Achizitie publica - Alimentare cu apa zona Bunesti, muncipiul Campulung Moldovenesc, judetul Suceava
Detaliu pentru invitatia numarul 350479
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 350479/16.07.2013
Denumire contract: Alimentare cu apa zona Bunesti, muncipiul Campulung Moldovenesc, judetul Suceava
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPrimaria municipiului Campulung MoldovenescCod fiscal: 4842400, Adresa: str. 22 Decembrie nr.2, Campulung Moldovenesc, Telefon: +40 0230314425, Fax: +40 0230314725
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. 22 Decembrie nr.2, Campulung Moldovenesc, Romania, cod postal: 725100, telefon: +40 0230314425, fax: +40 0230314725, persoana de contact: Lucian Nita
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria municipiului Campulung Moldovenesc, str. 22 Decembrie nr. 2, sala de sedinte
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (servicii administratie publica locala)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Alimentare cu apa zona Bunesti, muncipiul Campulung Moldovenesc, judetul Suceava
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Alimentarea cu apa se va realiza prin extinderea conductei principale Dn 160 mm existente pe str. Calea Bucovinei, din care se va realiza o retea inelara(unde a fost posibil) si una ramificata.Avand in vedere faptul ca finantarea lucrarilor se realizeaza de la Bugetul Ministerului Dezvoltarii Regionale si Administratiei Publice, contractul se va derula pe o perioada de mai multi ani, in functiile de alocatiile bugetare anuale pentru acest obiectiv. Suma aprobata pentru executia lucrarilor, aferenta anului 2013, este de 247.500 lei, inclusiv TVA.
II.1.6) CPV: 45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 329, 481 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de particip este de 46.000 lei. Pentru I.M.M.uri cuantumul garantiei de particip se reduce cu 50%, conf. prev. art. 16, alin.(2)din Legea nr. 346/2004. Per de valab. a gar de particip este cel putin egala cu perioada de valab. a ofertei, respectiv 90 de zile de la termenul limita de dep a ofertelor. In cazul extinderii per de valab. a ofertei, per de valab. a gar de particip va fi prelungita in mod corespunzator. Garantia de particip se exprima in lei si conf precizarilor art. 86 alin. (1)-(5) din H.G. nr. 925/2006, poate fi constituita in urmatoarele forme: a) Scrisoare de garantie bancara in favoarea Autoritatii Contractante. Scrisoarea de garantie bancara se va intocmi respectand modelul prevazut in Sectiunea Formulare. b)Ordin de plata in contul RO36TREZ5925006XXX000051, CUI: 4842400, deschis la Trezoreria C-lung Moldovenesc, confirmat de banca emitenta;c)instrument de garantare, emis in conditiile legii de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in docum de atribuire. Garantia de particip poate fi constituita si in alta moneda decat lei, la un curs de reconversie afisat de BNR, la data publicarii invitatiei de particip. Orice contestatie formulata si respinsa de catre CNSC, va conduce la aplicarea prev. art. 278^1 alin. (1) lit a) din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, prin care autoritatea contractanta va retine contestatorului, din garantia de particip., in raport cu valoarea estimata a contractului, suma de 6.109, 48 lei.Restituirea garantiei de participare se va face in conformitate cu prev art.88 din HG 925/2006. In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de particip trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori ec. Garantia de particip emisa in alta limba decat romana va fi prez in original si va fi insotita de trad autorizata in limba romana. Model orientativ, Formularul nr. 1.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10 % din valoarea contractului, fara TVA. Pentru I.M.M.-uri cuantumul garantiei de buna executie se reduce cu 50% si va fi 5 % din valoarea contractului, fara TVA, conform prevederilor art. 16, alin. (2) din Legea nr. 346/2004. Modul de constituire: a)Instrument de garantare bancara emis de o societate bancara sau de o societate de asigurari, intr-un cont, deschis de catre executant la o banca agreata de ambele parti sau b)retineri successive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului un cont disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala depusa in cont nu trebuie sa fie mai mica de 0.5% din pretul contractului fara TVA. Modul de restituire: a)70% din valoarea garantiei, in termen de 14 zile de la data incheierii procesului-verbal de receptie la terminarea lucrarilor; b)restul de 30% din valoarea garantiei, la expirarea perioadei de garantie a lucrarilor executate, pe baza procesului verbal de receptie finala.Model orientativ, Formularul nr. 2.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (formular nr. 4). In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest formular. In cazul in care ofertantul opteaza pentru sustinere tehnica/profesionala/economica/financiara, conform art. 186 si 190 din OUG nr.34/2006 si sustinatorul acestuia trebuie sa prezinte acest document.2.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (formular nr. 4). In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest formular. In cazul in care ofertantul opteaza pentru sustinere tehnica/profesionala/economica/financiara, conform art. 186 si 190 din OUG nr.34/2006 si sustinatorul acestuia trebuie sa prezinte acest document. Sustinatorul - persoana care asigura sustinerea, nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 181, lit a), c^1), d) din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.3.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului Presedintelui ANRMAP 314/2010, semnat si stampilat, in original. Se va completa si prezenta formularul nr.5 din sectiunea formulare. In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest document.4.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art 69^1 din OUG 34/2006 (evitarea conflictului de interese). Se va prezenta formularul nr. 6, din sectiunea formulare, completat semnat si stampilat. In cazul unei asocieri/subcontractari/sustineri, fiecare asociat/subcontractant/tert sustinator trebuie sa prezinte acest document. Persoanele care detin functii de decizie in cadrul Primariei municipiului Campulung Moldovenesc in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, sunt urmatoarele: NEGURA Mihaita ? primar, ROBCIUC Silviu Florin?viceprimar, MANDRILA Toader? secretar, Nasoi Viorica ? presedinte comisie evaluare, Valean Niculina - membru comisie, Coca Daniel Viorel ? membru comisie, Petroaie Paul?membru comisie, Nita Lucian Marius ? membru comisie, Zancu Carmen ? membru de rezerva, Ignat Petronela ? membru de rezerva, consilieri locali: BERENTAN Corneliu Petru, BURDUHOS Victor, CHIRODEA Gavril, CIRMACI Nicolai, CRECIUNESCU Adrian, FLUTUR Cristina Nicoleta, GIOSAN Mircea, GIOSAN Nicolai, MACOVEI Virgil, NIGA Gheorghe, PAZIUC Alexandru, TIMIS Eugen Liviu, TIMPESCUL PITICAR Vasile, TARAN Ioan, VARVAROI Vasile Lucian, VRANAU Nicolai.5. Certificat de atestare fiscala eliberat de catre Directia Generala a Finantelor Publice, din care sa rezulte ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara depunerii ofertei, (in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul), cu semnatura si stampila operatorului economic in original;6.Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale), eliberat de Primarie, din care sa rezulte ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara depunerii ofertei, (in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul), cu semnatura si stampila operatorului economic in original.Persoane fizice/juridice straine: Operatorul economic va prezenta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local al tarii de provenienta sau pentru punctele de lucru din Romania, daca este cazul.Documentele prezentate, vor fi insotite de traducerea legalizata a acestora in limba romana.In conditiile in care in tara de rezidenta a ofertantului nu se emit certificate, caziere judiciare sau alte documente necesare pentru stabilirea eligibilitatii acestuia, indeplinirea acestor cerinte se poate face de catre ofertant prin prezentarea unei declaratii pe propria raspundere sau daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau in fata unei asociatii profesionale, care are competente in acest sens.In cazul unei asocieri, fiecare dintre asociati trebuie sa indeplineasca cerintele solicitate la Situatia personala a ofertantului. Certificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in original, copie legalizata sau copie lizibila conforma cu originalul, din care sa reiasadomeniul de activitate principal/secundar, codurile CAEN aferente acestora, iar pentru activitatea specifica domeniului obiectului contractului sa se faca dovada autorizarii conf.art.15 din Legea 359/2004.Informatiile cuprinse in acest Certificat trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Persoane fizice juridice straine: Prezentarea de documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic.Documentul se va prezenta in copie legalizata, anexandu-se si traducerea autorizata in limba romana. Prezentarea certificatului de rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declaratie, valabile pentru anul calendaristic in curs.In cazul unei asocieri, fiecare dintre asociati trebuie sa indeplineasca cerintele solicitate la Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale.Avand in vedere faptul ca acest obiectiv de investitii include si lucrari de subtraversare a liniei de cale ferata, se solicita ca operatorul economic care executa aceste lucrari de subtraversare sa detina Autorizatie de furnizor feroviar, pentru lucrari de subtraversari linii de cale ferata, eliberata de Autoritatea Feroviara Romana.In conformitate cu prevederile art. 7 alin. (1) si (2) din Ordinul ANRMAP nr. 509 din 14 septembrie 2011 privind formularea criteriilor de calificare si selectie, in cazul unui grup de operatori economici care depun oferta comuna, cerinta este considerata indeplinita daca unul dintre asociati, respectiv subcontractantul, daca este cazul, detine autorizarea solicitata (AFER) si numai cu conditia ca acesta sa execute integral partea din contract pentru care este solicitata autorizarea respectiva. Tertul nu poate sustine, prin prezentarea unei astfel de autorizatii, un operator economic ofertant, din considerentul ca acest gen de autorizare se poate utiliza numai in nume propriu, nefiind o resursa transferabila.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie de afaceri globala intr-o perioada anterioara care vizeaza cel mult ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012) solicitata a fi indeplinita de catre ofertanti trebuie sa fie cel putin egala cu valoarea estimata a contractului, in suma de 2.329.481 lei. In acest scop se solicita prezentarea Formularului nr. 7 - Declararatie privind cifra de afaceri globala. Acesta va fi insotit de documente financiare care sa confirme datele inscrise in acest formular.Valorile vor fi exprimate in lei; pentru echivalenta se va folosi cursul mediu anual lei/euro comunicat de Banca Centrala Europeana (www.ecb.int) pentru anul respectiv, astfel: Pentru anul 2010:1 euro = 4, 2122 lei Pentru anul 2011:1 euro = 4, 2391 lei Pentru anul 2012:1 euro = 4, 4593 lei Pentru contractele exprimate in alte monede se va folosi pentru conversie rata medie anuala de schimb comunicata de catre Banca Centrala Europeana (www.ecb.int) pentru anul respectiv. Pentru I.M.M.-uri, cifra medie de afaceri se reduce cu 50%, conform prevederilor art 16 alin.(2) din Legea nr. 346/2004.In cazul in care ofertantul isi demonstraza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 186 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, completat conform formularului nr. 7A, prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate. Persoana ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia cere determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit, a), c1) si d) si art. 69^1 din OUG 34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare, prezentand in acest sens formularul nr. 7B si formularul nr. 6.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similara: Se va completa Formularul nr. 8, Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani.Ultimii 5 ani solicitati in vederea demonstrarii experientei similare se vor calcula prin raportare la data limita de depunere a ofertelor. Prin lucrari executate si duse la bun sfarsit se intelege: - lucrari receptionate partial, care sunt insotite de proces verbal de receptie partiala; sau - lucrari receptionate insotite de proces-verbal la terminarea lucrarilor; sau - lucrari receptionate insotite de proces-verbal de receptie finala. Se solicita ca ofertantul sa fi executat in ultimii 5 ani cel putin un contract similar care sa fi avut ca obiect realizarea a cel putin 4, 578 km de retele de apa si/sau aductiuni de apa, pentru care se va prezenta: - copii dupa parti relevante al contractului sau documente constatatoare eliberate de autoritatile contractante la finalizarea contractelor de lucrari. Din aceste documente trebuie sa reaiasa beneficiarul, cantitatea (lungimea), perioada (inclusiv data incheierii contractului) si locul executiei lucrarilor.- procesul verbal de receptie finala, proesul verbal de receptie la terminarea lucrarilor sau procese verbale de receptie partiala care sa ateste faptul ca lucrarile au fost executate in conformitate cu normele profesionale in domeniu si ca au fost duse la bun sfarsit. Acestea se vor prezenta in original sau copie lizibila, cu mentiunea conform cu originalul. Recomandarile aferente lucrarilor executate in afara Romaniei se vor prezenta insotite de traducerea autorizata in limba romana. Pentru echivalenta se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR sau BCE. In cazul in care in obiectul contractului/contractelor prezentate ca experienta similara se regasesc si alte elemente in afara acelor categorii de lucrari similare supuse prezentei achizitii (de ex. proiectare, achizitie bunuri etc.), pentru indeplinirea cerintei minime privind experienta similara, valoarea acestor elemente nu va fi luata in considerare. In cazul in care contractele prezentate ca experienta similara au fost executate in asociere, valoarea ce va fi luata in considerare pentru indeplinirea cerintei minime se va calcula in conformitate cu procentul prevazut in contractul de asociere pentru categoriile de lucrari similare. In acest sens, se solicita copie cerificata?conform cu originalul? a contractului de asociere si documente doveditoare din care sa rezulte executarea acelor categorii de lucrari solicitate ca experienta similara. In cazul in care contractul/contractele prezentate ca experienta similara au fost executate ca subcontractant, valoarea ce va fi luata in considerare pentru indeplinirea cerintei minime se va calcula in conformitate cu valoarea contractului de subcontractare pentru categoriile de lucrari similare. In acest sens, se solicita copie cerificata ?conform cu originalul? a contractului de subcontractare si documente doveditoare din care sa rezulte executarea acelor categorii de lucrari solicitate ca experienta similara.In cazul in care ofertantul isi demonstraza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, in conformitate cu art. 190 alin. (1), (2) si (3) din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, completat conform formularului nr. 8A, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate si va prelua executia obligatiilor din contract. Persoana ce asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia cere determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit, a), c1) si d) si art. 69^1 din OUG 34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare, prezentand in acest sens formularul nr. 8B si formularul nr. 6., Informatii privind partea din contract pe care opearorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze, formular nr. 22.Fara a i se diminua raspunderea in ceea ce priveste modul de indeplinire a viitorului contract de achizitie publica, conform art. 45 din OUG 34/2006, ofertantul are dreptul de a include in propunerea tehnica posibilitatea de a subcontracta o parte din contractul respectiv.Ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi. Subcontractantul nu trebuie sa se afle in situatia prevazuta la art.69^1 din OUG 34/2006, sub sanctiunea excluderii din procedura de atribuire. Cerinta nr. 1: Implementarea Standardul de Management al Calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001.Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat conform ISO 9001, un sistem de management a calitatii pentru activitatile care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit. Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa ateste conformitatea cu standardul specificat sau daca nu urmeaza aceleasi metode din standard, trebuie sa dovedeasca ca indeplinesc nivelurile de performanta stabilite de acesta.In cazul unei asocieri, fiecare membru al asocierii trebuie sa detina acest certificat, pentru partea din contract pe care o realizeaza., Cerinta nr. 2: Implementarea Standardul de Management de Mediu in conformitate cu SR EN ISO 14001.Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat conform ISO 14001, un sistem de management de mediu pentru activitatile care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit. Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa demonstreze ca actiunile/activitatile pe care le aplica in indeplinirea contractului de lucrari, nu afecteaza mediul.In cazul unei asocieri, fiecare membru al asocierii trebuie sa detina acest certificat, pentru partea din contract pe care o realizeaza.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
80
Descriere: Componenta financiara
Termen de mobilizare pentru remedierea defectiunilor aparute in perioada de garantie a lucrarilor
20
Descriere: Componenta tehnica
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.07.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 29.07.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 29.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 15.07.2013 13:02