Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Alimentare cu energie electrica cartier locuinte tineret zona Muncel, oras Cajvana, judetul Suceava.


Detaliu pentru invitatia numarul 356507
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: PRIMARIA ORASULUI CAJVANA - SUCEAVA
Numar invitatie: 356507/13.12.2013
Denumire contract: Alimentare cu energie electrica cartier locuinte tineret zona Muncel, oras Cajvana, judetul Suceava.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPRIMARIA ORASULUI CAJVANA - SUCEAVACod fiscal: 4441166, Adresa: Orasul Cajvana, judetul Suceava, Cajvana, Telefon: +40 230539222, Fax: +40 230539222
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Orasul Cajvana, judetul Suceava, Cajvana, Romania, cod postal: 727105, telefon: +40 230539222, fax: +40 230539222, persoana de contact: Primaria orasului Cajvana, judetul Suceava
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria orasul Cajvana, judetul Suceava, Romania, cod postal: 727105, telefon: +40 230539222, fax: +40 230539222
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Alimentare cu energie electrica cartier locuinte tineret zona Muncel, oras Cajvana, judetul Suceava.
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Alimentare cu energie electrica cartier locuinte tineret zona Muncel, oras Cajvana, judetul Suceava.Valoare estimata lucrari = 1.010.067 lei (exclusiv TVA);Valoare estimata cheltuieli diverse si neprevazute = 50.000 lei (reprezentand 5% din valoarea contractului fara TVA, organizare de santier si cheltuilei diverse si neprevazute, fara TVA);Valoare estimata totala = 1.060.067 lei (exclusiv TVA).
II.1.6) CPV: 45231400-9 - Lucrari de constructii de linii electrice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 060, 067 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este de 20.200 lei. Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in alta valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare este de 120 zile calendaristice de la data limita de depunere a ofertelor. Garantia de participare va fi constituita, la alegere, prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Garantia de participare la licitatie trebuie sa fie constituita in conformitate cu prevederile art. 86 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. In cazul constituirii garantiei de participare cu OP, suma va fi vitata in contul RO91TREZ5915006XXX002324 deschis la Trezoreria municipiului Suceava (C.I.F. 4441166). In cazul in care CNSC respinge contestatia sau in cazul in care contestatorul renunta la contestatie in masura in care renuntarea la contestatie nu este ca urmare a adoptarii de catre autoritatea contractanta a masurilor de remediere necesare, autoritatea contractanta va retine suma de 4.790.06 lei, calculata conform art. 278 ^1 alin. 1 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006.
Garantie de buna executie
Ofertantul castigator (contractantul) are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului in cuantum de 10% din valoarea fara T.V.A. Garantia de buna executie se va constitui prin una din urmatoarele forme: - Scrisoare de Garantie de Buna Executie, Polita de asigurare sau retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale. In acest ultim caz, operatorul economic are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 50% din pretul contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind eligibilitatea - Formular nr. 5; Va fi exclus din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant despre care Orasul Cajvana are cunostinta ca, in ultimii 5 ani, a fost condamnat prin hotarare definitiva a unei instante judecatoresti pentru participare la activitati ale unor organizatii criminale, pentru coruptie, pentru frauda si/ sau pentru spalare de bani.Declaratia va fi prezentata, dupa caz, de ofertant/ofertant asociat/tert sustinator. 2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34 2006 - Formular nr. 6; Declaratia va fi prezentata, dupa caz, de catre ofertant/ofertant-asociat/tert sustinator. Tertul sustinator nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform art. 181 lit a) c1) si d) din OUG 34/2006. 3. Certificat de atestare fiscala eliberat de Agentia Nationala pentru Administrare Fiscala care sa confirme indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor; 4 - Certificat de atestare a platii impozitelor si taxelor locale eliberat de autoritatea publica locala/ autoritatile publice locale in circumscriptia careia/ carora are sediul social si/sau alte active impozabile din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. Documentele de la pct 3 si 4 se vor prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Vor fi exclusi din procedura de achizitie publica ofertantii inregistrati cu debite restante catre bugetul de stat/ bugetele locale, restante pentru care nu beneficiaza de decizii de acordare a amanarii la plata. 5. Declaratie privind calitatea de participant la procedura de achizitie publica - Formular nr.7; 6. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/ 2006 - Formular nr.8; Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Tomascu Gheorghe - primar, Marza Ion-viceprimar, Iacoban Matroana - secretar, Morosan Anuta ? contabil sef, Boca Mihai ? responsabil achizitii publice, CONSILIERI LOCALI: Tomut Cristina, Mirza Filip, Jucan Nicuta, Boca Daniela, Tomascu Gheorghe, Savu Ionel, Racar Vasile, Iacoban Gheorghe, Iacoban Vasile, Ciotu Filip, Chindris Stefan, Pitu Grigore, Ureche Ion. Vor prezenta declaratia, dupa caz, ofertantul/ofertantul-asociat/subcontractantul/tertul sustinator;7. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Formular nr. 9. 1. Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic, asociati/persoane imputernicite si daca detine filiale/sucursale/puncte de lucru/sedii secundare si/sau activitati autorizate conform art. 15 din L 359/2004. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor si va fi prezentat in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Obiectul/obiectele contractului trebuie sa aiba corespondent in codul/codurile CAEN din certificatul constatator emis de ONRC; Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta pentru conformitate, la solicitarea autoritatii contractante (inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii) documentul in original sau copie legalizata;2. Detinerea atestatului ANRE de tip C2A, A1 si A2, conform Legii nr. 123/2012. Ofertantii vor prezenta, in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, atestatul/atestatele ANRE de tip C2A, A1 si A2 valabile la data limita comunicata pentru depunerea ofertelor.3. Detinerea Licentei eliberate de ANRSCpentru Serviciul de iluminat public, conform Legii serviciului de iluminat public nr. 230/2006. Ofertantii vor prezenta, in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, licenta ANRSC pentru Serviciul de iluminat public, valabila la data limita comunicata pentru depunerea ofertelor.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Valoarea mediei cifrei de afaceri globale din ultimii 3 ani incheiati, respectiv pentru anii 2012, 2011 si 2010, trebuie sa fie egala sau mai mare decat pragul de 2.000.000 lei. Ofertantii vor prezenta documentul ?Informatii generale? continand informatii cu privire la cifra de afaceri globala realizata in ultimii 3 ani incheiati.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Detinerea experientei similare privind realizarea de lucrari LES, LEA, PTAB si iluminat public cu valoarea egala sau mai mare decat 1.000.000 lei fara TVA. Se va accepta confirmarea indeplinirii cerintei referitoare la experienta similara prin prezentarea a maxim doua contracte. Suma valorilor contractelor (exclusiv taxa pe valoarea adaugata) trebuie sa fie egala sau mai mare dacat pragul impus. Se solicita prezentarea unei liste a lucrarilor executate in ultimii 5 ani - Formular nr. 11, (perioada determinata prin raportare la data limita de depunere a ofertelor), iar pentru lucrarile indicate cu scopul confirmarii detinerii experientei specifice se solicita: - Fisa lucrarii continand informatii cu privire la obiectul contractului si aspecte relevante privind lucrarea - Formular nr. 11a; - Certificari de buna executie sub una din urmatoarele forme: contract/ document constatator (Formular nr. 11b)/ recomandare/ proces-verbal de receptie la terminarea lucrarilor/ proces-verbal de receptie finala; Certificarile trebuie sa indice valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale in domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit. In situatia in care contractele au fost semnate inainte de perioada de 5 ani, se vor lua in considerare lucrarile executate si duse la bun sfarsit in perioada solicitata., Asigurarea cu personal responsabil pentru executia lucrarilor.a) Sef de santier - inginer, absolvent al unei facultati de profil (electroenergetica /electrotehnica/ electro-mecanica/instalatii), cu experienta profesionala in lucrari de constructii de linii electrice, dovedita prin participarea la cel putin un proiect;b) Responsabil tehnic cu executia, specialist atestat de MEF (MEC) ca responsabil tehnic cu executia pe domeniul EA, subsectiunea 401;c) Responsabil tehnic cu executia, specialist atestat de MDLPL ca responsabil tehnic cu executia in conformitate cu prevederile Legii nr. 10/1995 privind calitatea in constructii, cu modificarile si completarile ulterioare.Se solicita prezentarea de informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere precum si ale persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor (completare formular nr. 12). Ofertantii vor face dovada ca dispun fie de personal angajat fie de personal al carui angajament de participare a fost obtinut. Pentru persoanele nominalizate se vor prezenta CV-uri (semnat in original de titular) si diplome de studii, acte conforme cu legislatia muncii privind relatia de munca intre ofertant si personalul cheie, alte documente relevante pentru experienta generala si specifica in domeniu. Calificarea si experienta personalului trebuie sa fie in concordanta cu profilele indicate. Pentru persoanele desemnate RTE se solicita prezentarea de copii dupa certificatele de atestare si legitimatia aflata in perioada de valabilitate la data limita comunicata pentru depunerea ofertelor. Pentru persoanele care nu au calitatea de angajat se solicita prezentarea unei declaratii de disponibilitate (Formular nr. 12b). CV-ul si Declaratia de disponibilitate vor fi prezentate cu semnatura titularului in original., Asigurarea cu personal de executie (direct productiv): Ofertantul va face dovada ca dispune de suficient personal de executie (direct productiv), in ceea ce priveste numarul si calificarea, pentru executia tuturor categoriilor de lucrari, cel putin la nivelul impus prin Ordinul 23/2013 al presedintelui ANRE.Se solicita ca ofertantii sa faca dovada detinerii de suficient personal de executie (direct productiv, in ceea ce priveste numarul si calificarea, pentru executia tuturor categoriilor de lucrari, cel putin la nivelul impus prin Ordinul 23/2013 al presedintelui ANRE. Se solicita ca pentru persoanele nominalizate sa se prezinte CV-uri si diplome de studii. Pentru persoanele care nu au calitatea de angajat se solicita prezentarea unei declaratii de disponibilitate., Asigurarea cu utilaje, instalatii, echipamente tehnice. Ofertantii vor face dovada ca dispun de suficiente dotari, utilaje, echipamente tehnice, baze de productie si mijloace de transport pentru indeplinirea contractului conform caietului de sarcini pe care le presupune executia lucrarii, cel putin la nivelul impus prin Ordinul 23/2013 al presedintelui ANRE. Numarul si performantele tehnice ale utilajelor, echipamentelor tehnice, mijloacelor de transport va fi corelat cu tehnologia de executie adoptata si exigentele de calitate impuse. Se solicita prezentare unei declaratii referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari (Formular nr. 13). Se solicita ca ofertantii sa faca dovada dispuneriiechipamentelor/ facilitatilor apreciate de autoritatea contractanta ca avand rol hotarator in executia contractului., Ofertantul va prezenta informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are eventual, intentia sa o subcontracteze (Formular nr. 14). Ofertantul are obligatia de a prezenta datele de contact ale subcontractantilor, specializarea acestora, partile de lucrare ce urmeaza a fi subcontractate, precum si acordurile de subcontractare (daca este cazul). Resursele materiale si umane si alte elemente privind capacitatea tehnica si/sau profesionala ale subcontractantilor declarati se iau in considerare doar pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prezentate documente relevante in acest sens. Implementarea si mentinerea unui sistem de asigurare a calitatii lucrarilor (managementul calitatii) care sa confirme posibilitatea asigurarii unui nivel corespunzator al calitatii lucrarilor. Ofertantul va prezenta documente care sa ateste detinerea, implementarea si mentinerea unui sistem de asigurare al calitatii lucrarilor care fac obiectul contractului (ex. certificare ISO 9001 sau echivalent). Documentele trebuie sa fie valabile la data limita prevazuta pentru depunerea ofertelor. In cazul depunerii unei oferte comune, certificatul va fi prezentat individual de fiecare membru al asocierii, pentru partea din contract pe care o executa. Se admit operatori economici in curs de certificare in cazul in care acestia fac dovada ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca ofertantul va primi certificarea., Implementarea si mentinerea unui sistem de asigurare a unui nivel corespunzator al protectiei mediului pentru activitatile de executie de lucrari. Ofertantul va prezenta documente care sa ateste detinerea, implementarea si mentinerea unui sistem de asigurare a unui nivel corespunzator al protectiei mediului pentru tipul de lucrari care fac obiectul contractului (certificare ISO 14001 sau echivalent). Documentele trebuie sa fie valabile la data limita prevazuta pentru depunerea ofertelor. In cazul depunerii unei oferte comune, certificatul va fi prezentat individual de fiecare membru al asocierii, pentru partea din contract pe care o executa. Se admit operatori economici in curs de certificare in cazul in care acestia fac dovada ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca ofertantul va primi certificarea.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Intra in licitatie electronica
Punctaj maxim
Pretul ofertei
90
Descriere: Componenta financiara
Perioada garantiei acordata lucrarilor
10
Descriere: Componenta tehnica
( )
Intra in licitatie electronica / reofertare
( )
Direct proportional
( )
Invers proportional
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 08.01.2014 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 08.01.2014 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 12.12.2013 14:04
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer