Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Alimentare cu energie electrica a consumatorilor din str Bicaz / municipiul TarguJiu


Detaliu pentru invitatia numarul 345882
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Primaria Municipiului Targu Jiu
Numar invitatie: 345882/25.04.2013
Denumire contract: Alimentare cu energie electrica a consumatorilor din str Bicaz / municipiul TarguJiu
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPrimaria Municipiului Targu JiuCod fiscal: 4956065, Adresa: Bd. Constantin Brancusi, nr.19, Targu Jiu, Telefon: +40 253205038, Fax: +40 253214878
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Bd. Constantin Brancusi, nr.19, Targu Jiu, Romania, cod postal: 210192, telefon: +40 253205038, fax: +40 253214878, persoana de contact: GHEORGHE SULEA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SALA DE SEDINTE DIN CADRUL PRIMARIEI MUNICIPIULUI TARGUJIU ETAJ 1
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Alimentare cu energie electrica a consumatorilor din str Bicaz / municipiul TarguJiu
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Alimentare energie elctrica a consumatorilor casnici din 11 blocuri situate pe strada Bicaz .Cheltuielile diverse si neprevazute sunt in suma de 12088 lei
II.1.6) CPV: 45231400-9 - Lucrari de constructii de linii electrice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 245, 950.72 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Solicitat - 2500-lei.Cu declaratie I.M.M :1250 lei Modul de constituire a garantiei de participare: a)Scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante . Scrisorile de garantie bancara vor fi eliberate de regula de o banca din Romania sau dupa caz, de o banca din strainatate, de preferinta cu corespondent in Romania. b)ordin de plata in contul autoritatii contractante. Garantia de participare se va vira in contul de garantii al Primariei TarguJiunr RO16TREZ3365006xxx001927 deschis la Treoreria Targu Jiu , jud.Gorj : sau in numerar la casieria primariei mun. TarguJiupana cel mai tarziu la data si ora deschiderii ofertelor. c) Un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asiguirari.e)Depunere numerar la caseria autoritatii contractante. Perioada de valabilitatea garantiei pentru participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertelor, repectiv 60 zile de la data limita de depunere a ofertelor.Nota: se va avea in vedere prev. art 87 din HG.925/2006 si art.278>1 din OUG nr.34/2006;echivalenta leu/alta valutase va face in data publicarii invitatiei de participare la cursul BNR din ziua respectiva
Garantie de buna executie
Se constituie in procent -10% din val contractului fara TVA., prin retineri succesive din situatii de lucrari sau instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau o societate de asigurari, care devine anexa la contract. Daca partile convin, grantia de buna executie se poateconstitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.In acest caz contractantul va deschide la Trezoreria TarguJiuun cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante.Suma initiala care se depune de contractant in contul de disponibil astfeldeschis nu va fi mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Pe parcursul indeplinirii contractului , autoritatea contractanta va alimenta acestcont prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie in documentatia de atribuire.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie pe proprie raspundere privind eligibilitatea- completata in conformitate cu Formularul 12A din sectiunea Modele de formulare- in original. Documentul se va depune de ofertant si de asociat/tertul sustinator (daca este cazul);
-Certificat de participare cu oferta independenta completat in conformitate cu Formularul 1 din sectiunea Modele de formulare- in original.Candidatul nu are dreptul sa depuna doua sau mai multe candidaturi individuale si/sau comune, si sa fie nominalizat ca subcontractant/tert sustinator in cadrul unei alte oferte;
-Declaratie privind neincadrarea in dispozitiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Declaratia va fi completata in conformitate cu Formularul 12B din sectiunea Modele de formulare- in original.Documentul se va depune de ofertant/asociat (daca este cazul). Tertul sustinator (daca este cazul) va depune declaratia privind neincadrarea in dispozitiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006- Declaratie privind neincadrarea in dispozitiile prevazute la art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Pentru indeplinirea cerintei se va completa Formularul nr. 2 din Sectiunea ?Modele de formulare? ?in original. In vederea completarii acestei declaratii precizam ca persoanele cu functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire, inclusiv persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contractante necesar finantarii contractelor de achizitie publica sunt: Primar dr.ing.Florin Carciumaru, viceprimar sing.Aurel Popescu, viceprimar jr.Iulia Diana Vina Dumitrascu, Dir.exe.-Ec.Narcisa Cristea, Dir.exe.Ing.Marius Ionescu, Dir.exe.Jr.Grigore Jianu, Sef Serviciu Investitii Ing.Raul Chiriac, cons.Simion Cocolea, cons. Mihaela Orzan, Sef Serviciu Juridic Jr.Constantin Radutoiu, Sef Birou Licitatii Ing.Gheorghe Sulea, Insp.Ing.Elena Patrut, insp.ec Vasile Ileana Silvia, insp.ing.Rosca Mirela Ionela, cons.jr.Pop Manta Maria Madalina, Sef Serviciu Gospodarie ing.Ionut Jilaveanu, insp.ing.Pop Manta Razvan, insp. ing.Pusoiu Remus. sef birou ing.Suta Corina, ins. ec.Gruescu Adrian Dumitru, insp ec Popescu Andi Gerard, consilierii mun: Berca Eduard Marius, Blejan Constantin, Buleteanu Constantin, Dascal I Iulian, Davitoiu Nicolae, Giorgi I Gabriel Giorgian, Luca Liliana, Mergea Nicolaie, Nadrag Matei, Paraschiv N Mihai, Patrascoiu Traian, Picui Alexandru, Predescu V Nicolae, Radulescu Alin, Roibu Dinca Petrisor, Roman Barbuti Ion, Tudor Draghici Marcel Adrian, Tauru Ion Emilian, ;. In cazul unui grup de operatori economici care isi , oferta comuna, fiecare membru al grupului are obligatia de a depune aceasta declaratie (fiecare membru al asociatiei/tertul sustinator/subcontractantul).- Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale (formulare tip eliberate de autoritati competente din tara). Acestea vor prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depunofertele . Certificatele vor fi depuse in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Se vor prezenta esalonarile aprobate de organismele competente si dovada incadrarii in termen, in cazul existentei unor datorii.Persoanele juridice straine vor prezenta orice act edificator eliberat de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente), insotita de traducerea legalizata in limba romana, respectandu-se prevederile art. 182 din OUG 34/2006 -Certificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului, care sa contina informatii reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor, din care sa reiasa ca operatorul economic are ca obiect principal sau secundar activitatile din categoria celor ce fac obiectul procedurii de achizitie (cod CAEN din ONRC). Documentele se vor depune in oricare din formele: original, copie legalizata sau copie lizibilacu mentiunea ?conform cu originalul?.In cazul ofertantului clasat pe primul loc, in conditiile in care acesta a prezentat actul in copie lizibila conform cu originalul, inainte de transmiterea rezultatului procedurii, acestuia i se va solicita sa prezinte pentru conformitate certificatul in original sau copie legalizata.-Documente care dovedesc inregistrarea ca IMM (daca este cazul): In conformitate cu legea nr. 346/14.07.2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii si Ordonanta nr. 27/26.01.2006 privind modificarea si completarea acesteia: - Declaratia privind incadrarea intreprinderii in categoria IMM (anexa 1 din Ordonanta nr.27);
- Calculul pentru intreprinderile partenere sau legate (anexa2 din Ordonanta nr.27)- ATESTATE ANREemise in conformitate cu Regulamentul nr.24/2007 pentru atestarea agentilor economici care proiecteaza, executa, verifica si exploateaza instalatii electrice din sistemul electroenergetic- valabil la data limita stabilita de depunere a ofertelor. In cazul unui grup de operatori economici care depun oferta comuna, cerinta este considerata indeplinita daca unul din asociati ? respective subcontractantul, daca este cazul detine autorizarea respectiva si numai cu conditia ca acesta sa execute integral partea din contract pentru care este solicitata autorizarea respectiva. Atestatele se vor depune in copie lizibila cu mentiunea ?copie conform cu originalul?- semnat si stampilat de ofertant.-Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit. Documentele vor fi obligatoriu prezentate in limba romana, traduse de catre un traducator autorizat.Pentru situatia in care persoana juridica straina are reprezentanta (filiala, sucursala sau punct de lucru) in Romania, aceasta va prezenta documentele la care face referire prezenta nota, emise de autoritatile competente din Romania
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1 -se va prezenta lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani din care sa rezulte ca au fost duse la bun sfarsit lucrari similare in valoare de min200.000 lei, insotita de certificari de buna executie care sa indice beneficiarii, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor avute in vedere laincadrarea pragul valoric minim impus-Atunci cand un grup de operatorieconomici propun oferteaza , capacitatea tehnica si profesionala sedemonstreaza prin luarea in considerare a restului membrilor grupului. 1.c)Pentru a demonstra modul de indeplinire al obligatiilor contractuale si modulde prestare al lucrarilor similare in ultimii 5 ani Se va atasa copie lizibila cumentiunea ?conform cu originalul?, dupa orice tip de document emis saucontrasemnat de o autoritate contractanta sau de clientul beneficiar., Cerinta nr. 2 (DECLARATIE PRIVIND UTILAJELE, INSTALATIILE, ECHIPAMENTELE TEHNICE DE CARE DISPUNE OPERATORUL ECONOMIC PENTRU INDEPLINIREA CORESPUNZATOARE A CONTRACTULUI DE LUCRARI)Operatorul economic impreuna cuOfertantul asociat si subcontractantii, dupa caz, trebuie sa dispuna deutilajele, instalatiile necesare pentru indeplinirea corespunzatoare acontractului Declaratie pe propria raspundere referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatoruleconomic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de executie de lucrari., Cerinta nr. 3 Ofertantii trebuie sa dispuna de personalul necesar pentruindeplinirea contractului de lucrari respectiv: un responsabil tehnic cu executia (RTE) atestat in domeniul executiei de linii electrice;Se solicita: 1)Pentru fiecare specialist nominalizat de catre operatorul economic se voratasa : i) copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul? dupa diplome, adeverinte, autorizatii sau certificate detinute de persoanelerespective , necesare pentru dovedirea cerintelor minime. ii) Angajamentulde participare, cu semnatura persoanei in orig pentru fiecare dintrespecialistii mentionati.3. Angajamentul ofertantului ca in cazulindisponibilitatii unor persoane, le va inlocui cu personal avand cel putincalificarea celor nominalizate initial. Ofertantii vor prezenta Declaratia dedisponibilitate pe perioada lucrarilor pentru personalul cheie., Informatii privind subcontractantii Standarde de asigurare a calitatii. Certificatul ISO 9001 sau echivalentPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.05.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 15.05.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 15.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 24.04.2013 11:16
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer