Achizitie publica - Alimentare cu energie electrica IBB ? lucrari in afara tarifului de racordare
Detaliu pentru invitatia numarul 328836
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 328836/06.06.2012
Denumire contract: Alimentare cu energie electrica IBB ? lucrari in afara tarifului de racordare
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialINSTITUTUL DE BIOLOGIE BUCURESTICod fiscal: 4183326, Adresa: Splaiul Independentei 296, Bucuresti, Telefon: 0212239072, Fax: 0212219071
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Splaiul Independentei 296, Bucuresti, Romania, cod postal: 060031, telefon: +40 0212239072, fax: +40 0212219071, persoana de contact: Maricica Roata
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Institutul de Biolgie, Splaiul Independentei 296, Bucuresti, sector 6, Cladirea Vivariu, Sala de Consiliu
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (cercetare-dezvoltare)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Alimentare cu energie electrica IBB ? lucrari in afara tarifului de racordare
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Alimentare energie electrica IBB ? lucrari in afara tarifului de racordare
II.1.6) CPV: 45310000-3 - Lucrari de instalatii electrice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 176, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare trebuie sa fie exprimata in suma fixa, respectiv 3.500. Perioada de valabilitate a garantiei de participare: cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei precizate, respectiv 30 zile de la data deschiderii ofertelor, inclusiv. Modul de constituire a garantiei de participare: instrumente de garantie sau virament in Cont: RO79TREZ7065005XXX000116, Trezoreria sector 6, cod fiscal 4183326. Garantia de participare se depune conform H.G. 925/2006, cel mai tarziu la data, ora si minutul deschiderii ofertelor. PentruI.M.M.?urilor50% din cuantumul garantiei de participare. Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare vor fi respinse.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare din urmatoarele situatii: a) Isi retrage oferta, in perioada de valabilitate a acesteia;b) Oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul in perioada de valabilitate a ofertei;c) Oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu a constituit garantia de buna executie in perioada de valabilitate a oferteid) Ofertantul a contestat un act al autoritatii contractante la Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor iar Consiliul respinge contestatia (suma retinuta se va calcula conform prevederilor art. 2781 alin. (1) O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare).
Garantie de buna executie
10% din pretul contractului, fara TVA si se va constitui conform art. 90 alin. (1) din HG nr. 925/2006.Garantia de buna executie se va restitui/elibera dupa cum urmeaza: ? 70% din valoarea garantiei, in termen de 14 zile de la data incheierii procesului verbal de receptie la terminarea lucrarilor, daca autoritatea contractanta nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei, iar riscul pentru vicii ascunse este minim.? restul de 30% din valoarea garantiei, la expirarea perioadei de garantie a lucrarilor executate, pe baza procesului verbal de receptie finala, daca autoritatea contractanta nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind eligibilitatea conform art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 privindatribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii - completare formular 3In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta declaratia mentionata mai sus.Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.1.Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 - completare formular4.In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afa intr-una din situatiile prevazute de art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica.In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus.Prezentarea Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ? completare formular 5In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta declaratia mentionata mai sus.Persoanele cu functie de decizie din cadrul Autoritatii contractante cu care ofertantul nu trebuie sa aiba legaturi in intelesul art. 691 din OUG nr. 34/2006, sunt: - Dr. Madalin Iancu Enache, director, reprezentantul legal al Institutului de Biologie Bucuresti- Contabil Sef Mihaela Petre- Membrii comisiei de evaluare, numiti prin decizie a directorului: Dr. Medana Zamfir, Ec. Mihaela Petre, Maricica Ciocanaru.Certificat de participare cu oferta independenta conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 ? completare formular 15, conform Ordinului 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta.Declaratie privind calitatea de participant la procedura ? completare formular 6 Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta - fotocopie certificata pentru conformitate cu originalul, semnata si stampilata, din care sa rezulte: - Obiectul de activitate - categoria de lucrari care fac obiectul procedurii de achizitie publica- Nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei si nu sunt inscrise mentiuni cu privire la suspendarea temporara a activitatii, operanta in perioada de depunere a ofertei si/sau de executare a contractuluiSe solicita prezentarea atestatului emis de ANRE tip C2A, C1A, A, B, conform regulamentului pentru atestarea agentilor economici, corespunzator categoriilor de lucrari ofertate. Se vor prezenta copii dupa atestarile mentionate
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Prezentarea informatiilor privind situatia economico-financiara 2009, 2010 si 2011
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantii trebuie sa faca dovada ca in ultimii 5 ani (calculati pana la data depunerii ofertei) auexecutat lucrari similare. Lucrarile similare prezentate vor fi finalizate la data deschiderii ofertelor si vor avea valoarea minima egala cu 176.000 lei., Resurse umaneOfertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de: - 1 responsabil tehnic cu executia, atestat A.N.R.E. pentru executarea de instalatii electrice de medie si joasa tensiune;
- 1 responsabil cu calitatea lucrarilor (CQ)prezentare decizie de numire.- 1 responsabil SSM- 1 responsabil managementul calitatii- Personal tehnic specializat (minim 1 electrician autorizat Gr. IV A, +1 Gr. IVB, + 1 Gr. IIIB), Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinireacorespunzatoare a contractului de lucrari Certificarea sistemului de management al calitatii aliniat la standardul SR EN ISO 9001/2008, EN ISO 14001/2005, sau echivalent.Nu se accepta documente care atesta ca operatorul economic este in curs de obtinere a certificatelor solicitate.Certificatele trebuie sa acopere domeniul in care se incadreaza produsul care constituie obiectul prezentei achizitii.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.06.2012 08:55
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 22.06.2012 09:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Cresterea Competitivitatii Economice
Data expedierii prezentei invitatii: 06.06.2012 09:03