Achizitie publica - Alimentare cu energie electrica Statie de Epurare, str. Margaritarului, Mun Targu Jiu, jud. Gorj
Detaliu pentru invitatia numarul 320389
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 320389/17.02.2012
Denumire contract: Alimentare cu energie electrica Statie de Epurare, str. Margaritarului, Mun Targu Jiu, jud. Gorj
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSOCIETATEA COMERCIALA CEZ DISTRIBUTIE S.A.Cod fiscal: 14491102, Adresa: STRADA BRESTEI NR 2, Craiova, Telefon: 0372523245, Fax: 0372523810
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Nicolae Titulescu, nr. 187, Craiova, Romania, cod postal: 200581, telefon: +40 372523247, fax: +40 372523810, persoana de contact: DRAGOS PICULESCU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Nicolae Titulescu, nr. 187, Craiova, Romania, cod postal: 200581, telefon: +40 372523247, fax: +40 372523810, persoana de contact: DRAGOS PICULESCU
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Alimentare cu energie electrica Statie de Epurare, str. Margaritarului, Mun Targu Jiu, jud. Gorj
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Alimentare cu energie electrica Statie de Epurare, str. Margaritarului, Mun Targu Jiu, jud. Gorj
II.1.6) CPV: 45231400-9 - Lucrari de constructii de linii electrice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 165, 600 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei pentru participare: 2.000, 00 lei In masura in care Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge o contestatie, autoritatea contractanta va retine contestatorului din cuantumul garantiei de participare o suma calculata in conformitate cu prevederile articolului 278 ^1 din OUG 34/2006, respectiv 1656, 00 lei.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor;Modul de constituire a garantiei pentru participare: garantia de participare se poate constitui si prin scrisoare de garantie bancara sau ordin de plata in contul nr. RO03BRDE170SV26689741700 BRD Suc. Craiova, sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Pe ordinul de plata este obligatorie mentionarea procedurii de achizitie.
Garantie de buna executie
Reprezinta 7% din valoarea contractului fara TVA. Se poate constitui si printr-un instrument de garantare emis in conditiile legi de o societate bancara sau de o societate de asigurari. Daca GBE se constituie prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale, contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la o banca agreata de ambele parti. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie in documentatia de atribuire. Contul astfel deschis este purtator de dobanda in favoarea contractantului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie pe proprie raspundere privind eligibilitatea completata in conformitate cu Formularul 12A din Sectiunea Formulare;2. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta;3. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG 34/2006, conform formularului anexat la rubrica ?Formulare?.Se va prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale.( original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?).Se vor prezenta esalonarile aprobate de organismele competente si dovada incadrarii in termen, in cazul existentei unor datorii.In cazul in care ofertantul nu a putut obtine in timp util certificatele solicitate acesta poate prezenta o declaratie pe proprie raspundere prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare, urmand ca in cazul unei solicitari din partea autoritatii contractante prezentarea acestora sa se faca ulterior, dar nu mai tarziu de data aprobarii raportului procedurii de atribuire a contractului de achizitie publica.Prezentarea de documente edificatoare prin care sa faca dovada ca: 1. Nu se incadreaza in situatia de a fi condamnat in ultimii cinci ani printr-o hotarire judecatoresca definitiva;2. Nu participare la activitati ale unei organizatii criminale: coruptie, frauda, spalare de bani3. Nu a fost condamnat, in ultimii trei ani, prin hotarare definitiva pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau comiterea unei greseli in materie profesionala.sau declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in art. 180 din OUG 34/2006Se va prezentacazierul judiciar pentru conducatorul unitatii.Documente care dovedesc inregistrarea ca I.M.M.: In conformitate cu legea nr. 346/14.07.2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii si Ordonanta nr. 27/ 26.01.2006 privind modificarea si completarea acesteia: Declaratia privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii ( anexa 1 din Ordonanta nr. 27);Calculul pentru intreprinderile partenere sau legate ( anexa 2 din Ordonanta nr.27)Documentele se vor depune in oricare din formele: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. 1. Certificat constatator emis de Oficiul Registrul Comertului emis cu cel mult 30 zile inainte de data licitatiei.In cazul ofertantului clasat pe primul loc inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, in cazul in care acesta a prezentat actul in copie conforma cu originalul, va prezenta pentru conformitate Certificatul constatator in original/ copie legalizata.2. ATESTAT ANRE tip E1, E2, C2A in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor, in conformitate cu Regulamentul nr. 24/2007 pentru atestarea agentilor economici care proiecteaza, executa, verifica si exploateaza inst. el. din sistemul electroenergetic.Documentele se vor depune in oricare din formele: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: a) O lista a pr. lucrari exec. in ultimii 5 ani, conf. form. 12 F (sec. formulare), insotita de certificari de buna exec. pt. cele mai imp. lucrari si care vor contine valori, perioada si locul executiei lucrarilor, modul de indepl. a obligatiilor, beneficiari, indif. daca sunt autoritati contractante sau clienti privati. Exp. similara se va referi la lucrari in retele electrice de distrib. si va rezulta din insumarea unor contr. executate in ultimii 5 ani, avand ca obiect pr. si/sau ex. unor lucrari similare cu cele din CS cu o valoare cel putin egala cu 75.000, 00 lei f. TVA, constand in pr. si/sau ex. lucrari in instalatii 20 kV aferente statiilor de transf. si lucrari in retelele electrice MT. In cazul in care ofertantul nu prezinta exp. similara pentru una sau mai multe tipuri de lucrari de pr. si/sau ex. lucrari in inst. 20 kV aferente statiilor de transf. si lucrari in retelele electrice MT, oferta este inacceptabila in conformitate cu art 36 alin.(1). Lit b) din HG 925/2006, Din lista privind experienta similara trebuie sa rezulte executia de lucrari de tipul celor supuse licitatiei in retelele electrice de distributie. Orice fisa referitoare la un contract trebuie sa fie insotita de recomandarea, din partea beneficiarului/clientului respectiv. Din lista privind experienta similara trebuie sa rezulte executia de lucrari de tipul celor supuse licitatiei in retelele electrice de distributie. Recomandarea trebuie sa precizeze cel putin urmatoarele aspecte: a) modul de indeplinire a obligatiilor contractuale pe parcursul derularii contractului respectiv; b) daca pe parcursul executiei lucrarilor au fost inregistrate: -neconformitati care au condus la refaceri partiale sau totale de lucrari; -cazuri de accidente tehnice produse din vina exclusiva a contractantului; -receptii amanate sau respinse din cauza nerespectarii parametrilor de calitate., b)Declaratie care contine informatii privind numarul mediu, in ultimii 3 ani, al personalului angajat, asigurarea cu personal de specialitate, numarul si pregatirea cadrelor de conducere precum si persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului, conform formularului 12I., c)CV ale persoanelor cheie in indeplinirea contractului. Declaratia ofertantului va fi insotita de CV-urile persoanelor responsabile direct cu indeplinirea contractului si ale altor specialisti cu sarcini cheie in indeplinirea contractului. CV-urile vor descrie principalele lucrari executate. - Responsabil tehnic cu executia lucrarii atestat in domeniul constructiilor de catre MDTR ? Directia Tehnica in Constructii conform Legii 10/1995. - Responsabilul tehnic cu executia lucrarii, specialist atestat de MEC in conformitate cu prevederile Legii 440/2002 privind aprobarea OG 95/1999, Ordinelor ministrului Economiei si Comertului nr.323/2000, 88/20003 si 324/2005. In conformitate cu Ord. MEC 264/2005 nu pot fi responsabili tehnici cu executia lucrarii, atestati in domeniul constructiilor de catre Inspectoratul de Stat in Constructii sau responsabili tehnici cu executia lucrarii specialisti atestati de MEC, angajatii SC CEZ DISTRIBUTIE SA., d) Se vor prezenta in copie carnetele de electricieni autorizati vizate la zi., f)Declaratie care contine informatii privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloacele de transport, laboratoarele si alte mijloace fixe pe care candidatul/ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului, conform formularului 12H. Pentru utilajele inchiriate se vor prezenta contractele de inchiriere. Prezentarea certificarii sistemului de management al calitatii conform ISO 9001/2008 si al protectiei mediului conform ISO 14001, certificare emisa de organisme acreditate
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: documentatia de atribuire se afla postata pe site-ul www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.03.2012 10:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 06.03.2012 11:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 17.02.2012 08:47