Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Ambulanta de teren pentru proiectul ?Imbunatatirea capacitatii de interventie in caz de dezastre?


Detaliu pentru invitatia numarul 220164
Autoritate contractanta
Directia de Administrare a Domeniului Public si Privat a Judetului Caras-Severin
Cod de identificare fiscala: 16739523
Adresa: Pta. 1 Decembrie 1918, Nr. 7, Et. 3, Resita
Telefon: 0255/228862
Fax: 0255/228863
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Ambulanta de teren pentru proiectul ?Imbunatatirea capacitatii de interventie in caz de dezastre?
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
CPV: 34114120-6 - Vehicule de interventie paramedicala (Rev.2)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: Achizitionarea unei ambulante de teren pentru proiectul ?Imbunatatirea capacitatii de interventie in caz de dezastre?
Stare procedura: Atribuita
Data publicarii: 16.07.2009 16:11
Data limita de depunere a ofertelor: 27.07.2009 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: P-ta 1 Decembrie 1918 nr. 7, Resita, judetul Caras-Severin, 320067, tel.0255/228864, fax. 0255/228863
Data si ora deschiderii ofertelor: 27.07.2009 11:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Directia de Administrare a Domeniului Public si Privat a Judetului Caras?Severin, Resita, Piata 1 Decembrie 1918, nr. 7, et. III, cod 320067, tel.0255/228864, fax. 0255/228863, sala de sedinte.
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: 202, 766 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
1.Declaratii privind eligibilitatea2.Declaratie privind neîncadrarea în prevederile art. 1813.Certificat constatatoare privind îndeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat si cele locale (formulare tip) eliberate de autoritatile competente si vor fi depuse in original sau copie legalizata4. Certificat de Inregistrare - copie5. CertificatConstatator emis de Oficiul Registrului Comertului ? original sau copie legalizata.6. Fisa de informatii generale ? Formular nr. 17. Bilantul contabil din anul precedent (2008), vizat si înregistrat de organele competente.8.Declaratie privind lista principalelor livrari de produse realizate in ultimii 3 ani ? Formular nr. 12 D
Din SEAPAlte informatii la D.A.D.P.P. C-S, TEL 0255/228864, FAX 0255/228863
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer