Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Alimentare cu energie electrica statie de epurare si statii de pompare in comuna Breasta, judetul DJ


Detaliu pentru invitatia numarul 321046
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNA BREASTA
Numar invitatie: 321046/29.02.2012
Denumire contract: Alimentare cu energie electrica statie de epurare si statii de pompare in comuna Breasta, judetul DJ
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA BREASTACod fiscal: 4554050, Adresa: COMUNA BREASTA, STR. CONSTANTIN ARGETOIANU NR. 11, Breasta, Telefon: 0251455244, Fax: 0251455244
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: COMUNA BREASTA, STR. CONSTANTIN ARGETOIANU NR. 11, Breasta, Romania, cod postal: 207115, telefon: +40 251455244, fax: +40 251455244, persoana de contact: DANIELA CRINGOIU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Primariei Breasta, COMUNA BREASTA, STR. CONSTANTIN ARGETOIANU NR. 11, Breasta, Romania, cod postal: 207115, telefon: +40 251455244, fax: +40 251455244
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Alimentare cu energie electrica statie de epurare si statii de pompare in comuna Breasta, judetul DJ
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Elaborarea proiectului tehnic si detaliilor de executie precum si executarea sistemului de alimentare cu energie electrica ? racorduri de MT, JT si posturi de transformare, pentru o statie de epurare si trei statii de pompare a apelor uzate, amplasate pe raza comunei Breasta, judetul Dolj.
II.1.6) CPV: 45231400-9 - Lucrari de constructii de linii electrice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 756, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
- 10.000 lei pentru o perioada de valabilitate de cel putin 90 zile calendaristice, incepand de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor;
- se constituie prin: - virament bancar in contul RO88TREZ29624700220XXXXX deschis la Trezoreria Craiova pentru Consiliul Local Breasta, C.U.I. ? 4554050, sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original;
- numerar, la casieria autoritatii contractante;
- se restituie in conditiile prevazute la art. 88 din H.G.R. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
Garantie de buna executie
- 5% din valoarea contractului, fara T.V.A.- se constituie prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. Contractantul areobligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia, un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului, fara T.V.A.. Pe parcursul executarii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont de disponibil prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pina la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie.- se restituie in conditiile prevazute la art. 92 din H.G.R. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Neincadrarea in prevederile art. 180, art. 181 din O.U.G. 34/2006Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: -Declaratie pe proprie raspundere privind netncadrarea in dispozitiile art. 180, 181 din O.U.G. 34/2006, conform modelelor anexate;Cerinta nr. 2Indepinirea obligatiilor de plata catre bugetul de stat si localModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: - certificat de atestare fiscala din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;
- certificat de taxe si impozite locale din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;Cerinta nr. 3Indeplinirea conditiilor de participare cu oferta independentaModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: - certificat de participare cu oferta independenta, conform modelului prezentat in ordinul presedintelui A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010;Cerinta nr. 4Neincadrarea in prevederile art. 69din O.U.G. 34/2006Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii-Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 69 din O.U.G. 34/2006, conform modelului anexat; Cerinta nr. 1Obiectul contractului trebuie sa aiba aiba corespondent in cadrul obiectelor de activitate ale ofertantuluiModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii-certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectele de activitate ale agentului economic;Cerinta nr. 2Ofertantul trebuie sa detina autorizatie pentru proiectare si executie instalatii electrice, emisa de ANREModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii- copii ale autorizatiilor ofertantului ? ATESTAT ANRE pentru proiectare tip B (0, 4 kV) si tip C1A (0, 4 ? 20 kV) si executie tip B (0, 4 kV) si tip C2A (0, 4 ? 20 kV) conform ordinului ANRE nr. 24/2007;
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Ofertantul trebuie sa demonstreze cala momentul semnarii contractului, va avea acces sau are disponibile resursele reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare, suficiente pentru a realiza cash-flow de executie a intregii lucrari, respectiv 750.000 lei, pentru intreaga perioada de executie a contractului, respectiv 5 (cinci) luni., Cerinta nr. 2Cifra de afaceri a agentului economic, in domeniul de activitate aferent obiectului contractului, pe anul 2010, sa fie mai mare de 1.500.000 lei sau echivalentul in euro (curs 4, 2943 lei/euro la 31.12.2010 conform site-ului eu.europa.budget)
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, conform modelului anexat, insotita de un contract de lucrari finalizat, (in sensul prevederilor art. 14 din Ordinul ANRMAP nr. 509/2011) in valoare de cel putin 750.000 lei, fara T.V.A. si care a avut ca obiect executarea de lucrari de alimentare cu energie electrica (retele si/sau racorduri electrice)Cerinta poate fi indeplinita si prin prezentarea a doua contracte distincte, astfel: - un contract avind ca obiect servicii de proiectare sisteme de alimentare cu energie electrica (retele si/sau racorduri electrice)si valoare de cel putin 50.000 lei, fara TVA- un contract avind ca obiect executia de lucrari de alimentare cu energie electrica retele si/sau racorduri electrice)si valoare de cel putin 700.000 lei, fara TVA, Cerinta nr. 2Informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatii, Cerinta nr. 3Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere precum si ale persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor, respectiv: - responsabil tehnic cu executia - specializarea instalatii electrice, atestat de MLPTL si/sau MEC;
- proiectanti de specialitate in domeniile constructii (cel putin o persoana) si in domeniul instalatii pentru constructii sau similar (cel putin o persoana atestata ANRE pentru prestare servicii de proiectare instalatii electrice cu putere pina la 20 kV);
- sef de santier;
- manager de proiect;, Cerinta nr. 4Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani., Cerinta nr. 5Informatii referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea contractului de lucrari, Cerinta nr. 6Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze, daca este cazul. Cerinta nr. 1Prezentare certificat ISO 9001:2008 privind asigurarea calitatii, in domeniul executiei lucrarilor de constructii si instalatii pentru constructii, Cerinta nr. 2Prezentare certificat ISO 14001:2005 privind protectia mediului, in domeniul executiei lucrarilor de constructii si instalatii pentru constructii
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Oferta Pret min.=60p; Oferta Pret n=(Pret min/Pret n)*60p
Perioada de garantie
5
Descriere: Oferta Pgmax=5p; Oferta n=(Pgn/Pgmax)*5p; Pgmin=24 luni; Pgmax=60 luni
Termenul de executie
35
Descriere: Oferta Temin=35p; Oferta Ten=(Temin/Ten)*35p; Temin=4 luni; Temax=10 luni
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Descarcare fisiere in format electronic, de la rubrica "Documentatie si clarificari"
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.03.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.03.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 29.02.2012 10:39
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer