Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Ameliorarea pajistilor naturale din localitatea Ezeris, judetul Caras ?Severin prin lucrari tehnico- culturale ?- Servicii de intretinere a terenurilor


Detaliu pentru invitatia numarul 336360
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Comuna Ezeris (Primaria Ezeris)
Numar invitatie: 336360/28.09.2012
Denumire contract: Ameliorarea pajistilor naturale din localitatea Ezeris, judetul Caras ?Severin prin lucrari tehnico- culturale ?- Servicii de intretinere a terenurilor
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Ezeris (Primaria Ezeris)Cod fiscal: 3227807, Adresa: Ezeris, Strada Principala nr.1, Ezeris, Telefon: 0255235301, Fax: 0255235301
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Ezeris, Strada Principala nr.1, Ezeris, Romania, cod postal: 327195, telefon: +4 0255235301, fax: +4 0255235301, persoana de contact: Ioan Rusu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Primariei Comunei Ezeris, localitatea Ezeris, Nr.1, jud. Caras-Severin
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Ameliorarea pajistilor naturale din localitatea Ezeris, judetul Caras ?Severin prin lucrari tehnico- culturale ?- Servicii de intretinere a terenurilor
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de intretinere a terenurilor
II.1.6) CPV: 77314000-4 - Servicii de intretinere a terenurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 169, 822 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
4000 lei
Garantie de buna executie
5% din pretul contractului, exclusiv T.V.A., valabil pe toata perioada de garantie a lucrarilor executate. garantia de buna executie se constituie cf. prevederilor legale prevazute in art. 90 din H.G. 925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Ofertantul nu se afla in niciuna din situatiile prevazute la art 180 din OUG nr 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Declaratie privind eligibilitatea ? in original-Declaratie pe propria raspundere sau alte documente echivalente din care sa rezulte ca operatorul economic ofertant nu se afla in nici una din situatiile evazute la art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006; Declaratie se va depune de catre ofertant si terti sustinatori, daca e cazul;F9;Ofertantul nu se afla in niciuna din situatiile prevazute la art 181 lit.a), c)1 si d) din OUG nr 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare-Declaratie pe propria raspundere si alte documente din care sa rezulte ca operatorul economic ofertant nu se afla in nici una din situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006; Documentele pentru neincadrarea in prevederile art.181 lit.a), c)1 si d) din OUG nr.34/2006 suntsolicitate si de tertul sustinator, daca este cazul;F10;
-Ofertantul si-a indeplinit obligatiile exigibile de plata catre bugetul central si local scadente in luna anterioara celei de depunere a ofertelor.Documente solicitate: -Se va prezenta Certificatul de atestare fiscala emis de Agentia Nationala de Administrare Fiscala; din acestea sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;
- Se va prezenta certificatul privind plata impozitelor si taxelor locale, din acestea sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;
-Certificatele fiscale se vor prezenta in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul.-Tertul sustinator(daca e cazul ) nu trebuiesa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, cf. preved. Art. 180 si ale art.181 lit.a), c1) si d)/OUG34 si va prezenta aceleasidocumntele doveditoareca si ofertantulpentru sustinerea acestor aspecte.- Pentru persoane juridice/fizice straineOperatorul economic va prezenta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizatala notariat.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a verifica informatiile prezentate de ofertant.In cazul in care Autoritatea contractanta prin comisia de evaluare considera ca exista anumite incertitudini in ceea ce priveste informatiile prezentate de ofertant cu privire la situatia personala a acestuia, atunci autoritatea contractanta poate solicita informatii direct de la autoritatile competente, in conformitate cu legislatia interna a statului in care este stabilit ofertantul. Aceste solicitari se refera la persoane fizice si persoane juridice, inclusiv, dupa caz, la directori de companii sau la orice persoana cu putere de reprezentare, de decizie ori de control in ceea ce priveste ofertantul.-Declaratie privind calitatea de participant la proceduraOfertantul nu se afla in niciuna din situatia prevazutala art 46 alin 1din OUG nr 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioareDeclaratie pe propria raspundere din care sa rezulte calitatea operatorului economic participant la procedura de atribuire a contractului;F2;
-Evitarea conflictului de intereseDeclaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1(evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarilesi completarile ulterioareDaca un grup de operatori economici depun oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului.Persoane cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante, in cea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de de atribuire: Primar ? Ioan Rusu, PresedinteComisie ? Linta Titiana Lenuta, Membru Comisie ? Luchian Elena, Membru Comisie ? Durle Maria, Membru Cooptat ? Popescu MariaIn conformitate cu Ordinului ANRMAP 170/ 2012, pentru evitarea aparitiei situatiilor de conflict de interese (art 69? din OUG 34/ 2006) lista persoanelor cu functii de decizie in Autoritatea Contractanta, se completeaza cu numele persoanelor care aproba bugetul, dupa cum urmeaza: Amariei Ion, Dalea Ion Gabriel, Dragocea Petru, Grecu Florin, Jurma Petru, Putnic Ioan, Stefoni Ion, Tirsu Petru, Stefoni Petru Nicolae.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art 69 ind 1din OUG nr 34/2006 ?F.B-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta F.A-In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte documentele mai sus mentionate si orice documente pe care Primaria comunei Ezeris le va solicita suplimentar pentru verificarea situatiei personale a operatorului economic. Ofertantul trebuie sa fie inregistrat ca persoana juridica sau fizica, ofertantul trebuie sa faca dovada autorizarii obiectuuil de activitate pentru activitatile ce fac obiectul achizitiei publice, ca nu este in faliment, lichidare sau administrarea afacerilor de catre un judecator sindic.Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (forma de inregistrare precum si obiectul de activitate) ofertantul, persoana fizica sau juridica romana sau straina va prezenta: 1.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului cu maxim 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor sau orice alt document echivalent, prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica, in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul.La solicitareaautoritatii contractantapentru conformitate, inaintea comunicarii rezultatului final, ofertantul va prezenta certificatul constatator in original sau in copie legalizata.Pentru persoanele juridice/fizice straine este necesara prezentarea documentelor edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit. Documentele vor fi prezentate obligatoriu in original sau copie legalizata si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata in limba romana.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte documentele mai sus mentionate si orice documente pe care comuna Ezeris le va solicita suplimentar pentru verificarea situatiei personale a operatorului economic, in conformitate cu Acordulde asociere, din care trebuie sa reiasa clar partea din contract pe care o vor indeplini asociatii.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de af.ultimii 3 ani fin.(anii sunt 2009, 2010, 2011) sa fie de minim2.400.000 lei-cerinta minima oblig.Media cifreide af. solicit este cea globala. In cazul in care pt.anul 2011, exista op.ec.care nu au oblig.leg. de dep.a bilantului pt.2011 pana la data dep. ofertelor se vor lua in consid. alte doc. contabile in sustinerea cifrei de af. Prez.copie lizibilaa bilantului contabil din ultimii trei ani vizat de instit.abil.F11-12 - ?Inf.gen/ Decl.cifrei de af.?;lichiditate generala active circulante/datorii curenteX100. Val.acestui indicator se va calcula in raport cu bilantul pe ultimii 3 ani 2009-2011, iar val.lui se solicita sa fie de min100%.in ceea ce priveste cifra de af., lichiditatea generala, op.ec.va prez. o scrisoare de bonitate in original sau copie legaliz.elib.de banca , in care sa fie precizate : cifra de af.medie, lichidit.gen, solvabilitatea medie pe anii 2008-2011., Informatii privindsituatia economico-financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind capacitatea tehnica, Of. tre. sa faca dov. ex. unei lucrari sim., ex. si duse la bun sf. in ultimii 3 ani, de la data dep.of., cu o val.de min.1.200.000 lei fara TVA, una sau mai multe lucrari similare executate in domeniul curatarii pasunilor cerinta minima obigatorie. Pentru ctr. nomin. se vor prez: a) Ctr. (in copie pag relev.)b)P.V. de receptie la termin. lucr. (in copie), pentru lucr. sim., incl. anexele la P.Vc) Rec.din partea benef (in copie).Se sol. F16 ? Decl. privind lista princip. lucr.ex. in ultimii 3 ani.Se solicita F 59Rec. Rec. tre. sa preciz. cel putin urmat. aspecte: - den.ctr., val. acestuia, per. de derulare si locul de ex. a lucr.;
- mod.de indep.a oblig. contra. pe parcursul derularii contra. respectiv;
- efectuarea/neefectuarea lucr. in conf. cu normele prof. in domeniu, - ducerea/neducerea lucrarilor la bun sfarsit.Vor fi exclusi din proced. Of. care nu si-au indep. sau si-au indep. defectuos oblig. contract. asumate privind ex. unui contract, precum si of. care prezinta sau primesc, la so, Inf.priv.utj., ech.teh.de care disp op.ec. ptr.indep.ctr.Of.disp.de echip.si utj.nec.ptr. indep.coresp.a ctr.Of.trb.sa dem.ca disp.de echip., utj, instal., mij.de transp.pe care ac.le ment.in cadrul Prop.Teh.ca fiind utiliz.ptr.ex.lucr. Se sol.F.13 -?Decl.priv.utj, instal., mij.de transp., echip.teh.de care disp op.ec.ptr.indep.coresp.a ctr.de lucr.? cerinta minima obigatorie. Este perm.sust.capac.teh.a of.prin inchi.de utj., masini, echip.ptr.prest.serv.pe baza de ctr.de inchi.ce se vor incl.in of.- copie legal.sau cf.cu orig.Doc.vor fi valab.la data desch.of.Of.tre.sa faca dov.detin.sau ca are asig.accesul la un lab.de grad coresp.ptr.det.si incerc.specif.lucr.ce urmeaza a se ex.Se poate prez.ctr., prectr.sau angajam.de colab.cu lab.autorizat.Autoriz.lab.tre.sa fie in vigoare la data desc.of.ptr. fiecare utj., mij.de transp.sau dotare se sol.a se face dov.formei de prop.(facturi, ctr., etc.) sau dov.utiliz.si fol.ac.(ctr.de inchi., admin., etc) si/sau prin dov. disp.utj., echip.prin angajam.de puner, Info.priv.pers.Of.disp.de pers.de specialit., strict necesar pentru indep.ctr.pers.implicat in realiz.ctr.se va incadra in urmat.cerinte minime: -1inginer agronom;
-cerinte: -absolvent studii superioare Facultatea Agronomie; experienta generala cel putin 5 ani de la data absolvirii studiilor;experienta specifica participarea in ultimii 3 ani ca si inginer agronom la executia la minim 1 una lucrare de Ameliorare pajisti naturale, de complexitate similara, 1manage proiect cerinte absolvent de studii superioare economice/tehnice de lunga durata;experienta generala cel putin 5 ani de la data absolvirii studiilor, atestarea studiilor de manager de proiect prin prezentarea unui certificat recunoscut la nivel national /international emis de autoritati acreditate sau echivalentul acestora. Experienta specifica coordonarea in ultimii 3 ani a minim un contract de executie lucrari de Ameliorare pajisti naturale, contract de cercetare sau publicarea de lucrari stiintifice in domeniul pajistilor , mi, Inf. subcontr.-Of.vor completa, daca e cazul, lista subcontr.In cazul in care parti din ctr. ce urmeaza a fi atrib.trebuie sa se indeplin. de unul sau mai multi subcontr., op.ec.are oblig.de a preciza partea/partile din ctr. pe care acesta urmeaza sa le subcontr, datele de recun. ale subcontr.propusi;F18, Decl.priv.partea/partile din contract care sunt indepl.de subcontr.si specializ.acestora + Anexe Standarde de asigurare acalitatii -ISO 9001, Standarde de asigurare a protectiei mediului -ISO 14001, Standarde de asigurare a implementarii unui sistem de management al sanatatii si securitatii ocupationale
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
75
Descriere: Componenta financiara
termenul de executie
25
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 15.10.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 15.10.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 27.09.2012 19:39
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer