Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ALIMENTAREA CU ENERGIE ELECTRICA A VIITORILOR CONSUMATORI CASNICI IN LOCALITATEA VIISOARA - ZONA ZURCUMBA, COMUNA VIISOARA, JUDETUL CLUJ


Detaliu pentru invitatia numarul 348452
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA VIISOARA (CONSILIUL LOCAL AL COMUNEI VIISOARA))
Numar invitatie: 348452/13.06.2013
Denumire contract: ALIMENTAREA CU ENERGIE ELECTRICA A VIITORILOR CONSUMATORI CASNICI IN LOCALITATEA VIISOARA - ZONA ZURCUMBA, COMUNA VIISOARA, JUDETUL CLUJ
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA VIISOARA (CONSILIUL LOCAL AL COMUNEI VIISOARA))Cod fiscal: 4426280, Adresa: VIISOARAnr. 589, Viisoara, Telefon: 0264327560, Fax: 0264327561
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: VIISOARAnr. 589, Viisoara, Romania, cod postal: 407590, telefon: +40 0264327560, fax: +40 0264327561, persoana de contact: PATRU ILEANA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Viisoara nr.589, jud.Cluj
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ALIMENTAREA CU ENERGIE ELECTRICA A VIITORILOR CONSUMATORI CASNICI IN LOCALITATEA VIISOARA - ZONA ZURCUMBA, COMUNA VIISOARA, JUDETUL CLUJ
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Prin acest proiect se propune: -realizare LES 20 KVcu conductoare universale torsadate inlungime de 4, 5 km-PTA 20/0, 4 KV ? 100 KVAValoarea estimata a contractului este 572.470 leiValoarea contractului de executie este de 520.427 leiValoarea de cheltuieli diverse si neprevazute este de52.043lei reprezentand10 % din valoarea de executie
II.1.6) CPV: 45231400-9 - Lucrari de constructii de linii electrice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 572, 470 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 10.000 lei sau echivalent valuta la un curs BNR valabil la data publicarii in SEAP a invitatiei de participare. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare ? 90 zile calendaristice de la data limita stabilita pentrudepunereaofertelor. Garantia de participare se va constitui in conformitate cu HG 925/2006, art 86 si anume: 1. prin scrisoare de garantare sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau o societate de asigurari, care se va prezenta in original, in cuantumul si perioada prevazuta in Fisa de date a achizitiei; aceasta trebuie sa contina si prevederile art 87 din HG 925/2006 si art 278^1 din OUG 34 cu modificarile si completarile ulterioare ; 2. garantia de participare se poate constitui si prin depunerea unui ordin de plata, care sa ateste viramentul acesteia in contul RO11TREZ2195006XXX005973 deschis in numele Comunei Viisoara la Trezoreria Turda, CUI 4426280. Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata pana cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. In cazul unei contestatii, in masura in care Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge respectiva contestatie, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare suma de4300, 43 lei, calculata conform art. art. 278^1 din OUG 34 /2006.Prevederile alin.1 de la art. 278^1 se aplica si in cazul in care contestatorul renunta la contestatie.Garantia de participare se va restitui in conformitate cu H.G. 925/2006 art.88. IMM-urile vor beneficia de reducere de 50% a cuantumului garantiei de participare, in conformitate cu prevederile art.16 din Legea 346/2004.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 10% din valoarea contractului fara TVA. Garantia de buna executie se poate constitui, conform HG 925/2006 art.90:1) Printr-un instrument de garantare/scrisoare de garantie bancara emis in conditiile legii de o societate bancara/societate de asigurari sau banca, in cuantum de 10% din valoare contractului fara TVA. sau 2) Garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide un cont distinct la dispozitia autoritatii contractante la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Alimentarea si administrarea contului de garantii se va realiza conform prevederilor HG.1045/2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea. Prezentare Formular 6 - forma de prezentare: in original. In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei. In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta. Prezentare Formular5 - forma de prezentare in originalDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din ordonanta OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Prezentare Formular 7 - forma de prezentare in originalCertificatul de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale eliberat de Directia de impozite si taxe locale. Se va prezenta formularul specific autoritatii emitente, din care sa reiasa ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile exigibile pana la termenul legal al scadentei de plata, facand dovada ca nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Forma de prezentare: in original sau copie conforma cu originalul.Certificatul de atestare fiscala eliberat de Administratia Finantelor Publice pentru obligatiile de plata catre bugetul consolidat general.Se va prezenta formularul specific autoritatii emitente, din care sa reiasa ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile exigibile pana la termenul legal al scadentei de plata, facand dovada ca nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Forma de prezentare: in original sau copie conforma cu originalul.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic, nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile se accepta prezentarea unei declaratii autentice data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Conditie de calificare: Cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora, ofertantul trebuie sa faca dovada ca nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din ordonanta OUG34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare ? Formular 8Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/Subcontractantul/tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv ori care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a) din OUG34/2006 cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuire.Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Roman Ioan-primar, Heghes Artemie-viceprimar, Blaj Gheorghina-secretar, Pop Vasile Cristian ? contabil, Patru Ileana ? inginer, Gal Victor-consilier local, Cheres Monica-consilier local, Tatar Ioan-consilier local, Burciu Ioan-consilier local, Mornea Ana-consilier local, Hadarean Adrian-consilier local, Peter Francisc-consilier local, Balasz Gyozo Balasz-consilier local, Placintar Ioan-consilier local, Selegean Grigore-consilier local, Berar Liviu-consilier local, Corovei Radu-consilier local, Mocean Gabriel-consilier local, Iova Gheorghe-consilier local Orice document solicitat va fi prezentat in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? cu semnaturasi stampila. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic, in conformitate cu legislatia tarii, nu seutilizeaza stampila, se va accepta o declaratie pe propria raspundere din partea operatorului economic in acest sens.Documentele emise in alta limba decat romana trebuie sa fie insotite de traducere autorizata si legalizata in limba romana.In cazul in care persoana care semneaza declaratiile/formularele solicitate nu este reprezentantul legal al operatorului economic, se vaatasa o imputernicire pentru aceastaPersoane juridice/fizice romane : Sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica, iar obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAENdin certificatul constatator emis de ONRC. Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Certificat constatator eliberat deOficiul Registrului Comertului din care sa rezulte: nume complet, sediul, starea societatii, persoane imputernicite, administrator, obiectul de activitate. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatatorprezentat de ofertant (operator economic unic) sau de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza.Nota: Documentele solicitate trebuie sa fie reale si actuale la data limita de depunere a ofertelor.In cazul in care documentul solicitat a fost prezentat in copie conforma cu originalul, ofertantului clasat pe primul loc, inainte detransmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, i se va solicita sa prezinte, pentru conformitate, documentul in original/copie legalizata.Persoane juridice/fizice straine : Sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit sifaptul ca obiectul de activitate corespunde cu obiectul contractului. Document care dovedeste forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, din care sa reiasa informatii privind sediu, stare societate, persoane imputernicite, administrator, obiectul de activitate. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.constatator prezentat de ofertant (operator economic unic) sau de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza.Nota ? autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: -cifra globala, medie, de afaceri pe ultimii 3 ani trebuie sa fie de : minim1.000.000 leiIMM-urile vor beneficia de reducere de 50% in ceea ce priveste cerinta privind cifra de afaceri, in conformitate cu prevederile art.16 din Legea346/2004.- Prezentarea bilanturilor contabile din ultimii trei ani, vizate si inregistrate de organele competente. Se vor prezenta in original sau copie lizibila cu mentiunea ? conform cu originalul?.Pentru anul 2012 sunt lasate la latitudinea operatorului economic documentele care vor fi prezentate in sustinerea indeplinirii cerintei de calificare - conf. art. 185 alin. 2 din OUG 34/2006.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Autoritatea contractanta impune ca cerinta minima indeplinirea de catre ofertant (individual sau asociere de operatori economici) a criteriilor de mai jos.- Prezentarea listei lucrarilor executate in ultimii 5 ani din care sa rezulte ca au fost executate in conformitate cu normele profesionale in domeniu si ca au fost duse la bun sfarsit lucrari in valoare de minim 500.000 lei exclusiv TVA, insotita de certificari de buna executie care sa indice beneficiarii, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor avute in vedere la incadrarea in pragul valorii minim impus.In situatia in care experienta specifica a fost dobandita in calitate de subcontractant/asociat se va prezenta contractul de subcontractare/asocierePentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR.In cazul unei asocieri, conditia se va indeplini in mod cumulativ. Experienta similara a subcontractantilor nu va fi luata in considerare, Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de personal calificat pentru derularea contractului. Se califica ofertantii care dovedesc in mod direct sau prin asociati/subcontractanti/furnizori relatii de munca cu expertii cheie implicati in executia lucrarilor (CV-urile in format european, semnate in original, contract de munca sau angajament de participare conform art 188 lit.c din OUG 34/2006), si care probeaza calificarile necesare (diploma, autorizatii, atestatelegale si certificatevalabilile la data depunerii ofertelor) pentru expertii cheie declarati.Personalul cheie propus: Sef de santier ? inginer electrician autorizat ANRE grad IIIB- Responsabil tehnic cu executia (RTE)- Detinerea autorizatiei de ?Responsabil tehnic cu executia pentru domeniul351? (vizata la zi), emisa de institutia abilitata (MECMA) conform prevederilor Legii 10/1995 privind calitatea in constructii.Responsabil tehnic cu executia (RTE)- Detinerea autorizatiei de ?Responsabil tehnic cu executia lucrarilor de constructii (pentru domeniulI)? (vizata la zi), emisa de institutia abilitata (MLPTL /MTCT /MDLPL / MDRL) conform prevederilor Legii 10/1995 privind calitatea in constructii.Responsabil cu controlul tehnic de calitate (CQ) ? numit prin decizie interna- Experienta dovedita prin participarea in cel putin un contract similarCoordonator cu protectia si securitatea muncii, care sa fi urmat un program de pregatire in domeniul securitatii si sanatatii in munca-Experienta dovedita prin participarea in cel putin un contract similarElectricieni autorizati ANRE? minim 4 electricieni-Experienta dovedita prin participarea in cel putin un contract similarNota: Prin sintagma ?contract similar? se intelege un contract in domeniul constructiilor civile pe executie de obiective de investitii similare.- Se calificaofertantiicare dispundepersonalul astfel dimensionat incatsaasiguresi executarea lucrarilor, Pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari vor fi furnizate informatii privind utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice puse la dispozitie de ofertant.Se va face dovada existentei unui drept de proprietate sau a unui drept de folosinta pentru utilajele si echipamentele solicitate (taloane/ facturi/ contracte de comodat, contracte de leasing, contracte de inchiriere, contracte de colaborare sau orice alte tipuri de acte doveditoare, conform legii)., Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are intentia sa o subcontracteze, Informatii privind sustinerea tehnica si financiara, Ofertantii au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna.Ofertele depuse in asociere trebuie sa indeplineasca urmatoarele cerinte: - sa cuprinda toate informatiile solicitate de la fiecare partener precum si partile si partile de lucrari executate de fiecare parte-sa fie semnata intr-un mod care obliga legal toti partenerii Certificate privind implementarea si mentinerea unui Sistem deManagement al Mediului, in conformitate cu cerintele specificatiei SR ENISO 14001 :2005 ( sau echivalent ) pentru obiecte de activitate relevante in raport cu obiectul prezentei procedurii , in copie legalizata/certificata , , conform cu originalul ?? cu semnatura si stampila, valabile la data LIMITA depunerii ofertelor.Note: a) In cazul asocierii, acest certificat va fi prezentat de fiecaremembru al asocierii, pentru partea din contract pe care o va realiza;b)Se accepta ofertantii care dovedesc ca raportul de audit a fost finalizat siurmeaza ca acestia sa primeasca certificareac) Acest certificat nu este solicitat sustinatorilor, respectivsubcontractantilor, Certificate privind implementarea si mentinerea unui Sistem deManagement al Calitatii, in conformitate cu cerintele specificatiei SR EN ISO9001 :2008 ( sau echivalent ) pentru obiecte de activitate relevante inraport cu obiectul prezentei proceduri , in copie legalizata/certificata , ,conform cu originalul ?? cu semnatura si stampila, valabile la data LIMITA depunerii ofertelor.Note: a) In cazul asocierii, acest certificat/document va fi prezentat de fiecaremembru al asocierii, pentru partea din contract pe care o va realiza;b) Se accepta ofertantii care dovedesc ca raportul de audit a fost finalizat siurmeaza ca acestia sa primeasca certificareac) Acest certificat nu este solicitat sustinatorilor, respectivsubcontractantilorPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.06.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 26.06.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 24.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 12.06.2013 08:56
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer