Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Alimentare cu energie electrica a sediului administrativ al Agentiei Regionale pentru Protectia Mediului Bacau


Detaliu pentru invitatia numarul 322787
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: AGENTIA REGIONALA PENTRU PROTECTIA MEDIULUI Bacau
Numar invitatie: 322787/26.03.2012
Denumire contract: Alimentare cu energie electrica a sediului administrativ al Agentiei Regionale pentru Protectia Mediului Bacau
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAGENTIA REGIONALA PENTRU PROTECTIA MEDIULUI BacauCod fiscal: 4278256, Adresa: str. OITUS, NR.23, Bacau, Telefon: 0234 - 512750, Fax: 0234 - 571056
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. OITUZ, NR.23, Bacau, Romania, cod postal: 600266, telefon: +40 234512750, fax: +40 Z234571056, persoana de contact: Ciocan Adriana
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul Agentiei Regionale pentru Protectia Mediului Bacau , strada Oituz nr. 23 municipiul Bacau
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Mediu
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Alimentare cu energie electrica a sediului administrativ al Agentiei Regionale pentru Protectia Mediului Bacau
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: In conformitate cu avizul tehnic de racordare nr. 1000134168/21.11.2011, alimentarea cu energie electrica a consumatorului se realizeaza pe joasa tensiune din PT39 Bacau 20/0.4 kV, 400 kVA cu linie electrica subterana formata din cablu 1 kV AC2XABY 3x240+120 mmp cu izolatie din polietilena reticulata in lungime de 200 m pana la FB E3-4 nou montata, care va inlocui actuala firida de bransament E2-4 exestenta, la limita proprietatii de la consummator.Firida de bransament E3-4 se monteaza la limita proprietatii pe un support independent.Langa FB E3-4 nou montata se amplaseaza, pe un support metallic, un bloc de masura si protectie trifazat (BMPT-i) 250 A, echipat cu intrerupator tetrapolar (Ir=250A, Ik=10 kA, Id/Ir=10-14 ).Atat firida de bransament cat si BMPTi se leaga la o priza de pamant independenta cu valoarea rezistentei de dispersie de 4 O.Punctul de racordare este stabilit la nivelul de tensiune de 0.4 kV, la firida de bransament E3-4.Punctul de masurare a energiei electrice consummate este stabilit la nivelul de tensiune de 0.4 kV prin contor electric trifazat multitarif de energie electrica activa si reactiva, consumata si debitata, cu posibilitatea inregistrarii puterii maxime, cu 3 echipaje, clasa de precizie 1 sau mai mica, in montaj semidirect, prin intermediul transformatoarelor de curent pentru masura de 250/5 A, Ib=5A, Un=3x230/400V sau gama extinsa sau acoperitoare. Atat contorul electric cat si transformatoarele de current se monteaza in BMPT-i 250 A.Punctul de delimitare a instalatiilor intre furnizor si consummator este stabilit la nivelul de tensiune de 0.4 kV, la bornele de iesire de pe primarul transformatoarelor de current pentru masura, montat in BMPTi.
II.1.6) CPV: 45315600-4 - Instalatii de joasa tensiune (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 120, 371 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 2% din valoarea estimata fara TVA si anume 2.407 leiPerioada de valabilitate a garantiei pentru participare este de 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor .Modul de constituire a garantiei de participare : - scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante conform Formularului 17, eliberata de regula de o banca din Romania sau, dupa caz, de o banca din strainatate , de preferinta cu corespondent in Romania. Scrisoarea de garantie bancara eliberata de o banca din strainatate va fi prezentata in original si va fi insotita de traducere legalizata si autorizata in limba romana-printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari , care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire, in conformitate cu prevederile art. 86 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.- prin ordin de plata in contul de garantii al ARPM Bacau : RO31TREZ0615005XXX004013 deschis la Trezoreria Bacau , cod unic de inregistrare4278256, pana la data deschiderii ofertelor.In masura in care C.N.S.C. respinge contestatia, autoritatea contractanta va aplicaprevederile art. 278 1 dinO.U.G. nr. 34/2006 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr.346/2004 garantia de buna executie se constituie in procent de 50 % din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.Nota: Scrisoarea de garantie bancara, instrumentul de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari sau, dupa caz, ordinul de plata vor fi prezentate separat, nefiind incluse in coletul sigilat ce contine oferta si documentele de calificare.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de participare :10% din valoarea de atribuire a contractului fara TVA.Modul de constituire a garantie de buna executie: -scrisoare de garantie bancara -Formular 18-instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari-retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, inclusiv avans.In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante la Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia . Suma initiala care se va depune trebuie sa fie de 0, 5% din pretul contractului fara TVA.Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta va alimenta contul de disponibil prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie.Autoritatea contractanta va instiinta contractantul despre varsamantul efectuat si destinatia lui.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratii privind eligibilitateaCerinte obligatorii: - PrezentareFormular 1.Incadrarea in situatiaprevazutala art. 180 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Formularul se va completa si de tertul sustinator daca este cazul .- Prezentarea Certificatului de atestare fiscala privind obligatiile de plata catre bugetul de stat consolidat (in forma stabilita de organul emitent) ? emis de Administratia Finantelor Publice, fara datorii.- Prezentarea Certificatului de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale (in forma stabilita de organul emitent) ? emis de Directia de Impozite si Taxe Locale, fara datorii la bugetul local.Din certificatele fiscale sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, valabile la data limita de depunere a ofertelor , prezentate in copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul (semnatura si stampila), original sau copie legalizata. In cazul prezentarii in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, ofertantul va prezenta la solicitarea autoritatii contractante, pentru conformitate, documentul in original sau copie legalizata.- alte documente echivalente emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediul ofertantul, in cazul in care Certificatul constatator privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat si Certificatul privind plata obligatiilor catre bugetul local, nu se elibereaza in tara respectiva. Documentele echivalente trebuie sa fie valabile la data limita de depunera a ofertei si sa fie insotite de traducere legalizata.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181Cerinte obligatorii: - Completare Formular 2.ImportantIn cazul ofertelor depuse de o asociere, incadrarea oricaruia dintre asociati in oricare dintre situatiile prevazute la art.181 din OUG nr.34/2006 atrage excluderea acestor oferte din procedura de atribuire a contractului de achizitie publica.- Declaratie privind calitatea de participant la procedura- Formular nr.3- Certificat de participare la oferta independenta, conform Ordinului ANRMAP 314/2010 ? Formular 4- Declaratie privind neincadrarea in prev.art. 69^1 din OUG 34/2006 ? Formular nr. 5 (persoane ce detin functie de decizie : Paul TODERICA ? Director Executiv, Laurentiu PINTILIE -sef serviciu BFA, Elena OANCEA- cosilier juridic, Mihaela AMBARUS-consilier, Adriana CIOCAN-consilier, Viorica DINGA -consilier )Acest formular se va prezenta atat de subcontractanti cat si de tertul sustinator .Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art 181 lit a) , lit c) si lit d) din O.U.G. nr.34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator daca este cazul. Persoane juridice/fizice romaneCerinte obligatorii: - Certificatul Constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, valabil la data desfasurarii licitatiei, din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al societatii, valabil la data desfasurarii licitatiei, in oricare din formele: in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? (semnatura si stampila), original sau copie legalizata. In cazul prezentarii in copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul, ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita, pentru conformitate, documentul in orginal sau copie legalizata inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire .-Atestat pentru executie si proiectare (traseu alimentare energie) de instalatii electrice exterioare pentru constructii civile si industriale emis de A.N.R.E conform Ordin nr. 24 din 2007 actualizat sau certificat echivalent, valabil la data licitatiei in copie lizibila cu mentiunea " conform cu originalul" cu semnatura si stampila sau copie legalizata . In cazul asocierii este suficient ca unul din parteneri sa dispuna de atestatul ANRE.Persoane juridice /fizice strainePrezentare -documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in original, copie legalizta sau in copie lizibila cu mentiunea " conform cu originalul" cu semnatura si stampila.Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate in limba romana a documentelor
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Se va prezenta bilantul contabil din anul precedent la 31.12.2010 sau balanta/bilantul contabil la 31.12.2011.Daca din motive obiective, justificate corespunzator, operatorul economic nu are posibilitatea de a prezenta documentele solicitate, acesta are dreptul de a-si demonstra situatia economica si financiara prin prezentarea altor documente care sa reflecte o imagine fidela a situatiei economico-financiare., Medie cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani (cu referire la 2008, 2009 si 2010)In situatia in care operatorul economic si-a inregistrat bilantul contabil aferent anului 2011, vadovedi indeplinirea nivelului impus prin raportarea la ultimii 3 ani financiari incheiati -2011, 2010, 2009 in loc de 2008, 2009, 2010Cerinta obligatorie: - Cifra de afaceri sa fie de minimum 200.000 lei. In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici se vor lua in considerare resursele tuturor operatorilor.In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Se va prezenta Formularul nr. 21? Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari., Se va prezenta formularul nr. 22 ? Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si ale cadrelor de conducere., Se va prezenta Fisa de informatii privindexperienta similara (Formular 7.1) pentru contracte de lucrari similare executate in ultimii 5 ani (Formular 7).Prezentarea pentru ultimii 5 ani a maxim doua contracte de lucrari continand valori, perioada de executie, beneficiari., Prezentarea pentru ultimii 5 ani a maxim 2 contracte de lucrari similare executate, continand valori, perioade de executie, beneficiari.Se vor prezenta copii lizibile cu mentiunea ' conform cu originalul " ale paginilor din contracte relevante privind: obiect contract, denumire parti, valoare, durata contractului, garantii, semnaturi , procese verbale de receptie la terminarea lucrarii, recomandari sau certificate de buna executie.Recomandarile din partea autoritatii : contractante pentru contractele prezentate trebuie sa includa, cel putin urmatoarele informatii: - modul de indeplinire a obligatiilor contractuale pe parcursul derularii contractului respectiv;
- orice defecte ale lucrarilor sau alte probleme referitoare la calitatea lucrarilor;
- orice cazuri de accidente produse din vina contractantului;
- orice amanari in receptia lucrarilor sau in emiterea certificatelor de buna executie., Daca este cazul, completarea Formularului nr. 8 ? Acord de asociere., Acord sau o scrisoare preliminara de asociere- Oferta trebuie sa cuprinda un acord sau o scrisoare preliminara de asociere in care sa se mentioneze ca toti asociatii isi asuma raspunderea colectiva si solidara pentru indeplinirea contractului, ca liderul asociatiei este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni in numele tuturor asociatilor si este raspunzator in nume propriu si in numele Asocierii pentru indeplinirea contractului. Intelegerea trebuie sa stipuleze de asemenea ca toti asociatii din Asociere sunt obligati sa ramana in Asociatie pe intreaga durata a contractului., Ofertantul, in cazul in care este format dintr-o asociatie la care participa mai multi operatori economici, va prezenta detaliat responsabilitatile si activitatile care vor fi realizate de fiecare membru al asocierii in cadrul acordului sau scrisorii preliminare de asociere (Formular 20)., Ofertantul, in cazul in care este format dintr-o asociatie la care participa mai multi operatori economici, va semna o declaratie prin care se obliga ca in cazul in care oferta sa este declarata castigatoare va legaliza asocierea, iar contractul de asociere legalizat va fi prezentat Autoritatii Contractante, inainte de data semnarii contractului., In cazul in care ofertantul este o asociere, toti membrii asocierii au obligatia de a depune o Declaratie pe propria raspundere conform Anexei 1 din Legea 346/2004 pentru a demonstra incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii (Formular 19)., Daca este cazul, completarea Formularului 12 G - Lista cuprinzand toti subcontractantii (Formularul - declaratie privind listasubcontractorilor si partea/partile din contract care sunt indeplinite de acestia), completata de operatorul economic., In situatia in care ofertantul intentioneaza sa subcontracteze o parte din contractul de lucrari, are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze, datele de recunoastere ale subcontractantilor, precum si specializarea acestora iar la incheierea contractului de achizitie publica (in situatia in care este desemnat castigator) are obligatia de a prezenta contractul/contractele incheiate cu subcontractantii, contracte care trebuie sa fie in concordanta cu oferta si care se vor constitui in anexa la contractul de achizitie publica.Fiecare subcontractant va completa cu propriile date Formular 3-Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Formularul 6- Informatii generale, Formular 1- Declaratii privind eligibilitatea ( art 180, OUG 34/2006), Formular 2- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art 181, Formular nr.5 -Declaratie privind neincadrarea in prevederile art 69^1 din OUG 34/2006, Cerinte privind sustinerea economica, tehnica si/sau profesionala conf. art. 111 din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, daca este cazula)La evaluarea capacitatii tehnice si/sau profesionale se vor lua in considerare pentru partea lor de implicare pentru contractul care urmeaza sa fie indeplinit, resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati, daca sunt prezentate documente relevante in acest sens., Cerinte privind sustinerea economica, tehnica si/sau profesionala conf. art. 111 din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, daca este cazulb)In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata prin prezentarea unui angajament de sustinere din partea unui tert, atunci acest angajament trebuie sa reprezinte un instrument juridiccare sa asigure dreptul autoritatii contractante de a solicita, in mod legitim, indeplinirea anumitor obligatii de catre persoana sustinatoare ? Formular nr. 10., Cerinte privind sustinerea economica, tehnica si/sau profesionala conf. art. 111 din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, daca este cazulc)In cazul in care sustinerea tertului se refera la asigurarea unor resurse care pot fi puse efectiv la dispozitia ofertantului - fonduri financiare, utilaje, echipamente, personal - angajamentul ferm prezentat de ofertant/candidat trebuie sa prevada care sunt resursele respective si sa evidentieze faptul ca disponibilizarea acestora se va realiza neconditionat, in functie de necesitatile care apar pe parcursul indeplinirii contractului in cauza.- Formular nr. 11 si/sau Formular nr. 12 ., Cerinte privind sustinerea economica, tehnica si/sau profesionala conf. art. 111 din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, daca este cazuld)In cazul in care sustinerea tertului vizeaza indeplinirea unor cerinte minime de calificare cum ar fi experienta similara reflectata prin prezentarea unor liste de produse/servicii/lucrari furnizate/prestate/executate intr-o perioada anterioara sau indeplinirea unui nivel minim al cifrei de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului de achizitie publica, angajamentul ferm prezentat de ofertant/candidat trebuie sa garanteze autoritatii contractante faptul ca, in cazul in care contractantul intampina dificultati pe parcursul derularii contractului, persoana sustinatoare se obliga sa asigure indeplinirea completa si reglementara a obligatiilor contractuale prin implicarea sa directa - Formular nr. 13. Standarde de asigurare a calitatiiDocumente care atesta certificarea sistemului de management al calitatii conform standardului ISO-9001/2001, valabil la data desfasurarii licitatiei sau certificat echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: publicata integral pe SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.04.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 09.04.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 26.03.2012 09:03
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer