Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Alimentare cu energie electrica si iluminat public comuna Sura Mare, judetul Sibiu


Detaliu pentru invitatia numarul 352616
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA SURA MARE (PRIMARIA SURA MARE)
Numar invitatie: 352616/14.08.2013
Denumire contract: Alimentare cu energie electrica si iluminat public comuna Sura Mare, judetul Sibiu
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA SURA MARE (PRIMARIA SURA MARE)Cod fiscal: 4241184, Adresa: Str. Principala, nr. 252, sura Mare, Telefon: 0269/543288, Fax: 0269/543400
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Principala, nr. 252, sura Mare, Romania, cod postal: 557265, telefon: +40 269543288, fax: +40 269543400, persoana de contact: Razvan Bunea
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria comunei Sura Mare - sala de sedintacom Sura Mare, str principal, nr 252, jud Sibiu, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Alimentare cu energie electrica si iluminat public comuna Sura Mare, judetul Sibiu
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Realizarea lucrarii de alimentare cu energie electrica si iluminat public in cartierul nou infiintat din comuna Sura Mare, judetul SibiuValoarea estimate a contractului este de 2.017.220Valoarea conrtractului de executie 1.910.830Valoarea lucrarilor diverse si neprevazute este de 106.390 reprezentand 2, 38% din valoarea estimate a contractului de executie
II.1.6) CPV: 45231400-9 - Lucrari de constructii de linii electrice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 017, 220 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare ? 20.000 lei sau echivalent valuta la un curs BNR valabil la data publicarii in SEAP a invitatiei de participare- Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare90 zile calendaristice de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor- Garantiei de participare la licitatiese poate constitui prin una din urmatoarele: - scrisoare de garantie bancara conform Formular nr 13 in favoarea autoritatii contractante, care se va prezenta in originalsau- instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari care se va prezenta in original sau-ordin de plata in contul pentrugarantii de participare la licitatie al Primaria al comunei Sura Maredeschis la Trezoreria Sibiu RO76TREZ5765006XXX000226- scrisorilede garantie bancara vor fi eliberate de regula de o banca din Romania sau, dupa caz, de o banca din strainatate, de preferinta cu corespondent in Romania- in cazul in care garantia de participare se va depune prin ordin de plata, suma va fi virata cu cel putin 48 de ore inainte, astfel incat, la data deschiderii ofertelor, aceasta sa figureze in extrasul de cont al Primariei comunei Sura Mare- depunere in numerar la caseria Primariei comunei SuraIn cazul unei contestatii in masura in care Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge respectiva contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatarului din garantia de participare suma de 5797, 22 lei, calculata conform art 278 ind 1 din OUG nr 34/2006 Prevederile alin. (1)de la art 278 ind 1 se aplica si in cazul in care contestatorul renunta la contestatie.Garantia de participare se returneaza de autoritatea contractanta, ofertantilor in conditiile prev de art 88 din HGnr 925/2006IMM-urile vor beneficia de o reducere de 50% a cuantumului garantiei de participare in conformitate cu prevederile art 16 din Legea nr 346/2004
Garantie de buna executie
- Garantia de buna executie este de 5 % din valoarea contractului de lucrari.- Garantia de buna executie seconstitie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract sau prinretineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. Contractantul va avea obligatia de a deschide un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia sau la la o banca agreata de ambele parti. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu poate fi mai mica de0, 5% din pretul contractului. Alimentarea ti administrarea contului de de garantii se va realiza conform prevederilor HG nr 1045/2011Autoritatea contractanta are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie, in limita prejudiciului creat, daca contractantul nu isi indeplineste obligatiile asumate prin contract.Anterior emiterii unei pretentii asupra garantiei de buna executie autoritatea contractanta are obligatia de a notifica pretentia contractantului, precizand obligatiile care nu au fost respectate.- Restituirea garantiei de buna executie se face dupa cum urmeazaa) 70% din valoarea garantiei, in termen de 14 zile de la data incheierii procesului-verbal de receptie la terminarea lucrarilor, daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei, iar riscul pentru vicii ascunse este minim;b) restul de 30% din valoarea garantiei, la expirarea perioadei de garantie a lucrarilor executate, pe baza procesului-verbal de receptie finala.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: III.2.1.a) Situatia personala a candidatului sau ofertantului: IDeclaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.180 din O.U.G. nr. 34/2006. prezentare Formular nr 4 ? din sectiunea FORMULARE a documentatiei de atribuire.Vor fi descalificati ofertantii care se afla in una din urmatoarele situatii? omit sa completeze si sa prezinte formularul? nu prezinta formularul completat corect si integral? ofertantul se afla in una din situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 sunt cazierul fiscal si judiciar pentru operatorul economic (firma) sipentru administratori (in conformitate cu prevederile art. 182 alin. (2) din O.U.G. nr. 34/2006).IIDeclaratie privind neincadrarea in prev art 181din OUG nr 34/2006 ? prezentare Formular nr 5 ? din sectiunea FORMULARE a documentatiei de atribuire.Vor fi descalificati ofertantii care se afla in una din urmatoarele situatii? omit sa completeze si sa prezinte formularul? nu prezinta formularul completat corect si integral? ofertantul se afla in una din situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, Documente solicitate pentru neincadrarea in prev art 181din OUG nr 34/2006 sunt- Certificat fiscal privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, precum si a contributiilor pentru asigurarile sociale de stat (formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident).- Certificat fiscal privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale (formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident).Atentie ! Certificatele de atestare fiscalavor prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele si se vor prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?IIICertificatului de participare cu oferta independenta ? conform Ordinului nr.314/2010. prezentare Formular nr 3 ? din sectiunea FORMULARE a documentatiei de atribuire.IVDeclaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006? prezentare Formular nr 6 ? din sectiunea FORMULARE a documentatiei de atribuire.Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/Subcontractantul/Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere ori de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv ori care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, este exclus din procedura de atribuire.Persoanele care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt Avram Nicolea ? primar, Bischin Gheorghe ? viceprimar, Bunea Razvan ? secretar d, Dumitrascu Carmen ? inspector principal, Gainuse Petre ? consilier local, Deac Marinela ? consilier local, Borghina Dumitru ? consilier local, Ivan Sorin ? consilier local si Floca Tiberiu consilier local Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional: - Pentru persoane juridice /fizice romane: 1. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul?. Ofertantul isi va asuma raspunderea ca informatiile cuprinse in aceste documente sunt reale/valabile la data limita de depunere a ofertelor. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului.2. Atestat ANRE de tip C2A sau echivalent, aferent lucrarilor ce se vor executa in carul contractului, conform HG 540/2004 actualizata cu HG 553/2007 si Legea 13 ? Legea energiei electrice3. Atestat ANRE pentru incercari de echipamente si instalatii electrice, conform HG 540/2004 actualizata cu HG 553/2007 si Legea 13 ? Legea energiei electricePentru persoane juridice /fizice straine: 1. Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este rezident, in limba in care au fost emise, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in domeniile de activitate inscrise in documentele prezentate.2. Atestat ANRE de tip C2A sau echivalent, aferent lucrarilor ce se vor executa in carul contractului, conform HG 540/2004 actualizata cu HG 553/2007 si Legea 13 ? Legea energiei electrice3. Atestat ANRE pentru incercari de echipamente si instalatii electrice, conform HG 540/2004 actualizata cu HG 553/2007 si Legea 13 ? Legea energiei electriceNota: In cazul unui grup de operatori economici care depun oferta comuna, fiecare membru din grup trebuie sa dovedeasca ca pentru partea din contract pe care o realizeaza are corespondent in domeniile de activitate inscrise in documentele prezentate.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru confirmarea documentelor prezentate in copie, documentul in original sau copie legalizata Neprezentarea documentului solicitat sau nerespectarea cerintelor solicitate va conduce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1.Formularul 7-Informatii generale. Cifra de afaceri medie globala pe ultimii trei ani trebuie sa fie mai mare sau egala cu 2.500.000 lei fara TVAPentru conversia lei/euro, se va lua in considerare cursul mediu anual comunicat de B.N.R. pentru fiecare an.In cazul in care ofertantul face dovada ca se incadreaza in categoria I.M.M, in conf. cu prev. Legii nr. 346/2004, beneficiaza de reducerea cu 50%Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceasta cerinta minima se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. Reducerea cu 50% a criteriului privind cifra de afaceri nu se va aplica daca asocierea in ansamblu nu se incadreaza in categoria IMMNeandeplinirea cerintei solicitate duce la declararea ofertei ca inacceptabila, 2.Ofertantul va prezenta bilanturile contabile sau extrasele de bilant In situatia in care bilantul contabil nu este inregistrat la organele competente pana la data limita de depunere a ofertelor, autoritatea contractanta va accepta orice alt document care probeaza cifra de afaceriIn cazul in care, din motive obiective, justificate corespunzator, op. ec. nu are posibilitatea de a prezenta documentele solicitate, acesta are dreptul de a-si demonstra situatia economica si financiara si prin prezentarea altor documente, in masura in care acestea reflecta o imagine fidela a situatiei economice si financiare a ofertantului., 3.Tert sustinator financiar - daca este cazulIn cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile alin. (1), de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d).Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. In cazul in care grupul beneficiaza de sustinerea financiara a unei/unor terte persoane, situatia economica si financiara se demonstreaza in conditiile prevazute mai sus.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari. Respectivele certificari indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit.Modalitati de indeplinire: -Formular nr. 8 Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 aniPentru echivalenta lei/euro se va avea in vedere cursul mediu annual comunicat de BNR pentru fiecare an, 2. Experienta similaraOfertantul trebuie sa faca dovada ca a executat, in ultimii 5 ani(raportat la data limita de depunere), cel putin un contract similar procedurii derulate, dus la bun sfarsit, cu o valoare de minim 1.600.000 lei , fara TVA;.Formular nr. 9-experienta similara ;Neprezentarea documentelor si neandeplinirea cerintei solicitate duce la declararea oferei ca inacceptabila, 3. Formular nr 10 Declaratie referitoare la echipamentele tehnice, utilaje, instalatii echipamentele tehnice de caredispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari, in conformitate cu solicitarile din Proiectul Tehnic.Se vor prezenta documente care atesta detinerea (dotarea proprie/ inchirierea sau alte forme de punere la dispozitie) a utilajelor, instalatiilor, echipamentelor tehnice, pentru indeplinirea coresp. a contractuluiNeprezentarea documentelor si neandeplinirea cerintei solicitate duce la declararea oferei ca inacceptabila, 4. Formular nr 11 - Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului ngajat si al cadrelor de conducere in ultimii trei ani, 5. Anexa. La formularul nr 11- Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor, Tert sustinator tehnic si profesional - daca este cazulIn cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile alin. (1), de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate. Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d).Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta/candidatura comuna, capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. In cazul in care grupul beneficiaza de sustinerea tehnica si profesionala a unei/unor terte persoane, capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza in conditiile prevazute mai sus Dovada implementarii standardelor de asigurare a calitatii pentru activitati ce implica executia lucrarilor in cauza, conf. ISO 9001 sau echivalent.Prezentarea de documente/certificate emise de organisme independente acreditate, prin care se atesta respectarea de catre ofertant a standardelor de asigurare a calitatii pentru activitati ce implica executia lucrarilor in cauza, conf. ISO 9001 sau echivalent.Se accepta si certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene. In cazul in care operatorul economic nu detine un certificat de calitate astfel cum este solicitat de autoritatea contractanta, se accepta orice alte probe sau dovezi prezentate de operatorul economic respectiv, in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii.In cazul asocierii, aceasta cerinta se demonstreaza individual de fiecare membru al asocierii, pentru partea din contract pe care o realizeaz, Dovada implementarii standardelor de protectie a mediului pentru activitati ce implica executia lucrarilor in cauza, conf. ISO 14001 sau echivalent.Prezentarea de documente/certificate emise de organisme independente acreditate, prin care se atesta respectarea de catre of.a standardelor de protectie a mediului pentru activitati ce implica executia lucrarilor in cauza, conf.ISO 14001 sau echivalent.Se accepta si certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale UE. In cazul in care operatorul economic nu detine un certificate de mediu astfel cum este solicitat de autoritatea contractanta se accepta orice alte probe sau dovezi prezentate de operatorul economic respectiv, in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al protectiei mediului.In cazul asocierii, aceasta cerinta se demonstreaza individual de fiecare membru al asocierii, pentru partea din contract pe care o realizeazaPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
90
Descriere: Componenta financiara
componenta tehnica
10
Descriere: Termenul de garantie a lucrarii
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.09.2013 09:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 03.09.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: Pana la: 01.12.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 13.08.2013 08:20
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer