Achizitie publica - Alimentare cu energie electrica a camerelor de supraveghere stradala din Municipiul Braila
Detaliu pentru invitatia numarul 319782
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 319782/30.01.2012
Denumire contract: Alimentare cu energie electrica a camerelor de supraveghere stradala din Municipiul Braila
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL BRAILACod fiscal: 4205670, Adresa: Piata Independentei, nr.1, Braila, Telefon: 0239692394, Fax: 0239692394
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Piata Independentei, nr.1, Braila, Romania, cod postal: 810210, telefon: +40 239692394, fax: +40 239692394, persoana de contact: Serviciul Achizitii Publice
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Municipiului Braila, Piata Independentei nr.1
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Alimentare cu energie electrica a camerelor de supraveghere stradala din Municipiul Braila
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari pentru alimentare cu energie electrica a camerelor de supraveghere stradala in vederea cresterii sigurantei si prevenirii criminalitatii in Municipiul Braila.
II.1.6) CPV: 45317000-2 - Alte lucrari de instalare electrica (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 146, 573 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoare: 2.931, 46 lei, reprezentand 2% din valoarea estimata a contractului.Valabilitate: 90 zile de la data depunerii oferteiIn cazul subcontractarii, garantia de participare se constituie numai de contractant.In cazul asocierii, garantia de participare se constituie numai de liderul asocierii.Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa acopere perioada de valabilitate a ofertei;In cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi prelungita in mod corespunzator, in caz contrar se considera ca ofertantul si-a retras oferta.Forma de constituire a garantiei pentru participare: Documentul care atesta constituirea Garantiei de participare la procedura se va prezenta, cel mai tarziu, la deschiderea ofertelor, in original.Se poate constitui astfel: - virament bancar in contul RO10TREZ1515006XXX000216 deschis la Trezoreria Municipiului Braila- instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari care se prezinta in original ? (Formular model de Scrisoare de garantie bancara)- in conformitate cu art.86 din HG 925/2006.Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare, vor fi respinse.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare din situatiile urmatoare: - isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia- oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a oferteiNota: In cazul in care operatorul economic depune contestatie, referitoare la un act al Autoritatii Contractante, la CNSC si aceasta este respinsa, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare suma de 1.465, 73 lei, stabilita prin art.278?1, alin. a), din OUG 34/2006 actualizata.
Garantie de buna executie
Valoare: 5% din valoarea contractului fara TVASe constitui astfel: 1.Instr.de gar. emis conform legii de o soc.bancara/soc.de asig.care devine anexa la contract, se va prez.in original aut.contr.Ofertantul castigator are oblig.de a const. gar.de buna executie in maxim 3 zile lucr.de la semnarea contr.2.Retineri succesive din plata cuvenita pentru facturile partiale si finala-contractantul are oblig.sa deschida un cont, in maxim 3 zile lucratoare de la semnarea contractului, la disp.aut.contr.la unit. Trez.Statului din cadrul org.fiscal competent.Suma initiala depusa de catre contractant in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Pe parcursul indepl. contractului, aut.contr.urmeaza sa alimenteze acest cont prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie in doc.de atrib.Aut.contr.va instiinta contractantul despre varsamantul efectuat si destinatia lui.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Delaratii privind situatia personala a operatorului economic: - Prezentare formular Anexa 10- Ofertantul/ asociatul/persoana care sustine ofertantul sau asocierea, nu trebuie sa se incadreze in prevederile Art 180 din OUG 34/2006- Ofertantul/ asociatulnu trebuie sa se incadreze in prevederile Art 181 OUG 34/2006Incadrarea in situatiile prevazute la art.180, respectiv 181 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.- In cazul ofertei comune, prezentarea Formularului Anexa 10este obligatorie pentru fiecare asociat.- In cazul persoanelor care sus?ine ofertantul sau asocierea, financiar sau tehnic, prezentarea Formularului Anexa 10 C si Anexa 10D este obligatorie pentru fiecare persoana care este sustinator.Nota: In cazul persoanelor care sustine ofertantul sau asocierea, financiar sau tehnic, persoanele care asigura sustinerea se afla in situatia prevazuta in art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1 si d) din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006 determina excloderea ofertei din procedura.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.2.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata: Persoanele juridice romane- Certificat de atestare fiscala privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat eliberat de DGFP;
- Certificat privind plata obligatiilor catre bugetul local eliberat de catre directia de specialitate din cadrul Primariei in a carei raza teritoriala activeaza ofertantul.Cele doua certificate privind plata obligatiilor catre bugetul de stat, respectiv catre bugetul local trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele si se vor prezenta originale sau copii legalizate sau in copie, semnate de catre reprezentantul legal al ofertantului, stampilate, purtand mentiunea "conform cu originalul".In cazul ofertei comune, prezentarea celor doua certificate este obligatorie pentru fiecare asociat.Persoanele juridice straine trebuie sa prezinte documente edificatoare pentru dovedirea eligibilitatii in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta. Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art.182 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Pentru a fi valabile certificatele solicitate trebuie prezentate in original sau copie legalizata sau in copie, semnate de catre reprezentantul legal al ofertantului, stampilate, purtand mentiunea "conform cu originalul", insotite de traducerea autorizata in limba romana - legalizate si sa nu prezinte datorii restante.Ofertantii care prin certificatele depuse nu fac dovada achitarii taxelor la data solicitata in prezenta documentatie, vor fi respin?i din procedura de achizitie, oferta prezentata fiind considerata inacceptabila.3.Declaratia privind neincadrarea in art. 69?1 din OUG 34/2006: Se va prezenta Formularul Anexa 10 BIn cazul ofertei comune, prezentarea Formularuluieste obligatorie pentru fiecare asociat.Formularul este obligatoriu si pentrutert sustinator.Persoanele cu func?ii de decizie din cadrul Autoritatii Contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea ?i finalizarea procedurii de atribuire sunt: Aurel Gabriel Simionescu-Primar, Doinita Ciocan-Viceprimar, Anghelescu Stoica-Director executiv DFPL si Macovei Carmen -Sef Serviciu Achizitii Publice.4.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului nr. 314 /2010: Se va completa Formularul Anexa 10AIn cazul ofertei comune, prezentarea Formularului este obligatorie pentru fiecare asociat. 1.Persoane juridice/fizice romane: - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, eliberatcu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, care sa ateste ca ofertantul desfasoara activitati similare celor care fac obiectulprezentei achizitii, copie stampilata si semnata "conform cu originalul" de catre reprezentantul legal al ofertantuluiDocumentele trebuie sa ateste faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006, actualizata, privind procedura insolventei, sau ca societatea se afla in incapacitate de plata.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Inainte de transmiterea comunicarilor privind rezultatul procedurii de atribuire, Autoritatea Contractanta va solicita ofertantului/asocierii clasat/a pe primul loc prezentarea pentru conformitate Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in original/copie legalizata.2.Persoane juridice /fizice straine: Se vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, prezentate, in original sau copie, insotite de traducerea autorizata in limba romana si legalizate.Documentele trebuie sa fie eliberate cu cel mult 30 de zile inainte de data de deschidere a ofertelor si sa ateste faptul ca ofertantul apartine categoriei profesionale impuse de indeplinirea contractului, iar domeniile de activitate ale ofertantului cuprind activitati necesare indeplinirii contractului.In termen de 30 de zile de la comunicarea in?tiin?arii vor prezenta dovada deschiderii unui punct de lucru in Romania.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.3.Declaratia pe propria raspundere de la operatorii economici inregistrati ca I.M.M.-uri: Ofertantii incadrati ca I.M.M. beneficiaza de reduceri cu 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri si garantiile cerute.Pentru a se dovedi statutul de IMM este obligatoriu sa se prezinte declaratia pe propria raspundere completata conform anexei 1 din O.G.27/26.01.2006 privind modificarea si completarea Legii 346/ 2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii.- Formular Anexa 62 in documentatia de atribuire.In cazul asocierii dintre doi operatori economici, fiecare din acestia incadrandu-se in categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii (IMM), asocierea rezultata poate beneficia de reducerile prevazute la art. 16, alin.(2) din Legea nr.346/2004.Totodata, precizam ca in situatia asocierii unui IMM cu o societate comerciala care nu face parte din categoria IMM - urilor, asocierea respectiva nu are caracterul unui IMM si nu se pot aplica prevederile art. 16, alin. (2) din Legea nr. 346/2004.4.Informatii suplimentare: Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare prevazute in art. 176 din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe proprie raspundere (Formular Anexa 58), semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire. Declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint dar precis modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte - inclusiv, daca au fost solicitate, diverse valori, cantitati sau altele asemenea.In cazul in care uzeaza de acest drept, ofertatul are obligatia de a prezenta/completa certificatele / documentele edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens, in termenul prevazut in respectiva solicitare. Acest termen nu poate fi mai mic de 3 zile lucratoare.Documentele edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare, in cazul in care ofertantul uzeaza de acest drept, vor avea valabilitatea si termenul prevazut in respectiva solicitare.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Se va prezenta informatii cu cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani. - Se vor prezenta bilanturile contabile 2008, 2009, 2010 insotite de confirmare de depunere la organele competente (se vor prezenta de catre fiecare ofertant / asociat) in copie certificata ?conform cu originalul? de catre ofertant. - Persoanele juridice straine vor atasa, in copie insotita de traducere certificata in limba romana, documente relevante, emise de autoritatile competente, care sa certifice indeplinirea cerintei obligatorii privind cifra de afaceri. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci va fi acceptata doar o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare ori a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similara: -Dovada indeplinirii a cel putin un contract de lucrari similare celor care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit, executat in ultimii 5 ani. -Se vor prezenta procesul/procesele verbale de receptie partiala/totala de la beneficiari; -Se vor prezenta recomandarea/recomandari de la beneficiari priv.contractul/contractele similare sau Documentul constatator primar/ final(cf. HG 925/2006).Ele trebuie sa indice beneficiarii, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si sa se precizeze daca lucrarile au fost efectuate in conformitate cu normele prefesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit.In ceea ce priveste personalul se solicita: - Coordonator de proiect, cu experienta profesionala in lucrari similare, dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar.- Persoana autorizata ANRE IIB, instalatii electrice.Autorizatii specifice: -Prezentare Autorizatie ANREgrad B pentru executie instala?ii electrice.Operatorul econom -ISO 9001 sau echivalent emis de organisme autorizate pentru categoriile de lucrari ce vor fi executate; -ISO 14001 sau echivalent emis de organisme autorizate pentru categoriile de lucrari ce vor fi executate;
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire se poate obtine de pe site-ul www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 16.02.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 16.02.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 27.01.2012 13:32