Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ALIMENTARE CU ENERGIE ELECTRICA A INVESTITIILOR ?RETEA CANALIZARE MENAJERA SI STATII DE EPURARE, IN LOCALITATILE: CIUGUD, DRAMBAR, TELEAC, HAPRIA, STRAJA, BERGHIN SI GHIRBOM (COM. CIUGUD SI BERGHIN) SI RETEA DE ALIMENTARE CU APA A LOCALITATILOR STRAJA, BE


Detaliu pentru invitatia numarul 333315
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: ASOCIATIA INTERCOMUNITARA CIUGUD-BERGHIN
Numar invitatie: 333315/07.08.2012
Denumire contract: ALIMENTARE CU ENERGIE ELECTRICA A INVESTITIILOR ?RETEA CANALIZARE MENAJERA SI STATII DE EPURARE, IN LOCALITATILE: CIUGUD, DRAMBAR, TELEAC, HAPRIA, STRAJA, BERGHIN SI GHIRBOM (COM. CIUGUD SI BERGHIN) SI RETEA DE ALIMENTARE CU APA A LOCALITATILOR STRAJA, BERGHIN, GHIRBOM, JUDETUL ALBA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialASOCIATIA INTERCOMUNITARA CIUGUD-BERGHINCod fiscal: 23619090, Adresa: STR. PRINCIPALA NR.157, Ciugud, Telefon: 0258 841205, Fax: 0258 841205
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. PRINCIPALA NR.157, Ciugud, Romania, cod postal: 517240, telefon: +40 258841205, fax: +40 258841205, persoana de contact: GHEORGHE DAMIAN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Asociatiei STR. PRINCIPALA NR.157, Ciugud, sala de sedinte
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Dezvoltare economica)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ALIMENTARE CU ENERGIE ELECTRICA A INVESTITIILOR ?RETEA CANALIZARE MENAJERA SI STATII DE EPURARE, IN LOCALITATILE: CIUGUD, DRAMBAR, TELEAC, HAPRIA, STRAJA, BERGHIN SI GHIRBOM (COM. CIUGUD SI BERGHIN) SI RETEA DE ALIMENTARE CU APA A LOCALITATILOR STRAJA, BERGHIN, GHIRBOM, JUDETUL ALBA
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Proiectarea si executarea lucrarilor de instalatii/racorduri electrice pentru obiectivele re'eaua de alimentare cu apa a comunei Berghin, pentru statiile de epurare ale comunelor Ciugud si Berghin si pentru retelele de canalizare ale comunelor Ciugud si Berghin:
II.1.6) CPV: 45231400-9 - Lucrari de constructii de linii electrice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 256, 854 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoarea garantiei de participare este de 5000 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.Tinand cont de prevederile O.U.G. 34/2006 cu privire la contestatii si solutionarea acestora se va retine contestatarului, caruia i-a fost respinsa contestatia de catre C.N.S.C.ca nefondata, din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului, suma calculataconform prevederilor art. 278 indice 1, lit a) .
Garantie de buna executie
garantia de buna executie in procent de 10% din valoarea contractului se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari care devine anexa la contract
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Completarea si prezentarea formularului Nr. 1 Declaratie privind EligibilitateaCompletarea formularului Nr. 3 Declaratie privind calitatea de participant la proceduraCompletarea si prezentarea formularului Nr. 4 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006Certificat de atestare fiscala emis de Directia Finantelor Publice Teritoriala cu privire la plata impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat (pentru persoanele juridice din Romania) din care sa reiasa faptul ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun oferte.Certificatul fiscal emis de autoritatea publica locala cu privire la plata impozitelor si a taxelor la bugetul local (pentru persoanele juridice din Romania)din care sa reiasa faptul ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun oferte.Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta un document similar/declaratie pe propria raspundere/declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale ce are competente in a justifica inexistenta datoriilor persoanei juridice catre bugetul de stat sau bugetele localeimputernicire de semnatura pentru persoana/persoanele autorizate sa semneze oferta, documentele ofertei si contractulin conformitate cu prevederile Ordinului nr. 314 din 12 octombrie 2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta, va prezenta o declaratie pe propria raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la respectiva procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurentaPentru persoanele juridice straine se vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1 din O.U.G. 34/2006 cu privire la conflictul de interesePersoanele participante la organizarea si derularea procedurii de achizitie publica din cadrul autoritatii contractante sunt: Pop Dan Doru- responsabil de proiect, Arsu Vasile Marius - expert administratie publica, Litan Cristina Susana - expert contabil, Gligor Delia - jurist. Persoanele cu capacitate de decizie la nivelul Autoritatii contractante sund: Damian Gheorghe-presedinte, Bica Vasile - vicepresedinte. Consilieri in cadrul consiliului de administratie: Magda ioan Nechifor, Pluta Nicolae, Ciobota Gheorghe, Patachi Gabriel, Hategan Nicolae, Tudor Gheorghe Viorel. Codul CAEN al ofertantului trebuie sa fie in concordanta cu obiectivul contractului atribuit.Prezentarea Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (nu mai vechi de 30 zile la data depunerii ofertelor).
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri globala care vizeaza activitatea din cel multultimii 3 ani trebuie sa fie de minim 500 000 lei. Se va completa Formularul privind informatii generale despre ofertant Nr. 2. Se vor prezenta pentru ultimii trei ani (cu exercitiu financiar finalizat), bilantul contabil insotit de contul de profit si pierderi, vizat si inregistrat la organele competente.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul trebuie sa detina autorizatie pentru proiectare si executie instalatii electrice, emisa de ANRE.Se vor prezenta copii ale autorizatiilor ofertantului ? ATESTAT ANRE pentru proiectare tip B (0, 4 kV) si tip C1A (0, 4 ? 20 kV) si executie tip B (0, 4 kV) si tip C2A (0, 4 ? 20 kV) conform ordinului ANRE nr. 24/2007, Asigurarea de resurse umane ce vor fi implicate in executia contractului: 1 responsabil tehnic cu executia cu specializarea instalatii electrice, atestat de MLPTL si/sau MEC; cel putin un proiectant de specialitate in domeniile constructiisi cel putin un proiectant de specialitate in domeniul instalatiilor pentru constructii sau similar (cel putin o persoana atestata ANRE pentru prestare servicii de proiectare instalatii electrice cu putere pina la 20 kV); 1 sef de santier;Prezentarea de documente care dovedesc ca ofertantul a obtinut angajamentulpersonalului de specialitate pentru participarea la indeplinirea contractului (Ex. Declaratie de Disponibilitate, Ofertantul va prezenta lista lucrarilorexecutate in ultimii 5 ani - Formularul nr. 7 si a serviciilor de proiectare prestate in ultimii 3 ani calculati pana la data limita de depunere a ofertelor, din care sa reiasa ca acesta a executat lucrari similare in baza a minim 1 contract de lucrari (care sa contina si servicii de proiectare si executie lucrari similare in valoare de minim 200000 lei) sau minim 1 contract de servicii proiectare si minim 1 contract de lucrari similare in valoare cumulata de minim 200000 leiSe vor prezenta copii certificate conform cu originalul dupa Procesele verbale de receptie aferente contractului/contractelor prin care se justifica experienta similara Ofertantul trebuie sa detina certificat/certificate care atesta implementarea si mentinerea unui sistem al calitatii in conformitate cu cerintele ISO 9001(sau echivalent) valabil la data depunerii ofertelor, Ofertantul trebuie sa detina certificat/certificate care atesta respectarea standardelor de protectie a mediului in vigoare in conformitate cu cerintele ISO 14001(sau echivalent) valabil la data depunerii ofertelor
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Publicata in intregime in SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 24.08.2012 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 24.08.2012 12:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Data expedierii prezentei invitatii: 07.08.2012 08:28
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer