Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - AMENAJ PLAT COL GUNOI MENAJER, GUNOI GRAJD, REABILIT FANTANI SI SIS SUPRAVEGHERE IN COM GROJDIBODU


Detaliu pentru invitatia numarul 285908
Autoritate contractanta
COMUNA GROJDIBODU
Cod de identificare fiscala: 5148360
Adresa: Com. Gojdibodu jud. Olt, Grojdibodu
Telefon: 0729829642
Fax: 0249/536001
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: AMENAJ PLAT COL GUNOI MENAJER, GUNOI GRAJD, REABILIT FANTANI SI SIS SUPRAVEGHERE IN COM GROJDIBODU
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
CPV: 45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.2)
Tip contract: Lucrari
Obiectul contractului: Proiectare si executie platforma betonata gunoi menajer, gunoi graj, reabilitare fantani si sistem supraveghere video in Com. Grojdibodu, Proiect finantat din fonduri acordate de catre Guvernul Norvegiei prin intermediul Programului Norvegian de "Cooperare, crestere economica si dezvoltare sustenabila in Romania" si Adminstratia Publica Locala Grojdibodu
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 28.03.2011 17:31
Data limita de depunere a ofertelor: 08.04.2011 09:00
Adresa la care se transmit ofertele: PRIMARIA GROJDIBODU, STR. CRISTACHE SALCIANU, NR. 110, JUD. OLT TEL/FAX: 0249536001, 0249536022
Data si ora deschiderii ofertelor: 08.04.2011 12:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: PRIMARIA GROJDIBODU, STR. CRISTACHE SALCIANU, NR. 110, JUD. OLT
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
Tip de finantare: Alte fonduri
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
Valoare estimata: 154, 070 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Sit personala a cand/ofert: dec privind eligibilitatea, dec privind neicadrarea la art. 181, dec privind calitatea de participant la procedura, cert constatatoare privind indep oblig de plata a si a taxelor catre stat.Cap de exercitare a activitatii profes: cert constatator emis de Of Reg Com, cer cazier fiscal.Sit econom si fin: copii bilant contabil pe anii 2007, 2008, 2009, cifra de afaceri: minim 300000 lei.Cap teh si/sau prof: lista princi lucr in ultimii 5 ani, dec privind util si echip de care dispune op economic, dovada indepl in ultimii 5 ani a unuia sau mai multecontracte dincare sa reiasa ca s-au efectuat lucrari similare cu cele supuse procedurii de atribuire, recom : minim 1 recomandare, maxim 3 recomandari.Standarde de asigurare a calitatii: cert ISO 9001:2001, cert ISO 14001:2005, cert ISO 18001:2004
SEAPCuantumul garantiei de participare: 1200 lei
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
75
Descriere: Componenta financiara
Oferta tehnica
25
Descriere: Perioada de garantie - punctaj maxim 5, Durata de executie - punctaj maxim 20.
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer