Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ?ALIMENTARE CU ENERGIE ELECTRICA A STATIEI DE EPURARE ? CANALIZAREA DIN COMUNA ICLOD, JUD. CLUJ ?


Detaliu pentru invitatia numarul 312137
Autoritate contractanta
Comuna Iclod(Primaria )
Cod de identificare fiscala: 4288241
Adresa: Iclod, nr.117, jud.Cluj, Iclod
Telefon: 0264/263218
Fax: 0264/263218
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: ?ALIMENTARE CU ENERGIE ELECTRICA A STATIEI DE EPURARE ? CANALIZAREA DIN COMUNA ICLOD, JUD. CLUJ ?
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 45310000-3 - Lucrari de instalatii electrice (Rev.2)
Tip contract: Lucrari
Obiectul contractului: ?ALIMENTARE CU ENERGIE ELECTRICA A STATIEI DE EPURARE ? CANALIZAREA DIN COMUNA ICLOD, JUD. CLUJ ?
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 30.08.2011 11:57
Data limita de depunere a ofertelor: 13.09.2011 11:00
Adresa la care se transmit ofertele: SEDIUL PRIMARIEI ICLOD, COM.ICLOD, NR. 117, JUD.CLUJ
Data si ora deschiderii ofertelor: 13.09.2011 13:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SEDIUL PRIMARIEI ICLOD, COM.ICLOD, NR. 117, JUD.CLUJ
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
Valoare estimata: 187, 700 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Decl. de eligibilitate art. 180 din ordonanta.. Decl.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta. Decl. art. 181 din ordonanta, certificat de atestare fiscala -DGFP , certificat taxele si impozitele locale, Decl privind calitatea de participant la procedura. Certificat constatator emis camera de comert. Certificat de înregistrare ca persoana juridica ORC . Fisa de info. gen. Decl.privind lista principalelor lucrariîn ultimii 5 ani . Inf. privind situatia ec-financiara - Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 anii 2008, 2009, 2010 - minim.180.000 lei. Info. privind subcontractantii..Certificat ISO 9001 ISO14001/2005; sau echivalent. Asociere. Experienta similara valoare minim de 180.000 lei. Info referitoare perstehnic de specialitate de care dispune ofertantul. Incheierea unei polite de asigurare de raspundere civila in cazul declarari ofertei sale ca si castigator.. Decl. privind asig .
SEAP. GARANTIA DE PARTICIPARE 3.500 LEI.
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer