Achizitie publica - Alimente diverse
Detaliu pentru invitatia numarul 320967
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 320967/28.02.2012
Denumire contract: Alimente diverse
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPenitenciar PloiestiCod fiscal: RO6884453, Adresa: Str.Rudului nr.49, Ploiesti, Telefon: +40 0244526834, Fax: +40 0244595356
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str.Rudului nr.49, Ploiesti, Romania, cod postal: 100024, telefon: +40 0244526834, fax: +40 0244595356, persoana de contact: Izabela Danescu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str.Rudului nr.49, Ploiesti, Jud. Prahova, cod postal 100024, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Alimente diverse
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Alimente: lot 1- ulei 4750 l, lot 2- margarina - 5600 kg, lot 3- lapte praf 1250 kg, lot 4- telemea vaca 9900 kg, lot 5 - iaurt degresat 1100 kg, lot 6 orez 6400 kg, lot 7- faina grau 3200 kg, lot 8- gris 710 kg
II.1.6) CPV: 15000000-8 - Alimente, bauturi, tutun si produse conexe (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 150, 097.5 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum garantie participare: 2987 lei, astfel: lot.1-451 lei, lot.2-412 lei, lot.3- 244 lei, lot.4- 1241 lei, lot.5-114 lei, lot.6- 382 lei, lot.7- 115 lei, lot.8- 28 lei.Termen: cel putin egal cu perioada de valabilitate a ofertei.Mod const: conf. preved. art.86 alin.(1) din HG 925/2006. Daca se alege varianta de virament bancar, contul este RO65TREZ5215005XXX000101, CIF 6884453, deschis la Trezoreria Ploiesti.
Garantie de buna executie
Modalitate constituire: conf. art.90 din HG 925, in cuantum de 10% din valoarea fara TVA a contractului. Daca se alege varianta de virament bancar, contul este RO65TREZ5215005XXX000101, CIF 6884453, deschis la Trezoreria Ploiesti.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Decl. , ,Certificat de participare cu oferta independenta"- Formular 1-Decl.privind eligibilitatea (neincadrarea in preved.art.180 din OUG 34/2006)- Formular nr.2-Decl.privind neincadrarea oper.econ.particip. in situatiile prev. la art.181 din OUG 34/2006- Formular nr.3-Decl.priv.neincadrarea inpreved.art. 69ยน din OUG 34/2006- Formular 4Persoane cu functie de decizie: director Ioan Batinas, director economico-administrativ Constantin Catea, contabil sef Geana Ababei, responsabil viza CFP Magdalena Georgescu-Certificat de atestare fiscala emis de Ministerul Finantelor Publice, Directia Generala a Finantelor Publice din care sa reiasa lipsa datoriilor scadente in luna anterioara celui in care se depun ofertele in original, copie legalizata/xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul. Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii restante neachitate catre bugetul de stat sau de catre bugetul local vor fi respinse.-Certificat de plata a impozitelor si taxelor locale emis de primaria din care face parte ofertantul, Directia General Economica, Directia Fiscala, Serviciul Impozite si Taxe Persoane Juridice, din care trebuie sa reiasa lipsa datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele in original, copie legalizata/xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul.Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii restante neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local vor fi respinse. Certificat constatator detaliat, emis de Oficiul Registrului Comertului (diferit de certificatul de inregistrare) al judetului unde firma isi are sediul privind date de identificare ale societatii, filialele, sucursalele, puncte de lucru, administratori, reprezentanti, imputerniciti, durata societatii, actionari/asociati, obiect de activitate (cod CAEN), mentiuni referitoare la falimente, condamnari, etc, care se va prezenta in original/copie legalizata/autentificata sau copie lizibila, cu mentiunea , ,conform cu originalul"
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lotul 1)-Operatorul ec.va prezenta mostre in cantitate de minim 1 l.Lotul 5)- Operatorul ec.va prezenta mostre in cantitate de minim 1 cutie (100 gr/cutie)Loturile 2), 3), 4), 6), 7) si 8)- Operatorul ec.va prezenta mostre in cantitate de minim 1 kgMostrele aferente loturilor se vor prezenta la sediul autoritatii contractante pana la data de....., ora.... . Mostrele trebuie sa fie ambalate si etichetate: denum.producator, operat.ec. ofertant, adresa si date de contact producator, respectiv op.econ.ofertant. Se va specifica pe eticheta , ,MOSTRA- (denumire lot pentru care se depune oferta), procedura de cerere oferta din data de..... Mostrele vor fi insotite de Declaratie de conformitate., Lista principalelor livrari de produse similare pe ultimii 3 ani
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP;gratuit, la solicitare, de la sediul autoritatii contractante
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 08.03.2012 14:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 09.03.2012 09:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 28.02.2012 10:41