Achizitie publica - Alimente (Piept de pui cu os; Pulpe de pui inferiare; Oua)
Detaliu pentru invitatia numarul 347875
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 347875/04.06.2013
Denumire contract: Alimente(Piept de pui cu os; Pulpe de pui inferiare; Oua)
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialInstitutul National de Gerontologie si GeriatrieANA ASLANCod fiscal: 4283333, Adresa: str. Caldarusani nr. 9, sector 1, Bucuresti, Telefon: +40 2237192/+40 0318059301, Fax: +40 2231480
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Caldarusani nr. 9, sector 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 011241, telefon: +40 2237192/+40 0318059301, fax: +40 2231480, persoana de contact: TEREZA ION
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: I.N.G.G. ANA ASLAN Str. Caldarusani nr. 9, sector 1, Bucuresti, Parter - Amfiteatru
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Alimente(Piept de pui cu os; Pulpe de pui inferiare; Oua)
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitia dePiept de pui cu os; Pulpe de pui inferiare; Oua
II.1.6) CPV: 15112130-6 - Carne de pui (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 472, 236 - 545, 592 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantie de participare este de 4326, 00 lei, valabila 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Coantumul ce se va retine in masura in care Consiliul respinge contestatia este conf art 278.1 din OUG 34/2006. Garantia de participare se poate constitui in contul: RO 40 TREZ 7015 041X XX00 0395, deschis la Trezoreria sector 1, Bucuresti, prin virament bancar, ordin de plata, fila CEC, printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, dovada constituirii conf.art 5 ordin Presedinte ANRMAP 509/2011 in cuantumul si pentru perioada prevazuta mai sus prin depunere la sediul autoritatii contractante in afara plicului la data deschiderii, conf.art 86 alin 6/HG 925/2006 Nota: IMM-urile beneficiaza de reducere de 50% la garantia departicipare.Valoarea de referinta pentru oferta in lei = curs mediu BNR din 08.05.2013
Garantie de buna executie
5% din valoarea contractului subsecvent, in conf. cu art 89 dinHG 925/2006. Aceasta se poateconstitui conf. art 90 alin (1) HG 925/2006 contul: RO 40 TREZ 7015 041X XX00 0395, deschis la Trezoreria sector 1, Bucuresti, prin virament bancar, ordin de plata, fila CEC, printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea, neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006 ? original2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 ? original.3.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, intocmit conform Ordinului A.N.R.M.A.P. nr. 314/12.10.2010, M.Of. nr. 701/ 20.10.2010 - original. In cazul unei asocieri, acest certificat trebuie sa fie prezentat de fiecare asociat.4.Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat - sanatate, pensii, somaj care sa prezinte situatia datoriilor exigibile in luna anterioara celei in care se depun ofertele - original5.Certificat fiscal privind plata taxelor si impozitelor locale, eliberat de autoritatea locala competenta care sa prezinte situatia datoriilor exigibile in luna anterioara celei in care se depun ofertele - original.6.Declaratie privind calitatea de participant la procedura - original7.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69ยน din OUG 34/2006 - originalPersoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derulareasi finalizarea procedurii de atribuire: Manager Dr. Bogdan Paltineanu;Director economic Ec. Elena Nituica;Sef Birou Achizitii Publice - Ec. Tereza Ion;Av. Claudiu Constantinescu-Dan;Sef Birou Financiar -Ec.Corina Dumitru;Biroul Aprovzionare ? Mrc. Croitoru Ion;Se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator conform Ordinului nr.170/2012 (daca este cazul) - se va prezenta in original. 1.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului al operatorului economic - original, copie legalizata, sau copie lizibila cu mentiunea - conform cu originalul din care sa rezulte: - codurile CAEN corespunzatoare produselor care fac obiectul acordului-cadru, - adresa actuala, - obiectul de activitate al societatii, - numele asociatilor, se va prezenta - original/copie legalizata sau copie conform cu originalul.Ofertantul clasat pe primul loc, inaite de atribuirea procedurii va prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata2. Persoane juridice / fizice straine - vor prezenta setul complet de documente solicitate prin prezenta fisa de date. in plus, se vor prezenta si documente care sa dovedeasca o forma de inregistrare/ ori apartenenta din punct de vedere profesional din tara in care candidatul/ofertantul este rezident, copie legalizata sau copie conform cu originalul.Nota: autentificarea reprezinta acea activitate de constatare, facuta de notarul public, care presupune exercitarea a doua actiuni: conformitatea si legalitatea.3.Se va prezenta autorizatia sanitara de functionare emisa in baza Ordinului 111/2008 de catre Presedintele Autoritatii Nationale Sanitar Veterinara si pentru Siguranta Alimentelor fiind pe numele ofertantului - copie a originalului semnata si stampilata cu mentiunea conform cu originalul.4.Se va prezenta autorizatia sanitara pentru mijloacele de transport alimente perisabile si ambalate emisa in baza Ordinului 111/2008 de catre Presedintele Autoritatii Nationale Sanitar Veterinara si pentru Siguranta Alimentelor valabila la data limita de depunere a ofertelor - copie a originalului semnata si stampilata cu mentiunea conform cu originalul.5.Autorizatie de functionarepentru activitatea de import, comercializare, produse alimentare(copie legalizata sau copie conform cu originalul.)Documentele vor fi emise pentru fiecare dintre operatorii economici, in cazul unei asocieri/ consortiu, sustinator inclusiv fiecare subcontractor, daca este cazul.Daca sexista incertitudini referitoare la situatia personala a unui operatoe economic, auroitatea contractanta isi rezerva dreptul de asolicita informatii.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1.Declaratii privind cifra de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului intr-operioada anterioara, care vizeaza activitatea din ultimii trei ani, 2.Bilant contabil vizat si inregistrat de organele competente pe care ofertantul are obligatia sa il depuna conf legii 31.12.2011 se va prezenta, copie leg copie confor cu originalul.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Prezentarea Listei privind principalele livrari de produsein ultimii 3 ani., 2. Declaratie, ofertantul trebuie sa prezinte recomandarile/ certificatele constatatoare din partea beneficiarilor acestuia pentru contractele prezentate in scopul demonstrarii cerintei privind experienta similara. Recomandarile trebuie sa precizeze cel putin urmatoarele aspecte: modul de indeplinire a obligatiilor, contractuale pe parcursul derularii contractului respectiv; daca pe parcursul executiei lucrarilor au fost inregistrate neconformitati, receptii amanate sau respinse din cauza nerespectarii parametrilor de calitate a produselor livrate (original sau copie conform cu originalul)., 3. Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice - care pot fi utilizate de catre operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de livrari de produse - Original, 4. Dovada faptului ca mijlocul de transport este frigorific, autorizat sanitar-veterinar dovedite prin acte proprietate/contracte de inchiriere saudeclaratii din partea unor terte persoane privind punerea la dispozitie in baza unor acorduri/contracte a mijloacelor de transport (copie a originalului semnata si, stampilata cu mentiunea conform cu originalul), 5.Informatii privind subcontractantii. Ofertantul va completa lista cuprinzand subcontractantii, a acordurilor de subcontractare, cu indicareapartii / partilor din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi, 6.Se vor prezenta mostre pentru toate produsele solicitate.Neprezentarea mostrelor solicitate in cadrul lotului atrage respingerea ofertei ca inacceptabila. Mostrele se vor depune la sediul autoritatii contractante pana la data limita de depunere a ofertelor. 1. ISO 9001/2008 sau echivalent? copie a originalului semnata si stampilata cu mentiunea conform cu originalul, 2. ISO 22000/2005 sau echivalent ? copie a originalului semnata si stampilata cu mentiunea conform cu originalul., 3.Operatorii economici nerezidenti (straini): vor prezenta toate certificatele/ documentele relevante insotite de traduceri in limba romana autorizate si legalizateIn conformitate cu principiul recunoasterii reciproce vor fi acceptate certificate, echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene. Autorizatiile, avizele si certificatele depuse in faza de ofertare trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor., Nota: In cazul asocierii unui grup de operatori economici, cerintele privind standardele de asigurare a calitatii vor trebui sa fie indeplinite conform Anexei nr. 2 din Ordinul 509/2011 ANRMAP, Nota: Pentru demonstrarea indeplinirii cerintelor de calificare nu se accepta prezentarea de documente din care sa rezulte ca operatorul economic este in curs de certificare.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 13.06.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 14.06.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 12.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 03.06.2013 08:38