Achizitie publica - ?Alimentare cu apa zona D, comuna Poarta Alba, jud. Constanta?
Detaliu pentru invitatia numarul 323194
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 323194/02.04.2012
Denumire contract: ?Alimentare cu apa zona D, comuna Poarta Alba, jud. Constanta?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA POARTA ALBACod fiscal: 4515239, Adresa: str Visinilor nr 16 Poarta Alba, Poarta Alba, Telefon: +4 0241853228, Fax: +4 0241853228
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str Calea Bucuresti, nr. 25, Poarta Alba, Poarta Alba, Romania, cod postal: 907245, telefon: +4 0241853228, fax: +4 0241853228, persoana de contact: IONUT FARCAS
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Comunei Poarta Alba, str Calea Bucuresti, nr. 25, Poarta Alba, jud. Constanta
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Servicii publice locale)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Alimentare cu apa zona D, comuna Poarta Alba, jud. Constanta?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Proiectare tehnica, asistenta tehnica din partea proiectantului si executie lucrari de alimentare cu apa in zona D in lungime totala de 8005 ml, conform caietului de sarcini.
II.1.6) CPV: 45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 756, 334 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se va constitui in cuantum de 15.000 lei.Perioada de valabilitate: 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Garantia de participare se constituie prin: a)virament bancar/ instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original; saub)cu OP in contul autoritatii contractante RO55TREZ23124700271XXXXX, deschis la Trezoreria Constanta, cod fiscal 4515239, pe care sa fie specificat explicit scopul platii si vizat de catre banca emitenta.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare, atunci cand acesta se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: isi retrage oferta in perioada de valabilitate;oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei;oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei.In masura in care Consiliul respinge contestatia depusa de operatorul economic in cadru procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va retine din garantie de participare a ofertantului contestator, suma de 4.536 lei.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie a contractului este stabilita la 10% din valoarea contractului, fara tva. Modalitatea de constituire: conf. Art.90 din HG nr.925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.In cazul in care garantia de buna executie se constituie prin retineri succesive din situatiile de plata contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala pe care o va depune contractantul in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fi mai mica de 0, 5% din pretul contractului.Garantia de buna executie se constituie in perioada de valabilitate a ofertei, dar nu mai tarziu de 15 zile de la data semnarii contractului de catre ambele parti.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie de afaceri globalapeultimii 3 ani, trebuie sa fie de minim 1.500.000, 00 lei.In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul nu indeplineste nivelul minim impus in ceea ce priveste cifra medie de afaceri, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului., Ofertantul trebuie sa demonstreze ca, la momentul semnarii contractului, va avea acces la sau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash-flow de execu?ie a lucrarii pentru o perioada de 6 luni, in valoare de700.000 lei.Documentul trebuie sa fie emis cu cel mult 5 zile inainte de data depunerii ofertelor.Documentele din partea bancilor se vor prezenta numai in original., In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective incheiat in forma autentica, prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele invocate.Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatiacare determina excluderea din procedura de atribuire, conf.prev.art.180 si art.181, lit.a), c1) si d) din OUG nr.34/2006.Persoana care asigura sustinerea financiara trebuie sa prezinte documente justificative prin care face dovada indeplinirii criteriilor de calificare pentru care acorda sustinerea.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similara1.Decl insotita de Lista priv. princ. serv.similare prestate in ultimii 3 ani Formular 10.a din Sect.Formulare.2.Decl. insotita de Lista priv. princ. lucr. similare exec. in ultimii 5 aniPt. a fi considerat calificat, ofertantul trebuie sa faca dovada ca a executat si finalizat in ultimii 5 ani, un contr. avand ca obiect executie lucrari similare(hidroedilitare), in val. de min. 700.000 lei, fara tva.Prin "contr. de lucr. finalizat" se intelege: -lucr. receptionate partial care sunt insotite de PV receptie partiala; sau-lucr. receptionate care sunt insotite de PV la terminarea lucr.; sau-lucr. receptionate care sunt insotite de PV de receptie finala.In situatia in care contr. a fost semnat inainte de per. de 5 ani, autoritatea contractanta va lua in considerare lucr. executate si duse la bun sfarsit in perioada solicitata si va avea in vedere doar lucrarile exec. in aceasta perioada.Op. ec. care nu satisface aceste cerinte va fi descalificat., Personal pentru servicii de proiectare: 1. Declaratie privind efectivele medii anuale ale peronalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii trei ani;2.Lista personalului responsabil ? ?cheie?care va fi angajat in cadrul contractului de prestarii servicii de proiectare, cu descrierea pregatirii profesionale si experientaOfertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de cel putin urmatorul personal de specialitate necesar pentru indeplinirea contractului: a) 1 inginer, persoana cu studii superioare, absolvent al Facultatii de Constructii, cu cel putin 3 ani de experienta in proiectare;3. Pentru verificarea proiectului operatorul economic trebuie sa faca dovada ca poate asigura verificarea tehnica a proiectului de catre verificatori tehnici independenti atestati pentru domeniile aferente contractului.Verificatorul de proiect nu va face parte din colectivul de elaborare a proiectului., Personal pentru executantul lucrarii: 1. Declaratie privind efectivele medii anuale ale personaluluiangajat si al cadrelor de conducere in ultimii trei ani;2.Lista cu personalul de specialitate care va fi utilizat pentru contract cu descrierea pregatirii profesionale si experienta;a Sef santier ? persoana cu studii superioare, absolvent al Facultatii de Constructii, cel putin 5 ani de experienta;b) Responsabil tehnic cu executia (RTE), atestat in domeniul constructii edilitare si de gospodarie comunala, atestat dovedit cu Certificat de atestare tehnico-profesionala, insotit de legitimatie vizata la zi;c) Resposabil cu Controlul calitatii lucrarilor in domeniul lucrari si retele de alimentare cu apa si canalizare, imbunatatiri funciare; se va prezentadecizia interna de numire.d) Responsabil cuprotectia muncii- inspector protectia muncii.e)sudori autorizati ISCIR in domeniul sudurii conductelor si fitingurilor de PEHD ? se va prezenta autorizatia ISCIR valabila., UtilajeDeclaratie privind echipamentele tehnice, utilajele si instalatiile de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea contractului.Pentru buna desfasurare a contractului de lucrari, operatorul economic trebuie sa faca dovada ca dispune de utilaje si mijloace de transport, conform consumurilor de ore functionare din proiectul tehnic si astfel incat sa poata fi realizata lucrarea in termenul de executie ofertat.Pentru utilajele si echipamentele tehnice proprii se va atasa copie dupa lista de inventar a obiectelor din dotare.Pentru utilajele si echipamentele tehniceinchiriate se vor depune copii dupa contractele/precontractele de inchiriere., Informatii privind subcontractantiiOfertantul are dreptul de a include inpropunerea tehnica posibilitatea de asubcontracta o parte din contractul respectiv.Nota: Resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se iau in considerare pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prezentate documente relevante in acest sens.In cazul in care parti din contract urmeaza sa se indepl. de unul sau mai multi subcontr., autoritatea contractanta va solicita, la incheierea contractului, prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta.Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contract., 1.In cazul in care ofertantul isi demonstreazacapacitatea tehnica si profesionala a ofertantuluiinvocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate.Persoana care asigura sustinerea tehnica si/sau prof. nu trebuie sa se afle in situatiacare determina excl. din procedura de atribuire, conf.prev.art.180 si art.181, lit.a), c1) si d) din OUG nr.34/2006.In cazul in care sustinerea tertului se refera la asigurarea unor resurse care pot fi puse efectiv la dispozitia ofertantului (personal, echipamente etc) angajamentul ferm prezentat de ofertant trebuie sa prevada care sunt resursele respective si sa evidentieze faptul ca disponibilizarea acestora se va realiza neconditionat. Standarde de asigurare a calitatiiCertificat de atestare a calitatii implementat ISO 9001:2008, sau echivalent, in copie "conform cu originalul", pentru domeniul lucrarilor de alimentare cu apa, valabil la data deschiderii ofertelor.In cazul unei asocieri fiecare asociat va prezenta acest certificat.Nota: Nu vor fi acceptate documente care atesta ca operatorul economic este in curs de obtinerea certificatuluiISO 9001:2008, in aceasta situatie operatorii fiind descalificati., Standarde de protectie a mediuluiCertificat de implementare a sistemului de management de mediu ISO 14001:2005, sau echivalent, incopie "conform cu originalul", pentru domeniul lucrarilor de alimentare cu apa, valabil la data deschiderii ofertelor.In cazul unei asocieri fiecare asociat va prezenta acest certificat.Nota: Nu vor fi acceptate documente care atesta ca operatorul economic este in curs de obtinerea certificatuluiISO 14001:2005, in aceasta situatie operatorii fiind descalificati.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
65
Descriere: Componenta financiara. a)pentru cel mai scazut dintre preturile ofertelor se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv, adica 65 de puncte;b)pentru alt pret decat cel prevazut la lit.a), se acorda astfel: P pretul ofertei n = (pret minim / pret(n)) x65 punctePretul care se compara in scopul intocmirii clasamentului este pretul total ofertat exclusiv TVA, indicat in Formularul de oferta.
Termenul de predare a proiectului
5
Descriere: a)pentru cea mai mic termen de predare a proiectului (exprimata in zile), se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv, adica 5 de puncte;b)pentru o alta durata decat cea prevazut la pct.1), punctajul se acorda astfel: P termen de predare proiect n = (termen de predare minim / termen de predare (n)) x 5 puncte. Termenul de predare a proiectului maximacceptat este de 45 zile (peste care oferta va fi declarata neconforma)si durata minima este de 30 zile (sub care oferta nu va fi punctata suplimentar) .
Durata de executie a lucrarilor
20
Descriere: a)pentru cea mai scurta durata dintre duratele de executie a lucrarilor (exprimata in luni), se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv, adica 20 de puncte;b)pentru o alta durata decat cea prevazut la pct.1), punctajul se acorda astfel: P durata de executie n = (durata executie minima / durata executie (n)) x20 puncte. Nota: Durata de executie va fi insotita de graficul de executie si de descrierea detaliata a lucrarilor din punct de vedere tehnologic al resurselor materiale, mecanice si de personal, cu respectarea legislatiei in vigoare, graficul GANTT; Durata de executie a lucrarilormaximacceptata este de6 luni (peste care oferta va fi declarata neconforma)si durata minima este de 2 luni (sub care oferta nu va fi punctata suplimentar). Durata de executie a lucrarilor se va exprima in luni.
Perioada de garantie acordata pentru lucrare
10
Descriere: a)pentru cea mai mare perioada de garantie acordata (exprimata in luni), se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv, adica 10 de puncte; b)pentru o alta perioada de garantie oferita ca cea prevazut la pct.1), punctajul se acorda astfel: P3 perioda de garantie n = (perioada de garantie (n) ) / perioada de garantie maxima x10 puncte. c)Perioada de garantie pentru lucrare va fi de minim 24 luni si maxim 120 luni. Ofertele care cuprind perioade de garantie care nu sunt corelate cu aceste cerinte, respectiv sunt mai micidecat 24 luni, vor fi considerate neconforme, conform art.36 alin.(2) din HG nr.925/2006, sau sunt mai mari decat 120 luni, nu vor fi punctate suplimentar. Nota: Perioada de garantie se va exprima in luni de la data intocmirii procesului ? verbal de receptie la terminarea lucrarilor.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: online, pe www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.04.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.04.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 30.03.2012 15:46