Achizitie publica - ALIMENTARE CU ENERGIE ELECTRICA DOMENIUL SCHIABIL - JINA, JUD.SIBIU
Detaliu pentru invitatia numarul 341855
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 341855/18.01.2013
Denumire contract: ALIMENTARE CU ENERGIE ELECTRICA DOMENIUL SCHIABIL - JINA, JUD.SIBIU
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA JINA (PRIMARIA)Cod fiscal: 4480130, Adresa: Str. Principala, nr. 1210, Jina, Telefon: 0269/532101, Fax: 0269/532211
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Principala, nr. 1210, Jina, Romania, cod postal: 557110, telefon: +40 269532101, fax: +40 269532211, persoana de contact: IANCU BESCHIU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Principala, nr. 1210, Comuna Jina, Judetul Sibiu, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Autoritate Publica Locala)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ALIMENTARE CU ENERGIE ELECTRICA DOMENIUL SCHIABIL - JINA, JUD.SIBIU
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Se vor executa urmatoarele lucrari: o Inlocuire stalp 126 existent, cu stalp tip SE8 proiectat . (Coronamenatul va fi orizontal, consola CIT 140-SE8, iar lanturile de izolatoare vor fi de intindere, duble, din cauciuc siliconic. Se va monta o priza pamantare la stalpul proiectat)o Montare separator tripolar de exterior, STEPn 24kV, In=200A, Ir=25A, montaj vertical, cu izolatie compozit , pe stalpul 126, existent al LEA 20kV proiectata.o Montare un set de descarcatori 24kV, cu oxid de zinc, cu rezistenta variabila, pe stalpul 126 existentO Construirea unei derivatii subterane LES 20kV in lungime de 310 m din stalpul existent, nr 126 , tip SE8, al LEA 20kV existenta (derivatia LEA 20kV ? PT 1 Jina), cablu tip 3xA2XS(Fl)2Y 150/25mmp, o Construirea unui post trafo compact ( de retea). Anvelopa va fi dimensionata corespunzator unui trafo de 400 kVA. Postul trafo va fi echipat cu: o O buc. celula linie de 24 kV , cu separator de sarcina 630A, in hexaflorura de sulf ( SF 6 ) , cu CLP si ansamblu semnalizare prezenta tensiune, ansamblu semnalizare scurtcircuit mono si polifazat, cu motorizari la 24Vcc o O buc celula de transformator 24 kV , cu separator de sarcina 200 A, in hexaflorura de sulf ( SF 6 ), cu sigurante cu percutor de 16A;o O buc unitate transformator 20/0, 4kV de 250 kVA, etans, in ulei, cu pierderi electrice reduse ;o Un tablou de joasa tensiune echipat cu intreruptor de 400A (cu DPST-total trafo, protectie la intreruperea nulului, protectie la suprasarcina., protectie la scurtcircuit, protectie la scurtcircuit sever), cu 8 plecari pt. utilizari echipate cu sigurante tip separator de 250A, grup de masura total post cu TC 400/5A, clasa 0, 5S de precizie, (cu buletin de verificare metrologica) si un grup de masura total pt abonat TC 200/5A, clasa 0, 5S de precizie, (cu buletin de verificare metrologica).o Un ansamblu redresor automat 230 V c.a./24 V.c.c., 15 A si baterie stationara capsulata de 24 V.c.c. 100Ah tip acid cu plumbo Pregatire celule 20kV pt UCMT in vederea integrarii in SAD , (cu preluare marimi conform ST 92, ST 93)o Montare un grup de masura pt abonat echipat cu TC 200/5A, cls 0, 5 S de precizie si contor electronic, in montaj semidirect , 5(20)A, 3x230/400 Vca, cls de precizie 0, 5 S, curba sarcina, alimentare de rezerva, interfata de comunicare RS 485, integrabil in sistemul de telegestiune al SDEE Sibiu.Delimitarea instalatiilor se va face la papucii de racord ai cablurilor de 0, 4kV- directia utilizator , in tabloul de distributie de 0, 4kV al postului trafo proiectat, in amonte instalatiile vor fi ale distribuitorului, iar in aval ale consumatorului.
II.1.6) CPV: 45310000-3 - Lucrari de instalatii electrice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 265, 530 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul este de 5300 lei.Echivalen?a pentru o garan?ie de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 10 zile.Ofertantul va constitui garantia de participare, in una din urmatoarele forme: printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari (se prezinta in original);sauordin de plata in contul: RO97TREZ5855006XXX000454-Trezoreria Saliste (se prezinta in original);In cazul in care, ofertantii constituie garantia de participare prin Scrisoare de garantie bancara, vor completa Formularul nr. 6 (se prezinta in original).- Perioada de valabilitate a garantiei de participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.Intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reducerea cu 50 % a garantiei de participare. In acest caz, garantia de participare va fi insotita de declaratia privind incadrarea intreprinderii in categoria I.M.M. (conf. formularului din sectiunea III);In cazul in care ofertantul este o asociere, incadrarea in categoria I.M.M., se va analiza cu privire la asocierea in ansamblu. Astfel, toti asociatii trebuie sa se incadreze in mod individual in categoria I.M.M.
Garantie de buna executie
Cuantumul este de 10 % din valoarea contractului, fara TVA.Modul de constituire a garantie de buna executie: in oricare dintre formele prevazute in H.G. nr.925/2006 art.90 alin.(1) ? (3) cu respectarea prevederilor din H.G. nr.1045/2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratii pe proprie raspundere din care sa rezulte ca ofertantul nu se incadreaza in situatiile prevazute la art. 180 si art.181 din Ordonanta de Urgenta 34/2006. Se vor completa Formularele 1, 2 si 3.Declaratie pe proprie raspundere din care sa rezulte ca ofertantul nu se incadreaza in situatiile prevazute la art. 69^1 din Ordonanta de Urgenta 34/2006. Se va completa Formularul 10. Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt : Beschiu Gheorghe Vasile ? viceprimar, Prodea Dumitru ? secretar, Barsan Dumitru - contabil, Beschiu Iancu - primarCertificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatie cu oferta independenta - Formularul 9Certificat eliberat de autoritatea competenta, care sa ateste situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, la bugetul consolidat general.Certificat eliberat de autoritatea competenta, care sa ateste situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, la bugetul local.Certificatele se vor prezenta in original /copie legalizata /xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul.Obs.: Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii neachitate catre bugetul de stat si bugetul local vor fi respinse, cu exceptia celor care prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de organele competente in domeniu. a.Pentru persoane juridice/fizice romane: - Se va prezenta Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in original/copie legalizata/xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul, din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Informatiile cuprinse in Certificatul Constatator trebuie sa fie reale la data limita de depunere a ofertelor. .- pentru persoanele fizice, se va prezenta: autorizatie de functionare / altele echivalente pentru a dovedi apartenenta la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului.b. Persoane juridice /fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.Operatorul economic are obligatia de a prezenta certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale, in masura in care astfel de documente sunt emise in tara de origine sau in tara de rezidenta si/sau documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente), prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget.c. Atestate emise de Autoritatea Nationala de Reglementare in Domeniul Energetic (ANRE), de tip B si C2A, sau echivalent
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Declaratii privind cifra de afaceri globala
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista cu principalele lucrari executate in ultimii 5 ani.Informatii privind experienta similara in ultimii 5 ani.Se va prezenta minim un contract care a avut ca obiect executia unor lucrari similare celor care fac obiectul prezentei proceduri de achizitie, a carui valoare sa fie de minim 59.000 (euro exclusiv TVA), sau de minim 265.000 lei (fara TVA).Se vor prezenta certificari din partea beneficiarilor pentru cele mai importante lucrari.Se vor prezenta, inclusiv, Procesele verbale de receptie la terminarea lucrarilor din partea beneficiarului, aferente contracului reprezentand experienta similara.Recomandare/Recomandari din partea benef (model propriu). Recomandarile vor fi prez, pentru ctr reprez experienta similara.Ofertantii pot prezenta in loc de recomandare/recomandari, certificat / certificate constatatoare eliberate de catre beneficiari, intocmite conform prevederilor art. 97^1, alin. (1), din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare., Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari. Se vor asigura acele utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice care sunt considerate strict necesare pentru indeplinirea contractului de lucrari., Declaratie care contine informatii privind numarul mediu, in ultimii 3 ani, ale personalului angajat, precum si numarul si pregatirea cadrelor de conducere.Declaratie care contine informatii privind persoanele direct implicate in indeplinirea contractului (numele, functia, atributiile) inclusiv personalul cheie.Resurse umane ? personal cheie: PozitieNumar minimResponsabilTehnic cu Executia atestat deMinisterul Economiei si Comertului1ResponsabilP.S.I.si P.M1Electrician autorizat ANRE gradul IIIB, sau echivalent1Electrician autorizat ANRE gradul IIB, sau echivalent3, Pt pers cheie se vor prezenta in plus: CV-uri, copii dupa diplome de absolvire, certif de atestare, autorizatii, etc. Daca pers nominalizate ca pers cheie sunt angajati ai ofertantului se va prezenta inclusiv o declaratie pe proprie raspundere din care sa rezulte ca pers nominalizate sunt angajate in cadrul societatii, Extras din REVISAL care sa cuprinda datele referitoare doar la pers nominalizate Daca pers sunt pers fizice neangajati ai ofertantului se vor prezenta: copii dupa ctr de colaborare, angajamente de participare, declaratii de disponibilitate. Daca pers nominalizate sunt din partea unei/unor alte pers juridice se vor prezenta documente solicitate prin FDA, specific pentru asociati, subcontractanti, tert sustinator., Capacitatea tehnica si / sau profesionala a ofertantului, poate fi sustinuta si de o alta persoana, (alta decat asociat/asociati sau subcontractant/ subcontractanti). In acest caz, ofertantul are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui ?Angajament ferm?, al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca pune la dispozitia ofertantului resursele tehnice si/ sau profesionale invocate.Persoana care asigura sustinerea tehnica si/sau profesionala (tertul sustinator) trebuie sa prezinte formularul 1B ? Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.180 din OUG 34/2006 siformularul 2B ? Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 lit. a), c^1) si d).din OUG 34/2006.formularul 10 - Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din Ordonanta de Urgenta 34/2006, Informatii privind subcontractantii (daca este cazul).Se va completa formularul 5 cu subcontractantii si specializarea acestora. Subcontractantii vor prezenta: - formularul 10 - Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din Ordonanta de Urgenta 34/2006., Informatii privind asociatii(daca este cazul)Asociatul/asociatii vor prezenta aceleasi documente solicitate la cap. III.2.? CONDITII DE PARTICIPARE, ca si liderul de asociere, cu mentiunea ca cerintele privind capacitatea tehnica si/sau profesionala vor fi indeplinite prin cumul de grupul de asociatii.Totodata, se va prezenta contractul/conventia de asociere, din care sa reiese cine este liderul asocierii precum si detalierea obligatiilor fiecarui membru al asocierii si procentul care revine fiecaruia. ISO 9001:2001, sau echivalentISO 14001:2005, sau echivalent.Certificatele trebuie sa fie valabile la data limita a depunerii ofertelor si vor fi prezentate in orifinal, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiune conf.cu original.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: punctajul pentru factorul de evaluare ?Pretul total al ofertei, fara TVA (in lei)? se acorda astfel: pentru cel mai mic dintre preturile totale ale ofertelor primite [pret minim] se acorda 70 de puncte;pentru orice alt pret total [pre(n)] altul decat cel prevazut la lit. a punctajul se acorda astfel: P1=[pret minim/pret(n)]x70
Termen de realizare a lucrarii
30
Descriere: punctajul pentru factorul de evaluare ?Termen de finalizare a lucrarii? se acorda astfel: a) pentru cel mai mic termen de finalizare ale ofertelor primite [termen minim] se acorda 30 de puncte; b) pentru orice alt termen [ter(n)] altul decat cel prevazut la lit. a punctajul se acorda astfel: P2=[termen minim/ter(n)]x30Termenul de realizare a lucrarii se va exprima in zile (zile calendaristice). Termenul maxim de realizare a lucrarilor peste care orice oferta este considerata neconforma este de 60 zile. Termenul minim de realizare a lucrarilor sub care oferta nu va fi punctata suplimentar este de 14 zile.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.02.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 05.02.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 16.01.2013 18:14