Achizitie publica - Alimentare cu energie electrica pentru statia de epurare, com.Niculitel, jud. Tulcea
Detaliu pentru invitatia numarul 319998
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 319998/07.02.2012
Denumire contract: Alimentare cu energie electrica pentru statia de epurare, com.Niculitel, jud. Tulcea
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA NICULITEL (CONSILIUL LOCAL AL COMUNEI NICULITEL TULCEA)Cod fiscal: 4508762, Adresa: COM. NICULITEL, JUD. TULCEA, Niculitel, Telefon: 0240542104, Fax: 0240542104
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: COM. NICULITEL, JUD. TULCEA, Niculitel, Romania, cod postal: 827165, telefon: +40 0240542104, fax: +40 0240542104, persoana de contact: MARIANA GHEORGHE
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: PRIMARIA COMUNEI NICULITEL, JUD. TULCEA, Niculitel, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (servicii publice locale)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Alimentare cu energie electrica pentru statia de epurare, com.Niculitel, jud. Tulcea
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrarile necesare pentru alimentarea cu energie a statiei de epurare sunt: -Post de transformare aerian PTA20/0, 4Kv 50Kva, amplasatstatie de epurare Niculitel-bransament-Linie electrica aeriana LEA 20 Kv 3x50 mmp OL-AL derivatie din LEA 20kV 10102 existenta
II.1.6) CPV: 45310000-3 - Lucrari de instalatii electrice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 83, 565.01 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 1670 lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare, va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei, astfel cum a fost solicitata prin documentatia de atribuire.I.M.M.-urile pot constituigar. de part.in val. de 50% din cuantumul garantiei pentru participare.Vor prez. anexat , dov. priv. calit. de I.M.M-Decl. priv. incadr. intrep. in categoria I.M.M. (anexa 1 din O.G nr. 27/2006 - Anexa A de la cap. Formulare);Dov. garantiei de part. se prezinta de catre ofertanti atasat formularului de scrisoare de inaintare a ofertei.Neprez. dovezii constituirii garantiei de participare atrage dupa sine respingerea ofertei.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este de 5% din valoarea contractului de lucrari, fara TVA.Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. Prevederile art. 86 alin. (2) - (4) din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioarese aplica in mod corespunzator.Garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la unit de Trez a Stat. din cadrul organului fisc. comp.In cazul ofertantilor care se gasesc in categoria IMM-urilor se va face dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevezute in Legea 346/2004, garantia de buna executie constituindu-se in procent de 50% din cuantumul precizat in dosarul de atribuire.(Se va completa Anexa A-formulare).
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ? Formularul nr. 1 ? Declaratie privind situatia personala a operatorului economic- Prezentare cazier judiciar al operatorului economic, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? al operatorului economic, valabil la data deschiderii ofertelor- Prezentare cazier fiscal al operatorului economic, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? al operatorului economic, valabil la data deschiderii ofertelor- Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare -Formularul nr. 1 ? Declaratie privind situatia personala a operatorului economic- Prezentare Certificat constatator privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat eliberat de D.G.F.P. din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii catre Bugetul general consolidat, in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original/copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.- Prezentare Certificat privind plata obligatiilor catre bugetul local eliberat de catre directia de specialitate din cadrul Primariilor in a caror raza teritoriala activeaza ofertantul (punctul/punctele de lucruimplicate in derularea contractului) din care sa reiasa ca ofertantul nu are obligatii restante la bugetul local, in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original/copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Prezentare Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independentaDeclaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.(Persoanecu functie de decizie din cadrul institutiei : dl.Pascale Florin-primarul comunei Niculitel, Gheorghe Mariana, Ignat Paula, Popaene Maria, Chiriac Rodica ? membri/expert cooptat in comisia de evaluare) Se va prezenta certificatul constatator emis de ORC din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic, in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Certificatul constatator emis de ORC trebuie sa fie emis cu cel mult 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor. Din acesta trebuie sa reiasa faptul ca ofertantul si/sau asociatii/subcontractantii sai, dupa caz, au ca obiect de activitate principal sau secundar activitatile supuse procedurii de achizitie (codul CAEN corespunzator codurilor CPV prezentate la punctul II.1.6 sau echivalent) . Acesta trebuie sa mai cuprinda urmatoarele date: a) denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;b) codul unic de inregistrare;c) sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adresa);d) structura actionariatului;e) numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;f) domeniul de activitate principal;g) domeniile de activitate secundare;h) situatia societatii (daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment sau suspendare temporara a activitatii).Documentul va fi utilizat si la verificarea situatiei personale a ofertantului.In cazul ofertantilor care se gasesc in categoria IMM ? urilor se va face dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea 346/2004.Mod de dovedireCompletarea Anexei A din capitolul III FormularePersoanele juridice/fizice strainevor prezenta copii si traducere certificata in limba romana, dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, din care sa rezulte caau ca obiect de activitate principal sau secundar activitatile supuse procedurii de achizitie (codul CAEN corespunzator codurilor CPV prezentate la punctul II.1.6 sau echivalent).Ofertantului clasat pe primul loc, i se va solicita , inainte de transmitereacomunicarii privindrezultatul procedurii de atribuire, prezentarea pentru conformitate a certificatului constatatorin original sau copie legalizata.Prezentare in copie atestat ANRE pentru executie lucrari de instalatii electrice de joasa si medietensiune, valabil la data depunerii ofertelor.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Media cifrei de afaceri globale din ultimii 3 ani trebuie sa fie cel putin 160.000 leiCursul de referintaRON/EURO mediu al B.N.R.pt. 20081euro = 3, 6827 ronpt. 2009 1 euro= 4, 2373 ronpt.2010 1 euro = 4, 2099 ron
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Ofertantul trebuie sa fi executat si dus la bun sfarsit in ultimii 5 ani cel putin o lucrare similara de alimentare cu energie electrica, a carei valoare sa nu fie mai mica de 80.000 lei, fara TVA.In situatia in care contractele au fost semnate inainte de perioada de 5 ani, autoritatea contractanta va lua in considerare lucrarile executate si duse la bun sfarsit in perioada solicitata si va avea in vedere doar lucrarile executate in aceasta perioada., Cerinta nr.2Ofertantii trebuie sa dispuna de resursele umane necesare indeplinirii in bune conditii a contractului.Se va prezenta o declaratie care sa contina informatii privind numarul mediu, in ultimii 3 ani, al personalului angajat, asigurarea cu personal de specialitate, numarul si pregatirea cadrelor de conducere, precum si persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului, Cerinta nr. 3Ofertantul trebuie sa dispuna de utilajele si echipamentele necesare indeplinirii contractuluiDeclaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului Ofertantii trebuie sa fie certificati in sistemul de management al calitatii ISO 9001 sau echivalent., Ofertantii trebuie sa fiecertificati in sistemul de menagement al mediului ISO 14001 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.02.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 17.02.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Data expedierii prezentei invitatii: 06.02.2012 19:45