Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Alimentare cu energie electrica ansamblu de locuinte pentru tineret, cartier Unirea, oras Odobesti, jud.Vrancea


Detaliu pentru invitatia numarul 329511
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: ORASUL ODOBESTI (CONSILIUL LOCAL al ORASULUI ODOBESTI)
Numar invitatie: 329511/14.06.2012
Denumire contract: Alimentare cu energie electricaansamblu de locuinte pentru tineret, cartier Unirea, oras Odobesti, jud.Vrancea
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialORASUL ODOBESTI (CONSILIUL LOCAL al ORASULUI ODOBESTI)Cod fiscal: R 4297827, Adresa: str. Libertatiinr. 113 , loc. Odobesti , jud. Vrancea, Odobesti, Telefon: 0237 675 224, Fax: 0237 676 590
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Primaria orasului Odobesti, str. Libertatiinr. 113 , loc. Odobesti , jud. Vrancea, cod postal: 625300, telefon: +40 237675224, fax: +40 237676590, persoana de contact: Mirela Bejan Bolovan
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria orasului Odobesti, str. Libertatiinr. 113 , loc. Odobesti , jud. Vrancea,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Alimentare cu energie electricaansamblu de locuinte pentru tineret, cartier Unirea, oras Odobesti, jud.Vrancea
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul presupune alimentarea cu energie electrica a ansamblului de locuinte pentru tineret, 4 tronsoane (blocuri) situate in cartierul Unirea, oras Odobesti, fiecare bloc avand in componenta urmatorii consumatori: 16 apartamente, un iluminat casa scarii si o centrala termica.
II.1.6) CPV: 45310000-3 - Lucrari de instalatii electrice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 222, 050.05 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoarea garantiei de participare: 4.440leiPerioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 zile, de la data limita de primire a ofertelorModalitati de constituire : ? prin virament bancar in contul IBAN RO12 TREZ 6915 006X XX00 3172 deschis la Trezoreria Municipiului Focsani(cod fiscal 4297827 )? ordin de plata sau a unei file CEC, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor;? printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, de preferinta din Romania, care se va prezenta in original, avand valoarea si pentru perioada prevazuta mai sus.Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. Aceasta vafi insotita, dupa caz, de documentele in original privind incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii (IMM), pentru a beneficia de prevederile Legii nr.346/2004.AC va retine din garantia de participare, contestatorului caruia i-a fost respinsa contestatia ca nefondata de catre CNSC, suma calculata conform prevederilor art. 278.1 din OUG nr.34/2006.
Garantie de buna executie
a) Cuantumul garantiei de buna executie: 10 % din pretul contractului, exclusiv T.V.A. b) Modul de constituire: - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari; - prin retineri succesive din situatiile de lucrari prezentate la plata in conformitate cu prevederile H.G. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Ofertantul declaratcastigator are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului in conditiile de mai sus cel mai tarziu in termen de 15 zile de la data semnarii contractului, sub sanctiunea rezilierii acestuia. Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie conform prevederilor art. 91-92 din H.G. nr. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1 ? Declaratie privindneincadrarea in situatiile prev. la art. 180 al OUG nr.34/2006, cu completarile si modificarile ulterioare. Se va prezenta: Declaratia privind eligibilitatea, Formular P1Declaratia va fi prezentata si de tertul sustinator, daca acesta exista., si de catre asociati in cazul depunerii unei oferte comuneCerinta nr. 2 ? Declaratie privind neincadrarea in situatiile prev. la art. 181 al OUG nr.34/2006. Se va prezenta: Formular P2.Declaratia va fi prezentata si de catre asociati in cazul depunerii unei oferte comuneCerinta nr. 3 ? Declaratie privind calitatea de participant la procedura. Se va prezenta: Formular P3.Declaratia va fi prezentata si de catre asociati in cazul depunerii unei oferte comuneCerinta nr. 4 ? Declaratie pe propria raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la respectiva procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta.Se va prezenta: Certificatul de participare cu oferta independenta - Formular P4.Declaratia va fi prezentata si de catre asociati in cazul depunerii unei oferte comuneCerinta nr. 5 ? Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1 al OUG nr.34/2006 Se va prezenta: FormularulP5 .Declaratia va fi prezentata de ofertant (asociati)/ subcontractant/ tert sustinator, dupa caz. Legat de conflictul de interese, respectiv incadrarea in prevederile art. 69.1 din O.U.G. nr. 34/2006, nominalizam, persoanele cu functie de decizie din cadrul AC, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire : Daniel Nicolas - Primar, Florin Vetrescu ? Viceprimar, presedinte comisie evaluare oferte , Mirela Bolovan Bejan ? Responsabil cu organizarea procedurilor de achizitie publica, membru in comisia de evaluare, Georgeta Doldor, Monica Teodor, Constantin Mandrila, Silvia Miron, Florin Monac, Valentin Musca ? membri comisie evaluare oferteCerinta nr. 6 ? Indeplinirea obligatiilor labugetul consolidat-Se va prezenta Certificatulde atestare fiscala, emis de AFP, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii la bugetul consolidat, scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele- Persoanele juridice straine vor atasa certificate/documente eliberate de autoritatile legale competente din tara in care este stabilit, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat, in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in conformitate cu prevederile legale in vigoare din tara in care este stabilit.- Documentele se vor atasa in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Cerinta nr. 7 ? Indeplinirea obligatiilor labugetul local- Se va prezenta Certificatulfiscal, emis de Directia de impozite si taxe locale din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii la bugetul local, scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele- Persoanele juridice straine vor atasa certificate/documente eliberate de autoritatile legale competente din tara in care este stabilit, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local, in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in conformitate cu prevederile legale in vigoare din tara in care este stabilit.- Documentele se vor atasa in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Cerinta nr. 1 ?Dovedirea inregistrariiSe va prezenta Certificatul constatator, emis de Oficiul Registrului Comertului in una din formele original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? ?cu precizarea ca, inainte de transmiterea comunicarii, ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea certificatului constatator in original sau copie legalizata, pentru verificarea conformitatii documentului depus in oferta, in situatia in care acesta a fost depus in copie.Obiectul contractului, trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Certificatul sa fie emis cu maxim 30 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertei.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, cerinta privind obiectul de activitate trebuie sa fie indeplinita de fiecare asociat, pentru partea din contract pe care o realizeaza.Persoane juridice/fizice straine: 1) Se vor atasa in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? si traducere certificata in limba romana, dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.2) Se vor atasa documentele relevante, in original sau copie legalizata si traducere certificata in limba romana, emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediul operatorul economic, din care sa rezulte: a) denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;b) codul unic de inregistrare;c) sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adresa);d) structura actionariatului;e) numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;f) domeniul de activitate principal;g) domeniile de activitate secundare;h) situatia societatii (ex: daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment sau suspendare temporara a activitatii).Cerinta 2 ? Atestate, autorizatii, certificate.Pentru executarea lucrarii, ofertantii trebuie sa prezinte atestat ANRE, tip C2A pentru executia de linii electrice aeriene sau subterane cu tensiunea nominala 0, 4 kV ? 20 kV si posturi de transformare cu tensiunea nominala superioara de cel mult 20 kV.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Se solicita o valoarea cifrei medii globale de afaceri, pe ultimii 3 ani (ani fiscali incheiati, fara a se lua in considerare anul in curs), de cel putin400.000 leiCifra de afaceri a operatorilor economici incadrati conform legii in categoria IMM, va fi admisa in cuantum de 50% din valoarea impusa
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1 ? Informatii privind experienta similaraOfertantul va demonstra ca a executatin ultimii 5 ani, maxim 3 lucrari de natura si complexitate similare, receptionate pana la data limita a depunerii ofertei, a caror valoare insumata este de 220.000, 00lei, fara TVAIn cazul in care contractele au fost semnate inainte de perioada de referinta specificata, autoritatea contractanta va lua in considerare lucrarile executate si duse la bun sfarsit in perioada solicitata si va avea in vedere doar lucrarile executate in aceasta perioada.In scopul demonstrarii experientei similare, Formularul T4 ? Experienta similara, va fi insotit si de urmatoarele documente: contractde executie si acteaditionale daca exista; Proces-verbal de receptie la terminarea lucrarilor si/sau finala;Recomandarea beneficiarului, sau Document constatator, conf. art 971 din HG nr. 925/ 2006.Nota: Se permite si prezentarea de copii dupa informatiile relevante din contract., Cerinta nr.2 ? Informatii privind dotarile specifice ? utilajele, echipamentul tehnic, mijloacele de transport, si alte mijloace fixe si dotari de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrariDaca operatorul economic nu detine in proprietate un utilaj/echipament/ statie /laborator etc., pe langa posibilitatea prezentarii unui contract/ precontract de inchiriere etc. se permite si prezentarea unui angajament., Cerinta nr.3? Informatii privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, Cerinta nr. 4? Informatii referitoare la: personalul de conducere, personalul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatii, Cerinta nr. 5? Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea persoanelor responsabile pentru executia lucrarilorOfertantul vaasigura si nominaliza minim: ? un specialist atestat de MEF (MEC) ?responsabil tehnic cu executia?(RTE) pe domeniul EA, subsectiunea 401, atestat conform prevederilorOG 95/1999, privind calitatea lucrarilor de montaj al dotarilor tehnologice industriale? Persoana desemnata pentru asigurarea controlului calitatii lucrarilor ce fac obiectul achizitiei (se va prezenta Decizie interna de numire in copie lizibila, semnata si stampilata de ofertant cu mentiunea ?conform cu originalul?), Cerinta nr.6 - Informatii privind subcontractareaIn conditiile in care ofertantul urmeaza sa subcontracteze o parte din lucrari, acesta va preciza partile din contract pe care intentioneaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor, ofertantul ramanand raspunzator in ceea ce priveste modul de indeplinire a viitorului contract de lucrari
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire este atasata prezentei invitatii
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.06.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 29.06.2012 09:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 13.06.2012 13:48
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer