele de canalizare menajera in localitatea Mintiu Gherlii care va deversa incanalizarea existenta a municipiului Gherla si realizarea unei retele de canalizare menajera in localitatile Petresti si Salatiu precum si a unei statii de epurare amplasata in localitatea Petresti careva deservi ambele localitati.Servicii de proiectare faza PT+DE+DAAA, asisten?a tehnica din partea proiectantului: Capitolul 3.3. Proiectare si engineering 950.000, 00Valoare estimata proiectare (lei fara TVA): 950.000, 00Verificare tehnica de proiect: Capitolul 3.5. Verificare proiecte 160.000, 00Valoare estimata verificare tehnica de proiect (lei fara TVA): 160.000, 00Execu?ie lucrari: Capitolul 2 CHELTUIELI PENTRU ASIGURAREA UTILITATILOR NECESARE 147.035, 00Capitolul 4 CHELTUIELI PENTRU INVESTITIA DE BAZA 17.686.647, 00Capitolul 5.1. Organizare de santier 252.022, 00Capitolul 6 CHELTUIELI PENTRU DAREA IN EXPLOATARE 9.185, 00Valoare estimata execu?ie lucrari (lei fara TVA): 18.094.889, 00Valoarea estimata procedura exclusiv diverse ?i neprevazute (lei fara TVA): 19.204.889, 00Cheltuieli diverse ?i neprevazute (lei fara TVA): 1.910.238, 00Procent cheltuieli diverse ?i neprevazute (%): 9, 95Valoare estimata procedura inclusiv diverse ?i neprevazute (lei fara TVA): 21.115.127, 00
II.1.6) CPV: 45232440-8 - Lucrari de constructii de conducte de ape reziduale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 21, 115, 127 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
380.000 lei. Perioada de valabilitate 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor, oricare din modalitatile de constituire prevazute la art.86 din HG 925/2006. Garantia de participare poate fi eliberata in numele ofertantului si in valuta, contravaloarea sumelor fiind calculata la cursul BNRdin data publicarii invitatiei de participare in SEAP. Facilitate IMM: 50%. Garantia de participare se va retine in cazurile si cuantumul stipulate de art. 278 indice 1 din OUG 34/2006 si, respectiv, art. 87 din HG 925/2006. Cont IBAN pentru constituire garantie de participare: RO18TREZ2185006XXX002805 deschis la Trezoreria Gherla.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 10% din valoarea contractului, exclusiv TVA. Modalitatea de constituire: prin oricare din mijloacele prevazute la art. 90 din HG 925/2006. Perioada garantiei de buna-executie va fi de minim 24 de luni de la recep?ia la terminarea lucrarilor. Eliberarea garan?iei de buna execu?ie se va face in condi?iile art. art. 92 alin. 4 din HG 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Completarea Anexei nr. 1 Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006 Persoane cu functie de decizie: 1 OLTEAN DUMITRU Primar2 MICLEA IOANA STEFANIA Secretarul comunei, Viza de legalitate acte3 OLTEAN IOAN Viza control financiar preventiv, Membru comisie de evaluare 34 JURCA SILVIA Responsabil achizi?ii publice, Membru comisie de evaluare 25 BALICI MARIUS Viceprimar, Consilier local, Membru comisie de evaluare 16 BADIU MARIUS Consilier local7 BAL LIVIU Consilier local8 FARCAS IOAN Consilier local9 MORAR IOAN Consilier local10 MARINESCU IOAN Consilier local11 MOSUTAN DUMITRU Consilier local12 POP VASILE Consilier local13 POP IOAN Consilier local14 SAVARASAN MARIA Consilier local15 SOCACIU CRISTIANConsilier local16 CHEREGI LUMINITA Consilier local17 FLOREAN FLORIN GHEORGHE Consilier local2. Completarea Anexei nr. 2 Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta3. Completarea Anexei nr. 10A DECLARATIE PRIVIND ELIGIBILITATEA4. Completarea Anexei nr. 10B DECLARATIE privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 1815. Prezentarea de certificate de atestare fiscala din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la bugetul de stat consolidat si, respectiv, la bugetul local, la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor, conform Notificarii 149/2013 a ANRMAP.6. Completarea Anexei nr. 9 DECLARATIE PRIVIND CALITATEA DE PARTICIPANT LA PROCEDURA 1. Prezentarea Certificatului constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in copie conforma cu originalul, copie legalizata sau original. Din certificatul constatator trebuie sa reiasa ca obiectul contractului are corespondent in codurile CAEN autorizate ale ofertantului. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire i se va solicita prezentarea pentru conformitate a documentului in original sau copie legalizata, in situatia in care a fost prezentat in forma copie conform cu originalul.2. Prezentarea Atestatului ANRE necesar pentru indeplinirea obiectului contractului in ceea ce priveste instalatiile electrice descrise in documentatie tehnica, conform Ord. 24/2007, in perioada de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor, in copie conforma cu originalul sau copie legalizata. Ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire i se va solicita prezentarea pentru conformitate a documentului in original sau copie legalizata, in situatia in care a fost prezentat in forma copie conform cu originalul.3. Prezentarea Autorizatiei de sudura in polietilena, valabila la data limita de depunere a ofertelor, conform Legii nr.10/1995 privind calitatea in construc?ii, in copie conforma cu originalul sau copie legalizata. Ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire i se va solicita prezentarea pentru conformitate a documentului in original sau copie legalizata, in situatia in care a fost prezentat in forma copie conform cu originalul.4. Prezentarea Autorizatiei pentru Proiectare sisteme si instalatii de limitare si stingere a incendiilor, valabila la data limita de depunere a ofertelor, conform Ordin MAI nr. 87/2010, in copie conforma cu originalul sau copie legalizata. Ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire i se va solicita prezentarea pentru conformitate a documentului in original sau copie legalizata, in situatia in care a fost prezentat in forma copie conform cu originalul.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta 1: Media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani fiscali de cel pu?in: 19.000.000 lei. Se va completa Anexa nr. 11 INFORMATII GENERALE. Se vor prezentabilanturile contabile la datele de 31.12.2010, 31.12.2011 si 31.12.2012vizate de organele competente sau documente echivalente, in copie conforma cu originalul., Cerinta 2: Dovada disponibilitate resurse financiare (cash-flow)Se vor prezenta: 1. cash-flow corelat cu oferta depusa, graficul de execu?ie propus, cu echipamentele din dotare, cu personalul alocat ?i cu resursele financiare proprii;2. documente edificatoare din care sa rezulte ca la momentul semnarii contractului de achizitie publica ofertantul va avea capacitatea financiara pentru sustinerea contractului pe o durata de 5 luni sub forma de documente emise de institu?ii bancare, legal angajante pentru emitent, prin care operatorul economic sa demonstreze ca are acces la sau ca are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, care sa poata fi folosite pentru indeplinirea contractului (ex.: linii de credit confirmate de banci) in valoare de cel putin :6.400.000 lei.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1: Experienta similara1.a. PENTRU SERVICII DE PROIECTARE: -Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, anterior datei limita de depunere a ofertelor, din care sa rezulte ca a prestat servicii similare de proiectare de re?ele de apa, canal ?i sta?ie de epurare, faza PT+DE+DAAA, asisten?a tehnica din partea proiectantului la nivelul unui contract sau a maxim 2 (doua) contracte a caror valoare cumulata a fost de minim 700.000 lei fara TVAinsotita de certificate/documente emise sau contrasemnate de catre o autoritate sau de catre clientul beneficiar;1.b. PENTRU SERVICII DE VERIFICARE TEHNICA DE PROIECT: -Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, anterior datei limita de depunere a ofertelor, din care sa rezulte ca a prestat servicii similare de verificare tehnica de proiect pentru re?ele de apa, canal ?i sta?ie de epurare, faza PT+DE+DAAA, la nivelul unui contract sau a maxim 2 (doua) contracte a caror valoare cumulata a fost de minim 130.000 lei fara TVAinsotita de certificate/documente emise sau contrasemnate de catre o autoritate sau de catre clientul beneficiar;1.c. PENTRU LUCRARI: - Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, anterior datei limita de depunere a ofertelor, din care sa rezulte ca au fost executate in conformitate cu normele profesionale in domeniu si ca au fost duse la bun sfarsit, lucrari similare de re?ele de apa, canal ?i sta?ie de epurare la nivelul unui contract sau a maxim 2 (doua) contracte a caror valoare cumulata a fost de minim 17.000.000 lei fara TVA, insotita de certificari de buna executie care sa indice beneficiarii, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor avute in vedere la incadrarea in pragul valoric minim impus.Se vor completa: Anexa nr. 16 Declaratie privind lista principalelor LUCRARI EXECUTATE si Anexa nr. 15 Declaratie privind LISTA PRINCIPALELOR PRESTARI DE SERVICII . Se vor prezenta, in copie conforma cu originalul, certificari de buna executie. Prin sintagma , ,certificari de buna executie" autoritatea contractanta nu limiteaza tipul de document prin care ofertantii demonstreaza indeplinirea cerintelor legate de indicarea beneficiarilor, a valorilor, perioadei, locul executiei si ducerea la bun sfarsit a lucrarilor, lasandu-se la latitudinea acestora modalitatea de confirmare a informatiilor (prin unul sau mai multe documente cu rol de certificare)., Cerinta 2: Dotari tehnice minime necesare: a. Pentru prestarea serviciilor de proiectare: - calculator- imprimanta- plotter- software specializat pentru proiectarea de re?ele de apa, canal ?i sta?ie de epurare (exemple: Bentley, Hydra, Canalis sau echivalent).b. Pentru execu?ia re?elelor de apa, canal ?i sta?ie de epurare: - excavator- picon- cilindru compactor- mai compactor- motocompresor- vibrator beton- motopompa- autobasculanta- autobetoniera- pompa de beton- statie de preparare a betoanelor- aparat sudura polietilena cap la cap- aparat sudura polietilena electrofuziune- aparat foraj orizontal dirijat min. 120 ml, necesar pentru subtraversarea raului Somes, conform SF, parte scrisa, pagina 8 "Traseul conductei de aductiune conform planului de situatieeste paralel cu linia CF Cluj-Dej intre CV1a-CV3a cu subtraversarea raul Somesul Mic ce se va realiza prin foraj orizontaldirijat pe o lungime de 120 m".c. Utilaje suplimentare necesare pentru refacerea drumurilor afectate de introducerea re?elelor de apa, canal, respectiv pentru drumul de acces la sta?ia de epurare: - autogreder- repartizator asfalt- statie de preparare a mixturilor asfaltice- statie de preparare emulsie bituminoasa.Se va completa Anexa nr. 13 DECLARATIE privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice.Pentru toate utilajele prezentate, se solicita copii, conforme cu originalul, dupa: - documentele care atesta dreptul de proprietatesi, daca este cazul, - contractele de inchiriere, de leasingale utilajelor sus-mentionate si/sau alte documente care sa faca dovadaangajamentului de punere la dispozitia ofertantului a utilajelor de catre proprietarii acestora., Cerinta 3: Echipa de proiect: a) 1 inginer proiectant instala?ii: Cerin?e minime obligatorii: - copie diploma de absolvire studii superioare in domeniul tehnic, specializarea ?instala?ii in construc?ii/construc?ii edilitare/construc?ii hidrotehnice?;
- declara?ie de disponibilitate (Anexa nr.62 - Declara?ie de disponibilitate).b) 1 specialist autorizat ANRE pentru proiectare instala?ii electrice: Cerin?e minime obligatorii: - copie legitima?ie ANRE, valabila la data limita de depunere a ofertelor, conform Ordinului ANRE nr.11/2013;
- declara?ie de disponibilitate (Anexa nr.62 - Declara?ie de disponibilitate).c) 1 coordonator SSM proiectare: Cerin?e minime obligatorii: - copie diploma de absolvire curs coordonator SSM acreditat CNFPA/ANC, valabila la data limita de depunere a ofertelor, conform Legii 319/2006;
- declara?ie de disponibilitate (Anexa nr. 62 - Declara?ie de disponibilitate).d) 1 proiectant sisteme de securitate: Cerin?e minime obligatorii: - copie certificat de competen?a profesionala ?proiectant sisteme de securitate? cod COR 214319, conform Ordin MAI 87/2010;
- declara?ie de disponibilitate (Anexa nr. 62 - Declara?ie de disponibilitate).e) 1 verificator de proiecte pentru domeniile instala?ii termice - IT, instala?ii electrice - IE, instala?ii sanitare - IS, rezisten?a - A1, arhitectura ? B, C, D, E, drumuri ? A4, B2: NOTA: se accepta ca unul sau mai multi verificatori sa acopere domeniile solicitate.Cerin?e minime obligatorii: - copie certificat de atestare ca verificator de proiecte pentru domeniile indicate, inso?it de legitima?ie valabila la data limita de depunere a ofertelor, conform Legii nr.10/1995 privind calitatea in construc?ii;
- declara?ie de disponibilitate (Anexa nr. 62 - Declara?ie de disponibilitate).f) 1 RTE instala?ii (domeniul IX): Cerin?e minime obligatorii: - copie certificat de atestare ca responsabil tehnic cu execu?ia, inso?it de legitima?ie valabila la data limita de depunere a ofertelor, conform Legii nr.10/1995 privind calitatea in construc?ii;
- declara?ie de disponibilitate (Anexa nr. 62 - Declara?ie de disponibilitate).g) 1 RTE instala?ii electrice: Cerin?e minime obligatorii: - copie certificat de atestare ca responsabil tehnic cu execu?ia, inso?it de legitima?ie valabila la data limita de depunere a ofertelor, conform Legii nr.10/1995 privind calitatea in construc?ii;
- declara?ie de disponibilitate (Anexa nr. 62 - Declara?ie de disponibilitate).h) 1 RTE drumuri (domeniul II.1): Cerin?e minime obligatorii: - copie certificat de atestare ca responsabil tehnic cu execu?ia, inso?it de legitima?ie valabila la data limita de depunere a ofertelor, conform Legii nr.10/1995 privind calitatea in construc?ii;
- declara?ie de disponibilitate (Anexa nr. 62 - Declara?ie de disponibilitate).i) 1 RTE construc?ii civile (domeniul I): Cerin?e minime obligatorii: - copie certificat de atestare ca responsabil tehnic cu execu?ia, inso?it de legitima?ie valabila la data limita de depunere a ofertelor, conform Legii nr.10/1995 privind calitatea in construc?ii;
- declara?ie de disponibilitate (Anexa nr. 62 - Declara?ie de disponibilitate).j) 1 inginer instala?ii in construc?ii/construc?ii edilitare/construc?ii hidrotehnice (?ef de ?antier): Cerin?e minime obligatorii: - copie diploma de absolvire studii superioare in domeniul tehnic, specializarea ?instala?ii in construc?ii/construc?ii edilitare/construc?ii hidrotehnice?;
- declara?ie de disponibilitate (Anexa nr.62 - Declara?ie de disponibilitate).k) 1 specialist autorizat ANRE pentru execu?ie instala?ii electrice: Cerin?e minime obligatorii: - copie legitima?ie ANRE, valabila la data limita de depunere a ofertelor, conform Ordinului ANRE nr.11/2013;
- declara?ie de disponibilitate (Anexa nr.62 - Declara?ie de disponibilitate)., Cerinta 3 (continuare): l) 1 responsabil cu calitatea instala?ii: Cerin?e minime obligatorii: - copie decizie interna de numire ca responsabil cu calitatea pentru domeniul instala?ii, valabila la data limita de depunere a ofertelor;
- declara?ie de disponibilitate (Anexa nr. 62 - Declara?ie de disponibilitate).m) 1 coordonator SSM execu?ie: Cerin?e minime obligatorii: - copie diploma de absolvire curs coordonator SSM acreditat CNFPA/ANC, valabila la data limita de depunere a ofertelor, conform Legii 319/2006;
- declara?ie de disponibilitate (Anexa nr. 62 - Declara?ie de disponibilitate).n) 1 cadru tehnic cu atribu?ii in domeniu apararii impotriva incendiilor: Cerin?e minime obligatorii: - copie diploma de absolvire curs ?cadru tehnic cu atribu?ii in domeniu apararii impotriva incendiilor? acreditat CNFPA/ANC, valabila la data limita de depunere a ofertelor, conform Legii 307/2006;
- declara?ie de disponibilitate (Anexa nr. 62 - Declara?ie de disponibilitate).o) 1 topograf autorizat: - copie autorizatie de topograf, eliberata de ANCPI, valabila la data limita de depunere a ofertelor, conform Legii nr.10/1995 privind calitatea in construc?ii;
- declara?ie de disponibilitate (Anexa nr. 62 - Declara?ie de disponibilitate).p) 1 inginer hidrotehnist manager de proiect: Cerin?e minime obligatorii: - copie diploma de absolvire curs Manager de proiect acreditat CNFPA/ANC;
- declara?ie de disponibilitate (Anexa nr. 62 - Declara?ie de disponibilitate);q) 1 sudor polietilena: Cerin?e minime obligatorii: - copie diploma de absolvire curs autorizat ?sudor polietilena?, valabila la data limita de depunere a ofertelor, conform Legii nr.10/1995 privind calitatea in construc?ii;
- declara?ie de disponibilitate (Anexa nr. 62 - Declara?ie de disponibilitate).Se va completa Anexa nr. 14 Decl efectiv mediu anual al pers angajat si al cadrelor de conducere.Nota: Se accepta ca o persoana nominalizata sa ocupe mai multe pozi?ii in cadrul echipei de proiect, daca indepline?te cumulativ condi?iile minimale stipulate pentru fiecare din acele pozi?ii. Cerinta 1Certificat ISO 9001 sau echivalent in domeniul obiectului contractului.Prezentare copie conforma cu originalul dupa certificatul aflat in perioada devalabilitate la data limita de depunere a ofertelor., Cerinta 2Certificat ISO 14001 sau echivalent in domeniul obiectului contractului.Prezentare copie conforma cu originalul dupa certificatul aflat in perioada devalabilitate la data limita de depunere a ofertelor.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Componenta financiara
Punctaj termen de execu?ie
30
Descriere: Punctaj termen de execu?ie
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.11.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 26.11.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 12.11.2013 19:05
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer