Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - "ALIMENTARE CU ENERGIE ELECTRICA SEDIU DIRECTIA SILVICA BACAU - LICRARI IN GRIJA CONSUMATORULUI"


Detaliu pentru invitatia numarul 348538
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA RA
Numar invitatie: 348538/13.06.2013
Denumire contract: "ALIMENTARE CU ENERGIE ELECTRICA SEDIU DIRECTIA SILVICA BACAU - LICRARI IN GRIJA CONSUMATORULUI"
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialREGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA RACod fiscal: RO1590120, Adresa: B-dul Magheru nr. 31, sect. 1, Bucuresti, Telefon: +40 213171005, Fax: +40 213169745
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (SILVICLUTURA)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: "ALIMENTARE CU ENERGIE ELECTRICA SEDIU DIRECTIA SILVICA BACAU - LICRARI IN GRIJA CONSUMATORULUI"
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: lucrari de alimentare cu energie electrica sediu administrativ Directia Silvica Bacau ( lucrari in grija consumatorului) conform caiet de sarcini, memoriu tehnic si liste de cantitatiValoarea estimata totala: 441.393, 78 lei fara TVA din care- executie (C+M): 441.393, 78lei fara TVA- diverse si neprevazute: 0 lei fara TVA (0 % din C+M)
II.1.6) CPV: 45310000-3 - Lucrari de instalatii electrice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 441, 393.78 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 8.820 lei. Valabilitatea garantiei de participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.Sunt aplicabile prevederile art 278 indice 1 din OUG 34/2006. Modul de constituire a garantiei de participare: -virament bancar -scrisoare de garantie emisa de o societate bancara sau de o societate de asigurari in favoarea AC original (aceasta trebuie adusa/expediata la sediul DS Bacau pana la deschiderii ofertelor ) -plata in numerar la caseria DS BC, chitanta datata pana cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor -ordin de plata cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor (cont RO20 BRDE 040SV 1840 1150 400, deschis la BRD S.A. Bacau) Pe ordinul de plata se va face mentiunea: ?Garantie de participare ?"ALIMENTARE CU ENERGIE ELECTRICA SEDIU DIRECTIA SILVICA BACAU - LICRARI IN GRIJA CONSUMATORULUI"?. -fila cec confirmata de banca emitenta pana la deschiderii ofertelor Echivalenta pentru garantia de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile
Garantie de buna executie
Se va constitui garantia de buna executie , in procent de 5%( 2, 5% pentru IMM) din pretul contractului exclusiv TVA.Perioada pentru care se constituie este egala cu cel putin 28 luni.Modalitatea de constituire : garantia de buna executie se poate constitui in oricare dintre formele de la art 90, alin(1)-(3) DIN hg925/2006.Restituirea garantiei de buna executie se va efectua conform HGnr 925/2006 art 92., aliniat(4)
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioareSe va completa si prezenta formularul ?declaratie privind eligibilitatea?.Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Se va completa si prezenta formularul ?declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din ordonanta de urgenta a guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare?Se vor atasa documente eliberate de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit, in copie conforma cu originalul, pentru persoanele juridice romane, respectiv copie conforma cu originalul si traducere autorizata, in cazul persoanelor juridice straine. Dovada achitarii taxelor se face prin prezentarea formularelor tip - Certificat de atestare fiscala eliberat de Agentia Nationala Administrare Fiscala, emise de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata, din care sa reiasa lipsa obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Impozitele si taxele pentru care s-au acordat inlesniri de plata ( amanari, esalonari, etc.) de catre organele competente, nu se considera obligatii exigibile de plata, in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea inlesnirilor. La depunerea ofertelor se vor anexa documente justificative pentru aceste inlesniri.Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 69.1 din OUG 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Se va completa si prezenta formularul ?declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69.1 din ordonanta de urgenta a guvernului nr. 34/2006?. Persoanele implicate in derularea acestei proceduri sunt Viorel Ghelasa ? director, Gheorghe Manaila-director tehnic, Ion Tabacaru ? director economic, Neculai Popa ? sef birou regenerari investitii achizitii, Danila Cezar -resp. drumuri, Bitir Ioan - resp investitii, Rusu Melania -birou contabilitate, Arsinte Neculai - Sef Birou Productie , Animaria Caliap ? secretar resp. achizitii.Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa respecte regulile de concurenta, in vederea asigurarii unei competitii reale. In acest sens, vor prezenta o declaratie pe propria raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta.Se va completa si prezenta formularul ?Certificat privind participarea la licitatie cu oferta independenta?. Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati si autorizati pentru domeniile specifice contractului (sa aiba obiectul de activitate corespunzator exercitarii activitatii profesionale pentru indeplinirea contractului ce face obiectul prezentei proceduri). Certificat constatator, in original sau copie lizibila conforma cu originalul, emis de Oficiul Registrului Comertului, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic( Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC), precum si: a. denumirea operatorului economic si toate datele de identificare; b. codul unic de inregistrare;c. sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adrese);d. structura actionariatului;e. numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;f. domeniul de activitate principal;g. domeniile de activitate secundare;Alte documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica/fizica sau inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala.Informatiile cuprinse in certificat vor fi reale/valabile la data limita de depunere a ofertelor.Atentie! Documentele care nu vor contine toate aceste date vor fi considerate incomplete, deci lipsa.Inainte de transmiterea rezultatului privind rezultatul procedurii , ofertantului de primul loc i se va solicita prezentarea Certificatului Constatator in original sau copie legalizata in situatia in care a prezentat documentul in forma copie cu originalulAtestate ANRE : - atestat tip C2A ( executie) , conform art 12 din Ordinul ANRE nr 54/2005.Coform L13/2007 si Ord ANRE nr 24/2007 este obligatorie prezentarea atestatelor ANRE de catre toti operatorii economici , persoane juridice romane sau straine ( ofertant, asociati, subcontractanti) care executa lucrari in instalatii electrice.In caul inui grup de operatori economici care depun oferta comuna, cerinta este considerata indeplinita daca unul din asociati - respectiv subcontractantul, daca este cazul , detine autorizarea respectiva si numai cu conditia ca acesta sa execute integral partea din contract pentur care este solicitata autorizarea respectiva.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: ?. Cifra medie de afaceri globala pe ultimii trei ani va fi de minim 800.000 lei. Se va declara cifra de afaceri globala pe anii 2010 , 2011 si 2012 atat in lei cat si in euro. Pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/euro comunicat de BCE: 2010:4, 2122 lei/euro 2011:4, 2349 lei/euro 2012:4, 4580 lei/euro Cifra de afaceri medie pe ultimii 3 ani se va lua in calcul proportional, in functie de anul cand a fost infiintat sau si-a inceput activitatea comerciala operatorul economic care a depus oferta .Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Se completeaza: Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice (pentru indeplinirea corespun-zatoare a contractului)si Informatii referitoare la utilaje, instalatii, echipamente tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea contractului conform formularelor C8 si C9 din propunerea financiara, Se completeaza : Declaratia referitoare la personalul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant?.Formatia minima de lucru pentru executia lucrari va fi : - conducator tehnic ? 1 persoana imgimer/electrician autorizat minim gr.IIIB( Ordin ANRE nr 25/20.07.2007) in executia sau exploatarea de retele electrice de 0, 4-20kV( cerinta in baza Ord ANRE nr 25/20.07.2007 si IP ?SSM 02-DEE cap2.2. art 143(1);
- responsabil de lucrari ? 1 persoana cu minim studii medii instalatii/electrician autorizat grad II B ( Ordin ANRE nr 25/20.07.2007), gr III SSM ( Legea 319/2006, HG1146?2006 si IP-SSM02 DEE) in executia sau exploatarea de retele electrice de 0, 4-20kV( inbaza IP-SSM 02 DEE cap 2.2 art 14(1) si art 25.- Reponsabil cu managementul calitatii ? 1 persoana cu studii superioare/medii instruita in domeniu- Personalul de executie: sefi de echipa, electricieni calificat , gr III SSM, electricieni grI SSM, 1 persoana responsabila SSM., Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa faca dovada ca au experienta in domeniul executiei de lucrari de alimentare cu energei electrica . Se completeaza: ?Fisa de informatii privind Experienta similara?si declaratie privind Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 anidin care sa rezulte ca operatorul economic a executat lucrari similare in valoare de cel putin 440.000lei , insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari.Respectivele certificari indica beneficiari , indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati , valoarea , perioada, si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale in domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit.;Pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/euro comunicat de BCE: 2008:3.6840 lei/euro 2009:1.2399 lei/euro 2010:4, 2122 lei/euro 2011:4, 2349 lei/euro 2012:4, 4580 lei/euro Informatii privind asigurarea protectiei mediului- Certificate emise de organismo independente prin care se atesta respectarea standardelor de protectie a mediului SR EN 14001:2005, sau certifícate echivalente emise de organisme abilitate in alte state ale Uniunii Europene , orice alte probe sau dovezi in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii , caz in care se va prezenta si raportul de audit emis de un organism de certificare., Informatii privind asigurarea calitatii in conformitate cu standarde europene relevante ? Certificari emise de organisme independente prin care se atesta respectarea standardelor de calitate , conform ISO9001:2008 sau certifícate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene, orice alte probe saudovezi in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii , caz in care se va prezenta si raportul de audit emis de un organism de certificare.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 01.07.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 01.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 13.06.2013 09:42
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer