Achizitie publica - Alimentarea cu apa a localitatilor Gagiu si Medisoru Mic comuna Avramesti, judetul Harghita
Detaliu pentru invitatia numarul 339129
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 339129/09.11.2012
Denumire contract: Alimentarea cu apa a localitatilor Gagiu si Medisoru Mic comuna Avramesti, judetul Harghita
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA AVRAMESTICod fiscal: 4367892, Adresa: Avramesti, str. Principala, nr.126, Avramesti, Telefon: 0266-220024, Fax: 0266-220024
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Avramesti, str. Principala, nr.126, Avramesti, Romania, cod postal: 537010, telefon: +40 266-220024, fax: +40 266-220024, persoana de contact: Simo Dezso
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: La sediul primariei, sala de sedinte.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Alimentarea cu apa a localitatilor Gagiu si Medisoru Mic comuna Avramesti, judetul Harghita
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Construirea unei statii de repomparesi reclorinare la marginea satului Andreeni, relizarea unui rezervor tampon de inmagazinare de 150 mc care va fi alimentat printr-o conducta de 512 ml, de unde apa ajunge in mod gravitational in localitatile Goagiu si Medisoru Mic., Reteaua de distributie are o lungime de 7814 ml cuprinzand 13 camine cu vane de sectionare, 7 camine de aerisire, 3 camine de golire.
II.1.6) CPV: 45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 272, 980 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum garantie particip. 20.000 RON. Constit.cf.art 86 HG 925/2006, siart. 431 si 2781 din OUG nr. 34/2006, prin: virament bancar sau un instrument de garant. emis de o soc. bancara / de asig. in original, sa fie irevocabila. Instrumentul de garantare poate fi : Scrisoare de garantie Formularul 15- OP in cont RO04TREZ3525004XXX002900 al Comunei AvramestilaTrezoreria Cristur .Art.16 din Legea 346/2004 - sprijinirea IMM se aplica, inclusiv asociatilor Formularul 16. Termenul valabilitate garant. min. 90 zile de la data limita stabilita pt. depunerea ofertelor. Garantia se va retine in urmatoarele cazuri: Ofertantul isi retrage oferta in perioada de valab;Oferta sa fiind castigatoare nu constituie garantia de buna exec. in perioada de valabil. a oferteisau nu mai tarziu de 15 zile de la semnare contract;Oferta sa fiind castigatoare, refuza sa semneze contractul in perioada de valab. a ofertei;In cazul unei contestatii la CNSC, in masura in care CNSC respinge contestatia respectiva, se vor retine sumele prevazute in art. 2781 alin (1) din OUG nr. 34/2006.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de participare :5 % din valoarea contractului.Poate fi constituita prin :1. Un instrument de garantare emis in conditiile legiide o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract, cu respectarea art. 86 alin. (2) ? (4) din HG nr.925/2006; In cazul constituirii garantiei de buna executie prin scrisoare de garantie, se va utiliza Formularul nr. 17.2. Retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, caz in care se vatine cont de prevederile HG nr. 1045/2011.3. Lichiditati depuse la caseria PrimarieiAvramesti.Restituirea garantiei de buna executie se va face in conformitate cu dispozitiile art. 92 alin. (4) din HG nr. 925/2006, Perioada de garantie a lucrarii : minim 24 luni de la data receptiei la terminarea lucrarii.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratia de eligibilitateCompletare si semnare FORMULAR1 Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.In caz de asociere se completeaza de catre fiecare asociat2. Neincadrarea in cazurile prevazute de art. 181 din OUG nr. 34/2006Completare si semnare FORMULAR 2 Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari, prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Prezentare- Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa indeplinireaobligatiilor fiscale scadente in luna anterioara celei la care se depun ofertele.- Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa indeplinireaobligatiilor scadente in luna anterioara celei la care se depun ofertele.Documentele se prezinta in original, coipe legalizata sau copie lizibila cu mentiuea ?conform cu originalul?In caz de asociere se completeaza de catre fiecare asociatNota: Operatorii economici nerezidenti (straini) au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata catre bugetul de stat si cel local, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea in limba romana, autorizata si legalizata a acestora.3. Evitarea conflictului de intereseIncadrarea oricaruia dintre asociati, subcontractanti sau sustinatori tertiin oricare din situatiile prevazute la art.69ยน din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertei din procedura de atribuire a contractului.Completare si semnare FORMULAR 3 Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 691 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari, prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare prin Legea nr. 279/2011.Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante Simo Dezso Szabolcsprimar, Kibedi Emil viceprimarSofalvi Julianna. -secretar comuna, SzaszJolan contabil sef si responsabil achizitii, membrii consiliului local care participa la aprobarea bugetului, Kelemen Sandor, Gal Zoltan Levente, Lorinczi Arpad, membrii comisiei de evaluare care va fi numita dupa aprobarea przentei proceduri si eventualii experti cooptati.In caz de asociere se completeaza de catre fiecare asociat sau eventual sustinator.4. Participarea cu oferta independentaCompletare si semnare FORMULAR 4 Declaratie pe propria raspundere privind participarea la procedura cu oferta independenta, conform Ordinuluipresedintelui ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independentaIn caz de asociere se completeaza de catre fiecare asociat5 Declaratie privind calitatea de participant la proceduraOfertantul nu are dreptul ca in cadrul aceleiasi proceduri: a) sa depuna doua sau mai multe oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturor ofertelor in cauza;b) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant subcontractant.Completare Formular nr. 5.c) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca tert sustinator in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat mai sus.Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita in mod direct informatii de la autoritatile competente care emit documente relevante in scopul verificarii datelor din declaratiile furnizate de ofertanti 1 Obiectul de activitate corespunzator obiectului proceduriiCertificat constatator emis de ORC , din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic, faptul ca nu sunt incluse mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei si ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la suspendarea temporara a activitatii, operata in perioada de depunere a ofertelor si/sau de executare a contractului.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAENal ofertantului din certificatul constatator emis de ORC. ( constructii edilitare si de gospodarie comunala sau echivalent)Documentul se va prezenta in original, in copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata , ,conform cu originalul??.In cazul prezentarii certificatului constatator ORC in copie lizibila, inaintede transmiterea comunicarii rezultatului procedurii se va solicita ofertantului situat pe primul loc, saprezinte, pentru conformitate, documentul in original / copie legalizata.Pentru persoanele straine, document echivalent din care sa rezulte apartenenta din punct de vedere profesional si obiectul activitatii identic cu obiectul contractului, insotite de traduceri autorizate in limba romana.In caz de asociere se asigura de catre fiecare asociat.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1.Informatii privindsituatia economico-financiara: a) cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani intregi 2009, 2010 si 2011 sa fie de minim2.400.000 lei.Se prezinta Bilantul contabil la 31.12.2009, 31.12.2010 si 31.12.2011, vizat si inregistrat la organul competent in copie lizibila semnat pentru conformitate.Persoanele juridice straine: bilantul contabil pentru anii 2009, 2010 si 2011, inregistrat la autoritatea competenta in tara respectiva, sau documente echivalente prezentate in traducere legalizata in limba romana.Pentru calcului echivalentei se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parteIn caz de asociere cerinta se indeplineste in mod cumulativ.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Experienta similara profesionala a ofertantului: indeplinirea a cel putin unui contract sau cel mult doua contracte similare ca natura si complexitate, in valoare cumulata de minim 1.200.000 lei. fara tva .Realizarea lucrarii va fi dovedita prin prezentarea Procesului verbal de receptie partiala, a PV de receptie la terminarea lucrarilor sau a PV de receptie finala, din care sa rezulte valoarea de executie receptionata.Pentru calcului echivalentei se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte.Se prezinta Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani. (calculati de la data limita de depunere a ofertelor)In caz de asoc. cerinta se va indeplini prin cumularea resurselor tuturor asociatilor., 2 Capacitate profes. - Informatii privind pers de specialit.Declaratia privind pers. de spec. de care poate dispune ofertantul.- sef santier, cu diploma de inginer cu studii superioare in specialit. de instalatii sau constructii edilitare, cu experienta prof. in domeniu, doveditaprin participarea la cel putin un proiect similar;
- manager de proiect atestat (cu certificat emis de un organ abilitat de MECT si MM) .- RTE, atestat de MDRT in domeniul lucr. edilitare si de gospodarie comunala- Resp. cu controlul calitatii, numit de conducatorul oper. econ, dovezi din care sa rezulte ca a participat la realizarea a cel putin unui contract similar.- O declaratie ref. la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani.Se prezinta: diplome de studii, atestari si CV-uri pentru toate persoanele nominalizate pentru indeplinirea contractului, (certificat de manager de proiect, autorizatie RTE pentru responsabilul tehnic cu executia.), 3. Capacitate tehnica privind dotarea cu utilaje si echipamente: O declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari. Cerinta obligatorie : ofertantul sa poata dispune de cel putin urmatoarele utilaje si echipamente: excavator, buldozer, autobasculante, mai mecanic, masina de sudat polietilena, laborator de analizaSe vor anexa documentele care atesta detinerea (dotarea proprie/ inchirierea sau alte forme de punere la dispozitie) a utilajelor, instalatiilor, echipamentelor tehnice si laboratoarelor implicate in realizarea contractului, 4 Informatii privind asociatii (daca este cazul) Se vaprezenta un acord de asociere cu mentiunea ca toti asociatii isi asuma raspunderea colectiva si solidara pentru indepl. contractului.In cazul asocierii a doua sau a mai multor op. ec. pentru situatia ec ? financiara si pentru capacitatea tehn. se ia in considerare valoarea insumata a capacitatilor partenerilor asociati, fiecare avand obligatia indeplinirii cerintelor in raport cu cota de participare in asociere, 5Informatii privind subcontractantii(daca este cazul)Declaratieprivind partile din contract pe care op. ec. are intentia sa le subcontracteze cu datele de recunoastere ale subcontractantilor si acordul lorSubcontr. nuprezinta documente de calificare dar capacit. lor tehn- prof. si ec-fin. se ia in considerare., 6. Informatii privind sustinerea tehnica sau financiara (daca este cazul)In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara sau cea tehnico-profesionala invocand si sustinerea acordata de o alta persoana, atunci are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica prin care acesta confirma faptul cava pune la dispozitia ofertantului resursele financiare, ori cele tehnice si profesionale invocate. Persoana care asigura sustinerea, nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura , conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit a) , c1 ) si d) din OUG nr. 34/2006. Prevederile art. 691din OUG nr. 34/2006 se aplica si tertului sustinator. 1 Certificarea calitatii lucrarilorCertificat ISO 9001 din domeniul constructiilor edilitare si de gospodarie comunala, in copie lizibila semnata si stampilata ?conform cu originalul??.sau alt document echivalent emis de organisme abilitate in acest sens din alte tari ale UE in copie legalizata.In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, cerinta minima obligatorie se indeplineste individual de catre fiecare asociat pentru partea din contract pe care o realizeaza.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Punctajul pentru factorul pret se calculeaza astfel: a) pentru cel mai scazut pret dintre oferte se acorda 70 de puncte;b) pentru alt pret decat cel prevazut la lit. a) ?Pn? punctajul se acorda astfel: Ppret = (Pretul minim / Pn) X 70
Durata de executie a lucrarilor
15
Descriere: a) pentru cea mai scurta durata d(m) (cea mai mica durata de realizare a lucrarii: durata minima) seacorda 15 puncte;b) pentru alta durata d(n) (alte durate de realizare a lucrarii ofertate de participanti) se acorda astfel: P durata= (durata minima/durata(n) ) x 15Atentie : Durata minima admisibila :6 luni . Oferta cu durata de executie mai mica de 6 luni nu va fi punctatasuplimentar.Ofertele care nu seincadreaza in durata de executie maxima de24 lunivor fi respinse ca neconforme.
Perioada de garantie acordata
15
Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare ?perioada de garantie a lucrarilor executate? se acorda astfel: Oferta cu cea mai lunga perioada de garantie primeste punctajul maxim = 15puncte. Celelalte oferte : Oferta analizata / Ofertacu perioadade garantie cea mai lunga x punctajul maxim. Nota : ofertele cu perioada de garantie sub 24 luni vor fi respinse ca neconforme. Ofertele cu perioada de garantie intre 2 ani si 10 ani se puncteaza conform celor indicate mai sus. Ofertele cu perioada de garantie mai lunga de 10 ani nu se puncteaza suplimentar.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Atasat prezentei invitatii.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 23.11.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 23.11.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 08.11.2012 13:30