Achizitie publica - Alimentare cu energie electrica locuinte cartier BIcaz , municipiul TarguJiu
Detaliu pentru invitatia numarul 326885
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 326885/16.05.2012
Denumire contract: Alimentare cu energie electrica locuinte cartier BIcaz , municipiul TarguJiu
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPrimaria Municipiului Targu JiuCod fiscal: 4956065, Adresa: Bd. Constantin Brancusi, nr.19, Targu Jiu, Telefon: 0253 211661, Fax: 0253 214878
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Bd. Constantin Brancusi, nr.19, Targu Jiu, Romania, cod postal: 210192, telefon: +40 253211661, fax: +40 253214878, persoana de contact: Cocolea Simion
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SALA DE SEDINTE ETAJ 1 DIN CADRUL PRIMARIEI MUNICIPIULUI TARGUJIU
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Alimentare cu energie electrica locuinte cartier BIcaz , municipiul TarguJiu
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Alimentarea consumatorilor din cartierul Bicaz se va realiza din PTAB157 prin 2 plecari: din prima plecare se vor alimenta 46 gospodarii . se va realiza un circuit subteran cu cablu ACYABY3x150+70mmp(360m)deviat in 2 directii ( L-495m), se vor monta cutii de trecere LEA-LES, se vor planta 2 stalpi tip SC15014, 6stalpi speciali tip SC 10005 si 8 stalpi tip SC10002. A doua plecare va alimenta 47 gospodarii (300 m )circuit subteran deviat(550m) , cutii trecere LEA-LES, se vor planta 7 stalpi SC 10005, 10 stalpi SC10002
II.1.6) CPV: 45231400-9 - Lucrari de constructii de linii electrice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 203, 569.5 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantie participare: 2100 lei , perioada de valabilitate ? 60 zilede la data limita de depunere a ofertelor.In masura in care Consiliul respinge contestatia , autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare 1% dinvaloarea estimata a contractului , respectiv2.035, 69lei , conform art. 278^1din OUGnr. 34/2006.Modul de constituire: Lichiditati la casieria primariei , virament bancar , instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate deasigurari, in favoarea autoritatii contractante.In cazul ofertantilor care se incadreaza in categoria de intreprinderi mici si mijlocii, stabilita conform Legii nr. 346/2004, cu modificarile sicompletarile ulterioare, garantia de participare se va constitui in procent de 50% din suma precizata, ofertantul prezentand, obligatoriupentru aceasta, documente care dovedesc incadrarea ofertantului in categoria intreprinderilor mici si mijlocii
Garantie de buna executie
a)Garantie de buna executie: 5% din valoarea contractului constituita prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, . Inacest caz, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrareaacestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul dedisponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea - 12A , Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006 - 12B, Declaratie conform cuORD 314/2010 al ANRMAP-form.1, Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 69ยน din OUG 34/2006, cu modificarile sicompletarile ulterioare-form2, Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata la bugetul de stat si local, situatia obligatiilorscadente trebuie sa fie in termen de valabilitate in luna anterioara celei in care se depune oferta .Pentru tert-ul sustinator se vor solicita documentele prevazute la art. 69 cu 1 , art. 186 alin.2 si art. 190 alin 2 din OUG nr 34/2006 modificatasi completata prin Legea nr 279/2011. Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia caredetermina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d)." persoane fizice/juridice romane : Certificat constatator eliberat cu cel mult 30 zile inaintea deschiderii ofertelor, emis de oficiul registruluicomertului din care sa rezulte obiectele de activitate de natura contractului ce urmeaza a fi atribuit- persoane fizice/jurtidice straine : Documente edificatoare sa care dovedeasca o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct devedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.-persoane fizice/juridice straine /si romane : Prezentarea atestatului ANRE pentru lucrari linii electrice ( accesul in posturi de transformarerespectiv la linii electrice de medie tensiune nefiind permis decat autorizatilor ANRE)Documentele prezentate trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertei .Nota: Ofertantul clasat pe primul loc inaintea transmiterii comunicarilorprivind rezultatul procedurii de atribuire, va prezenta penrtru conformitate documentul in original sau copie legalizata.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor lucrari in ultimii 5 ani - prezentarea unui sau mai multorcontracte ( maxim 3) cu valoarea de cel putin 200.000 lei exclusiv TVA siale caror obiecte a fost executia de lucrarii similare .Se solicita copia informatiilor relevante din contracte , proces verbal sirecomndare din partea beneficiarului, Declaratie privind echipamentele tehnice , instalatiiCompletare formularul 12 H, Declaratie privindefectivele medii anuale ale personalului pe ultimii 3 aniCompletare formularul 12 I, Informatii privind subcontractantiiCompletare formularul 12 G Informatii privind asigurarea calitatii si indeplinirea sistemelor demanagement a calitatii precum si respectarea standardelor de protectie amediului.Prezentarea certificatului ISO 9001, ISO 14001 sau echivalent pentrulucrari de linii electrice , valabile la termenul limita de depunere a ofertei
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.05.2012 16:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 31.05.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 15.05.2012 12:13