Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ALIMENTARE CU ENERGIE ELECTRICA BLOC A.N.L. - STR. TESATORILOR


Detaliu pentru invitatia numarul 189296
Autoritate contractanta
Primaria Municipiului Lugoj
Cod de identificare fiscala: 4527381
Adresa: Piata Victoriei Nr.4, Lugoj
Telefon: 0256/352240
Fax: 0256/350393
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: ALIMENTARE CU ENERGIE ELECTRICA BLOC A.N.L. - STR. TESATORILOR
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 45310000-3 - Lucrari de instalatii electrice (Rev.2)
Tip contract: Lucrari
Obiectul contractului: ALIMENTARE CU ENERGIE ELECTRICA BLOC A.N.L. - STR. TESATORILOR(PROCEDURA ORGANIZATA IN NUMELE ENEL DISTRIBUTIE BANAT S.A.);Valoarea estimata, fara TVA - 56.213, 32 RON/14.630, 88 EUR.
Stare procedura: Atribuita
Data publicarii: 10.12.2008 18:53
Data limita de depunere a ofertelor: 22.12.2008 12:00
Adresa la care se transmit ofertele: PRIMARIA MUNICIPIULUI LUGOJ, Piata Victoriei, nr. 4, Lugoj, Timis, 305500, cod de identificare fiscala 4527381, tel. 0256/352240; fax 0256/350393; e-mail [email protected]
Data si ora deschiderii ofertelor: 23.12.2008 12:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul Primariei Municipiului Lugoj.
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire:
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: -
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Declaratie privind eligibilitatea; Declaratie privind neîncadrarea în prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006; confirmarea privind plata taxelor si impozitelor locale, precum si la bugetul general consolidat; Certificat constatator emis de Oficiul Registrul Comertului/Autorizatie de functionare /altele echivalente;/ Documente care dovedesc o forma de înregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional; Fisa de informatii generale; Declaratia privind subcontractantii; Daca este cazul, acordul/acordurile de subcontractare.
Prin solicitare scrisa, adresata autoritatii contractante. Costul 100 lei; se poate achita la casieria autoritatii contractante sau prin OP, în contul RO25TREZ62321360250XXXXX - Trezoreria Lugoj.
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer