Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Alimentare cu energie electrica policlinica spitalului Dr. Carol Diel, in localitatea Jimbolia, str. Republicii, nr. 33, jud. Timis


Detaliu pentru invitatia numarul 344006
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: ORASUL JIMBOLIA
Numar invitatie: 344006/19.03.2013
Denumire contract: Alimentare cu energie electrica policlinica spitalului Dr. Carol Diel, in localitatea Jimbolia, str. Republicii, nr. 33, jud. Timis
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialORASUL JIMBOLIACod fiscal: 2502763, Adresa: STR. TUDOR VLADIMIRESCU NR.81, Jimbolia, Telefon: +40 0256360770, Fax: +40 0256360784
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Alimentare cu energie electrica policlinica spitalului Dr. Carol Diel, in localitatea Jimbolia, str. Republicii, nr. 33, jud. Timis
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Proiectare si Executie Alimentare cu energie electrica a policlinicii spitalului Dr. Carol Diel, in localitatea Jimbolia, str. Republicii, nr. 33, jud. TimisValoare estimata ce contine diverse si neprevazute= 288.782 lei, din care diverse si neprevazute= 0 lei;Valoare estimata pentru proiectare = 11.551 lei, din care diverse si neprevazute= 0 lei;Valoare estimata pentru executie = 277.231 lei, din care diverse si neprevazute= 0 lei;
II.1.6) CPV: 45310000-3 - Lucrari de instalatii electrice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 288, 782 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul va const o garantie pt. participare in val de 5.770 lei (In cazul in care la procedura de achizitie vor participa si operatori economici straini acestia vor constitui garantia de participare la cursul lei/valuta comunicat de BNR cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor). Garantia de particip se const in conf cu prev art. 86 din HG nr. 925/2006 pt aprobarea normelor de aplic a prev ref la atrib contractelor de achiz publica din OUG nr. 34/2006, actualizata.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 zile de la data limita stabilita pentru primirea ofertelor.In cazul depun de oferte in asociere, gr de participare trebuie const in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de op econom.Gr de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana.In cazul in care gr de particip se va const prin vir bancar, contul AC esteRO15TREZ6215006XXX008137, deschis la Trez Jimbolia, cod fiscal 2502763.Op economici vor dep dovada constituirii gr de participare scanata in SEAP pana la data limita a depunerii ofertelor si in original la Registratura autoritatii contractante (adresa din invitatia de participare). Data limita de depunere a garantiei de participare in original este data limita de depunere a ofertelor. Neconstituirea garantiei de participare solicitata in documentatia de atribuire, reprezinta motiv de respingere a ofertei.In masura in care Consiliul respinge contestatia, aut. Contract. va retine contestatorului din gr de participare, conform art. 278^1, alin. 1, lit. (a) din OUG nr. 34/2006, actualizata, suma de 2.887, 82 lei.(Model orientativ Formular nr. 1)In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria IMM conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens) garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea fara TVA a contractului si se constituie conform art. 90 din HG 925/2006 printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens) garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.(Model orientativ Formular nr. 2)
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr. 4 )Daca este cazul, documentul va fi depus de fiecare asociat si/sau de tertul sustinator.2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr. 4 )Conditie de calificare: autoritatea contractanta nu va califica ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora), cu exceptia situatiilor in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu ? documentele prezentate trebuie sa ateste indeplinirea obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul, iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata.Daca este cazul, documentele vor fi depuse de fiecare asociat.Daca este cazul, Tertul sustinator va depune Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181, lit. a), lit. c1) si lit. d) din OUG 34/2006, actualizata.3.Declaratie "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta"Documente de confirmare: Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr. 5 ), conform Ordinului nr. 314/20104.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din OUG 34/2006Documente de confirmare: Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr. 6 )Pentru aceasta declaratie, persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire in sensul articolului mentionat sunt urmatoarele: Postelnicu Darius-Adrian, Gorgan Daniel, Nitoi Ionel, Gain Eugen, Faur Lucian-Bujor, Moga Ciprian si consilierii locali Baca Ioan, Barna Petru-Ladislau, Ciuciulete Petru, Corneanu C-tin, Ferescu Laura-Marioara, Kaba Gabor, Kasa Ioan-Tiberiu, Mihaila Timotei, Meszaros Stefan, Nicorici Ilie, Pop Eugen-Constantin, Prcsina Iancu-Constantin, Scrob Radu-Nicolae, Tabeica Neculai, Tinei Valentin, Toth Gabor.Se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator.Atentie! Vor fi descalificati ofertantii care omit sa prezinte documentele solicitate. Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul, iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata.Pentru persoanele juridice romane1. Documente de confirmare: - Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, care sa prezinte informatii reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor, din care sa rezulte domeniul de activitate principal/ secundar, codurile CAEN aferente acestora, iar pentru activitatea specifica domeniului obiectului contractului sa se faca dovada autorizarii conf. Art. 15 din Legea nr. 359/2004.?Pentru persoanele juridice straine1. documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Documentele sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor, prezentate in traducere autorizata a acestora in limba romana.Atentie! In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate.In cazul in care este depus in copie simpla, certificatul constatator se va solicita in original/copie legalizata ofertantului clasat pe primul loc inainte de comunicarea rezultatului procedurii.Atentie! Vor fi descalificati ofertantii care omit sa prezinte documentele solicitate.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: - Declararea cifrei medii de afaceri globale din ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012), care trebuie sa fie egala sau mai mare de 550.000 lei, fara TVA.- echivalenta leu/moneda straina se va calcula la cursul mediu anual comunicat de BNR.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantilor depunerea ulterioara de documente suplimentare care sa faca dovada declaratiilor initiale. Documentele suplimentare vor fi valabile la data limita de depunere a ofertelor., In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 186 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, completat conform Formular nr. 7A/7B, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate.Persoana ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art .69^1 din OUG 34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare.Important: Prevederile art. 11^1 din HG 925/2006, actualizata, se vor aplica in mod corespunzator.Atentie! Vor fi descalificati ofertantii care omit sa prezinte documentele solicitate.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1Ofertantul va prezenta o lista a principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani (2008-2012), insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari (Formularul 8). Respectivele certificari indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit., Cerinta 2Experienta similara: Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani va contine cel putin un contract similar (lucrare de alimentare cu energie electrica din retelele de distributie de MT/JT) in valoare de minim 277.000 lei, insotita de certificari de buna executie care sa indice beneficiarii, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor avute in vedere la incadrarea in pragul valoric minim impus.- echivalenta leu/moneda straina se va calcula la cursul mediu anual comunicat de BNR., Cerinta nr. 3Declaratie privind toate utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice pe care operatorul economic le va folosi pentru indeplinirea prezentului contract, indiferent de forma de detinere (proprietate, chirie, concesiune sau angajament).Pentru echipamentele ce vor fi utilizate de ofertant in activitatile de masuratori in instalatii electrice, se vor prezenta avizele BRML valabile la data limita de depunere a ofertelor.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantilor depunerea ulterioara de documente suplimentare care sa faca dovada declaratiilor initiale. Documentele suplimentare vor fi valabile la data limita de depunere a ofertelor., Cerinta 4Informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant.Din personalul de specialitate propus de ofertanti pentru prestarea serviciilor care fac obiectul acestei proceduri de achizitie trebuie sa faca parte cel putin: -1 RTE atestat MECMA-1 RTE in domeniul constructiilor (MDRT)-1 RTC ? se va depune decizia de numire - copia ?conform cu originalul?-Electricieni autorizati ANRE ? copia ?conform cu originalul? a carnetelor vizate la ziAtestatele/ avizele/carnetele se vor prezenta in copie ?conform cu originalul?.Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de servicii.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantilor depunerea ulterioara de documente suplimentare care sa faca dovada declaratiilor initiale. Documentele suplimentare vor fi valabile la data limita de depunere a ofertelor., Cerinta 5Informa?ii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze.In cazul in care ofertantul subcontracteaza o parte din contract, atunci are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.Subcontractantul nu trebuie sa se afle in situa?ia prevazuta de art. 691 din OUG nr. 34/2006, sub sanc?iunea excluderii din procedura de atribuire., In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 190 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, completat conform Formular nr. 8A/8B, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate si va prelua executia obligatiilor din contract.Persoana ce asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art .69^1 din OUG 34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare.Important: Prevederile art. 11^1 din HG 925/2006, actualizata, se vor aplica in mod corespunzator.Atentie! Vor fi descalificati ofertantii care omit sa prezinte documentele solicitate. Cerinta nr. 1Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat, conform ISO 9001 sau echivalent, un sistem de management al calitatii pentru activitatile care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa ateste conformitatea cu standardul specificat sau daca nu urmeaza aceleasi metode din standard, trebuie sa dovedeasca ca indeplinesc nivelurile de performanta stabilite de acesta., Cerinta nr. 2Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat, conform ISO 14001 sau echivalent, un sistem de management de mediu pentru activitati care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa demonstreze ca actiunile/activitatile pe care le aplica in indeplinirea contractului de lucrari, nu afecteaza mediul.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 02.04.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 01.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 18.03.2013 10:38
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer