Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - alimentatie de protectie


Detaliu pentru invitatia numarul 331267
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: REGIA AUTONOMA PENTRU ACTIVITATI NUCLEARE
Numar invitatie: 331267/06.07.2012
Denumire contract: alimentatie de protectie
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialREGIA AUTONOMA PENTRU ACTIVITATI NUCLEARECod fiscal: R10882752, Adresa: DR.TR.SEVERIN STR.NIC.IORGA NR.1, Drobeta-Turnu Severin, Telefon: +40 750250576, Fax: +40 252/323685
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: DR.TR.SEVERIN STR.NIC.IORGA NR.1, Drobeta-Turnu Severin, Romania, cod postal: 220236, telefon: +40 750250576, fax: +40 252/323685, persoana de contact: ADINA CIOICA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: RAAN - str.N.Iorga nr.1, loc. Drobeta Turnu Severin, jud.Mehedinti - sala de licitatii
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: alimentatie de protectie
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: alimentatie de protectie
II.1.6) CPV: 15542200-1 - Branza cu pasta moale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 559, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 5375 LEI pentru lotul 1, 5805 LEI pentru lotul 2Garantia de participare se constituie prin: 1.instrument de garantare Formular 18 - emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire- garantia trebuie sa fie irevocabila.2. ordin de plata, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta, in contul cod IBAN RO02 RNCB 0179 0345 7541 0001 BCR Sucursala Mehedinti.Perioada de valabilitate a garantiei de participare: cel putin egala cu valabilitatea ofertei.Dovada constituirii garantiei de participare reprezinta conditie de participare la licitatie.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 10% (5% pentru IMM) din valoarea contractului fara T.V.A.Garantia de buna executie a contractului de furnizarese constituie, prin : ? instrument de garantare ( conform formular 14 ) in cel mult 15 zile calendaristice de la data semnarii contractului cu valabilitatea egala cu durata contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie pe propria raspundere, in temeiul art.180 din OUG 34/2006, semnata si stampilata.Se va prezenta Formularul 1Cerinta nr. 2Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.181 din OUG 34/2006, semnata si stampilata.Se va prezenta Formularul 2Cerinta nr. 3Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului ANRMAP nr.314/2010, semnat si stampilat.Se va prezenta Formularul 3Cerinta nr. 4Declaratie privind la neincadrarea in situatia prevazuta la art. 69^1 din OUG 34/2006. Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/ Subcontractantul/Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere ori de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv ori care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a) din OUG 34/2006, cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, este exclus din procedura de atribuire.Se va prezenta Formularul 4. Persoanele cu funtie de decizie in cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea , derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Gheorghe DULCEA ? director generalMarian MARCU ? director directie tehnica pr. MentenantaCristina PANDURU? director adj. EconomicMarius Cristian PREDA? director SRPMariana SIMION ? director directie economico-financiaraGeorgeta CHIVU ? director directie comercialaCornelia BLINDU ? sef serviciu economico-financiarIulian RAICU?sef serviciu contencios juridicAngelica POPESCU?sef serviciu achizitii publiceAdina CIOICA?membru comisie de evaluare ofertePetre LUCA ?membru comisie de evaluare oferteRamona BADIU ?membru comisie de evaluare oferteAmalia MIHART?membru comisie de evaluare oferteAlexandru PREDA ?membru comisie de evaluare oferteVirgil Vasile RADUTA ?Sef Serviciu P.P.Daniela CIOCHINA?membru comisie de evaluare oferteStelu MANOLESCU ?membru comisie de evaluare oferteAnca POPESCU ?membru comisie de evaluare oferteVasile GONCIULEA ?membru comisie de evaluare oferteRio SVOBODA ?membru comisie de evaluare oferteIulia MASUTI?membru comisie de evaluare oferteLiviu BORDEA?membru comisie de evaluare oferteDorina MINZALA?membru comisie de evaluare oferteGeorgiana CIOVICA ?membru comisie de evaluare oferteViorel TIGANELE ?membru comisie de evaluare oferteCerinta nr. 5Certificat privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local (copie certificata?conform cu originalul?, semnata si stampilata).Se va prezenta formularul tip emis de autoritatile competente.Cerinta nr. 6Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata catre bugetele componente ale bugetului general consolidat al statului (copie certificata?conform cu originalul?, semnata si stampilata).Se va prezenta formularul tip emis de autoritatile competente.Certificatele mentionate la punctele 5. si 6. trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele . Persoane juridice/fizice romaneCerinta nr. 1Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului cu max.30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertelor, in original, copie legalizata sau copie certificata ?conform cu originalul?, semnata si stampilata.Se va prezenta certificatul constatator.Cerinta nr. 2Declaratie pe propria raspundere (daca este cazul) ca firma este/nu este inscrisa in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, in conformitate cu conditiile art.3 din Legea 346/2004.Se va prezenta declaratia.Persoane fizice/juridice straineCerinta nr. 3Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la organisme legal constituite, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Documentele emise in alta limba, trebuie sa fie insotite de traducerea autorizatain limba romana.Se vor prezenta documentele edificatoare.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1.?Informatii generale? cuprinzand informatii privind operatorul economic si cifra medie de afaceri din cel multultimii 3 ani ( nu se va lua in considerare anul in curs ).Pentru echivalenta lei/euro se va tine cont de cursul mediu anual lei/euro comunicat de BNR/BCE., Cerinta nr. 2?Angajament privind sustinerea financiara? in situatia in care ofertantul beneficiaza de prevederile art. 186 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ( daca este cazul ). Persoana ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle insituatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform art. 180 si ale art.181 lit.a, c^1 si d din OUG 34/2006.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind lista principalelor livrari de produse din ultimii 3 ani. Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani va contine valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati si va fi insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante livrari.Pentru demonstrarea experientei similare ofertantul trebuie sa prezinte certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate sau de clientul beneficiar. De asemenea se va prezenta minim o recomandare, maxim trei recomandari din partea beneficiarului pentru fiecare lot in parte., ?Acord de asociere?(daca este cazul) Mai multi op.ec.au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna, fara a exista obligatia legalizarii.Legalizarea asoc.se solicita numai daca oferta comuna este declarata castigatoare.In cazul grup. de op.ec., unul dintre parteneri trebuie desemnat ca lider.Ceilalti membri ai grup.trebuie sa prezinte o decl.care sa ateste recunoasterea calitatii de lider a acestuia.Oferta va fi transmisa de liderul grupului.Un op.ec.poate participa la proc.de atrib. numai cu o singura oferta, fie in nume propriu, fie in cadrul unui grup. In cazul asocierii mai multor op.ec., cerintele priv.situatia pers.a ofer.si capac.de exer.a activ.prof.trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat in parte, celelalte cerinte privind cap.ec.-finan.si tehnica pot fi indeplinite prin cumul.Op.ec.care se afla in oricare dintre situatiile prevazute la articolele 180 si 181 OUG nr.34/2006, cu modif.si completarile ulterioare, vor fi exclusi din procedura de atribuire., Cerinta nr. 3?Angajament privind sustinerea tehnica si profesionala a ofertantului? in situatia in care ofertantul beneficiaza de prevederile art. 190 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ( daca este cazul )Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180din OUG 34/2006 si ale art.181 lit.a, c^1 si d din OUG 34/2006., Cerinta nr. 4In vederea dovedirii capacitatii tehnice de a livra/produce produse similare celor care fac obiectul achizitiei, se solicita tuturor ofertantilor depunerea de mostre ale produselor ofertate. Mostrele se vor transmite pe baza de aviz de expeditie, fara facturare.Mostrele trimise vor avea certificate de calitate / garantie, si declaratii de conformitate. Mostrele vor fi etichetate conform standardului de produs.Neprezentarea de mostre atrage dupa sine descalificarea ofertantilor. Cerinta nr. 1Document privind certificarea implementarii sistemului de management al calitatii in conformitate cu standardul roman SR EN ISO 9001:2008 sau echivalent, in copie certificata ?conform cu originalul?, valabil la data depunerii ofertei., Cerinta nr. 2Document privind certificarea implementarii sistemului de management al sigurantei alimentare in conformitate cu standardul roman SR EN ISO 22000:2005 sau echivalent, conform cu originalul?, valabil la data depunerii ofertei.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: documentatia de atribuire este publicata in SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.07.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.07.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 05.07.2012 16:23
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer