Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - alimentare cu energie electrica locuinte casnice cartier Narciselor , municipiul TarguJiu


Detaliu pentru invitatia numarul 320529
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Primaria Municipiului Targu Jiu
Numar invitatie: 320529/21.02.2012
Denumire contract: alimentare cu energie electrica locuinte casnice cartier Narciselor , municipiul TarguJiu
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPrimaria Municipiului Targu JiuCod fiscal: 4956065, Adresa: Bd. Constantin Brancusi, nr.19, Targu Jiu, Telefon: 0253 211661, Fax: 0253 214878
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Bd. Constantin Brancusi, nr.19, Targu Jiu, Romania, cod postal: 210192, telefon: +40 253211661, fax: +40 253214878, persoana de contact: Cocolea Simion
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Municipiului TarguJiu , etaj 1 , Sala de sedinte
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: alimentare cu energie electrica locuinte casnice cartier Narciselor , municipiul TarguJiu
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: echipare celula 20 kv in statia 110/20 kv si plantare stalp in axul LEA 20 kv IUM URECHESTI
II.1.6) CPV: 45231400-9 - Lucrari de constructii de linii electrice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 112, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantie participare: 1.250 lei , perioada de valabilitate ? 60 zilede la data limita de depunere a ofertelor.In masura in care Consiliul respinge contestatia , autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare 1% din valoarea estimata a contractului , respectiv1120lei , conform art. 278^1din OUGnr. 34/2006.Modul de constituire: Lichiditati la casieria primariei , virament bancar , instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in favoarea autoritatii contractante.In cazul ofertantilor care se incadreaza in categoria de intreprinderi mici si mijlocii, stabilita conform Legii nr. 346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare, garantia de participare se va constitui in procent de 50% din suma precizata, ofertantul prezentand, obligatoriu pentru aceasta, documente care dovedesc incadrarea ofertantului in categoria intreprinderilor mici si mijlocii
Garantie de buna executie
a)Garantie de buna executie: 5% din valoarea contractului constituita prinretineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, . In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea - 12A , Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006 - 12B, Declaratie conform cu ORD 314/2010 al ANRMAP-form.1, Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 69ยน din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare-form2, Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata la bugetul de stat si local, situatia obligatiilor scadente trebuie sa fie in termen de valabilitate in luna anterioara celei in care se depune oferta .Pentru tert-ul sustinator se vor solicita documentele prevazute la art. 69 cu 1 , art. 186 alin.2 si art. 190 alin 2 din OUG nr 34/2006 modificata si completata prin Legea nr 279/2011.Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d)." persoane fizice/juridice romane : Certificat constatator eliberat cu cel mult 30 zile inaintea deschiderii ofertelor, emis de oficiul registrului comertului din care sa rezulte obiectele de activitate de natura contractului ce urmeaza a fi atribuit- original/copie legalizataSe va depune si formularul de informatii generale Formularul 3.persoane fizice/jurtidice straine : Documente edificatoare sa care dovedeasca o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.-original/copie legalizatapersoane fizice/juridice straine /si romane : Prezentarea atestatului ANREpentru lucrari linii electrice ( accesul in posturi de transformare respectiv la linii electrice de medie tensiune nefiind permis decat autorizatilor ANRE)Documentele prezentate trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertei .
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor lucrari in ultimii 5 ani - prezentarea unui sau mai multorcontracte ( maxim 3) cu valoarea de cel putin100.000 lei exclusiv TVAsi ale caror obiecte a fost executia de lucrarii similare .Se solicita copia informatiilor relevante din contracte , proces verbal si recomndare din partea beneficiarului., Declaratie privind echipamentele tehnice , instalatiiCompletare formularul 12 H, Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurarea calitatiiCompletare formularul 12 I, Informatii privind subcontractantiiCompletare formularul 12 G Informatii privind asigurarea calitatii si indeplinirea sistemelor de management a calitatii precumsi respectarea standardelorde protectie a mediului.Prezentarea certificatului ISO 9001, ISO 14001sau echivalent pentru lucrari de linii electrice , valabile la termenul limita de depunere a ofertei .
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.03.2012 17:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 07.03.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 20.02.2012 14:05
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer