Achizitie publica - ?Alimentare cu energie electrica a Bazei Sportive de pe strada principala f.n., comuna Sancraiu, judetul Cluj?.
Detaliu pentru invitatia numarul 325693
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 325693/03.05.2012
Denumire contract: ?Alimentare cu energie electrica a Bazei Sportive de pe strada principala f.n., comuna Sancraiu, judetul Cluj?.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA SANCRAIU (CONSILIUL LOCAL SANCRAIU)Cod fiscal: 5612868, Adresa: Sancraiu nr.340, Sancraiu, Telefon: 0264-257-588, Fax: 0264-257-588
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Sancraiu nr.340, Comuna Sancraiu, Judetul Cluj, Romania, cod postal: 407515, telefon: +40 264-257-588, fax: +40 264-257-588, persoana de contact: GYORGY-ARPAD PÉTER
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Primariei Sancraiu; Adresa: Sancraiu nr.340, Comuna Sancraiu, Judetul Cluj, Romania, cod postal: 407515
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Administratie Publica Locala)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Alimentare cu energie electrica a Bazei Sportive de pe strada principala f.n., comuna Sancraiu, judetul Cluj?.
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de executie pentru obiectivul de investitii ?Alimentare cu energie electrica a Bazei Sportive de pe strada principala f.n., comuna Sancraiu, judetul Cluj?., dupa cum urmeaza : Executie lucrari de constructii : CPV - 45231400-9 - Lucrari de constructii de linii electrice (Rev.2)
II.1.6) CPV: 45231400-9 - Lucrari de constructii de linii electrice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 132, 837 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1.Garantiei de participare este de: 1500 lei 2.Perioada de valabilitate este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei care este de 60 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor 3. Modalitati de constituire a)conf. Art.86 HG 925/2006 modificata prin HG 834/2009, in valoarea de 1500 lei si un termen de valabilitate de minim 60 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor b)Prin OP in contul RO85TREZ2215006XXX000831, deschis la Trez HUEDIN, pe care sa fie specificat explicit scopul platii(Garantie de participare?Alimentare cu energie electrica a Bazei Sportive de pe strada principala f.n., comuna Sancraiu, judetul Cluj)vizate de catre banca emitenta.OP va fi prezentate in original si in copie.OP in original vor fi restituite operatorului economic in cadrul sedintei de deschidere a ofertelor, dupa verificarea copiei acestora pentru conformitate. c)In numerar la caseria Primariei Comunei Sancraiu Conform art.16 alin.(2) din Legea 346/2004 IMM beneficiaza de 50% reducere. Ofertantii care vor constitui garantia de participare in conformitate cu prevederile art.16 alin.(2)din Legea 346/2004 cu mod.si comp. ulterioare, au obligatia de a face dovada ca reprezinta o intreprindere mica sau mijlocie, conf. precizarilor din aceasta lege. Pentru a putea beneficia de prevederile art.16 alin.(2)din Legea 346/2004 privind stimularea IMM, cu modif.si comp.ulterioare, este necesar ca toti asociatii sau subcontractantii sa faca dovada ca reprezinta o IMM.Garantia de participare se va constitui numai in lei. Toate documentele referitoare la constituirea garantiei de participare se vor prezenta in afara coletului de oferta.Garantia de participare se elibereaza pe baza de cerere in urma finalizarii procedurii. *Orice oferta cu perioada de valabilitate a garantiei de participare mai mica, va fi respinsa.
Garantie de buna executie
Se constit.in procent de 10%din val. contractului faraTVA, inainte de semnarea contractului.Mod de constit: ofertantul castigator va deschide un cont de trezorerie la dispoitia aut.contnr.in care depune initial o suma de cel putin 1%din pretul contractului(se prezinta extr.de cont la semnarea contractului)si 9%prin retineri succesive la transele de plata(conf. preved.din H.G.nr.1045/2011).In cazul ofertantilor din categoria IMM(facand dovada in acest sens)se constit.in proc.de 50%din cuantumul precizat.Durata de valabilitate-va fi pe toata perioada derularii contractului, autori.contract.are obligatia de a elib/rest garan.de b.exec.dupa cum urmeaza: 70%din val. garantiei, in termen de 14zile de la data incheierii proces-verbal de receptie la terminarea lucrarilor, daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei, iar riscul pentru vicii ascunse este minim-30%din val.garantiei, la expirarea perioadei de garantie a lucrarilor executate, pe baza proces-verbal de receptie finala
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: A)Declaratii privind eligibilitatea, Cerinta obligatorie : -Completare si prezentare formular 1 - Declaratia privind eligibilitateaB)Declaratia privind neincadrarea in art. 181, Cerinta obligatorie :1.Completare si prezentare formular 2 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006;2.Imputernicire de semnatura pentru persoana/persoanele autorizate sa semneze oferta, documentele ofertei si contractul - formular nr. 3.3.Copie act de identitate pentru persoana imputernicita.4.Prezentare certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat cu mentiunea ca acestea sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele- Bugetul de stat (bugetul consolidat)- Bugetul localDocumentele se vor depune in oricare din formele: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea``conform cu originalul``C)Calitatea de participant la Procedura - Cerinta obligatorie :1.Completare si prezentare formular4 - Declaratie privind calitatea de participant la procedura2.Completare si prezentare formular5 - Certificat de participare cu oferta independenta3.Completare si prezentare formular6 - Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 69' din O.U.G. nr. 34/2006(Formularul 6 se va prezenta si de catre subcontractanti sau asociati)Persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire sunt: - Membrii comisiei de evalure conform dispozitiei nr.10 din 05.02.2010 sunt: - Peter Gyorgy-Arpad ? presedinte- Kovacs Zoltan- secretar- Peter Szabo Istvan ? membru- Juhasz Istvan ? membru- Okos-Rigo Denes ? membru- Vincze Elisabeta ? membru de rezerva- Balint-Palko Andrei ? membru de rezerva- D-ul Poka Andrei-Gheorghe-primar.- D-na Vincze Elisabeta ?secretar. 1.Persoane juridice / fizice romane, Cerinta obligatorie : -Certificat constatator emis de ONRC, nu mai vechi de 30 zile de la data deschiderii ofertelor?Obiectul contractului trebuie sa aiba correspondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Documentele se vor depune in oricare din formele: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ``conform cu originalul``Persoane fizice romane: Autorizatie de functionare /echivalent pentru domeniu.2.Persoane juridice /fizice straine, Cerinta obligatorie: -Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Documentatia va fi prezentata in limba romana prin traducere legalizata3.ATESTAT ANRE, Cerinta obligatorie: -ATESTAT ANRE tipE2 si C2A in termen de valabilitate, cel putin pe perioada de valabilitate a ofertei in conformitate cu Regulamentul nr.24/2007 pentru atestarea agentilor economici care proiecteaza, executa, verifica si exploateaza inst. el. din sistemul electroenergetic.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1.Informatii privind cifra de afaceriMedia cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani in domeniul de activitate aferent obiectului contractului este de minim 265.674 lei.(Pentru echivalenta in euro se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR aferent fiecarui an in parte.)Atunci cand este cazul, pentru operatorii economici a caror durata de functionare (calculata ca interval de timp intre data infiintarii si data desfasurarii procedurii de achizitie) este mai mica de trei ani, media cifrei de afaceri globale se va raporta la numarul de ani de functionare, dar nu va fi mai mica de 265.674 lei.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari si care vor contine valori, perioada si locul executiei lucrarilor, modul de indeplinire a obligatiilor.Se vor prezenta copii dupa procese verbale de receptie partiala/la terminarea lucrarilor si/sau finala a celor mentionate in formular., 2.Experienta similara.Minim 1 contract finalizat sau executat si dus la buna sfarsit in ultimii 5 ani pentru lucrari similare (se admit ca lucrari similare CPV: CPV - 45231400-9 - Lucrari de constructii de linii electrice ), ,3.Informatii privind capacitatea tehnicaOfertantul trebuie sa dispuna de echipamente si bunuri necesare indepliniri contractului., 4.Informatii privind angajatiiOperatorii participanti la procedura de atribuire a contractului trebuie sa dispuna de(personal cheie): -Un sef de santier nominalizat (RTE, RQ), -Un responsabil tehnic cu executia (RTE)-Un responsabil cu calitatea (CQ)-Personal calificat , electricieni autorizati ANRE, 5.Informatii privind asociatii/subcontractantii (daca este cazul)Se desemneaza liderul asociatiei printr-o imputernicire scrisa semnata de fiecare partener. Acesta trebuie sa indeplineasca prin forte proprii minim 51% din valoarea contractuluiIn cazul castigarii , inainte de contractare, se solicita legalizarea asocierii, forma sub care trebuie sa ramana pe toata durata contractului. Structura sau constituirea asociatiei nu va fi modificata pe durata contractului, decat cu aprobarea autoritatii contractante si numai in situatii exceptionaleDaca parti din contractul de achizitie publica urmeaza sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, in acest cazofertantul castigator va prezenta contractele incheiate cu subcontractantii nominalizati in oferta. Contractele de subcontractare trebuie sa fie in concordanta cu oferta si vor constitui anexe la contractul de achizitie publica. 1.Standarede de asigurare a calitatiiPrezentare certificatul de atestare ISO - 9001 sau echivalent in domeniu valabil la data deschiderii ofertelor.Nerespectarea cerintei minime duce la descalificarea ofertantului, 2.Standarde de protectie a mediuluiPrezentarecertificat de atestare privind sistemelor de management de mediu ISO 14001 sau echivalent valabilla data deschiderii ofertelor.Nerespectarea cerintei minime duce la descalificarea ofertantului
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: a)Pentru cel mai scazut dintre preturile ofertelor se acorda punctajul maxim (Pctmax ) alocat factorului de evaluare respectiv 70pct;b) pentru alt pret decat cel prevazut la lit. a) se acorda punctaj astfel : Pfin=(P.min/P.ofertat)*70; Pfin = punctajul ofertantului evaluat; P.min = pretul cel mai mic din oferte;P.ofertat = pretul ofertantului evaluat
Durata de executie
30
Descriere: a) Pentru durata cea mai mica de executie propusa in oferte se acorda punctajul maxim (Pctmax ) alocat factorului de evaluare respectiv 30pct.b) pentru o alta durata decat cea prevazuta la lit.a), se acorda punctaj astfel: Pdurata=(D.min/D.ofertat)*30;P.durata = punctajul ofertantului evaluat; D.min= durata cea mai mica de executie a lucrarilor prezentata in oferte;D.ofertat = durata de executie propusa de ofertantul evaluat.Durata minima= 1 luna, Durata maxima=3 luni . Ofertele care vor prezenta durata de executie mai mica de o luna nu li se va acorda punctaj suplimentar.Ofertele care vor prezenta durata de executie mai mari de 3 luni vor fi considerate neconforme.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.05.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.05.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 03.05.2012 15:48