Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Alimentare cu energie electrica RAAN sucursala Pitesti, jud. Arges


Detaliu pentru invitatia numarul 342758
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SOCIETATEA COMERCIALA CEZ DISTRIBUTIE S.A.
Numar invitatie: 342758/15.02.2013
Denumire contract: Alimentare cu energie electrica RAAN sucursala Pitesti, jud. Arges
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSOCIETATEA COMERCIALA CEZ DISTRIBUTIE S.A.Cod fiscal: 14491102, Adresa: STRADA BRESTEI NR 2, Craiova, Telefon: +40 372523245, Fax: +40 372523810
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Calea Severinului nr 25, Craiova, Romania, cod postal: 200769, telefon: +40 372523247, fax: +40 372523810, persoana de contact: Departament Achizitii
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SC CEZ Distributie SA , strada Calea Sverinului nr 25 Craiova, et III-sala licitatii
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Alimentare cu energie electrica RAAN sucursala Pitesti, jud. Arges
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: proiectare si executie Alimentare cu energie electrica RAAN sucursala Pitesti, jud. Argesvaloare estimata proiectare - 19.080, 56 lei fara TVAvaloare estimata executie - 98.860, 00 lei fara TVAcheltuieli diverse si neprevazute - 6130, 00 lei.Valoarea estimata a contractului fara suma aferenta procentului de diverse si neprevazute este de 117.940, 56 lei fara TVA.
II.1.6) CPV: 45231400-9 - Lucrari de constructii de linii electrice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 124, 070.56 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei pentru participare: 1400 lei.Daca Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge o contestatie ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din cuantumul garantiei de participare suma de 1179, 40 lei calculata in conformitate cu prevederile articolului 278^1 din OUG 34/2006.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 180 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor; Garantia de participare se poate constitui prin virament bancar in contul nr. RO03BRDE170SV26689741700BRD Suc. Craiova sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.Pe ordinul de plata este obligatorie mentionarea procedurii de achizitie. OP-ul sau instrumentul de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari in original, vor fi prezentate separat, nefiind introduse in plicul care contine documente de eligibilitate.Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta: 180 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. In cazul in care garantia de participare se constituie in valuta, data la care se va face echivalenta leu/valuta este cursul BNR la data publicarii invitatiei de participare.
Garantie de buna executie
AC este o soc. comerciala care nu se supune prevederilor HG 1045/2011.Cuantumul GBE a contr. de lucrari, repr.7% din val.contr.Aceasta se poate constitui si prin: -SGB in favoarea AC pentru intreaga val. a lucr.(7% din val. de oferta)-retineri succesive de 7% din val.fact. acceptate si onorate la plata -printr-un instr. de garantare emis in cond. legii de o soc. bancara sau de o soc. de asigurari care devine anexa la contract.Daca GBE se const. prin retineri succesive prima depunere se va face inainte de semnarea contr. de exec. si va fi in cuantum total de: total garantie/durata de exec.(luni), dar nu mai putin de 0, 5% din pretul contr. Ofertantul are oblig. de a deschide un cont la disp. AC, la o banca agreata de ambele parti.Pe parcursul indeplinirii contr., AC urmeaza sa alimenteze acest cont prin retineri din sumele datorate si cuvenite ofertantului.Contul astfel deschis este purtator de dob. in fav. ofertantului. Per. GBE acordata pentru intreaga lucr. va fi de minim 24 luni.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie pe proprie raspundere privind eligibilitatea- completata in conformitate cu Formularul 12A din sectiunea Modele de formulare- in original. Documentul se va depune de ofertant si de asociat/tertul sustinator (daca este cazul);
-Certificat de participare cu oferta independenta completat in conformitate cu Formularul 12E din sectiunea Modele de formulare- in original. Candidatul nu are dreptul sa depuna doua sau mai multe candidaturi individuale si/sau comune, si sa fie nominalizat ca subcontractant/tert sustinator in cadrul unei alte oferte;
-Declaratie privind neincadrarea in dispozitiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Declaratia va fi completata in conformitate cu Formularul 12B din sectiunea Modele de formulare- in original. Documentul se va depune de ofertant/asociat (daca este cazul). Tertul sustinator (daca este cazul) va depune declaratia privind neincadrarea in dispozitiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006 completata doar pentru lit. a), c1), d);
- Declaratie privind neincadrarea in dispozitiile prevazute la art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Pentru indeplinirea cerintei se va completa Formularul nr. 12 D din Sectiunea ?Modele de formulare? ?in original. In vederea completarii acestei declaratii precizam ca persoanele cu functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire, inclusiv persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contractante necesar finantarii contractelor de achizitie publica sunt: Membru Directorat - Director Executiv ing. Valerica Doina Vornicu, Membru Directorat ? Director Directie Strategie si dezvoltare Active ? Ing. Ion Dobrescu, Director Directia Administrativ Financiar ? Ec. Zorel-Cristinel Tita, Manager Departament - Ing. Constantin Baltaretu, Ing. Mihaela Rusoiu, Ing. Constantin Osiceanu, Ing. Razvan Matei, Manager Proiect - Ing. Vali Uta, Manager Departament ? Ec. Mariana Neatu-Breciuga, Manager ? Ing. Petrut Pirvu, Asistent manager ? Ing. Dragos Piculescu. In cazul unui grup de operatori economici care isi depun oferta comuna, fiecare membru al grupului are obligatia de a depune aceasta declaratie (fiecare membru al asociatiei/tertul sustinator/subcontractantul).- Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale (formulare tip eliberate de autoritati competente din tara). Acestea vor prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun candidaturile. Certificatele vor fi depuse in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Se vor prezenta esalonarile aprobate de organismele competente si dovada incadrarii in termen, in cazul existentei unor datorii.In cazul in care ofertantul nu a putut obtine in timp util certificatele solicitate acesta poate prezenta o declaratie pe proprie raspundere (Formularul 12L) prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare, urmand ca in cazul unei solicitari din partea autoritatii contractante prezentarea acestora sa se faca ulterior, dar nu mai tarziu de data aprobarii raportului procedurii de atribuire a contractului de achizitie publica.Persoanele juridice straine vor prezenta orice act edificator eliberat de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente), insotita de traducerea legalizata in limba romana, respectandu-se prevederile art. 182 din OUG 34/2006. -Certificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului, care sa contina informatii reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor, din care sa reiasa ca operatorul economic are ca obiect principal sau secundar activitatile din categoria celor ce fac obiectul procedurii de achizitie (cod CAEN din ONRC). Documentele se vor depune in oricare din formele: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.In cazul ofertantului clasat pe primul loc, in conditiile in care acesta a prezentat actul in copie lizibila conform cu originalul, inainte de transmiterea rezultatului procedurii, acestuia i se va solicita sa prezinte pentru conformitate certificatul in original sau copie legalizata.-Documente care dovedesc inregistrarea ca IMM (daca este cazul): In conformitate cu legea nr. 346/14.07.2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii si Ordonanta nr. 27/26.01.2006 privind modificarea si completarea acesteia: - Declaratia privind incadrarea intreprinderii in categoria IMM (anexa 1 din Ordonanta nr.27);
- Calculul pentru intreprinderile partenere sau legate (anexa2 din Ordonanta nr.27)- ATESTATE ANRE tip E1 si E2 emise in conformitate cu Regulamentul nr.24/2007 pentru atestarea agentilor economici care proiecteaza, executa, verifica si exploateaza instalatii electrice din sistemul electroenergetic- valabil la data limita stabilita de depunere a ofertelor. In cazul unui grup de operatori economici care depun oferta comuna, cerinta este considerata indeplinita daca unul din asociati ? respectiv subcontractantul, daca este cazul detine autorizarea respectiva si numai cu conditia ca acesta sa execute integral partea din contract pentru care este solicitata autorizarea respectiva. Atestatele se vor depune in copie lizibila cu mentiunea ?copie conform cu originalul?- semnat si stampilat de ofertant.-Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit. Documentele vor fi obligatoriu prezentate in limba romana, traduse de catre un traducator autorizat.Pentru situatia in care persoana juridica straina are reprezentanta (filiala, sucursala sau punct de lucru) in Romania, aceasta va prezenta documentele la care face referire prezenta nota, emise de autoritatile competente din Romania.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilantul contabil pe anul 2011., Media cifrei de afaceri globala din ultimii trei ani: cel putin egala cu 190.000, 00 lei. Se va prezenta completat formularul - Informatii generale folosindu-se cursul mediu anual comunicat de BNR la nivelul anilor: 2010 (1 euro= 4, 2099 lei, 2011(1euro=4, 2379 lei), 2012 (1euro=4, 4560 lei).Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: d) -Electricieni autorizati de ANRE. Se vor prezenta carnetele electricienilor autorizati cu viza valabila la data limita de depunere a ofertelor., c)-Responsabilul tehnic cu executia lucrarii, specialist atestat de Ministerul Economiei, Comertului si Mediului de Afaceri in conformitate cu prevederile Ordinului ministrului Economiei, Comertului si Mediului de Afaceri nr. 364/2010, Legii 440/2002 privind aprobarea OG 95/1999, Ordinelor ministrului Economiei si Comertului nr.323/2000, 88/20003 si 324/2005.In conformitate cu Ord. MEC 264/2005 nu pot fi responsabili tehnici cu executia lucrarii, angajatii SC CEZ DISTRIBUTIE SA, b)-Responsabil tehnic cu executia lucrarii atestat in domeniul constructiilor de catre MDRT-Directia Tehnica in Constructii conform Legii 10/1995., Cerinta 5: Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze, Cerinta 6: Informatii privind asociatii- Acord de asociere ( daca este cazul), Cerinta 1: Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, insotita de urmatoarele documente: - copii dupa parti cuprinzand informatii relevante din contractele prezentate ca si experienta similara;sau -cel putin un proces verbal de receptie pentru fiecare contract prezentat ca experienta similara;sau -cel putin o certificare de buna executie (recomandari/ certificate constatatoare) pentru fiecare contract prezentat ca experienta similara. Nota: In cf cu art 188 din OUG 34/2006 Respectivul document atasat listei privind principalele lucrari executate in ultimii 5 ani va indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in cf cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit., Pentru indeplinirea cerintei privind experienta similara ofertantul trebuie sa demonstreze ca a executat lucrari similare si a prestat servicii de proiectare similare cu o valoare egala sau mai mare decat: - pentru prestarea de servicii de proiectare: 7000 lei (fara TVA); - pentru executia de lucrari similare: 53000 lei(fara TVA). NOTA: Experienta Similara poate fi demonstrata prin cel putin un document sau maxim 4 documente [parti din contract(e)/ proces(e) verbal(e) de receptie/recomandari/certificate constatatoare etc.] prin care sa se confirme executarea si/sau proiectarea de lucrari conform Ordinului ANRMAP nr. 509/2011. Experienta similara va fi raportata la ultimii 5 ani., Cerinta 4: Declaratie privind asigurarea cu personal de specialitate considerat necesar pentru indeplinirea contractului. a) -CV-urile persoanelor responsabile direct cu indeplinirea contractului si ale altor specialisti cu sarcini cheie in indeplinirea contractului;, Cerinta 3: Declaratie care contine informatii privind numarul mediu, in ultimii 3 ani, al personalului angajat, a) Cerinta 2: Declaratie in legatura cu dotarile de care dispune ofertantul pentru indeplinirea contractului (utilaje, echipament tehnic, mijloace de transport, laboratoarele autorizate [Conform Legii 10/1995 actualizata] si alte mijloace fixe).Se vor prezenta dovezi prin care se atesta ca aveti posibilitatea de lucru (contractele de colaborare, alte forme de punere la dispozitie) cu laboratoare autorizate (Conform Legii 10/1995-actualizata) pentru profilurile de lucrari rezultate din tehnologiile de executie adoptate si pentru tipurile de incercari ce urmeaza a fi efectuate. In cazul in care ofertantul nu detine in proprietate un astfel de laborator se va prezenta copie dupa contractul de inchiriere sau alte dovezi (alte forme de punere la dispozitie) prin care se atesta ca aveti posibilitatea utilizarii unui laborator autorizat (Conform Legii 10/1995-actualizata). Cerinta 2: Certificarea sistemului de protectie a mediului conform ISO 14001/2005 emis de organisme acreditate sau alte documente echivalente., Cerinta 1: Certificarea sistemului de management al calitatii conform ISO 9001/2008 emis de organisme acreditate sau alte documente echivalente.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.03.2013 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 04.03.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 04.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 14.02.2013 15:29
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer