Achizitie publica - Alimentare cu energie electrica la loc de imbaiere Lacul Tineretului Sovata, jud.Mures?
Detaliu pentru invitatia numarul 329505
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 329505/14.06.2012
Denumire contract: Alimentare cu energie electrica la loc de imbaiere Lacul Tineretului Sovata, jud.Mures?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialOrasul Sovata (Primaria Oras Sovata)Cod fiscal: 4436895, Adresa: Str.Principala nr.155, Sovata, Telefon: 0265/570218, Fax: 0265/570524
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str.Principala nr.155, Sovata, Romania, cod postal: 545500, telefon: +40 265570218, fax: +40 265570524, persoana de contact: dionisie Orban
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str.Principala nr.155, Sovata, Romania,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Alimentare cu energie electrica la loc de imbaiere Lacul Tineretului Sovata, jud.Mures?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul are ca obiect executia lucrarilor de alimentare cu energie electrica a locului de imbaiere de la Lacul Tineretului prin realizarea unui post trafo la care se va face racordarea obiectivului punereain functiune a instalatiilor.
II.1.6) CPV: 45310000-3 - Lucrari de instalatii electrice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 405, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare trebuie sa fie in valoare de 8.000 Lei Garantia de participare are o valabilitate de 90 zile egala cu perioada de valabilitate a ofertei. In temeiul art. 278^1din OUG 34/2006 , in cazul form. unei contestatii respinse de catre CNSC , aut.contract. va retine contestatoruluidin garantia de part. suma de4.050 lei
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 10% din valoarea contractului de executie , fara TVA.Modul de constituire a garantie de buna executie: conf. art.90 din HG 925/2006 , sauretineri succesive din sume datorate pentru facturi partiale si finale .In cazul variantei?retineri succesive?, op. ec. vadeschide un cont la dispozitia aut. contr. conf. prev.H.G. nr.1045/2011. Suma initiala care se depune in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.Restituirea gar. de buna executie se va face in conformitate cu prevederileart. 92 din Hotararea nr. 925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie pe proprie raspundere privind eligibilitatea completare in conform cuAnexa 1;Declaratie privindcalitatea de participant la procedura in conform cuAnexa 3Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (conf prev art. 1 din Ord nr. 314/2010)- Anexa 3.aDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006, cu modificarile si complectarile ulterioare Anexa 2Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor taxelor si contributiilor de asigurare sociale emis de DGFP - sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele - formele de depunere conf.art.5 alin 1 HG925/2006Certificat privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale, emis de Directia/Serviciul de specialitate alConsiliului Local in a carui raza de competenta isi are ofertantul sediul principal - sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele - formele de depunere conf.art.5 alin 1 HG925/2006Persoanele juridice/fizice straine, vor prezenta documente echivalente - traduceri in limba romana si legalizate.Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 69ยน din OUG 34/2006 Personalul de decizie : Primar ? Peter Ferenc , Viceprimar ? Hegyi Mihaly , Secratar- Domokos Andras , Sef Serv. Economic ? Hajdu Maria , Cons. juridic ? BarthaEva , Orban Dionisie ? Comp. Achizitii , Marton Zoltan ? Comp. Urbanism , Lengyel Anna ?Comp.Programe finantare Se va depune Certificat constatator emis de ORC ? conform prevederilor art 5 alin 1 HG925/2006Atestatele ANRE ? C1A si C2A pentru executie de linii electrice aeriene sau subterane cu tensiuni nominale de 0, 4 kV - 20 kV si pentru posturi de transformare cu tensiunea nominala superioara de cel mult 20 kV, valabile la data deschiderii ofertelorSe vor prezenta documente care dovedesc oforma de inregistrare ca persoana juridica/persoana fizica autorizata, atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la o grupare legal constituita, in conformitate cu legislatia in vigoare din tara de origine a ofertantului -traduse in limba romana si legalizate
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind Lista principalelor contracte de lucrariexecutate in ultimii 5 ani raportat la data limita de depunere a ofertelorSe solicita ca ofertantul sa faca dovada indeplinirii in ultimii 5 ani a unui contract de lucrari avand obiect similar cu cel al contractului ce face obiectul prezentei proceduri de achizitie publica respectiv lucraride instalatie electrica cu post de transformare in anvelopa de beton, cu o valoare de cel putin 405.000 lei +TVA., Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, informatii referitoare la personalul de executie a lucrarii si lista cu personalul muncitor de specialitate, completateEchipa prop pentru realiz contr din care va face parte oblig: - 1 sef de santier- 1 RTE atestat in dom ret el- 2 ing atestati ANRE grad IIIA- 1 electrician atestat ANRE grad IIIB- 6 electricieni atestati ANRE grad II- 1 responsabil SSM- 1 topometrist autSe vor prez in origCV ? urilepentru special enum mai sus conf Anexa 21, Declaratie pe proprie raspundere privind asigurarea echipamentelor si dotarilor care sunt considerate necesare pentru derularea contractului de lucrari, Inf priv subcontr, Inf priv asociatii Doc priv standardele de asig a calitDocumente emise de organisme acreditate, care sa ateste faptul ca ofertantul respecta standardul de asigurare a calitatii Certificat ISO 9001 sau echivalent, Standarde de prot mediuluiCertificat ISO 14001 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
80
Descriere: Componenta financiara a) Ptr cel mai scaz dintre pret of se acord pct max alocat fact de ev resp b) Ptr alt pret decat cel prev la lit.a) pct se acord astfel Pct Pn = (Pret min/Pret n) x pct max acordat
timp
20
Descriere: durata de executie a lucrarii a) Ptr cea mai mica dintre duratele de ex of se ac pct max aloc fact de ev resp b) Ptr alta durata de ex decat cea prev la lit.a) pct se acorda astfel Pct Dn = (Dur min/Dur n) x pct max acordat Unitatea de masura in care se calculeaza sunt zile Durata maxima de executie acceptata este de 60 zile peste care oferta va fi declarata neconforma iar durata minima de executie este de 21 zile sub care oferta nu va fi punctata
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: De la sediul autoritatii contractante sau de pe site-ul www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.06.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 25.06.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 13.06.2012 13:37