Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Alimentare cu energie electrica locuinte sociale strada Ciocarlau municipiul Targu Jiu


Detaliu pentru invitatia numarul 333083
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Primaria Municipiului Targu Jiu
Numar invitatie: 333083/03.08.2012
Denumire contract: Alimentare cu energie electrica locuinte sociale strada Ciocarlau municipiul Targu Jiu
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPrimaria Municipiului Targu JiuCod fiscal: 4956065, Adresa: Bd. Constantin Brancusi, nr.19, Targu Jiu, Telefon: +40 253205038, Fax: +40 253214878
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Bd. Constantin Brancusi, nr.19, Targu Jiu, Romania, cod postal: 210192, telefon: +40 253211661, fax: +40 253214878, persoana de contact: Tudorel Neacsu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sala de sedinte a Primariei Targu Jiu
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Alimentare cu energie electrica locuinte sociale strada Ciocarlau municipiul Targu Jiu
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: alimentarea cu energie electrica a locuintelor sociale din 2 blocuri de pe strada Ciocarlau
II.1.6) CPV: 45231400-9 - Lucrari de constructii de linii electrice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 341, 255 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
3500, 00lei, perioada de valabilitate?60 zile de la data limita de depunere a ofertelor.In masura in care Consiliul respinge contestatia, autorit contract va retine contesta din garant de particip 1%, 3413, 00lei, conf art.278^1din OUGnr.34/2006.Modul de constituire: Lichiditati la casieria primariei, virament bancar, instrum de garantare emis in condit legii de o societ bancara ori de o societ de asigurari, in favoarea autoritatii contractante.Dovada constituirii garant de participare trebuie prezentata in ORIGINAL si anexata/atasata la coletul cu oferta.In cazul ofertantilor care se incadreaza in categoria de IMM, stabil conf Legii nr.346/2004, cu modific si complet ulterioare, garant de participare se va constitui in procent de 50% din suma precizata, ofertantul prezentand obligat pentru aceasta, docum care dovedesc incadrarea ofertantului in categoria IMM
Garantie de buna executie
5% din val contract constituita prin retineri succesive din sume datorate pentru facturi partiale daca convin partile.In acest caz contractantul are oblig de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autorit contract.Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.Se poate constitui si prin instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea -formular 12A, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din O.U.G.34/2006-formular 12B, Declaratie conform cu ORD 314/2010 al ANRMAP-formular1, Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art.69ยน din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare-formular2, Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor de plata la bugetul de stat si local, situatia obligatiilor scadente trebuie sa fie in termen de valabilitate in luna anterioara celei in care se depune oferta.Pentru tert-ul sustinator se vor solicita documentele prevazute la art.69 cu 1, art.186 alin.2 si art.190 alin 2 din OUG nr34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, prin Legea nr 279/2011.Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art.181 lit.a), c1)sid). pers fiz/jurid romane: Certif constatator elib cu cel mult 30 zile inaintea deschid ofertelor, emis de ORC din care sa rezul obiect de activitate de natura contract ce urmeaza a fi atribuit;pers fiz/jurid straine: Docum edific care sa dovedeasca o forma de inregis/atestare ori apartenenta d p d v profesional, in conf cu preved legale din tara in care ofertantul este rezident.Prezentarea atestatului ANRE pentru lucrari linii electrice (accesul in posturi de transfor respectiv la linii electrice de medie tensiune nefiind permis decat autorizatilor ANRE)Docum prez trebuie sa fie valab la data limita de depunere a ofertei. Nota: Ofertantul clasat pe primul loc inaintea transmit comunicarilor priv rezultatul proced de atrib, va prezenta penrtru conformitate documentul in original sau copie legalizata.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor lucrari in ultimii 5 ani - prezentarea unuia sau mai multor contracte cu valoarea cumulata de minim 340.000 lei exclusiv TVA si ale caror obiecte a fost executia de lucrari similare.Se solicita copia informatiilor relevante din contracte, PV receptie si recomandare din partea beneficiarului-formular 12F, Decl priv echipam tehnice, instalatii-formular 12H, Decl priv efectivele medii anuale ale personalului pe ultimii 3 ani-formular 12I, Informatii privind subcontractantii-formular 12G Inform priv asigurarea calitatii si indepl sistemelor de management a calitatii precum si respectarea standardelor de protectie a mediului.-certif ISO 9001, ISO 14001 sau echiv pt lucrari de linii electrice
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.08.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.08.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 02.08.2012 14:48
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer