Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Alimentare cu energie electrica Cartier Tineri- str.Plaiesilor , orasul Predeal


Detaliu pentru invitatia numarul 354536
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: ORASUL PREDEAL
Numar invitatie: 354536/09.10.2013
Denumire contract: Alimentare cu energie electrica Cartier Tineri- str.Plaiesilor , orasul Predeal
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialORASUL PREDEALCod fiscal: 4580423, Adresa: str.Mihail, Saulescu nr.127, Predeal, Telefon: +40 0268456237, Fax: +40 0268455425
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str.Mihail, Saulescu nr.127, Predeal, Romania, cod postal: 505300, telefon: +40 0268456237, fax: +40 0268455425, persoana de contact: Popa Constanta
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str.Mihail, Saulescu nr.127, orasul Predeal, jud.Brasov
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Alimentare cu energie electrica Cartier Tineri- str.Plaiesilor , orasul Predeal
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Alimentare cu energie electrica Cartier Tineri PredealValoare totala estimata 817.740 lei , exclusiv TVA, din care: - executie lucrari 817.740 lei , exclusiv TVA- cheltuieli diverse si neprevazutein suma de 0 lei , ce reprezinta o cota de 0% din valoarea estimata
II.1.6) CPV: 45232220-0 - Lucrari de constructii de posturi de transformare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 817, 740 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 16.300 lei.Perioada de valabilitate: este cel putin egala cu perioada de valabilitate a oferteiGarantia de participare se va constitui conform art. 86 alin (1) din HG 925/2006, Pentru virament bancar in contul RO36TREZ1315006XXX012240 deschis la Trezoreria Brasov, cod fiscal 4580423 .Modalitatea de restituire: conf. art. 88 al HG nr. 925/2006.In situatia respingerii contestatiei de catre CNSC ca nefondata sau in cazul in care contestatorul renunta la contestatie in masura in care renuntarea la contestatie nu este ca urmare a adoptarii de catre autoritatea contractanta a masurilor de remediere necesare, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare, in conf.cu art. 278^1 lit. b) din OUG 34/2006.Pentru garantia de participare in oricare valuta data de referinta pentru echivalenta leu/alta valuta va fi la cursul de referinta al valutei publicat de BNR in data publicarii invitatiei de participare in SEAP.In cazul ofertantilor din categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii (facand dovada inacest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr. 346/2004 ) garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 10% din pretul contractului fara TVA.Modalitati de constituire: 1.prin retineri succesive din sumele datorate pt. fact. partiale, intr-un cont deschis de ofertantul castigator la o unitate a Trezoreriei Statuluiconf. Art. 90 alin.3 din HG.925/2006 modif. prin HG.1045/2011.2. printr-un instrument de garantare emis in cond. legii de o societate bancara sau de o soc. de asigurari in cond. art. 90 din H.G. 925/2006.AC va restitui gar. de buna executie cf. art. 92 alin. (4) din H.G. 925/2006.III.2.1.In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens)garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1 Declaratie privind eligibilitatea Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: 1. Declaratie privind eligibilitateaconform art. 180 din O.U.G. nr.34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice sia contractelor de concesiune de servicii - completare formular 3 din sectiunea Formulare, in original.. Nota: Incadrarea in situatia prevazutala art. 180 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentruatribuirea contractului de achizitie publica.Cerinta nr. 2 Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: 1. Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art.181 - completare formular 4 din sectiunea Formulare, in original.Nota: In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intruna din stuatiile prevazute de art. 181 din O.U.G. nr.34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune deservicii, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica.(In cazul in care oferta este depusa de oasociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus.). Atentie! In cazul ofertelor depuse de oasociere, incadrarea oricaruia dintre asociati in oricare dintre situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile sicompletarile ulterioare, atrage excluderea asocierii de ofertanti din procedura de atribuire a contractului de achizitie publica.2. Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor catre bugetul de stat consolidat, din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile fiscale de plata catre bugetul de stat, scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor (original, copie legalizata sau copie pe care este mentionat pe fiecare pagina in parte ?conform cu originalul? si este semnat si stampilat).3. Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale, din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile de plata catre bugetul local, scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor (original, copie legalizata sau copie pe care este mentionat pe fiecarepagina in parte ?conform cu originalul? si este semnat si stampilat).Pentru persoane juridice/fizice straine: Operatorii economici nerezidenti (straini) au dreptul de a prezenta orice documente edificatoarepentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine (cum ar fi certificate, caziere fiscale sau alte documente echivalente), precum si un certificat de rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul2013 ori a unui angajament de obtinere a acestui document, cel mai tarziu pana la data semnarii contractului de achizitie. Documentele sevor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.In cazul in care oferta este depusa de o asociere deoperatori economici, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai susCerinta nr. 3 Declaratii privind calitatea de participant Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: 1. Declaratie privindcalitatea de participant la procedura ? completare formular 25 din Sectiunea Formulare, in original (In cazul in care oferta este depusa de oasociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta declaratia mentionata mai sus.)Cerinta nr. 4 Certificat de participare cu oferta independenta conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 Modalitatea deindeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Certificat de participare cu oferta independenta - completare formular 11 din SectiuneaFormulare , in original, conform Ordinului ANRMAP nr.314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu ofertaindependenta. (In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta certificatul mentionatmai sus.)Cerinta nr. 5 Declaratii privind neincadrarea in prevederile art. 691 Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Prezentarea Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ?completare formular 5 din Sectiunea Formulare, in original. Evitarea conflictului de interese cu persoane care detin functii de decizie incadrul autoritatii contractante cum ar fi: ?Persoane cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: -Liviu Cocos, Primar- Iliescu Victor, Viceprimar-Ovidiu Pintea, consilier Juridic-Loredana Iuga, Secretar-Florica Kaycsa, Sef Serv. Economic. CFP- Pop Voica ? administrator publicComisia de evaluare este formata din: Presedinte: Pop Voica, Membrii: Florica Kaycsa, Popa Constanta, Zainea Iuliana, Radu Constantin. Membrii de rezerva: Iuga Loredana, Dan Marcela-Carmen.In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta declaratia mentionata mai sus.Aceasta declaratie va fi prezentata de fiecare din membrii asocierii si de subcontractanti si de tertul sustinator. Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita in mod direct informatii de la autoritatile competente care emit documente relevante, in scopul verificarii datelor dinDeclaratiile prezentate de ofertanti. Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: 1. Prezentarea Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, din care sa rezulte cel putin informatiile legate de structura actionarilor, reprezentantilor legali, obiectul de activitate sau orice document care sa ateste forma de inregistrare legala pentru desfasurarea activitatii.2. Atestat ANRE tip C2A - Se va prezenta atestatul ANRE pentru ?executie de linii electrice, aeriene sau subterane, cu tensiuni niminale de 0, 4KV - 20 KV si pentru posturi de transformare cu tensiunea nominala superioara de cel mult 20 KV? conform legislatiei in vigoare in termen devalabilitate. Atestatul prezentat trebuie sa fie valabil la data limita de depunere a ofertei.Nota: a. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Obiectul contractuluitrebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.?;b. Operatorii economici nerezidenti (straini): vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, din care sa rezulte abilitarea persoanei juridice/fizice straine de a presta serviciile care fac obiectul prezentuluicontract, in conformitate cu tara de origine/tara in care operatorul economic este stabilit.c. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.d. Ofertantul clasat pe primul loc va avea obligatia de a prezenta, la solicitarea autoritatii contractante, certificatul constatator ONRC inoriginal/copie legalizata, pentru verificarea conformitatii acestuia cu cel depus in oferta.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Media cifrei de afaceri globale a ofertantului pe ultimii trei ani trebuie sa fie cel putin egala cu 1.635.000 lei.Pentru ofertantii care se incadreaza in categoria intreprinderilor mici simijlocii sumele mai sus mentionate se reduc cu 50%., Continuare cerinta nr.1, Tertul sustinatorIn conformitate cu prevederile art. 186 din O.U.G. nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune delucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii: Alin. (1)Capacitatea economica si financiara a ofertantului/candidatului poate fisustinuta, pentru indeplinirea unui contract, si de o alta persoana, indiferentde natura relatiilor juridice existente intre ofertant/candidat si persoanarespectiva. Alin. (2) In cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreazasituatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, inconformitate cu prevederile alin. (1), de catre o alta persoana, atunci acestaare obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prinprezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin careaceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului/candidatuluiresursele financiare invocate., Continuare cerinta de mai sus (tert)Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatiacare determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilorart. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d). Alin. (3) Atunci cand un grup deoperatori economici depune oferta/candidatura comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturormembrilor grupului. In cazul in care grupul beneficiaza de sustinereafinanciara a unei/unor terte persoane, situatia economica si financiara sedemonstreaza in conditiile prevazute la alin. (2).Daca e cazul: - prezentare angajament ferm de sustinere- declaratii pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiileprevazute la art. 69^1, art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d).Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Ofertantii trebuie sa faca dovada ca in ultimii cinci ani calculati de la datalimita de depunere a ofertelor au executat, la nivelul unui contract sau maxim3 contracte de lucrari similare celor solicitate prin documentatia de atribuire a caror valoare cumulata, sa fie de minim: 817.740 lei, fara TVA. Declaratie si Listaprincipalelor lucrari similare in ultimii 5 ani, completare formular 7 si anexaacestuiaIn situatia in care ofertantul a fost infiintat sau si-a inceput activitateaeconomica de mai putin de 5 ani, se va lua in considerare prezentareainformatiilor corespunzatoare perioadei efective de activitate., Continuare Cerinta nr. 1Ca dovada a indeplinirii cerintei obligatorii ofertantul va prezentacertificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catreclientul privat beneficiar prin care sa confirme executarea de lucrari similarecelor solicitate prin docum de atribuire.In cazul in care documentele contin clauze de confidentialitate care impiedica prezentarea acestora in integralitate, operatorul economic poate prezenta paginile care contin referinte privind partile contractului, obiectul contractului, durata contractului, pretul/valoarea contractului, precum si semnatura/stampila partilor. Copiile respective vor fi certificate prinsemnarea pe proprie raspundere a documentelor (numele, prenumele sisemnatura reprezentantului legal), cu mentiunea ?conform cu originalul? sistampila operatorului economic., Continuare Cerinta nr. 1Operatorii economici nerezidenti (straini) vor prezenta copiile respectiveinsotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana, Cerinta nr. 2Declaratie privind efectivul mediu al personalului angajat si al cadrelor deconducere in ultimii 3 ani, formular 8 . Lista personalului propus, Formular9, pentru indeplinirea contractului va contine minim urm.: - 1 sef lucrare , inginer cu experienta profesionala in lucrari similare, dovedita prin participarea la cel putin unproiect similar. Se prezinta copie diploma studii superioare.- 1 responsabil calitate (CQ) , cu experienta in contracte similare. Seprezinta decizie de numire .Pentru personalul propus se vor prezenta si CV si Contract de munca/colaborare/declaratie de disponibilitate, in copie conform cuoriginalul, Continuare cerinta 2Prezentarea tuturor doc se va face in lb rom sau traducere autorizata.Ofertantii vor prezenta Decl de disponib (Form 9) pe perioada contractuluidin partea pers propus pentru indeplinirea contractului, semnate in original.Orice modificare in componenta echipei, ulterioara contractarii, va fi supusaaprobarii beneficiarului., Cerinta nr.3 Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamenteletehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare acontractului, impreuna cu anexaOfertantul va completa si prezenta Documente justificative edificatoare princare sa demonstreze atat dreptul de proprietate sau de folosinta cat sicapacitatea si/sau caracteristicile tehnice ale utilajelor, instalatiilor si/sauechipamentelor. Dovada disponibilitatii utilajelor si a echipamentelor sepoate face si prin angajament de punere la dispozitie., Subcontractantii. Prez Listei cuprinzand subcontractantii cu specializ acestora. Se solicita datele de identificare ale subcontractatilor.In cazul incare ofertantul este decl castigator, se vor incheia subcontractele respective, pana la semnarea contractului. Subcontractele vor fi in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contract. Pe parcursulderularii contr, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontra nominalizin oferta fara acceptul aut contr. In cazul in care pentru indeplinirea contractului nu este necesara subcontractarea, operatorul economic va face precizarea ?nu este cazul? in cadrul formularului mentionat mai sus. Res mat si umane ale subcontr declarati se vor lua in cons pentru partea lor deimplicare in contr ce urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prez doc relev inacest sens de catre ofertantul care invoca sustinerea din partea subcontractantilor, Asocierea. Op econ au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune ofertacomuna. Intr-o astfel de situatie, se va prezenta acordul de asociere din care vor rezulta min urm: -faptul ca asociatii sunt responsabili solidar si nelimitat de executarea contractului;
-nominalizarea liderului asociatiei;
-comunicarile se vor face cu liderul asociatiei;
-platile se vor face catre liderulasociatiei;
-partea/partile din contract urmeaza sa fie indeplinita/indeplinitede fiecare asociat in parte. In cazul asocierii unui grup de op economici, indeplinirea cerintelor privind situatia eco-fin, precum si capacitatea tehnicasi profesionala, se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselortuturor membrilor grupului. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligatsa dovedeasca respectarea tuturor criteriilor de calificare si selectieprevazute la sect. III.2.1. Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de asolicita legalizarea asocierii in cazul in care oferta comuna va fi declaratacastigatoare, Tert sustinatorIn conformitate cu prevederile art. 190 din O.U.G. nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune delucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii: Alin. (1)Capacitatea tehnica si profesionala a ofertantului/candidatului poate fisustinuta, pentru indeplinirea unui contract, si de o alta persoana, indiferentde natura relatiilor juridice existente intre ofertant/candidat si persoanarespectiva.Alin. (2) In cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile alin. (1), de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia candidatului/ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate, Continuare cerinta de mai sus (tert)Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa seafle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d).Alin. (3) Atunci cand un grup de operatori economici depuneoferta/candidatura comuna, capacitatea tehnica si profesionala sedemonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilorgrupului. In cazul in care grupul beneficiaza de sustinerea tehnica siprofesionala a unei/unor terte persoane, capacitatea tehnica si profesionalase demonstreaza in conditiile prevazute la alin. (2).Daca e cazul: - prezentare angajament ferm de sustinere- declaratii pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1, art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d).? dovada privind indeplinirea cerintei pentru care se acorda sustinere. Cerinta nr. 1Standarde de asigurare a calitatiiCertificate emise de organisme abilitate privind standardele de asigurare acalitatii conform ISO 9001 sau echivalentin domeniul ce face obiectul prezentului contract .Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 24.10.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 24.10.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 08.10.2013 08:28
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer