Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ?Alimentare cu apa si sistem de canalizare in Comuna Uliesti, Judetul Dambovita?


Detaliu pentru invitatia numarul 327578
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Comuna Uliesti( Primaria)
Numar invitatie: 327578/23.05.2012
Denumire contract: ?Alimentare cu apa si sistem de canalizare in Comuna Uliesti, Judetul Dambovita?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Uliesti( Primaria)Cod fiscal: 4280450, Adresa: Comuna Uliesti, Judetul Dambovita, Uliesti, Telefon: 0245724519, Fax: 0245724618
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Comuna Uliesti, Judetul Dambovita, Uliesti, Romania, cod postal: 137445, telefon: +40 245724519, fax: +40 245724618, persoana de contact: Primaria Comunei Uliesti
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Comuna Uliesti, Judetul Dambovita, Uliesti, Romania, cod postal: 137445
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Alimentare cu apa si sistem de canalizare in Comuna Uliesti, Judetul Dambovita?
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Proiectare alimentare cu apa si sistem de canalizare in Comuna Uliesti, Judetul Dambovita
II.1.6) CPV: 71322200-3 - Servicii de proiectare a conductelor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 326, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
GP: 6520 leiConstituire: Depunere numerar la casieria ACVirament banc in contul AC, confirm prin extras de cont emis de Trez pt AC;Instrument de garantare emis de o banc ori de o soc de asig.Valabilitate: 90zile de la data depunerii of.OBS: In cazul const prin viram banc, contul este?RO89TREZ2735006XXX000057 Trez Gaesti. Dovada const prin viram banc, se va prezenta cel tarziu la data depunerii ofertelor cu viza Serv Conta-Financal Directiei Ec a Primariei Uliesti care sa confirme viram. Viza va fi data de Serv Conta-Financ pe baza extrasului de cont emis de Trez, a.i. suma sa fie in extrasul de cont al Trez Uliesti cu o zi inainte de dep ofGP const prin instrum de garantare emis de o soc banc ori de o soc de asig, dovada const GP in original se va prezenta separat de restul of, cel tarziu la data depunerii of. GP trebuie sa fie irevoc iar instrum de garant va prevede ca plata GP se va executa necond, la prima cerere a AC, pe baza decl cu privire la culpa pers garantate.GP const prin instrum de garantare emis de o banca ori de o soc de asig va prevede faptul ca ?La cererea scrisa a AC, institutia care a emis GP va da curs cererii AC in cazul aplic disp art.2781alin1 din OUG 34/2006?.Ofertantului ce i se respinge contestatia form catre CNSC i se va retine potriv art.2781 din OUG 34/2006 o parte din GPGP se constituie doar in lei.In cazul asociatiilor, GP poate fi const de unul sau mai multi asociati.GP nu poate fi const de catre subcontractanti.Ofertantii care vor const GP in conf cu preved art.16 alin.2 din Legea346/2004 privind stimularea IMM, cu modif si complet ult, au oblig de a dovedi ca reprez o IMM-dovada privind nr de salariati si dovada CA pe ultimul an si val Act Totale, prin atas Form.20?Dec IMM completat.Pt a beneficia de preved art.16 alin.2 din Legea 346/2004 privind stimularea IMM, cu modif si compl ult, trebuie ca toti asociatii sa faca dovada ca reprez o IMM, prin atasarea Form.20 - Declaratie IMM
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie (GBE) este de 5% din valoare contractului fara TVA.Pentru IMM se reduce la jumatate.Mod de constituire: printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contr. Daca partile convin astfel, GBE se constituie sub forma de retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz contractantul are obl. De a deschide la unit.Trez Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestui cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante (AC). Suma initiala care se depune de catre contractantin contul astfel deschis trebuie sa fie 0.5% din pretul contractului.Pe parcursul indeplinirii contractului, AC urmeaza sa alimenteze acest cont prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite pana la concurenta sumei stabilite drept GBE in doc. De atribuire. Restituirea GBE se face conform art.92 din HG 925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Niveluri specifice minime necesareInformatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: Cerinta nr. 1Declaratie privind eligibilitateaModalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul proceduriiSe va atasa de catre toti operatorii economici participanti la procedura: Formularul nr. 1 - Declaratie privind eligibilitatea completat.Mod de dovedire: Se va atasa: Cazier judiciar pentru operator economic.Cerinta nr. 2Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaModalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul proceduriiOperatorii economici participanti la procedura vor certifica faptul ca participarea este facuta in concordanta cu regulile de concurenta.Mod de dovedire: Se va atasa Formularul nr. 1.2 (Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta) completat.Cerinta nr. 3Declaratie privind neincadrarea la art.181 din OUG 34/2006, aprobata cu modificarile si completari prin legea 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Modalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul proceduriiSe va atasa de catre toti operatorii economici participanti la procedura: Formularul nr. 2 - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare completat.Cerinta nr. 4Certificat de Atestare Fiscala eliberat de Administratia Finantelor PubliceModalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul proceduriiCertificat de atestare fiscala eliberat de AFP din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile de plata catre bugetul de stat, in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania.Documentele se vor atasa in original sau copie semnata pentru conformitate cu originalul.Persoanele juridice straine vor atasa certificate/documente valabile la data depunerii ofertelor, eliberate de autoritatile legale competente din tara in care este stabilit, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat, precum si taxele locale, in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in conformitate cu prevederile legale in vigoare din tara in care este stabilit.- Documentele se vor atasa in original insotite de traducere autorizata in limba romana.Cerinta nr. 5Certificat de Atestare Fiscala eliberat de Directia Impozite si Taxe LocaleModalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul proceduriiCertificat de atestare fiscala emis de organul fiscal competent/autoritatile publice locale din care sa rezulte ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile de plata la bugetul local, in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania.Documentele se vor atasa in original sau copie semnata pentru conformitate cu originalul.Persoanele juridice straine vor atasa certificate/documente valabile la data depunerii ofertelor, eliberate de autoritatile legale competente din tara in care este stabilit, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat, precum si taxele locale, in luna anterioara celei in care se depun ofertele in conformitate cu prevederile legale in vigoare din tara in care este stabilit.- Documentele se vor atasa in original sau copie certificata insotite de traducere autorizata in limba romana.Cerinta nr. 6Declaratie privindcalitatea de participant la proceduraModalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul proceduriiSe va atasa catre toti operatorii economici participanti la procedura: Formularul nr. 3 - Declaratie privind calitatea de participant la procedura completatCerinta nr.7Declaratiea ofertantului/Ofertant asociat /subcontractant tert sustinator privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din ordonanta 34/2006 cu completarile si modificarile ulterioareModalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul proceduriiSe va atasa Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de art. 691 din OUG 34/2006Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Radulescu Sebastian ? PrimarTrandafirescu Danut ? Responsabil proiect Cerinta nr. 1Persoane fizice/juridice romaneCertificat Constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial.Modalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul proceduriiCertificat constatator, in original sau copie semnata pentru conformitate cu originalul , emis de Oficiul Registrului Comertului sau organismul la care operatorul economic este atestat profesional, valabil la data depunerii ofertei (emis cu cel mult 30 de zile inainte de depunerii ofertelor) sau echivalent, din care sa reiasa: a)denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;b)codul unic de inregistrare;c)sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adresa);d)structura actionariatului;e)numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;f)domeniul de activitate principal;g)domeniile de activitate secundare;h)situatia societatii (ex: daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment sau suspendare temporara a activitatii), conform legii legii 85/2006.Operatorii economici participanti la procedura sa aiba dreptul de a executa lucrari avand codul: 7112 - Activitati de inginerie si consultanta tehnica legate de acestea.Documentele care nu vor contine toate aceste date vor fi considerate incomplete.Documentul va fi utilizat si la verificarea situatiei personale a ofertantului.Nota* Persoanele fizice autorizate vor prezenta autorizate de functionare sau documente edificatoare cu competente specifice prezentei documentatii.Se vor atasa copii dupa original, si traducerecertificata in limba romana, dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.Observatie* Se va solicita ofertantului calasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate certificatul constatator in original/copie conforma cu originalul.Persoane juridice/fizice straine* Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati.Se vor atasa documentele relevante, in copie insotita de traducereautorizata in limba romana, emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediul operatorul economic, din care sa rezulte: i)denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;j)codul unic de inregistrare;k)sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adresa);l)structura actionariatului;m)numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;n)domeniul de activitate principal;o)domeniile de activitate secundare;p)situatia societatii (ex: daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment sau suspendare temporara a activitatii).Se va completa Formularul nr. 4 -Imputernicire pentru semnatarul ofertei si, daca exista, copie dupa hotararea / decizia consiliului de administratie sau a organismului corespunzator al operatorului economic, privind nominalizarea persoanei desemnata ca reprezentant legal al societatii. Acestea trebuie atasate si de catre asociati si subcontractanti, atunci cand este cazul.Documentele depuse cu nerespectarea prezentei documentatii de atribuirevor fi considerate necorespunzatoare si nu se va accepta inlocuirea/completarea ulterioara.Nota*In cazul asocierii cerintele solicitate la cap. III.2.1.a), III.2.1.b)vor fi indeplinite de fiecare asociat in parte.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico-financiaraMedia cifrei de afaceri globala care vizeaza activitatea pe ultimii trei ani (2008, 2009, 2010): sa fie minim 652.000, 00 leiPrezentarea inf.generale aferente ultimilor 3 ani, Form.5, Conversia leu/valuta se face prin raportare la cursul mediu BNR aferent fiecarui an in parteIn cazul unei asocieri fiecare asociat prebuie sa prezinte aceste documente.Cerinta se considera indeplinita in mod cumulativIn cazul IMM (conf.legea 346/2004) dovedita prin compl form IMM, cifra de afaceri se considera indeplinita in proportie de 50% din cuantumul precizat.Se ataseaza copie conf.cu orig bilanturi contabile 2008, 2009, 2010 vizate de AFP sau documente echivalente.In cazul in care op. Ec. Isi dem situatia economica si financiarainvocand sustinerea acordata, se prez un angajament de sustinere, in forma autentica, conf art 186 alin(2)
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Ofertantul trebuie sa fi prestatsi finalizat, in ultimii treiani, cel putin un contract similar de proiectare retele de canalizare si statii de epurare in valoare de326.000, 00 exclusiv T.V.AContract executat si dus la bun sfarsit / = contract pentru care a fost incheiat procesul verbal de recepti/receptie partiala servicii duse la bun sfarsit (art. 13 Ordin ANRMAP 509/2011).Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta, capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.Dec priv lista princ lucrari prest in ultimii 3 ani, comp., rec de la benef pt contr prez, Dec priv dotarile, echip tehnice de care dispune op ec pt indep coresp a ctr.Op economic, impreuna cu of asociat si/sau subctr, dupa caz, trebuie sa dispuna de urmatoarele dotari, echipamente tehnice, considerate ca necesare indeplinirii in bune conditii a contractului: Dotari minime : 1 statie totala1 plotter A03 calculatoare2 autoturisme1 licenta soft devize1 licenta soft proiectareretele de apa si canalizareIn cazul in care operatorul economic isi demonstreaza situatia tehnica invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile O.U.G. 34/2006, de catre o alta persoana, atunci aceasta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament fermal persoanei respective, incheiat in forma autentica (la notariat), prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului res invocate.Persoana care asigura sustinere nu trebuie sa se afle in situatia care det excl din proc, conf art.180, 181 lit a, c1 si d si 69, Info gen priv angajatiiPers ce va fi angajat in contract Of tre sa dispuna de res umane consid de AC ca fiind nec indep in bune cond a ctr: 1 manager proiect, 3 ingineri instalatii, exp generala min 2 ani1 topograf exp generala min 2 ani1 Inginerconstructiii civile, exp generala min 5 aniSe vor nominaliza pers diferite pt fiecare pozitie.Cand un grup de op ec depun of comuna, capacitatea tehn si profes se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.Daca op ec isi dem situatia profes invocand sustinerea acordata, in conf cu preved OUG 34, de o alta pers, aceasta are oblig de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament fermal pers respective, incheiat in forma autentica(la notariat), prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele invocate.Pers care asigura sust nu tre sa fie in sit ce determina excluderea din proc, conf prev art.180, 181 lit a, c1 si d si 69, In cazul in care parti din contractul ce urmeaza a fi atribuit trebuie sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, operatorul economicare obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care acesta urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.Mentiune: Daca operatorul economic castigator va subcontracta parte sau parti din contract, autoritatea contractanta solicita prezentarea contractelor incheiate intre acesta si subcontractantii nominalizati in oferta, pana la data incheierii contractului de achizitie publica., Cerinta nr. 1In cazul in care oferta este depusa de o asociatie, fiecare asociat va trebui sa indeplineasca conditiile prevazute la Situatia personala a operatorului economic si la Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, precum si orice alte conditii solicitate a fi indeplinite de catre asociati din cadrul Documentatiei de atribuire. Din Acordul de asociere trebuie sa reiasa clar partea din contract pe care o vor indeplini asociatii si toate amanuntele necesare pentru evaluarea ofertelor. Acordurile care nu vor contine aceste date vor fi considerate incomplete.Mentiune: Daca operatorul economic castigator va fi o asociatie/consortiu, autoritatea contractanta solicita legalizarea asocierii conform prevederilor legale, pana la data incheierii contractului de achizitie publica. Ofertantul trebuie sa detina certificat ISO 9001 sau echivalent (certificarea sistemului de management al calitatii) valabil la data depunerii ofertelor, in domeniul ce face obiectul contractului. In cazul in care exista asociati, toti operatorii economici implicati trebuie sa detina acest certificat sau echivalent. Nu se accepta certificat in curs de atestare. Nerespectarea cerintei minime duce la descalificarea ofertantului, Ofertantul trebuie sa detina certificat ISO 14001 sau echivalent (certificarea sistemului de management al mediului) valabil la data deschiderii ofertelor, in domeniul ce face obiectul contractului. In cazul in care exista asociati, toti operatorii economici implicati trebuie sa detina acest certificat sau echivalent. Nu se accepta certificat in curs de atestare. Nerespectarea cerintei minime duce la descalificarea ofertantului.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
35
Descriere: Componenta financiara
Aspecte esentiale, identificarea si argumentarea riscurilor
35
Descriere: Componenta tehnica
Durata de realizare a proiectului
30
Descriere: Componenta tehnica
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: gratuit din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.06.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 04.06.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Cofinantare
Data expedierii prezentei invitatii: 22.05.2012 11:10
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer