Achizitie publica - Alimentare cu energie electrica A.H.E. RAstolita Casa Vanelor - Golire fund de baraj jud Mures
Detaliu pentru invitatia numarul 346420
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 346420/09.05.2013
Denumire contract: Alimentare cu energie electrica A.H.E. RAstolita Casa Vanelor - Golire fund de baraj jud Mures
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSocietatea Comerciala Filiala de Distributiea Energiei Electrice "Electrica Distributie Transilvania Sud" S.A.Cod fiscal: RO14493260, Adresa: Brasov, str. Pictor Luchian nr. 25, Brasov, Telefon: +40 0268305320/+40 0728137596, Fax: +40 0268305004
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str Calarasilor nr. 103, Tg Mures, Romania, cod postal: 540320, telefon: +40 265205999, fax: +40 265205704
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul SDEE Mures str Calarasilor nr. 103, Tg Mures
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Alimentare cu energie electrica A.H.E. RAstolita Casa Vanelor - Golire fund de baraj jud Mures
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari electrice privind alimentarea cu energie electrica A.H.E. Rastolnita prin LEA 20 Kv
II.1.6) CPV: 45310000-3 - Lucrari de instalatii electrice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 545, 548.63 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Val.garantiei de participare este de 10.000lei Curs echivalenta lei/euro 1euro= 4, 3853 lei comunicat de BNR din data de 29.01.2013.IMM beneficiaza de reduceri cu 50%, conform legii 346/2004. Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila si se constituie Conform art 86 alin (1) din HG 925/2006. ContRO31RNCB0188015455290598BCRTarguMures pentru ordin de plata. Trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu ladata si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare vor fi respinse.Ofertantul pierde garantia de participare conform art. 87 din HG 925/2006 si cota parte din garantie in conformitate cu art.278^1 din OUG 34/2006. Garantia pentru participare se restituie conf art. 88 din HG 925/2006.Perioada de valabilitate a garantia de participare este de 100 zile de la termenul limita de primire a oferte
Garantie de buna executie
Garantia buna executie in cuantum de 5 % din val. contract fara TVA.IMM beneficiaza de reducerea cu 50%, cf.L346/2004.Modalitatea de constituire este conform art 90 din HG 925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Documente din care sa rezulte faptul ca ofertantul nu se incadreaza in situatiile prevazute la art. 180, (formular04), art.181(formular05) si art.69^1(pers cu functii de decizie in cadrul autoritatii Dir Gen Ion Dobre, Dir Ec Monica Radulescu, Dir Distrib Radu Holom, Dir Teh 110kvNicuConstandache, Dir Dezv Catalin Grama, Dir Adj Toma Ioan, Manica Vochin, Dir SDEE Ovidiu Georgescu, Anastasia Pricop, Claudiu Hulpus, Aurelia Fratean, Mihaela Ungur)(formular06) din OUG 34/2006.Declaratie privind calitatea de participant la procedura (Formular03). Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta(Formular02).Declaratie pe propria raspundere privind incadrarea intreprinderii in categoria IMM (Formular14).Certificatde Inregistrare in scopuri de TVA daca este cazul.Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale din care sa rezulte ca nu are datoriiscadente la plata in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cumentiunea?conform cu originalul".Certificat privind plata impozitelor si taxelor si a contributiilor de asigurari sociale catre bugetelecomponente ale bugetului general consolidat din care sa rezulte ca nu are datorii, scadente la plata in luna anterioara celei in care se depunofertele in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul".Persoanele juridice/fizice straine potdepune documente doveditoare in conformitate cu prevederile art.182 din OUG 34/2006 Atestat ANRE tip C2ACertificat constatator emis de Oficiul Registrul Comertului din care sa reiasa obiectul contractului(lucrari de instalatii electrice) care trebuie sa aiba corespondent in codul CAENDatele inscrise in Certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere aofertelor.Persoanele juridice/fizice straine pot depune documente doveditoare in conformitate cu prevederile art.183 din OUG 34/2006
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Nivelul minim impus pt media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani : mediacifrei de afaceri globale trebuie sa fie mai mare sau egala cu valoarea de 928.000 lei. Pentru echivalenta din alta valuta in lei a cifrei globale deafaceri se va avea in vedere cursul mediu anual comunicat de BNR. IMMbeneficiaza de reducerea cu 50% a pragului cifrei de afaceriglobale, cf.L346/2004. Lichiditatea generala >90%. Depunerea uneideclaratiicuinformatii generale referitoare la Media cifrei de afaceri globalepe ultimi treiani. (formular 13) Bilantul contabil al ultimul an financiarincheiat-2012, sau prezentarea oricaror altor documentecare pot fiprezentate de ofertanti in sustinerea indeplinirii cerintei de calificarelichiditatea generala(Lg=active circulante total /datorii curente platibile panala un anPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1.-Prezentarea unei liste/declaratii privind lucrari executate in ultimii5 ani(calculati pana la data limita de depunere a ofertelor) din care sarezulte faptul ca ofertantul a executat lucrari similare in valoare de minim437.000 lei.formular0.7).Pentru echivalenta valorilor experientei similare dinalta valuta in lei se va tine cont de cursul mediu anual comunicat de BNRpentru fiecare an in parte.Cerinta 2-Prezentarea unei liste/declaratii privind personalul de specialitateminim necesar, de care ofertantul dispune pentru executarea contractului: 1.Responsabil tehnic cu calitatea in executia lucrarilor electrice- se vaprezenta copiedupa certificatul responsabilului tehnic cu calitatea inexecutia lucrarilor electrice conf. Ordin 364/2010 emis deMECMA.2.Responsabil tehnic cu executia-se va prezenta copiedupacertificatul responsbilului tehnic cu executia atestat MDRL confLg10/1995.3.Responsabil cu Protectia Muncii- se va prezenta in acest sens ocopie dupa certificatul de absolvire de cursuri in acest sens.Cerinta 3 -Declaratie referitoare la dotarea tehnica utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatoruleconomic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari( formular 10)Cerinta 4-Declaratie privind informatii referitoare la studiile, pregatireaprofesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor (formular12)Cerinta 5-Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personaluluiangajat sial cadrelor deconducere in ultimii 3 ani(formular 11)Cerinta 6 - Declarartie privind partea din contract care sunt indeplinite desubcontractanti si specializarea acestora(formular 09)Cerinta 7 -Certificat de buna executie pentru cel putin un contract similar/celputin o recomandare sau proces verbal de receptie/copie dupa partirelevante ale cel putin unui contract cu obiect similar/etc- emiss/emisa saucontrasemnat/contrasemnata de beneficiaar, din care sa reiasa valoarea, perioda, si locul executiei.(Formular 08) Asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii si protectiei mediului prindetinerea certificatelor ISO 9001/2008 si ISO 14001/2005 sau echivalentPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 23.05.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 23.05.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 03.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 08.05.2013 12:55