Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ALIMENTAREA CU APA A SATELOR GALICEA, TEIU, VALEA RAULUI SI OSTROVENI SI CANALIZAREA SATELOR GALICEA SI OSTROVENI


Detaliu pentru invitatia numarul 337358
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Comuna Galicea
Numar invitatie: 337358/12.10.2012
Denumire contract: ALIMENTAREA CU APA A SATELOR GALICEA, TEIU, VALEA RAULUI SI OSTROVENI SI CANALIZAREA SATELOR GALICEA SI OSTROVENI
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna GaliceaCod fiscal: 2451118, Adresa: primaria Galicea, str. Galicea, com. Galicea, jud. Valcea, Galicea, Telefon: 762160, Fax: 762160
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: primaria Galicea, str. Galicea, com. Galicea, jud. Valcea, Galicea, Romania, cod postal: 247205, telefon: +40 0250762160, fax: +40 0250762160, persoana de contact: Elena Fumuru
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: primaria Galicea, str. Galicea, comuna Galicea, judetul Valcea, cod postal: 247205
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ALIMENTAREA CU APA A SATELOR GALICEA, TEIU, VALEA RAULUI SI OSTROVENI SI CANALIZAREA SATELOR GALICEA SI OSTROVENI
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Scopul contractului este executia lucrarilor pentru proiectul " Alimentarea cu apa a satelor Galicea, Teiu, Valea Raului si Ostroveni si canalizarea satelor Galicea si Ostroveni?, proiectarea si executarea lucrarilor din cap. 2 devizul general - bransamente electrice a obiectivelor.Obiectivul Alimentarea cu apa: Captarea apei prin 2 foraje; Aductiunea apei in lungime de 580 m; Inmagazinarea apei 300 mc; Retele distributie 7600 m;Obiectivul Canalizare menajera: Retea canalizare Dn250mm L=6100m; 6 statii de pompare; Conducta refulare; Statie de Epurare - Q=160mc/zi;Valoarea estimata fara TVA: intre 6063823 si 6510707 lei. Valoarea minima a intervalului reprezinta valoarea estimata a prezentei proceduri (in functie de care se vor elabora si evalua ofertele), iar valoarea maxima reprezinta valoarea estimata ce contine si valoarea posibilelor suplimentari
II.1.6) CPV: 45231300-8 - Lucrari de constructii de conducte de apa si de canalizare a apelor reziduale la mare distanta (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 6, 510, 707 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
CUANTUMUL GARANTIEI DE PARTICIPARE: 121276 LEIPerioada de valabilitate a garantiei pentru participare este de 90 de zile de la data limita de primire a ofertelor. Garantia de participare se poate constitui prin virament in contul nr. RO44TREZ682500220X000985 deschis la Trezoreria Babeni, judetul Valcea, cod fiscal 2541118, sau printr- un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de catre o societate de asigurari care se prezinta in original in cuantumul si pentru perioada si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire (Formular 10). Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia cand ofertantul se afla in una din situatiile prevazute la art. 86 din HG 925/2006. In cazul unei contestatii respinse ca nefondata de catre CNSC, ofertantului caruia i s-a respins contestatia i se va retine suma conform art. 2781 din OUG 34/2006.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 5% din pretul fara TVA al contractului.Garantia de buna executie se constituie conform art. 90 alin (1) din HG 925/2006. Se vor avea in vedere prevederile HG nr.1045/2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Se vor prezenta: 1. In cazul in care oferta nu este semnata de catre reprezentantul legal al ofertantului se va completa Formularul nr. 24 Imputernicire pentru semnatarul ofertei;2. Formularul 1 - Declaratie de eligibilitate;In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art. 186 si 190 din OUG 34/2006 si sustinatorii acestuia trebuie sa prezinte acest formular.3. Formularul - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art. 186 si 190 din OUG 34/2006 si sustinatorii acestuia trebuie sa prezinte acest formular.4. Certificatul eliberat de Administratia Finantelor Publice din care sa rezulte faptul ca operatorul economic nu are obligatii fiscale de plata catre bugetul de stat, scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (cu respectarea indicatiilor din nota de mai jos);5. Certificatul eliberat de Autoritatile Publice Locale din care sa rezulte faptul ca operatorul economic nu are obligatii fiscale de plata catre bugetul local, scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (cu respectarea indicatiilor din nota de mai jos);Nota: Certificatele trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Aceste documente vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila ?conform cu originalul?.Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator eliberat de autoritati ale tarii de origine.Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila ?conform cu originalul? , insotite de traducerea autorizata in limba romana. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.6. Formularul 2A - Certificat de participare cu oferta independenta;7. Formularul 2B - Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (evitarea conflictului de interese cu persoane care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante cum ar fi: Nafliu Ion, Udrea Florea, Ogogeanu Gheorghe, Lacraru Ion Bogdan, Fumuru Elena, Clenci Nicolae si consilierii locali: Barsan Nicolae, Ceausescu Ion, Dinculescu Adriana, Filipoiu Mihai, Gerea Nicolae, Laculeanu Marian, Maracine Florian, Maracine Marin, Stan Narcisa Mihaela, Sogor Nicolae Liviu, Udrea Florea, Vlasceanu Emilian, Voicu Ion).8. Formularul 12 - Declaratia privind calitatea de participant la proceduraIn cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare.In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art. 186 si 190 din OUG 34/2006 si sustinatorii acestuia trebuie sa prezinte acest formular. Certificate inregistrare persoane juridice romane: 1.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorialDocumentele vor fi valabile la data deschiderii ofertelor si vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila ?conform cu originalul?In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art. 186 si 190 din OUG 34/2006 si sustinatorii acestuia trebuie sa prezinte acest formular.2.Atestat ANRE ? de tip B pentru ?proiectare si executare de instalatii electrice interioare pentru constructii civile si industriale, bransamente aeriene si subterane, la tensiunea nominala de 0, 4 kV?, in vederea executarii instalatiilor electrice.3.Atestat ANRE ? de tip C1a pentru ?proiectare de linii electrice aeriene sau subterane, cu tensiuni nominale de 0, 4 kV÷20kV, si posturi de transformare cu tensiunea nominala superioara de cel mult 20 kV ?, in vederea executarii instalatiilor electrice cuprinse in cap. 2 din Devizul general.4.Atestat ANRE ? de tip C2a pentru ?executare de linii electrice aeriene sau subterane, cu tensiuni nominale de 0, 4 kV÷20kV, si posturi de transformare cu tensiunea nominala superioara de cel mult 20 kV ?, in vederea executarii instalatiilor electrice cuprinse in cap. 2 din Devizul general.Nota: In cazul unui grup de operatori economici care depun oferta comuna, cerinta este considerata indeplinita daca unul din asociati detine atestarea/autorizarea respectiva si numai cu conditia ca acesta sa execute integral partea din contract pentru care este solicitata autorizarea respectiva.Certificate inregistrare persoane juridice straine: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Ofertantii nerezidenti vor prezenta documentele in original sau copie legalizata, insotite de traducerea autorizatain limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Bilanturile contabile vizate si inregistrate de organele competente, pentru anii 2009, 2010, 2011. Pentru ofertantii nerezidenti, in cazul carora legislatia tarii de origine nu prevede inregistrarea bilantului. Ofertantul va prezenta ultimele 3 bilanturi contabile anuale si anexele la acestea. Bilanturile contabile in copie lizibila ?conform cu originalul ?. Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizateale documentelor solicitate mai sus., Cerinta nr. 2Cifra medie de afaceri globala pe ultimii trei ani trebuie sa fie egala sau mai mare decat12127646 lei; Se vor prezenta informatii pentru ultimii 3 aniSe solicita cifra de afaceri care vizeaza activitatea din ultimii 3 ani, in functie de informatiile si documentele disponibile ale operatorilor economici. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular, iar cerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulativ. Pentru calcul cifrei de afaceri exprimate in alta moneda decat Lei se va folosi cursul mediu comunicat de catre Banca Nationala a Romaniei pentru anii indicati (www.bnr.ro). An 2009, Curs mediu = 4, 2373; An 2010, Curs mediu = 4, 2099; An 2011, Curs mediu = 4, 3197;, Cerinta nr. 3Scrisoare de bonitate bancara privind datele de identificare, obiectul de activitate, forma juridica de organizare, tipul de capital, indicatorii privind cifra de afaceri, profitul brut/net, rata profitului net, rata lichiditatii globale, rata solvabilitatii generale, experienta cu clientul la data 30 iunie 2012.Se solicita prezentarea unei Scrisori de bonitate bancara., In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste cerinte., Daca ofertantul/candidatul isi demonstreaza capacitatea economica si financiara invocand si sustinerea acordata de alta persoana, se va dovedi sustinerea prin angajament ferm al persoanei respective, in forma autentica. Tertul sustinator nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform art.180 si 181 lit.a), c1), d). Completare Formular 8; Completare Formularul 3; Bilanturile contabile pentru anii 2009, 2010, 2011, in copie lizibila ?conform cu originalul ?.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Listalucrarilor executate in ultimii 5 aniCompletare Formular 4 ? Lista principalelor lucrari executate, Cerinta nr. 2Informatii privind experienta similaraSe solicita prezentarea a maxim 2 contracte (1 contract de proiectare + 1 contract de executie) in valoare totala de minim 6063823 lei. In cazul in care documentele prezentate nu sunt relevante, autoritatea contractanta poate solicita informatii si documente suplimentare.Completare Formular 4A-proces verbal de receptie partiala/la terminarea lucrarilor/finala in copie lizibila ?conform cu originalul ?.-recomandare din partea beneficiarului in copie lizibila ?conform cu originalul ?.-contract de executie in copie lizibila ?conform cu originalul.Pentru experienta similara exprimata in alta moneda decat Lei se va folosi cursul mediu comunicat de catre Banca Nationala a Romaniei pentru anii indicati, Cerinta nr. 3Informatii referitoare la personal: -Manager de Proiect/Reprezentant Contractor ? experienta profesionala in functia de Manager/ Reprezentant Contractor in contracte de executie in cel putin un contract cu obiect similar, atestat conform legislatie in vigoare. Studii superioare de lunga durata;
- Responsabil cu controlul calitatii (CQ) numit prin decizie interna, in domeniul constructiilor edilitare si de gospodarie comunala;
-Responsabil tehnic cu executia(RTE), atestat in domeniul constructiilor edilitare si de gospodarie comunala;, Responsabilul tehnic cu executia lucrarii, specialist atestat de Ministerul Economiei, Comertului si Mediului de Afaceri in conformitate cu prevederileOrdinului ministrului Economiei, Comertului si Mediului de Afaceri nr. 364/2010, Legii 440/2002 privind aprobarea OG 95/1999, Ordinelor ministrului Economiei si Comertului nr.323/2000, 88/20003 si 324/2005. In conformitate cu Ord. MEC 264/2005 nu pot fi responsabili tehnici cu executia lucrarii, angajatii SC CEZ DISTRIBUTIE SA sau altele similare;
-Responsabilul tehnic cu sudura (RTS) personal tehnic de specialitate, specialist atestat de ISCIR, in conformitate cu prevederile Legii 64/2008 republicata si a Prescriptiilor tehnice PT-CR 7-2010, - Sef de santier: experienta profesionala in acesta functie prin participarea la cel putin un contract de executie cu obiect similar. Studii superioare tehnice de lunga durata in inginerie civila;
-Inginer proiectant instalatii electrice autorizat ANRE IIIA, pentru proiectare de linii electrice aeriene sau subterane, cu tensiuni nominale de 0, 4 kV÷20kV, si posturi de transformare cu tensiunea nominala superioara de cel mult 20 kV, cu experienta profesionala in acesta functie prin participarea la cel putin un contract de proiectare cu obiect similar. Studii superioare tehnice de lunga durata;
-Inginer ? experienta profesionala in instalarea si punerea in functiune a echipamentelor: statii de epurare, statii de pompare, statii de repompare ape menajere. Participarea la instalarea si punerea in functiune in cel putin un contract cu obiect similar. Studii superioare tehnice de lunga durata;, -Inginer- specializarea topografie, experienta profesionala in acesta functie prin participarea la cel putin un contract de executie cu obiect similar. Studii superioare tehnice de lunga durata;Ofertantul dispune de personal de executie pe specialitati astfel dimensionatincat sa asigure executarea lucrarilor conform graficului de executie propussi corelat cu extrasele de manopera, cu echipamentele din dotare, cu resursele financiare proprii: - minim2 Electricieni autorizati ANRE IIIB, pentru executia de instalatii electrice;
- minim 2 Sudori autorizati PEID, pentru executia lucrarilor de sudura in polietilena ;Completare Formular 6 -?Informatii referitoare la personalul responsabil pentru indeplinirea contractului?, In cazul unei asocieri se va prezenta si formularul pe intreaga asociere (cerinta obligatorie).Completare Formular 7 ? Declaratie de disponbilitatePentru cei nominalizati se vor prezenta: - Curriculum vitae;
- Certificat de autorizare/Decizie interna, legitimatie etc., valabile, in copie lizibila ?conform cu originalul ?;
- Contract de munca/servicii/colaborare, in copie lizibila ?conform cu originalul ?;
- Diplome/atestate/cursuri de calificare din care sa reiasa ca sunt autorizati pentru rolul pentru care au fost propusi, in copie lizibila ?conform cu originalul ?.Nu se accepta propunerea unor persoane de specialitate care sa ocupe doua sau mai multe pozitii din cele mentionate., Cerinta nr. 4Utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice si laboratoarele necesare pentru indeplinirea stricta a lucrarilor.Ofertantii trebuie sa-si dimensioneze resursele tehnice disponibilizate astfel incat sa faca dovada capacitatii de a acoperi integral executia lucrarilor (corelarea cu extrasele de resurse din oferta financiara), in functie de graficul de executie propus, cu luarea in considerare a punctelor critice evidentiate in grafic.Utilajele si echipamentele propuse acopera necesarul conform extrasului deutilaje ofertat corelat cu graficul de executie propus, cu personalul deexecutie alocat.Ofertantul va face dovada detinerii sub orice forma (proprietate/contract de inchiriere/leasing/angajament de punere la dispozitie) a echipamentelor, utilajelor, instalatiilor, declarate de autoritatea contractanta in Formularul 5., Cerinta obligatorie: Ofertantul trebuie sa faca dovada ca detine sub orice forma (proprietate/contract de inchiriere/leasing/angajament de punere la dispozitie) a urmatoarelor: - Statie de preparare betoane, autorizata conform prevederilor legale;
- Statie de sortare agregate si balastiera, autorizate conform prevederilor legale;
- Instalatie de foraj orizontal, necesara pentru subtraversare DN, autorizate conform prevederilor legale;
- Instalatie de foraj vertical, necesara pentru executie puturi la 200 m, autorizate conform prevederilor legale;
- Laborator de incercari minim de gradul II autorizat pentru lucrarile care fac obiectul contractului.Documentele vor fi valabile pe durata contractului. In contract se va specifica exact utilajele inchiriate si disponibilitatea acestora pe tot parcursul lucrarii.Contractele vor fi insotite in cazul vehicolelor de certificatul de inmatriculare, iar in cazul utilajelor de certificatul de inregistrare la primarie (in copie lizibila ?co, Pentru utilajele, echipamentele si dotarile mai sus mentionate se vor prezenta rapoartele tehnice de inspectie a utilajelor, licentele de functionare, avize de mediu, autorizatii ISCIR ? dupa caz (in copie lizibila ?conform cu originalul?).Fiecare ofertant are obligatia de a prezenta lista utilajelor necesare la indeplinirea integrala a contractului cu respectarea conditiilor din caietele de sarcini, in functie de tehnologia proprie de executie propusa si in concordanta cu documentele prezentate in oferta tehnica si in oferta financiara (cerinta obligatorie).In cazul unei asocieri se va prezenta si formularul pe intreaga asociere (cerinta obligatorie)., Completare Formular 5-?Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice"Documente (in copie lizibila ?conform cu originalul?) privind dovada detinerii sub orice forma (proprietate/contract de inchiriere/leasing/angajament de punere la dispozitie) a utilajelor, instalatiile, echipamentele tehnice declarate in Formul 5, Cerinta nr. 5Informatii privind subcontractantiiCompletare Formular 9 -?Declaratie subcontractanti?Completare Formular 12B -?Date recunoastere subcontractanti?, Cerinta nr. 6Informatii privind asociatiiOperatorii economici se pot asocia in vederea participarii la procedura de achizitie prezentand o oferta comuna.Partenerii asociati nu pot participa la aceeasi procedura si ca ofertanti asociati si ca ofertanti individuali sau ca asociati in mai multe asociatii ori ca subcontractanti ai unui alt ofertant.In cazul in care oferta declarata castigatoare va fi o oferta depusa de catre o asociatie de operatori economici, autoritatea contractanta va solicita ca asocierea operatorilor economici sa fie legalizata ? cu desemnarea unui lider de asociatie ? fara obligatia ca prin aceasta asociere sa se formeze o noua persoana juridica.Completare Formular 12A -?Acord de asociere?, Daca ofertantul/candidatul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de alta persoana, se va dovedi sustinerea prin angajament ferm al persoanei respective, in forma autentica. Tertul sustinator nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform art.180 si 181 lit.a), c1), d)Completare Formular 28;Completare Formular 29 (dupa caz);Completare Formular 30 (dupa caz);, In cazul asocierii fiecare asociat va prezenta propriile documente de calificare. Cerinta nr. 1Cerinte privind certificarea sistemului de management al calitatii conform stadardului ISO 9001:2008.Pentru ofertantii nerezidenti se vor accepta si certificate echivalente emise de organisme abilitate in alte state ale Uniunii Europene. Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizateale documentelor solicitate mai sus.Se accepta si ofertantul care dovedeste ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca ofertantul va primi certificarea. Se solicita Certificat privind implementarea si mentinerea unui Sistem de Management al Calitatii, SR EN ISO 9001:2008 /(2000), in copie lizibila conform cu originalul., Cerinta nr. 2Cerinte privind certificarea sistemului de management de mediu conform stadardului ISO 14001:2005.Pentru ofertantii nerezidenti se vor accepta si certificate echivalente emise de organisme abilitate in alte state ale Uniunii Europene. Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizateale documentelor solicitate mai sus.Se accepta si ofertantul care dovedeste ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca ofertantul va primi certificarea. Se solicita Certificat privind implementarea si mentinerea unui Sistem de Management de Mediu, SR EN ISO 14001:2005 /(2004), in copie lizibila conform cu originalul
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
65
Descriere: Componenta financiara Pretul total : Pentru cel mai mic pret total (Pretmin) ofertat se acorda maximul de punctaj Amax= 65; Pentru alt pret total (Pret n) An=Pretmin/Pret n x 65; Unde An = punctajul ofertei n pentru factorul de evaluare A, Pretmin = Valoarea in lei fara TVA a ofertei cu pretul cel mai mic, Pretn = Valoarea in lei fara TVA a ofertei n, 65 = punctajul maxim alocat factorului de evaluare A.
Termenul de finalizare (proiectare+executie) (B)
15
Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare ?termen de finalizare? se acorda astfel: Pentru cel mai mic termen de executie (Tmin) ofertat se acorda maximul de punctaj Bmax=15; Pentru alt termen de executie (Tn) Bn=Tmin/Tn x 15; Unde: Bn = punctajul ofertei n pentru factorul de evaluare B, Tmin = cel mai scurt termen propus si acceptat in luni, Tn = termenul propus de ofertantul n in luni; 15 = punctajul maxim alocat factorului de evaluare B. Tn va fi exprimat in luni. Tn maxim acceptat este de 15 luni. Ofertele cu un Tn mai mare de 15 luni vor fi considerate neconforme. Autoritatea contractanta considera ca durata minima realista sub care oferta nu va fi punctata suplimentar este de 10 luni. Ofertantii vor prezenta in cadrul propunerii tehnice documente justificative cu privire la factorul de evaluare.
Costul operational total, calculat ca si cost operational anual maxim garantat (C), pentru STATIA DE EPURARE propusa de ofertant prin oferta tehnico-financiara
20
Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare ?Costul operational total pentru Statia de epurare, calculat ca si cost operational anual maxim garantat (CO)? se acorda astfel: Pentru cel mai mic cost operational CO(min) ofertat se acorda maximul de punctaj Cmax= 20; Pentru alt cost operational CO(n) ofertat, decat cel mai mic se acorda punctaj conform formulei: Cn=[CO(min) / CO(n)] x 20; 20 = punctajul maxim alocat factorului de evaluare C. Ofertantii vor prezenta in cadrul propunerii tehnice documente justificative cu privire la factorul de evaluare.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: direct din S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.10.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 30.10.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 12.10.2012 09:18
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer