Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Alimente si produse conexe


Detaliu pentru invitatia numarul 338346
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: DIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI TELEORMAN
Numar invitatie: 338346/29.10.2012
Denumire contract: Alimente si produse conexe
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI TELEORMANCod fiscal: 17094026, Adresa: Str. Dunarii, nr. 7, Alexandria, Telefon: 0247316611, Fax: 0247406060
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Dunarii, nr. 7, Alexandria, Romania, cod postal: 140002, telefon: +040 0247316611, fax: +040 0247406060, persoana de contact: Rodica Milos
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Dunarii, nr. 7, Alexandria, Romania cam.21
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Alimente si produse conexe
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: se vor achizitiona legume, uleiuri si oua.
II.1.6) CPV: 15000000-8 - Alimente, bauturi, tutun si produse conexe (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 58, 950 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
alimente si produse conexe CPV :15000000-8 Cuantum.garantie de participare-pentru lot1 -307.5 lei, lot.2-260lei, lot3 -22lei.Garantia de participare se poate constitui prin orice instrument de garantie emis in conditiile legii, de o societate bancara, ori de o societate de asigurari, care se va prezenta. in original.sau la casieria DGASPC TR.In caz de IMM cuantum va fi redus la jumatate. GArantia. de part. emisa in alta limba decat RO va fi prezentata. in original.si va fi insotita. de traducerea autorizata . in Romania.Perioada de valabilitate. a garantiei. de participare. va fi cel putin egala cu perioada. de valabilitate. a ofertei, respectiv 60 zile de la data limita de la primirea ofertelor.Conditiile. de returnare a garantiei. de participare vor conform. art.87, art.88/HG925.
Garantie de buna executie
Cunatum gar. de buna exec.este de 5%din val. ctr.faraTVA, mod de const. a gar. de buna exec. : prin instr. de gar. emis in cond legii de o soc.bancara sau de o soc. de asig. in termen de 7 zile de la semnarea ctr., pentru perioada de derulare a ctr. In caz de IMM cuantum va fi redus la jumatate .Modul de rest. a gar. de buna exec.integral, in termen de 14 zile de la data incetarii contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta(cf. Ordin ANRMAP Nr. 314/2010)model Formularul nr.2-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69?1 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. -34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, Formularul nr. 3aNOTA: Lista persoanelor care in intelesul art.691din OUG34/2006cu modificarile si completarile ulterioare detin functii de decizie in cadrul DGASPC TR la data de 15.02.20121. Director general - Floarea Alesu2.Director general adj. economic - Rodica Milos3.Director gen. ad. prot. copil. -Olguta Sefu4.Sef Serviciu Contabilitate - Luminita Matei5.Sef serv. Juridic - Jenica Dumitru6.Insp.Comp Achizitii Publice - Hermina Anton7.Ref.Comp Achizitii Publice - Liviu Sanducu8.Ref.Comp Achizitii Publice - Nicolae Paun9.Consilier judetean, reprezentant CJT Teleorman in Colegiul Director - Ion Putineanu10.Consilier judetean, reprezentant CJT Teleorman in Colegiul Director - Adrian Gadea11.Consilier judetean, reprezentant CJT Teleorman in Colegiul Director - Emilian Vrajitoarea- declaratie privind eligibilitatea, privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din ordonanta de urgenta a guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare Formularul nr.1- declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din ordonanta de urgenta a guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare -Formularul nr.3- certificat de plata a impozitelor si taxelor , eliberat de -Directia Generala a Finantelor Publice in care rezulta ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele? original , copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul";
-certificat de plata a impozitelor si taxelor locale, eliberat de Primarie, din care rezulta ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele? original , copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"; Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, original , copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul", valabil la data depunerii ofertelor , emis cu maxim 30 zile inainte de data depunerii ofertelor. Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea documentului in original/copie legalizata pentru conformitate.Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe proprie raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Ultimul bilant contabil. Pentru a nu restrictiona accesul operatorilor economici la procedura de achizitie publica va fi acceptat si bilantul contabil la 31.12.2011, Se solicita cifra de afaceri pt ultimii 3 ani. dar nu se impune un anumit nivel al CA. Cifra de afaceri este solicitata pe domeniu de activitate
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul va face dovada ca detine mijloace tehnice care sa asigure buna desfasurare a contractului (ex. Autovehicule, utilaje de productie, etc.- dupa caz), declaratie referitoare la echipamentele tehnice si la masurile aplicate in vederea asigurarii calitatii contractului, conf.art.188 alin.1 lit.b/OUG34/2006, A se completa formularul 7, a se prezenta CV pentru personalul implicat in derularea contractului. Se permite, pe langa prezentarea de contracte de colaborare cu persoanele de specialitate care nu sunt angajati permanenti ai ofertantuluisi prezentarea de angajamente, formularul nr. 8: declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractatii si specializarea acestora
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: GRATUIT IN SEAP, PRIN ACCESARE SITE www. e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 08.11.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 08.11.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 26.10.2012 11:46
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer