Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - alimente de baza II


Detaliu pentru invitatia numarul 243973
Autoritate contractanta
DIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI ARAD
Cod de identificare fiscala: 17090393
Adresa: P-TA SPITALULUI, BL.5, SC. B, AP.12, Arad
Telefon: 0257210055
Fax: 0257210055
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: alimente de baza II
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
Cu faza finala de licitatie electronica
CPV: 15800000-6 - Diverse produse alimentare (Rev.2)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: cerere de oferta - alimente de baza II
Stare procedura: Atribuita
Data publicarii: 15.03.2010 12:56
Data limita de depunere a ofertelor: 25.03.2010 14:00
Adresa la care se transmit ofertele: Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Arad, str. 1 Decembrie 1918, nr. 10-12, secretariat
Data si ora deschiderii ofertelor: 26.03.2010 11:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Arad, str. 1 Decembrie 1918, nr.10-12, camera 15, Compartimentul Achizitii Publice
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: 189, 500 RON
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Declaratie privind eligibilitatea; Declaratia privind calitatea de participant la procedura;Declaratie privind neîncadrarea în prevederile art. 181 din ordonanta 34 / 2006, actualizata;
- certificat fiscal de plata a impozitelor si taxelor locale (Directia Venituri);
- certificat de atestare fiscala (Directia Generala a Finantelor Publice);cod unic de înregistrare fiscala (Registrul Comertului);
- certificat constatatoremis de oficiul registrului comertului;
- ultimul bilant contabil;
-fisa de ?INFORMATII GENERALE?;
-fisa?EXPERIENTA SIMILARA?;Lista principalelor livrari de produse în ultimii 3 ani;certificat de calitate pentru produse;certificat ISO 9001:2008 sau echivalent (copie legalizata) sau adeverinta (original) privind începerea de certificare eliberata de organismele de certificare (nu de consultanta);
- fisa privind personalul angajat,
www.e-licitatie.ro sau sediul DGASPC Arad, str. 1 Decembrie 1918, nr10-12, camera 15
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer