Achizitie publica - ALIMENTARE CU ENERGIE ELECTRICA SAT MUSUNOAIELE, COMUNA FITIONESTI, JUD. VRANCEA
Detaliu pentru invitatia numarul 339743
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 339743/20.11.2012
Denumire contract: ALIMENTARE CU ENERGIE ELECTRICA SAT MUSUNOAIELE, COMUNA FITIONESTI, JUD. VRANCEA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA FITIONESTI (CONSILIUL LOCAL FITIONESTI)Cod fiscal: 4447193, Adresa: COMUNA FITIONESTI, JUDETUL VRANCEA, Fitionesti, Telefon: 0237677822, Fax: 0237677847
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: COMUNA FITIONESTI, JUDETUL VRANCEA, Fitionesti, Romania, cod postal: 627135, telefon: +40 237677822, fax: +40 237677847, persoana de contact: CAZACU IORDACHE - PRIMAR
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria comunei Fitionesti, jud. Vrancea
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Administratie publica locala)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ALIMENTARE CU ENERGIE ELECTRICA SAT MUSUNOAIELE, COMUNA FITIONESTI, JUD. VRANCEA
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de executie de alimentare cu energie electrica aferent investitiei "Alimentare cu energie electrica sat Musunoaiele, comuna Fitionesti, jud. Vrancea"
II.1.6) CPV: 45231400-9 - Lucrari de constructii de linii electrice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 3, 767, 777 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
a)Cuantumul garantiei de participare: 75.000 lei b)Perioada de valabilitate: 120 zile de la termenul limita de depunere al ofertelor c) Forma de constituire a garantiei de participare :1. Instrument degarantare, emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in favoarea autoritatii contractante care se prezinta in original; instrumental de garantare trebuie sa faca referire expresa la procedura organizata de autoritatea contractanta si sa contina in clar denumirea autoritatii contractante in favoarea careia s-a constituit 2. ordin de plata, confirmat de banca , in contul autoritatii contractante nr. RO52TREZ6945006XXX000035, deschis la Trezoreria Panciu, cod fiscal 4447193 pe care sa fie specificat explicit scopul platii si vizat de catre banca emitenta, care, deasemenea, se prezinta in original. Dovada constituirii garantiei de participare in forma, cuantumul si perioada de valabilitate solicitate se va depune pe exteriorul plicului ce contine oferta.Garantia departicipare se constituie conf.HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, art.86.In cazul depunerii unei contestatii de catre op. ec. ofertanti, daca CNSC respinge contestatia depusa, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare o suma calculata conform prevederilor art.278^1 lit.a) din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Pentru o evaluare si raportare unitare ale cuantumului aferent garantiei de participare, echivalenta pentru o garantie de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 3 zile.
Garantie de buna executie
Ofertantul castigator (contractantul) are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului in cuantum de 10% din valoarea fara T.V.A. Garantia de buna executie se va constitui prin Scrisoare de Garantie de Buna Executie, Instrument de garantare emis de o societate de asigurari sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale conform art. 90 alin (3) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Autoritatea contractanta are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie, oricand pe parcursul indeplinirii contractului, in limita prejudiciului creat, in cazul in care contractantul nu isi indeplineste obligatiile asumate prin contract. Autoritatea contractanta are obligatia de a elibera/restitui garantia de buna executie conform art. 92 alin (4) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat (inclusiv liderul) va prezenta documentele si formularele mentionate mai jos. In cazul in care persoana care semneaza declaratiile/formularele solicitate nu este reprezentantul legal al operatorului economic (lider, asociat), se va atasa o imputernicire pentru acesta. Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii. Toate certificatele/documentele/ formularele mentionate mai jos trebuie sa fie prezentate in original sau in copie lizibila cu mentiune in ?conformitate cu originalul?? (in afara celor care trebuie prezentate in original conform Legii), de catre reprezentantul legal, si trebuie sa fie valabile la data depunerii ofertelor. Daca exista incertitudini referitoare la situatia unui operator economic, autoritatea contractanta are dreptul sa solicite informatii direct de la autoritatile competente.Cerinta nr. 1Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii Se va atasa Formularul 1 (DECLARATIE PRIVIND ELIGIBILITATEA) completat.Atentie! In cazul in care exista incertitudini in ceea ce priveste situatia personala a respectivilor, comuna Spulber are dreptul de a solicita in mod direct ofertanti informatii de la autoritatile competente care emit documente de natura celor prevazute la alin. (1). in ceea ce privestecazurile mentionate la art. 180, in conformitate cu legislatia interna a statului in care sunt stabiliti ofertantii aceste solicitari se refera la persoane fizice si juridice, inclusiv, dupa caz, la directori de companii sau la orice persoana cu putere de reprezentare, de decizie ori de control in ceea ce priveste ofertantul. Atentie! Incadrarea oricaruia dintre asociati in situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura de atribuire a contractului de achizitie publica.Declaratia va fi prezentata si de catre tertul sustinator, daca este cazul.Cerinta nr. 2Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Se va considera ca operatorii economici care au datorii reesalonate si nu indeplinesc graficul de reesalonare nu indeplinesc aceasta cerinta de calificare si in consecinta vor fi descalificati. Mod de dovedire: Se va atasa Formularul 2 (DECLARATIE PRIVIND NEINCADRAREA IN SITUATIILE PREVAZUTE LA ART. 181 DIN ORDONANTA DE URGENTA A GUVERNULUI NR. 34/2006 APROBATA CU MODIFICARI SI COMPLETARI PRIN LEGEA NR. 337/2006, CU MODIFICARILE SI COMPLETARILE ULTERIOARE)completat. Atentie! Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala si/sau financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art.181 lit. a), c1) si d).Atentie! Incadrarea oricaruia dintre asociati in oricare din situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura de atribuire a contractului de achizitie publica.Cerinta nr. 3Se vor prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele atat catre bugetul general consolidat, precum si taxele locale-Primarie, a sediului principal si al punctului de lucru implicat in derularea contractului, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul? pentru persoanele juridice romane, respectiv original si traducere legalizata in limba romana sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?, in cazul persoanelor juridice straine(formulare tip, eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident, in termen de valabilitate).Mod de dovedire: Pentru persoane fizice sau juridice straine si romane care desfasoara activitati in Romania: a. Sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul? din care sa rezulte ca operatorul economic nu are datorii restante la bugetul consolidat la data depunerii ofertelor. Pe perioada de utilizare, certificatul poate fi prezentat de contribuabil, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul? oricarui solicitant?.b. Sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se prezinta ofertele privind impozitele si taxele locale in cazul persoanelor juridice eliberat de Primarie, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul? din care sarezulte ca op.ec. nu are datorii la bugetul local la data depunerii ofertelor. Documentele se vor accepta in oricare din formele: in original, copie legalizata sau in copie lizibila conform cu originalul, oricarui solicitant conform Ord. ANRMAP 509/2011, art.5.Pentru persoane fizice sau juridice straine si romane care desfasoara activitati in strainatate trebuie sa prezinte documente edificatoare pentru dovedire eligibilitatii in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta : Se vor accepta: ?Certificate, echivalent ?Declaratii pe propria raspundere date in fata unui notar, autoritati administrative sau judiciare sau asociatii profesionale.Observatie: Impozitele si taxele pentru care s-au acordat inlesniri la plata (amanari, esalonari etc) de catre organele competente nu se considera obligatii exigibile de plata.Operatorii economici care au datorii reesalonate si fac dovada respectarii graficului de esalonare indeplinesc cerinta de calificare si in consecinta nu vor fi descalificati. Operatorii economici care figureaza cu datorii in certificatele mai sus mentionate, vor fi descalificati.Cerinta nr. 4-Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa specifice calitatea de participant la procedura. Mod de dovedire: Se va atasa Formularul 3 completat.Cerinta nr. 5-Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa prezinte Certificatul de participare cu oferta independenta. Mod de dovedire: Se va atasa Formularul 4 completat.Cerinta nr. 6- Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa prezinte declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69 indice 1 din O.U.G nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ? declaratia va fi prezentata si de catre tertul sustinator si subcontractant, daca este cazul ? Formularul 5. Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: -Primar Cazacu Iordache; - Contabil Duna Nicuta; - Secretar Ifrim Roxana Elena; -Responsabil achizitii publice Chiper Maricica -Consilieri Locali: Cazacu Maricel, Radu Costel, Diaconu Gheorghe, Ruginescu Gheorghe, Gheorghe Gheorghe, Groza Ionica, Banciu Viorel, Ionica Marian, Crancu Stelu, Ancuta Costel, Macovei Dumitru. 1.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea « conform cu originalul ») din care sa rezulte : a) ca obiectul de activitate al ofertantului (principal sau secundar) include lucrarile care fac obiectul achizitiei publice;b)ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr.85/2006, privind procedura reorganizarii judiciare si a falimentului.ATENTIE! Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta pentru conformitate, la solicitarea autoritatii contractante, inainte de transmiterea comunicarii rezultatului procedurii, certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului in original sau copie legalizata.Imposibilitatea demonstrarii inregistrarii ofertantului ca persoana juridica/fizica avand ca obiect serviciile de furnizare care sunt cerute prin prezenta documentatie, atrage excluderea ofertantului de la procedura pentru atribuirea contractului. In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat.Ofertantul care nu poate face dovada situatiei personale va fi exclus din procedura.- Pentru Persoane juridice /fizice straine: Cerinta obligatorie: Pentru a-si demonstra Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata.2. Atestate ANRE: -atestat de tip C2A sau C2B - executie lucrari, conform art. 12 din ordinul ANRE nr 24/2007.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, continand valori, perioadede executie. Ofertantul va face dovada executarii in ultimii 5 ani a unuia saumai multe contracte similare, a carui/caror valoare cumulata sa fie de minim3.767.777 lei fara TVA.Pentru experienta similara din punct de vedere valoric, pentru echivalenta se va tine cont de cursul mediu anual lei/"valuta" comunicat de BNR pentru fiecare an in parte.Se vor prezenta, conform art. 188(3) din OUG 34/2006, certificari de buna executie pentru cele maiimportante lucrari., Declaratiei referitoare la utilaje, instalatii, echipamente tehnice, Declaratie privind personalul tehnic de specialitate, preg profes/calif cadrelorde conducere in ult 3 ani; formatia minima de lucru pt exec lucrarii va fi: -Coordonator (Responsabil) lucrare-1 pers, ing/electrician aut grIIIB (Ordin ANRE nr.90/2009), cu o practica de cel putin 3 ani in executia sau exploat de retele electr de 0, 4÷20 kV.-Resp cu manag cal+decizie interna ?1 pers cu studii sup/medii, instruita in domeniu;
-1 RTE (responsabil tehnic cu executia)-Inginer /subinginer;
-Personal de executie: 1 pers-sef echipa, electrician calif, 2 pers-electricieni;
-Responsabil SSM- 1pers;
-Persoana de executie pt integrarea echipamentelor in SAD.Pentru persoanele nominalizate se vor prezenta CV-uri, diplome de studii sidocumente doveditoare privind atestarile in perioada de valabilitate, declaratie de disponibilitate., Informatii privind subcontractantii Ofertantii au obligatia de a prezenta datele de contact ale subcontractantilor, specializarea acestora, partile de lucrare ce urmeaza a fi subcontractate, precum si acordurile de subcontractare (daca este cazul). Certificat ISO 9001 sau echivalent pentru Sistemul de Management al Calitatii pentru domeniul de activitate care face obiectul achizitiei., Certificat ISO 14001 sau echivalent pentru Sistemul de Management de Mediu pentru domeniul de activitate care face obiectul achizitiei.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.12.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 04.12.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 19.11.2012 12:35