Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Alimentare cu energie electrica a obiectivelor din cadrul proiectului ?Restaurarea si punerea in valoare a zonei istorice si culturale Curtea Domneasca din Municipiul Piatra Neamt, prin amenajari urbanistice, amenajari ale circulatiei pietonale si carosab


Detaliu pentru invitatia numarul 341371
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Municipiul Piatra Neamt
Numar invitatie: 341371/27.12.2012
Denumire contract: Alimentare cu energie electrica a obiectivelor din cadrul proiectului ?Restaurarea si punerea in valoare a zonei istorice si culturale Curtea Domneasca din Municipiul Piatra Neamt, prin amenajari urbanistice, amenajari ale circulatiei pietonale si carosabile ? Pasaj auto subteran , parcaje subterane
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMunicipiul Piatra NeamtCod fiscal: 2612790, Adresa: Str. Stefan cel Mare, nr. 8, Piatra Neamt, jud.. Neamt, Piatra-Neamt, Telefon: 0233218991, Fax: 0233215374
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Stefan cel Mare, nr. 8, Piatra Neamt, jud.. Neamt, Piatra-Neamt, Romania, cod postal: RO-610101, telefon: +040 233218991, fax: +040 233215374, persoana de contact: Neculai Munteanu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. Stefan cel Mare, nr. 6 - 8, corp nou, sala de consiliu, sediul nou, parter
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (servicii publice locale)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Alimentare cu energie electrica a obiectivelor din cadrul proiectului ?Restaurarea si punerea in valoare a zonei istorice si culturale Curtea Domneasca din Municipiul Piatra Neamt, prin amenajari urbanistice, amenajari ale circulatiei pietonale si carosabile ? Pasaj auto subteran , parcaje subterane
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul contractului consta in proiectarea si executia lucrarilor mentionate in Studiul de Solutienr.11/2012, elaborat de S.C. LUCRIS SERV S.R.L., solutia nr. 1 avizatade E-ON Moldovaprin avizul CTE nr. 238/18.10.2012, pentru care s-a obtinut avizultehnic de racordare nr. 100032011/09.11.2012, lucrari pe tarif de racordare.
II.1.6) CPV: 45311200-2 - Lucrari de conexiuni electrice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 242, 638.63 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 2.500 lei, cu o perioada de valabilitate de 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Echivalenta pentru o GP depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor, cu 5 zile. Modul de constituire a garantiei pentru participarea la licitatie , conform prevederilor art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006.: - Scrisoare de garantie bancara pentru participare la licitatie/ Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari, (Formularul nr . 18, Sectiunea Formulare ). sau - Ordin de plata (vizat de banca) in contul RO82TREZ4915006XXX000150 ? deschis la Trezoreria Piatra Neamt; Cuantumul garantieide participare pentru IMM este de 50% din cuantumul solicitat , cu declaratie pe proprie raspundere conform Legii nr.346/2004. Conform prevederilor art. 278^1 din O.UG. nr. 34/2006, (1) In masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului urmatoarele sume: a) intre 63.000 lei si 420.000 lei inclusiv - 1% din aceasta valoare.
Garantie de buna executie
Cuantum 5% din pretul contractului fara TVA. Garantia de buna executie a contractului se constitue printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, suma initiala depusa fiind de 0, 5% din pretul contractului, conform prevederilor HGR nr. 1045/2011.Deoarece lucrarea se va executa pe tarif de racordare, conform avizuluitehnic de racordare nr. 100032011/09.11.2012, contractul de executie se va incheia intre E.ON Moldova Distributie si executant.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Art. 180 Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare ? formular nr. 5.Nota: Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi solicitate obligatoriu si vor trebui prezentate si de tertul sustinator, daca este cazul.Art. 181 .2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare ? formular nr. 6.2.1. Certificatul fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale care sa ateste ca societatea ofertenta nu se inregistreaza cu debite la bugetul local.2.2 Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza caruia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidatDin certificatele solicitate la punctele 2.1. si 2.2, sa reiasa ca nu exista datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, conform art. 9 din Ordinul 509 / 2011Nota : Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul.Se permite depunerea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.3. Declaratie privind calitatea de participant la procedura - formular nr. 4; Formularul va fi completat de catre ofertant / ofertanti asociati;4. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (cf. Ordin ANRMAP Nr. 314/2010)? formular nr. 7. Formularul va fi completat de catre ofertant / ofertanti asociati;5. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare ? formular nr. 8.Formularul va fi completat de catre ofertant / ofertanti asociati / subcontractant / tert ;Persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, conform prevederilor Ordinului ANRMAP nr. 170/2012, sunt urmatoarele: Primar ? Gheorghe Stefan, Viceprimari ? Monica ? Elena Anton si Dragos Victor Chitic, Administrator public ? Bogdan Puscasu, director economic - Dorina Staicu, Consilierii locali alesi in urma alegerilor locale din data de 10 iunie 2012 : Andrita Valeriu, Baidan Silvia, Balan Gheorghe, Chirila Daniel, Deaconu Gheorghe, Dumitreasa Gheorghe, Grigoras Adrian, Iliesi Ecaterina, Ionita Ana, Marghidan Victor-Adrian, Misaila Ioan Catalin, Monda Ana, Ouatu Vasile, Popescu Vasile, Simionica Aurelia, Strungariu Viorel, Teodorescu Constantin, Timaru Neculai, Toncu Ghiocel, Varlan Georgeta Luminita. Certificat constatator, eliberat de ONRC, in original sau copie lizibila conforma cu originalul, din care sa reiasa corespondenta dintre codul CAEN din certificatul constatator al ofertantului cu obiectul contractului. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale la data limita de depunere a ofertelor. Note: Se va permite depunerea/prezentarea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii generale Formular nr. 9In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta acest document, iar cerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulativ.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile art. 186 din OUG nr.34/2006 actualizata, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, Media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani financiari incheiati trebuie sa fie de minim 450.000 Lei. Operatorii economici care se inscriu in categoria IMM-urilor beneficiaza de reducerea cu 50% pentru cerinta legata de cifra de afaceri, conform prevederilor Legii 346/2004. Ofertantul care beneficiaza de reducerea cerintei privind cuantumul cifrei de afaceri la 50%, va prezenta o declaratie pe proprie raspundere din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria I.M.M.-urilor. Bilanturile contabile sau alte documente relevante. Pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anuallei/euro comunicat de BNR: 2011 ? 1 euro = 4, 2379 lei ;2010 ? 1 euro = 4, 2099 lei; 2009 ? 1 euro = 4, 2373 euro.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor lucrari in ultimii 5 ani. Ofertantul trebuie sa prezinte sintetic principalele lucrari similare in ultima perioada (5 ani) pentru a evidentia domeniile principale in care acesta activeaza., Fisa de experienta similara, pt fiecare contract de experienta similara.In vederea demonstrarii experientei similare, se solicita prezentarea a minim unui contract de proiectare si de executie lucrari similare. Se accepta si contracte distincte de proiectare si de executie.Se vor prezenta certificate / documenteemise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre un client beneficiar ( formularele 10.3 si/sau 10.4).Documentele se vor prezenta in copie?conform cu originalul?.Documentele prezentate in alta limba decat limba romana vor fi prezentate in copie "conform cu originalul" si vor fi, insotite de o traducere autorizata in limba romana., Declaratie privind numarul mediual personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani si informatii despre persoanele responsabile pentru executia lucrarii.Pentru persoanele nominalizate se va prezenta CV, diplome si/sau atestate relevante, conform prevederilor Ordinului nr. 24 / 20.07.2007, privind aprobarea regulamentului pentru atestarea operatorilor economici care proiecteaza, executa, verifica si exploateaza instalatii electrice din sistemul electroenergetic, publicat in Monitorul Oficial al Romaniei, partea I, nr. 604 / 03.09.2007, Informatii privind asocierea, Informatii privind subcontractantii SR EN ISO 9001 :2008 sau echivalent, prin care se atesta ca ofertantul are implementat si mentine un sistem de management al calitatii conform in termenul de valabilitate mentionat de emitent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: intreaga documentatie este publicata pe SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.01.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 10.01.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 21.12.2012 10:28
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer