Achizitie publica - Alimentare cu energie electrica necesara lucrarilor de reabilitare pasaj platou pietonal Piata Independentei, Braila.
Detaliu pentru invitatia numarul 329802
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 329802/18.06.2012
Denumire contract: Alimentare cu energie electrica necesara lucrarilor de reabilitare pasaj platou pietonal Piata Independentei, Braila.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL BRAILACod fiscal: 4205670, Adresa: Piata Independentei, nr.1, Braila, Telefon: 0239692394, Fax: 0239692394
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Piata Independentei, nr.1, Braila, Romania, cod postal: 810210, telefon: +40 0239692394, fax: +40 0239692394, persoana de contact: Serviciul Achizitii Publice
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Municipiului Braila, Piata Independentei nr. 1
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Alimentare cu energie electrica necesara lucrarilor de reabilitare pasaj platou pietonal Piata Independentei, Braila.
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrarea cuprinde montarea unui post de transformare, nou, de 20/0, 4 kv si cablul 20 kv, nou pozat, pe o lungime de 150 m, conform proiectului nr.30/2012 si al listelor de cantitati ce fac parte din documentatie.
II.1.6) CPV: 45310000-3 - Lucrari de instalatii electrice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 242, 631 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este in valoare de 2.426, 31 lei;reprezinta 1% din valoarea estimate acontractului; potrivitart.278?1 din OUG nr.34/2006)? perioada de valabilitate a garantiei de participare este de90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor;
- modalitatea de constituirea garantiei de participare: ?Ordinul de plata emis deoperatorul economic in baza art.86 alin.(1) din HG nr.925/2006);? Instrument de garantare emis in conditiile legii, de o societate bancara sau o societate de asigurariNota: In cazul in care operatorul economic depune contestatie, referitoare la un act al Autoritatii Contractante, la CNCS si aceasta este respinsa, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare o suma stabilita prin art.278?1, alin.a), din OUG nr.34/2006 actualizata.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este de 5% din valoarea fara TVA a contractului de achizitie publica Modalitatea de constituire a garantiei de buna executie. 1)modalitatea de constituire potrivit art.90, din HG nr.925/2006 2)sau prin retineri succesive cu respectarea HG nr.1045/2011. 3)Nu se va limita modalitatea de constituire a garantiei de buna executie, se vor avea in vedere prev. art.90, alin.(1), alin.(2), alin.(3)din HGR nr.925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor: Anexa 10-Situatia economica a personalului economicI. Declaratii pe propria raspundereprivindneincadrarea in prevederile Art.180-anexa 10CNote: 1) Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art.180 din OUG nr.34/2006 se solicita obligatoriu si de tertul sustinator, daca este cazul.II. Declaratii pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederileArt.181-anexa 10D* Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art.181 lit.a), c)1 si d)din OUG nr.34/2006 sesolicitata si pentrutertul sustinator, daca este cazul.Note: 1) Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art.180 din OUG nr.34/2006 se solicita obligatoriu si de tertul sustinator, daca este cazul. Ofertantul/ asociatul/ persoana care sustine ofertantul sau asocierea, nu trebuie sa se incadreze in prevederile Art 180 din OUG 34/20062) In cazul ofertei comune, prezentarea Formularului Anexa 10 este obligatorie pentru fiecare asociat.3) Sepermite depunerea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni se pot prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?4) Sesolicita prezentarea ?certificat de participare cu oferta independenta?-anexa 10A;, prezentarea Formularului este obligatorie pentru fiecare asociat.5) Sesolicita prezentarea?Declaratia privind neincadrarea in prev.art.69?1 din OUG 34/2006? ? se va prezenta atat de subcontractant, cat si de tertul sustinator-anexa 10B.In cazul ofertei comune, prezentarea Formularului este obligatorie pentru fiecare asociat.6) Legat de conflictul de interese, respectiv incadrarea in prevederile art.69 indice 1 din OUG nr.34/2006, lista persoanelor cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: AUREL GABRIEL SIMIONESCU ?PRIMAR;DOINITA CIOCAN-VICEPRIMAR;ANGHELESCU STOICA-DIRECTOR EXECUTIV DFPL;IULIANA NEAGU-DIRECTOR DSPPDRI; CARMEN MACOVEI-SEF SV.ACHIZITII PUBLICE7) Certificat de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor locale, care sa ateste faptul ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.8) Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata la bugetul general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit, care sa ateste faptul ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta. 1) Sepermite depunerea/prezentarea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?**Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului emiscu maxim 30 de zile inainte de data deschiderii ofertei.Ofertantul clasat pe locul intai va prezenta, pentru conformitate, documentul solicitat in original/copie legalizata inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste document.Atestat ANRE pentru operatorul economic: Atestat ANREtip C2A, pentru operatorul economic conform Ordinului nr. 24/2007 privind aprobarea Regulamentului pentru atestarea operatorilor economici care proiecteaza, executa, verifica, si exploateaza instalatii electrice din sistemul electroenergetic.-atestat pt. executare de linii electrice, aeriene sau subterane, cu tensiuni nominale de 0, 4kV-20kV si posturi de transformare cu tensiunea nominala superioara de cel mult 20kV;se va prezenta in copie certificata "conform cu originalul" de catre ofertant.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceriSe solicita cifra de afaceri care vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 ani, fara a fi luat in considerare anul in curs, in domeniul de activitate aferent obiectului contractului.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similara: In dovedirea experientei similare ofertantul trebuie sa faca dovada ca a executat si dus la bun sfarsit cel putin o lucrare similara.1)Se solicita prezentarea de copii dupa informatiile relevante din contractul/tele similar/re , din care sa rezulte obiectul contractului, valoarea acestuia, executat in ultimii 5 ani, proces verbal de receptie si recomandare, in copie certificata , ,CONFORM CU ORIGINALUL? de catre ofertant.** cursul leu/euro avut in vedere ptr.calcul echivalentei, cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR/BCE pentru fiecare an in parte, sau se face mentiunea ca pentru echivalenta se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR/BCE., Utilaje: Asigurarea de catre ofertant a acelor echipamente, utilaje, mijloace de transport, laboratoare, baze de productie, alte mijloace fixe si dotari care sunt considerate strict necesare pentru indeplinirea contractului de lucrari.Ofertantul trebuie sa faca dovada dotariitehnice specifice categoriilor de lucrari, actele doveditoare se vor prezenta in copie ?conform cu originalul?.Daca operatorul economic nu detine in proprietate un utilaj/echipament/statie/laborator/etc, pe langa posibilitatea prezentarii unui contract / precontract de inchiriere etc, se vaprezentaun angajament., Personal: Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune pentru indeplinirea contractului de lucrari de: -electrician autorizat ANREIII B-CQ, decizia de numire -sef santier cu experienta in domeniuSE SOLICITA : Se vor atasa CV-urile semnate ale personalului de conducere, si a responsabililor cu asigurarea calitatii care vor participa la indeplinirea contractului. Se pot prezenta contracte de colaborare cu specialisti sau angajamente. Se vor prezenta copie , ,conform cu originalul?? dupa contract, dupa autorizatie si legitimatie, diplome , certificate doveditoare, conform legii 10/1995 privind calitatea in constructii si a Ordinului nr. 90/2009 privind aprobarea Regulamentului pentru autorizarea electrici, Subcontractanti, Asocierea, Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare prevazute la art. 176 din OUG nr. 34/2006-Ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe proprie raspundere (Anexa 58), semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire. ?Declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succinct, dar precis, modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte?-conform cerintelor art.11 alin.4 si alin.5 din HG 925/2006.In cazul completarii anexei 58, fara a se preciza concret si clar, modul de indeplinire a cerintelor de calificare, oferta va fi considerata inacceptabila, conform art.36 alin.1, lit.b din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare., Completarea unei declaratii pe proprie raspundere privind efectivele medii anuale ale personalului angajat pe ultimii 3 ani-, asigurarea cu personal de specialitate, numarul si pregatirea cadrelor de conducere precum si persoanele responsabile direct de indeplinireacontractului. - ISO 9001/2008 sau echivalent;
- ISO 14001/2005 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire se poate obtine de pe site-ul www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.07.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 03.07.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 18.06.2012 11:44