Achizitie publica - ALIMENTARE CU ENERGIE ELECTRICA PENTRU EXTINDERE FACULTATE DE FARMACIE
Detaliu pentru invitatia numarul 343133
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 343133/26.02.2013
Denumire contract: ALIMENTARE CU ENERGIE ELECTRICA PENTRU EXTINDERE FACULTATE DE FARMACIE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUNIVERSITATEA DE MEDICINA SI FARMACIE "VICTOR BABES" TIMISOARACod fiscal: 4269215, Adresa: PIATA EFTIMIE MURGU NR 2, Timisoara, Telefon: +40 256221554, Fax: +40 256221554
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP; www.e-licitatie.ro
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ALIMENTARE CU ENERGIE ELECTRICA PENTRU EXTINDERE FACULTATE DE FARMACIE
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Alimentarea cu energie electrica a cladirii Extinderea Facultatii de Farmacie.-Valoarea estimata a contractului este301783 lei;
-Valoare diverse si neprevazute, daca va fi cazul: maxim 16016 lei, adica maxim 5, 3 % din valoarea contractului.
II.1.6) CPV: 45310000-3 - Lucrari de instalatii electrice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 317, 799 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
6.000 lei. Pentru alte valute se aplica cursul BNR valabil cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. Garantia se poate constitui prin OP in contul UMF ?Victor Babes? Timisoara deschis la Trezoreria Timisoara, cod IBAN RO49 TREZ 6215 0460 1X00 0504, sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, conform HG 925/2006, art 86, valabil pe toata durata de valabilitate a ofertei. Dovada constituirii garantiei de participare va fi trimisa in original autoritatii contractante, astfel incat sa ajunga pana cel mai tarziu la data si ora limita de depunere a ofertelor, la adresa UMF ?Victor Babes? Timisoara, Registratura Directiei General-administrative, Piata Eftimie Murgu, Nr 2, Cod postal 300041, Jud Timis, Romania. Pe plic se va mentiona Garantia de participare pentru cererea de oferte ALIMENTARE CU ENERGIE ELECTRICA EXTINDERE FACULTATE DE FARMACIE. NEPRIMIREA IN ORIGINAL A DOVEZII CONSTITUIRII GARANTIEI DE PARTICIPARE CONDUCE LA RESPINGEREA OFERTEI. O copie a dovezii de constituire a garantiei de participare va fi trimisa si prin SEAP odata cuDocumentele de calificare. Garantia de participare, atunci cand se constituie prin OP, se depune astfel incat sa respecte prevederile art. 86, alin (5), litera a) din HG 925/2006. Modalitati de retinere a garantiei de participare: (in temeiul HG 925/2006, art. 87 alin.1)). a) in cazul in care ofertantul isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia; b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu onstituie garantia de buna executie in maxim 15 zile de la semnarea contractului; c) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica/acordul-cadru in perioada de valabilitate a ofertei. In cazul in care CNSC respinge contestatia, autoritatea contractanta va retinecontestatorului din garantia de participare o suma conform art.278^1 alin. 1) din OUG 34/2006.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este de 5% din valoarea de atribuire a contractului fara TVA si se constituie conform HG 925/2006, art 90.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea: Cerinte obligatorii: 1. Declaratie pe propria raspundere, in temeiul art.180 din OUG 34/2006 completata in conformitate cu Formularul 12A;Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, duce la excluderea ofertantului din prezenta procedura.-------------Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006: Cerinte obligatorii: 1. Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.181 din OUG 34/2006, completata in conformitate cu Formularul 12 B;Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, duce la excluderea ofertantului din prezenta procedura.-------------2. a. Pentru persoanele fizice sau juridice romane: Document emis de catre Autoritatea Nationala de Administrare Fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si contributiilorde asigurari sociale catre bugetul de stat care sa faca dovada platii obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.2.b. Pentru persoanele fizice sau juridice straine: Prezentarea documentelor mentionate la punctul 2.a., emise de autoritatile corespunzatoare din statul de origine, sau o declaratie pe proprie raspundere privind indeplinirea acestor obligatii, in cazul in care in tara deorigine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor prevazute la punctul 2.a.--------------3.a. Pentru persoanele fizice sau juridice romane: Document emis de catre directia de impozite si taxe locale privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local care sa faca dovada platii obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele .3.b. Pentru persoanele fizice sau juridice straine: Prezentarea documentelor mentionate la punctul 3.a. emise de autoritatile corespunzatoare din statul de origine, sau o declaratie pe proprie raspundere privind indeplinirea acestor obligatii, in cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor prevazute la punctul 3.b.-----------Declaratie privind neincardarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006: Cerinte obligatorii: 1. Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.69^1 din OUG 34/2006 si articolele 90 si 93 din Legea 161/2003, completata in conformitate cu Formularul 12 D;Precizam persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, care aproba si semneaza documentele emise in legatura cu procedura de atribuire: Functia PersoanaRector - Prof. Univ. Dr. Marius Raica;Director General Administrativ - Prof. Filip Fiat;Contabil sef - Ec. Mihaela Maria Stepan;Consilier Juridic - Jurist Mihaela Codrina Levai;Sef Serviciu Tehnic - Ing. Gruia Grecu;Sef Birou Aprovizionare Achizitii - Ing. Sever Sbarna;Administrator financiar (Birou Aprovizionare Achizitii) - Edi AchimovExpert tehnic extern cooptat in comisia de evaluare si selectie oferte : Cuzman Magdalena , sing.proiectant in cadrul Enel.---------------Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta: Cerinte obligatorii: 1.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului ANRMAP 314/12.10.2010 ? Formular 20---------------Informatii privind calitatea de participant la procedura: Cerinte obligatorii: 1. Completarea Formularului 12C ? Declaratia privind calitatea de participant la procedura. A. Informatii privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale pentru persoane juridice/fizice romane: Cerinte obligatorii: 1. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in baza Legii nr. 26/1990.-Ofertantul desemnat castigator va prezenta la semnarea contractului certificatul constatator in original sau copie legalizata.----------------B. Informatii privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale pentru persoane juridice/fizice straine: Cerinte obligatorii: 1. Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul esterezident, in perioada de valabilitate.-Ofertantul desemnat castigator va prezenta la semnarea contractului documentul in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Minimul mediei cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani, cel putin 600.000 lei.Modalitatea de indeplinire: Prezentarea Formularului IG ? Informatii Generale ? completat inclusiv la rubrica cifra de afaceri., Bilantul contabil pentru ultimul an incheiat. Modalitatea de indeplinire: Bilantul contabil vizat si inregistrat la organele competente.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelorlucrari executate in ultimii 3 ani -Anexa nr. 16 Declaratie privind lista principalelor LUCRARI EXECUTATE : Prezentare Anexa nr. 16 Declaratie privind lista principalelor LUCRARI EXECUTATE - complectatacorepunzator ., Declaratie tert sustinator tehnic si profesional - daca este cazul - Anexa nr.21 Declaratie tert sustinator tehnic si profesional : Completare Anexa nr. 21-Declaratie tert sustinator tehnic si profesional - (daca este cazul)In cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza capacitatea tehnicasi profesionala invocand si sustinerea tehnica acordata, in conformitate cuprevederile alin. (1), de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia dea dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitiacandidatului/ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate.Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia in care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si va prezenta Anexa 10, Informatii privind obligatiile contruale in curs -Anexa nr. 30 INFORMATII PRIVIND OBLIGATIILE CONTRACTUALE IN CURS : Complectare Anexa nr. 30 INFORMATII PRIVIND OBLIGATIILE CONTRACTUALE IN CURS DACA ESTE CAZUL., Informatii despre persoanele responsabile cu executia lucrarilor -Anexa nr.35 PERSOANELE RESPONSABILE CU EXECUTIA LUCRARILOR :
Complectare Anexa nr. 35 PERSOANELE RESPONSABILE CU EXECUTIA
LUCRARILOR., Informatii despre personalul muncitor de specialitate Anexa nr. 42 PERSONAL MUNCITOR DE SPECIALITATE : Complectare Anexa nr. 42
PERSONAL MUNCITOR DE SPECIALITATE, Informatii despre acord de asociere Anexa nr. 44 Model ACORD DE ASOCIERE (daca este cazul): Complectare Anexa nr. 44 Model ACORD DE
ASOCIERE (daca este cazu)., Atestat ANRE corespunzutar lucrarii solicitate : Prezentarea atestatului ANRE corespunzator lucrarilor solicitate pentru personalul implicat ., Informatii privind subcontractantii Anexa nr. 18 Model declaratie subcontractanti : Complectare Anexa nr. 18 Model declaratiesubcontractanti. Standarde de protectia mediului : Certificat privind implementarea si mentinerea unui Sistem de Management de Mediu, in conformitate cu cerintele specificatiei SR EN ISO 14001:2005 sau echivalent, certificataconform cu originalul ., Certificate care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii ISO9001/2008 sau echivalent, valabile la data limita de depunere a ofertelor.Modalitatea de indeplinire: Ofertantul va prezenta documente/certificate emise de organisme independente, prin care se atesta respectarea de catre ofertant a standardelor de asigurare a calitatii pentru furnizarea produselor, conform ISO 9001/2008 sau echivalent, valabile la data limita de depunere a ofertelor. In cazul asocierii standardul de calitate se va asigura conformOrdinului ANRMAP 509/2011.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: In SEAP; www.e-licitatie.ro; Operatorii economici trebuie sa aiba un program necesar vizualizarii fisierelor semnate electronic disponibil gratuit pe site-urile furnizorilor de semnatura electronica.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 13.03.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 10.05.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 25.02.2013 11:00