Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Ambulatoriu integrat al Spitalului Episcop Nicolae .Popoviciu ,reabilitare, modernizare si echipare (lucrari de constructii si instalatii)


Detaliu pentru invitatia numarul 347853
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: MUNICIPIUL BEIUS
Numar invitatie: 347853/03.06.2013
Denumire contract: Ambulatoriu integrat alSpitaluluiEpiscop Nicolae .Popoviciu , reabilitare, modernizare si echipare(lucrari de constructii si instalatii)
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL BEIUSCod fiscal: 4794567, Adresa: piata samuil vulcan, nr.14-16, Beius, Telefon: 0259/320958, Fax: 0259/321273
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Piata Samuil Vulcan, nr.14-16, Beius, Romania, cod postal: 415200, telefon: +40 0259/320958, fax: +40 0259/321273, persoana de contact: ADRIAN NICOLAE DOMOCOS
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria municipiului Beius , str.Piata Samuil Vulcan, nr.14-16
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Ambulatoriu integrat alSpitaluluiEpiscop Nicolae .Popoviciu , reabilitare, modernizare si echipare(lucrari de constructii si instalatii)
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Ambulatoriu integrat alSpitaluluiEpiscop Nicolae .Popoviciu , reabilitare, modernizare si echipare(lucrari de constructii si instalatii)Valoarea estimata totala a lucrarilor este de 956237.47 lei, din care suma aferenta procentului de diverse si neprevazute este de 31084, 20 lei.
II.1.6) CPV: 45215120-4 - Lucrari de constructii de cladiri pentru servicii medicale specializate (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 956, 237.47 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 18503 lei din care cuantumul sumei corespunzatoare prevederilor art. 278^1 din O.U.G 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare este de de4705, 15 lei.Garantia poate fi constituita in lei/alta valuta. Echivalenta leu/alta valuta va fi data publicarii invitatiei de participare la cursul BNR din data respectiva . Garantia de participare se constituie prin virament bancar in contul RO19TREZO7821180250XXXXX sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original ; perioada de valabilitatea garantiei de participareeste de 90 zile.
Garantie de buna executie
cuantumul garantiei de buna executie: 10% din pretul contractului fara TVA.Modul de constituire (conform art. 90 din HG 925/2006): -garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract; Formular F21- prin retineri succesive din situatiile de plata. In acest caz, conform HG nr. 1045/19.10.2011, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului fara TVA.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea ? art. 180 din OUG nr. 34/2006;formular nr. 1Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Operatorul economic/fiecare membru al asocierii si sustinatorii ofertantilor (daca exista) vor depune urmatoarele: a) Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 - Formular nr.1.b) Cazier judiciar al operatorului economic (in original sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?) al societatii, in termen de valabilitate la data limita pentru depunerea ofertelor, inclusiv pentru tert sustinator.Pentru statele in care nu se elibereaza astfel de documente (cazier) ofertantul va prezenta o declaratie pe propria raspundere in acest sens.Incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din Ordonanata de Urgenta nr.34/2006, atrage excluderea ofertantului (operator economic unic/lider/asociat/tert sustinator) din procedura si respingerea oferteiCerinta nr. 2Declaratii privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Operatorul economic va dovedi ca nu se afla in nici una din situatiile prevazute la articolul 181 din OUG 34/2006, modificat si completat ulterior .Operatorul economic/fiecare membru dintr-un grup de operatori economici/tertul sustinator, daca exista, pentru situatiile prevazute la lit. a), c1) si d), trebuie sa dovedeasca indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale, in luna anterioara depunerii ofertelor, catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Operatorul economic/fiecare membru din asociere va prezenta urmatoarele: a) Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 ? Formular nr. 2, la care se vor anexa: b) - Certificat de atestare fiscala (privind plata contributiilor la Bugetul consolidat general) eliberat de ANAF sau echivalent, din care sa reiasa indeplinirea obligatiilor exigibile in luna anterioara depunerii ofertelor.- Certificate de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor locale, eliberat de administratia locala din zona administrativ-teritoriala in care operatorul / operatorii economici isi are / au sediul sau echivalent, din care sa reiasa indeplinirea obligatiilor exigibile in luna anterioara depunerii ofertelor.Incadrarea in situatia prevazuta la art. 181 din Ordonanta de Urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica a ofertantului / sustinatorului pentru situatiile prevazute la lit. a), c1) si d).Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii ? eliberate de autoritati din tara de origine ( prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele autoritatii contractante, prezentate in traducere legalizata in limba romana .Cerinta nr. 3Declaratii privind calitatea de participant la proceduraOfertantul nu are dreptul: - sa depuna doua sau mai multe oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturor ofertelor in cauza;
- sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii oferteiindividuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat;
- sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca tert sustinator in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Ofertantul (operator economic, lider, asociat) trebuie sa completeze Formularul nr. 3.Cerinta nr.4Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69^1 sitertul sustinator si subcontracatntul auobligatia de a depune acasta declaratie.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Completarea, semnarea si prezentarea declaratiei privind evitarea conflictului de interese- Formularul 4.Se solicita declaratie pe proprie raspundere din partea operatorului economic din care sa rezulte ca nu are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si nu are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afini pana la gradul al patrulea inclusiv si nu se afla in relatii comerciale cu persoane care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, conform art. 691*) din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt: prof. ec Domocos Adrian Nicolae - primarEc. Popa Gabriel - viceprimarEc. Nicolae Ioana - Sef Serviciu Buget - FinanteIng, Hasan Gelu Laurentiu - responsabil tehnic proiectJr. Petrus Claudia Simona - sef Birou TehnicIng. Bolos Mircea - manager proiectEc. Codrean Daniela - consilier superior achizitii publiceJr. Trana Alin - juristIng.Oaie Emil - consilier superior investitiiEc. Cotrau FeliciaMariana- consilier superior achizitii publiceSing. Usvat Ioan - consilier urbanismEc Bara Florentina Ioana - consilier localBetea Emil Florian - consilier localBuieIosif - consilier localCuc Ioan Sorin - consilier localFofiu Nicolae - consilier localJurcan Mircea - consilier localKiss Janos - consilier localMaior Calin Paul - consilier localMicula Adrian Nicolae - consilier localMonenciu Rodica - consilier localNovac Iuhas Alin Florin - consilier localOdobasianu Nicu Silviu - consilier localPopa Dorina - consilier localSferle Ioan - consilier localTeaha Mihaiela Monica - consilier localUreche Marcel Ovidiu - consilier localCerinta nr. 5Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Operatorul economic va completa Formular 5Neindeplinirea unuia din criteriile de mai sus vor conduce automat la excluderea Ofertantului si respingerea ofertei.Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit Ofertantul, nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci va fi acceptata o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare, sau a uneiasociatii profesionale care are competente in acest sens. Se solicita ca operatorul economic sa prezinte urmatoarele autorizari specifice: 1. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul judetului in care este inregistrat operatorul economic, informatiile cuprinse in acesta sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic, denumirea completa, sediul social, persoanele autorizate /administratori, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati, domeniul principal de activitate, domenii de activitate secundare. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC (in cazul unei asocieri se va demonstra pentru partea sa care o va realiza in cadrulcontractului). Activitatea solicitata trebuie sa fie autorizata conform art. 15 din Legea nr. 359/2004;Nota : Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va solicita ofertantului castigator sa prezinte pentru conformitate, Certificatul constatator emis de O.N.R.C. in original/copie legalizata, in cazul in care acesta a fostprezentata in copie cu mentiunea conform cu originalul.2. Atestat tip Bi - executare de instalati electrice exterioare/interioare pentru incinte /constructii civile si industriale, valabil la data limita a depunerii ofertelor, emis de ANRE.Note: a. Persoanele juridice/fizice straine (daca este cazul) ? vor prezenta documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica/apartenenta din punct de vedere profesional la organisme legal constituite, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Documentele se vor prezentatraduse in limba romana si legalizate.Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna atunci autorizarile specifice de mai sus se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului, respectiv subcontractantul, daca este cazul ? detine autorizatia solicitata si numai cu conditia ca acesta sa execute integral partea din contract pentru care este solicitata autorizarea respectiva.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie de afaceri in domeniul de activitate aferent contractului carevizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 ani, in functie de informatiile sidocumentele disponibile ale operatorilor economici, trebuie sa fie de minim 1.500.000 lei ; se solicita CA care vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 ani ;prezentarea bilantului aferent anului 2012 vizat si inregistrat la organele competente. In cazul in care ofertantul nu si-a inregistrat bilantul, acesta poate prezenta orice alte documente pe care le are la dispozitie, pt. sustinerea acestei cerinte de calificare., ofertantul trebuie sa demonstreze ca la momentul semanrii contractului va avea accessau dispune de resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare (lichiditati, credit sau orice alte instrumente financiare) in valoare de minim 345000 lei, pentru sustinerea executiei lucrarilor pe o perioada de minim 3 luni Neprezentarea sau prezentarea intr-o forma necorespunzatoare are ca efect respingerea ofertei, ca inacceptabilaPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani conformFormular 6 si anexa 1 la Formular 6;, Pentru indeplinirea cerintei privind experienta similara, Ofertantii vor face dovada executarii de lucrari similare cu cele care constituie ob. contractului, in baza a unusau mai multor contracte, lucrari in valoare/valoare cumulata de minim 900000 lei fara TVA. Experienta similara va fi probata prin cel putin un document/certificare de buna executie/etc emis sau contrasemnat de beneficiar, care sa probeze faptul ca lucrarile executate au fost duse la bun sfarsit. Prin "lucrari executate si duse la bun sfarsit" se intelege: -lucrari receptionate partial care sunt insotite de proces verbal de receptiepartiala; sau-lucrari receptionate insotite de proces-verbal la terminarea lucrarilor; sau-lucrari receptionate insotite de proces-verbal de receptie finala.In situatia in care contractele au fost semnate inainte de perioada de 5 ani, autoritatea contractanta va lua in considerare lucrarile executate in perioadasolicitata si va avea in vedere doar lucrarile executate in aceasta perioada., Cerinta nr. 2Informatii referitoare la resursele umane propuse pentru a fi implicate inproiect.a) Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat sial cadrelor de conducere in ultimii 3 ani ? Formularul 8.b) Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificareapersonalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentruexecutia lucrarilor (anexa 1 la Formularul 8), ,A. Personal responsabil de indeplinirea contractului (personal tehnic despecialitate pentru indeplinirea contractului): a. 1 Manager general de proiect/Coordonator general proiect cu studiisuperioare, cu experienta dovedita prin participarea in cel putin unproiect/contract la nivelul caruia sa fi desfasurat activitati similare;b. 1 Sef santier executie cu studii superioare in domeniul constructiilor civilesi experienta profesionala in domeniu constructiilor civile, dovedita prinparticiparea la cel putin un proiect similar;c. Responsabil tehnic cu executia atestat de catre MDRL pe domeniul I(conform HOTARARE Nr. 925 din 20 noiembrie 1995 pentru aprobareaRegulamentului de verificare si expertizare tehnica de calitate a proiectelor, a executiei lucrarilor si a constructiilor; ORDIN Nr. 651 din 2 august 2007privind modificarea reglementarii tehnice "Indrumator pentru atestareatehnico-profesionala a specialistilor cu activitate in constructii", aprobata prinOrdinul ministrului lucrarilor publice, transporturilor si locuintei nr. 777/2003);, d. 1 inginer/subinginer avand specialitatea in domeniul energetic, autorizatANRE gradul II (conform ORDIN Nr. 29 din 28 octombrie 2010 privindmodificarea si completarea Regulamentului pentru autorizarea electricienilorcare proiecteaza, executa, verifica si exploateaza instalatii electrice dinsistemul electroenergetic, aprobat prin Ordinul presedintelui AutoritatiiNationale de Reglementare in Domeniul Energiei nr. 90/2009);e. 1 inginer/subinginer avand specialitatea in domeniul instalatiilor inconstructii;f. Responsabil cu controlul tehnic de calitate, desemnat prin decizie interna;, Informatii referitoare la resursele umane propuse pentru a fi implicate inproiect.Se vor nominaliza persoane diferite pentru fiecare din pozitiile de mai sus.Pe langa formularele precizate mai sus se vor depune si- CV-urile personalului de specialitate, datate si semnate in original(Formular 9) din care sa reiasa experienta profesionala;
- Declaratie de disponibilitate in care se prezinta acordul scris al fiecareipersoane pentru participarea in contract;
- copii dupa diplome de absolvire conform cerintelor solicitate;
- Documente incheiate conform prevederilor legale, din care rezulta modulde colaborare cu persoanele implicate in contract (contracte de munca/colaborare/ servicii/ angajamentele obtinute pt participarea la procedura, conf art 188, alin 3/OUG34/06.- Decizie de numire pentru Responsabilul cu controlul tehnic de calitate, valabila la data limita de depunere a ofertelor;4- Atestat/Autorizatie in conformitate cu prevederile legale pentruResponsabilul Tehnic cu Executia, in domeniul lucrarilor de constructii civile, valabila la data limita de depunere a ofertelor;B. Personal de executie de specialitateSe va prezenta o lista cu personal de executie, nominalizat pe specializari, conform tehnologiilor de lucru propuse pentru realizarea contractului in cauza - anexa 2 la Formularul 8, Ofertantul va completa si va prezenta o lista cuprinzand asociatii/ subcontractantii dupa caz si acordurile de asociere/subcontractare, privind partea din contract care urmeaza a fi executata/ subcontractanta, in exprimare procentuala si cu precizarea categoriilor de lucrari pentru fiecare caz in parte, Utilaje, instalatii, echipamente: Operatorii economici trebuie sa faca dovada ca au in dotarea lor sau dispun(proprietate, leasing/ conventii de inchiriere sau orice alte forme legale depunere la dispozitie), de urmatoarele utilaje, instalatii si echipamentetehnice: - statie de betoane de cimentPentru statia de betoane se va preciza adresa unde este amplasata statiade betoane.Se accepta si precontracte de furnizare beton pentru livrarea cantitatilorsolicitate, incheiat cu un producator de betoane., Operatorii economici vor respecta masurile de protectie a mediului pe toatadurata de indeplinire a contractului de lucrari. Se va prezenta o declaratiepe propria raspundere in acest sens (formularul D1) . Cerinta nr. 1Informatii privind standardele de asigurare a calitatiiSe solicita prezentarea certificarii SR EN ISO 9001 :2008 sau echivalent, in copie semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului cu mentiunea ?conform cu originalul?, valabil la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Nu se accepta adeverinte din care rezulta ca operatorul economic este in curs de certificare.Se va accepta si ofertantul care dovedeste ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca ofertantul va primi certificarea.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceastacerinta pentru partea din contract pe care o realizeaza., Cerinta nr. 2Standarde de protectie a mediuluiSe solicita prezentarea Certificatului SR EN ISO 14001:2005 sau echivalent ? indomeniile ce fac obiectul prezentei proceduri, in copie semnata si stampilatade reprezentantul legal al ofertantului cu mentiunea ?conform cu originalul?, valabil la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Nu se accepta adeverinte din care rezulta ca operatorul economic este incurs de certificare.Se va accepta si ofertantul care dovedeste ca raportul de audit a fostfinalizat si din el reiese ca ofertantul va primi certificarea.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceastacerinta pentru partea din contract pe care o realizeazaPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
80
Descriere: Componenta financiara
Termenul de executie alucrarilor
20
Descriere: componenta tehnica
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.06.2013 10:10
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 17.06.2013 11:11
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 16.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Regional - POR
Data expedierii prezentei invitatii: 31.05.2013 15:25
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer